Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 640
    • 641
    • 12 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    126665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
      οχί, to νέο Stilo είναι στο δρόμο του Grande Punto

      το οποιο σημαινει τι αραγε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:

        Ισχύει ότι θα βασιστεί στο δάπεδο του Bravo η νέα 147;

        Ευτυχως ΙΣΧΥΕΙ...
        Ευτυχως και για το Bravo2 και για την Alfa...

        Τα οφελη πολλαπλα και πολυδιαστατα και για τις 2 μαρκες.

        Κριμα για τους γερμανους ανταγωνιστες...

        το ξερει ο Μπαμπης αυτο???

        τον πειραζω βεβαια, απλα θυμαμαι καποια πραγματα που λεγανε καποιοι για τις κοινες πλατφορμες....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:

          οχί, to νέο Stilo είναι στο δρόμο του Grande Punto

          το οποιο σημαινει τι αραγε?

          1.4/95 & 17άρες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            οχί, to νέο Stilo είναι στο δρόμο του Grande Punto

            το οποιο σημαινει τι αραγε?

            1.4/95 & 17άρες

            Παντως περα απο την πλακα, μακαρι οι Ιταλοι να κανουν την υπερβαση και να βγαλουν ενα αυτοκινητο που θα εχει τα καλα Ιταλικα στοιχεια του παρελθοντος.

            Πρεπει να καταλαβουν οτι ο ανταγωνισμος ειναι πολυ εντονος και πρεπει να δωσουν κατι που να εχει προσωπικοτητα και χαρακτηρα στο δρομο. Εαν επιλεξουν αμιγως 'Γερμανικο' δρομο, τοτε εχουν χασει το παιχνιδι, γιατι κανενας δε θα παρει την 'απομιμιση' οταν μπορει να παρει το 'original'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thymios last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              οχί, to νέο Stilo είναι στο δρόμο του Grande Punto

              το οποιο σημαινει τι αραγε?

              Προξενιά με GM και κοινά πατώματα...
              Συν τα 13' και στο 0-100 για το 95άρι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

                οχί, to νέο Stilo είναι στο δρόμο του Grande Punto

                το οποιο σημαινει τι αραγε?

                Προξενιά με GM και κοινά πατώματα...
                Συν τα 13' και στο 0-100 για το 95άρι...

                επειδη θα ειναι πιο βαρυ απο το punto, βαλε 14+

                σιγουρα ομως θα εχει νεα και δυνατα μοτερ, οποτε θεμα επιδοσεων δε νομιζω οτι θα τιθεται. Το θεμα ειναι τα υπολοιπα: τιμονι, στησιμο, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα και φυσικα τιμη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                  ...ναι **θα ΕΙΝΑΙ benchmark **γιατι και η ποιοτητα αναμενεται να ειναι πολυ καλη... συνεχεια του Stilo στο κομματι αυτο

                  γιατί ήταν ποιοτικό το Stilo....;;

                  Αααα ναι, συγνωμη.... ξεχασα... it's a Fiat....
                  Μα τι σκεφτομουν.... ουτε VW εγραφε, ουτε αστερακι ειχει... παω να αυτομαστιγωθω.

                  • ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ PREMIUM ΚΑΙ ΜΗ....

                  Δεν οφείλεται στο όνομα 'Fiat', αλλά στο προιόν 'Stilo',
                  το οποίο δεν είχε καλή ποιότητα κατασκευής (αναβαθμισμένη ναί),
                  ούτε κάτι ουσιαστικά καλό
                  και ήταν και ακριβό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                    ...ναι **θα ΕΙΝΑΙ benchmark **γιατι και η ποιοτητα αναμενεται να ειναι πολυ καλη... συνεχεια του Stilo στο κομματι αυτο

                    γιατί ήταν ποιοτικό το Stilo....;;

                    Αααα ναι, συγνωμη.... ξεχασα... it's a Fiat....
                    Μα τι σκεφτομουν.... ουτε VW εγραφε, ουτε αστερακι ειχει... παω να αυτομαστιγωθω.

                    • ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ PREMIUM ΚΑΙ ΜΗ....

                    Δεν οφείλεται στο όνομα 'Fiat', αλλά στο προιόν 'Stilo',
                    το οποίο δεν είχε καλή ποιότητα κατασκευής (αναβαθμισμένη ναί),
                    ούτε κάτι ουσιαστικά καλό
                    και ήταν και ακριβό.

                    Αν το Stilo δεν ειχε καλη ποιοτητα κατασκευης, τοτε τα 307, Megane, Leon, Almera, κτλ κτλ.... ηταν για πεταμα τελειως?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                      ...ναι **θα ΕΙΝΑΙ benchmark **γιατι και η ποιοτητα αναμενεται να ειναι πολυ καλη... συνεχεια του Stilo στο κομματι αυτο

                      γιατί ήταν ποιοτικό το Stilo....;;

                      Αααα ναι, συγνωμη.... ξεχασα... it's a Fiat....
                      Μα τι σκεφτομουν.... ουτε VW εγραφε, ουτε αστερακι ειχει... παω να αυτομαστιγωθω.

                      • ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ PREMIUM ΚΑΙ ΜΗ....

                      Δεν οφείλεται στο όνομα 'Fiat', αλλά στο προιόν 'Stilo',
                      το οποίο δεν είχε καλή ποιότητα κατασκευής (αναβαθμισμένη ναί),
                      ούτε κάτι ουσιαστικά καλό
                      και ήταν και ακριβό.

                      Αν το Stilo δεν ειχε καλη ποιοτητα κατασκευης, τοτε τα 307, Megane, Leon, Almera, κτλ κτλ.... ηταν για πεταμα τελειως?

                      Βάλε και το Golf IV me με το οποίο χρονικά συνυπήρξαν 'film στα πλαστικά , παράθυρα , σασμαν ...... κλπ.' .
                      Τουλάχιστον το stilo **στρίβει και φρενάρει **και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι απο **τα ομορφότερα :inlove: και να έχει χαρακτήρα **'για το 3πορτο μιλάω' ....οχι σαν κάτι αυγά γερμανοιαπονικής προέλευσης που δεν ξεχωρίζεις την μούρη απο τον κώλο.
                      Απορώ με τις εταιρείες που σχεδιάζουν (με κριτήρια ανταγωνισμού) απρόσωπα και άχρωμα αυτ/τα .
                      Δεν λέω έχει και το stilo τα προβλήματα του αλλά αυτά είναι περισσότερο στο τμήμα marketing - promotion - aftersale και λιγότερο στο ίδιο το αυτ/το. Ελπίζω το νέο να έχει καλύτερους κινητήρες , καλύτερη κύλιση και αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        το 3θυρο Stilo σου άρεσε σχεδιαστικά;

                        δηλ. την 147 πως θα την κρίνεις;....

                        για εμένα το Stilo αλλά και το Bravo/a ήταν αποτυχημένες προσπάθειες στο design. Εάν το επερχόμενο new Βravo βαδίσει στα χνάρια του GP τότε μάλιστα να το χειροκροτήσουμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                          το 3θυρο Stilo σου άρεσε σχεδιαστικά;

                          δηλ. την 147 πως θα την κρίνεις;....

                          για εμένα το Stilo αλλά και το Bravo/a ήταν αποτυχημένες προσπάθειες στο design. Εάν το επερχόμενο new Βravo βαδίσει στα χνάρια του GP τότε μάλιστα να το χειροκροτήσουμε.

                          Ναι μου άρεσε και το αγόρασα κιόλας (μόνο γιατο 3πορτο μιλάω).
                          Η 147 αν είχε καλύτερο κώλο και (τιμολόγιο) θα την είχα προτημήσει εσωτερικά μου αρέσει σαφώς καλύτερα . Μην ξεχνάς ότι έχουν και 35-40% διαφορά στην τιμή . αλλά απο το 307 το Megane to Golf IV το προυγούμενο Astra το Corolla είναι σαφώς ποιο ενδιαφέρων σε σχήμα .
                          Δες το νέο Astra που έχει την ίδια γραμμή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                            Βάλε και το Golf IV me με το οποίο χρονικά συνυπήρξαν 'film στα πλαστικά , παράθυρα , σασμαν ...... κλπ.' .
                            Τουλάχιστον το stilo **στρίβει και φρενάρει **και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι απο **τα ομορφότερα :inlove: και να έχει χαρακτήρα **'για το 3πορτο μιλάω' ....οχι σαν κάτι αυγά γερμανοιαπονικής προέλευσης που δεν ξεχωρίζεις την μούρη απο τον κώλο.
                            Απορώ με τις εταιρείες που σχεδιάζουν (με κριτήρια ανταγωνισμού) απρόσωπα και άχρωμα αυτ/τα .
                            Δεν λέω έχει και το stilo τα προβλήματα του αλλά αυτά είναι περισσότερο στο τμήμα **marketing - promotion - aftersale **και λιγότερο στο ίδιο το αυτ/το. Ελπίζω το νέο να έχει καλύτερους κινητήρες , καλύτερη κύλιση και αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής.

                            Εκεί ήταν τα προβλήματα; Κινητήρες και τιμόνι ήταν ικανοποιητικά δηλαδή;

                            μήπως φταίνε και οι δημοσιογράφοι που δεν μετρούσαν σωστά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pavlos23 last edited by

                              Το τρίθυρο Stilo όντως είναι αρκετά ενδιαφέρον σχεδιαστικά (αν εξαιρέσουμε μόνο το εμπρός μέρος,τη μασκα κυρίως, που απο την αρχή φαινόταν πως χρειαζόταν ανανέωση) όπως και τα Bravo/a που θεωρώ πως ήταν αρκετά μπροστά για την εποχή τους. Το γιατί δε πούλησαν όσο θα έπρεπε οφείλεται σε άλλους λόγους και όχι το σχεδιασμό τους.
                              Το 5θυρο Stilo θεωρώ πως είναι λίγο αδιάφορο, πόσο μάλλον για ιταλικό που οι προσδοκίες είναι λίγο μεγαλύτερες.
                              Για την οδική συμπεριφορά του Stilo δεν έχω προσωπική άποψη αλλά τα αρνητικά που έγραφαν όλα τα περιοδικά ήταν το αρκετά ελαφρύ τιμόνι και η αδιάφορη οδική συμπεριφορά με μεγάλες κλίσεις. Δεν είναι κακό αυτοκίνητοτο Stilo,σε καμία περίπτωση αλλά δε σε ανταμείβει ίσως με αυτά που σε προδιαθέτει βλέποντας το (το τρίθυρο πάντα).

                              Αυτό είναι το θέμα με το επόμενο Stilo. Να μην είναι ποιοτικότερο απο το τωρινό (μια χαρά είναι αυτό) αλλά να είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά και όλα αυτά σε ένα σχήμα απο τα όμορφα που μας έχει συνηθίσει τελευταία η Fiat.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Βάλε και το Golf IV me με το οποίο χρονικά συνυπήρξαν 'film στα πλαστικά , παράθυρα , σασμαν ...... κλπ.' .
                                Τουλάχιστον το stilo **στρίβει και φρενάρει **και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι απο **τα ομορφότερα :inlove: και να έχει χαρακτήρα **'για το 3πορτο μιλάω' ....οχι σαν κάτι αυγά γερμανοιαπονικής προέλευσης που δεν ξεχωρίζεις την μούρη απο τον κώλο.
                                Απορώ με τις εταιρείες που σχεδιάζουν (με κριτήρια ανταγωνισμού) απρόσωπα και άχρωμα αυτ/τα .
                                Δεν λέω έχει και το stilo τα προβλήματα του αλλά αυτά είναι περισσότερο στο τμήμα **marketing - promotion - aftersale **και λιγότερο στο ίδιο το αυτ/το. Ελπίζω το νέο να έχει καλύτερους κινητήρες , καλύτερη κύλιση και αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής.

                                Εκεί ήταν τα προβλήματα; Κινητήρες και τιμόνι ήταν ικανοποιητικά δηλαδή;

                                μήπως φταίνε και οι δημοσιογράφοι που δεν μετρούσαν σωστά;

                                Ας μην αναφερθώ στους δημησιογράφους . Κανείς όμως δεν είπε κάτι για την οδηγική συμπεριφορά (αν είπε μάλλον.. ή δεν ξέρει τι του γινεται ή έπρεπε να το πεί) Το αυτο/το Στρίβει ! ίσως όχι διασκεδαστικά όπως ένα Focus αλλά αποτελεσματικά ! Πιστεψε με το έχω και το ξέρω .
                                Για το τιμόνι θα συμφωνήσω (όμως μεσα στην πόλη το City Mode είναι πολύ βολικό).
                                Δεν πάυει να είναι ένα 1600 ας μήν ζητάμε συμπεριφορές τύπου απόλυτης οδήγησης. Και ξαναλέω τα προβλήματα του είναι περισσότερο στο τμήμα **marketing - promotion - aftersale **και λιγότερο στο ίδιο το αυτ/το
                                Σκέψου ότι για το νέο μοντέλο επιλέξαν το όνομα το bravo και για να υποστηρίξουν την επιλογή βγήκε ο Μ_λ_κ...... ο ...... και έθαψε το Stilo
                                για του λόγου του αληθές ........
                                _______________ http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=129
                                (*Αν υπάρχει έστω ένα αυτοκίνητο στην αγορά που οι ίδιοι οι σχεδιαστές του, για εμάς φανερά άδικα, καταφέρονται εναντίον του αυτό είναι το Fiat Stilo. Ο Luca De Meo (τον αναφέραμε και σε προηγούμενο δημοσίευμα), brand και commercial manager της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σε δηλώσεις του για τον αντικαταστάτη του Stilo (που αναμένεται το 2007) τόνισε πως στον σχεδιασμό του και την ανάπτυξη του καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε να μην επαναληφθούν τα λάθη που έγιναν στον προκάτοχό του και πως το νέο αυτοκίνητο θα είναι ότι δεν ήταν το παλαιότερο μοντέλο.

                                'Προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τα ακριβώς αντίθετα από εκείνα που κάναμε στο Stilo.' δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters. Τα σημεία που δίνονται ιδιαίτερη σημασία είναι τα παρακάτω:

                                1. Νέος σχεδιασμός που δεν θα θυμίζει το προηγούμενο μοντέλο
                                2. Φτωχότερος εξοπλισμός ώστε να μειωθεί η τιμή διαθέσης του και να βελτιωθεί η σύγκριση με τους ανταγωνιστές του στον οικονομικό τομέα
                                3. Επίλυση των ηλεκτρονικών προβλημάτων που ταλαιπώρησαν ( το προηγούμενο μοντέλο

                                Είναι κοινό 'μυστικό' πια πως στην Fiat θεωρούν το Stilo ως την μεγαλύτερή τους αποτυχία τα τελευταία χρόνια. Το αυτοκίνητο που είχε παρουσιασθεί το 2001 ως δείγμα της εικόνας του μέλλοντος για την ιταλική εταιρεία αποτελεί, πλέον, παράδειγμα προς αποφυγή. Γιατί καλοί μου άνθρωποι; Γιατί σκυλεύετε πάνω από το πτώμα ενός αυτοκινήτου (υποτιμημένου κατά την άποψή μας); Από που να πιαστεί κανείς από τα λόγια του κου De Meo και να μην κάνει σκληρή κριτική; Για ποιά ηλεκτρονικά προβλήματα του προηγούμενου μοντέλου μιλάτε; Αυτά που παραδεχόσασταν όταν έρχονταν ιδιοκτήτες στα συνεργεία σας ή αυτά που τους βγάζατε τρελλούς όταν σας τα παρουσίαζαν ή τέλος αυτά που δεν εμφανίσθηκαν ποτέ; Πότε καλέσατε ιδιοκτήτες για να τους αλλάξετε το τάδε ή το δείνα προβληματικό εξάρτημα στο όχημά τους; Να πάμε και στον εξοπλισμό; Τι λέτε τώρα; Θα βγάλουμε εξοπλισμό όταν όλοι οι άλλοι προσθέτουν extras ως στάνταρ για να μειώσουμε την τιμή του αυτοκινήτου; Φρένο εεεε!

                                Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν ... Ο Michael Schumacher (κουτσό και γέρικο άλογο για μερικούς) με το κλειδί του γερασμένου (πλέον) Stilo στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2001 ... Ο άσος της F1 έκλεισε στόματα με δύο νίκες και επανήλθε στις τάξεις των ενεργών ... πολιτών. Το Stilo δεν έχει πια δεύτερη ευκαιρία ... (απορία: αυτό είναι το 'καλό' ντύσιμο του Schumacher;)

                                Για εμάς το Stilo παραμένει ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο (με εξαιρετικά - ανάμεσα στα άλλα - κρατήματα). Το 2001 όταν και παρουσιάσθηκε εμφανίσθηκε ως ο κύριος ανταγωνιστής του Golf (και ήταν) αλλά δεν έπιασε εμπορικά. Η εμπορική επιτυχία ή η αποτυχία ενός μοντέλου εξαρτάται απο πολλά πράγματα. Το Stilo ήταν, κυρίως, άτυχο. Εμφανίσθηκε στην αρχή της πτώσης της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου. Συνέπεσε, μάλιστα, με την τρομοκρατική επίθεση στους διδύμους πύργους της Νέας Υόρκης και ήρθε και έδεσε το γλυκό. Κουβαλούσε και την κληρονομιά παλαιότερων μοντέλων της Fiat (Brava, Bravo, Tipo) και δεν είχε ούτε στον ήλιο μοίρα. Τι να κάνει, λοιπόν, το αυτοκινητάκι; Γνωρίζουμε προσωπικά πολλούς κατόχους Stilo. Δεν μας φαίνονται ιδιαίτερα απογοητευμένοι από την αγορά τους (όχι τουλάχιστον περισσότερο από άλλους ιδιοκτήτες οχημάτων διαφορετικών εταιρειών). Μιλώντας με μηχανικούς αυτοκινήτων (το έχουμε και αυτό το βίτσιο) ακούμε καλά, γενικά, λόγια. Ένα μόνο πρόβλημα έχει το συγκεκριμένο μοντέλο: Γέρασε! Άλλο το 2001 και άλλο το 2006 φεύγα.

                                Διαβάζοντας τα λόγια του αξιότιμου κου De Meo τι αίσθηση νομίζετε πως έχουν οι τωρινοί ιδιοκτήτες ενός Stilo (σιγά μην τα διαβάσουν και αλλού εκτός Autopress βέβαια ... αλλά λέμε τώρα); Πόσο νομίζετε θα αντέξουν στο ... αυτομαστίγωμα του επιφανούς αυτού στελέχους; Θα ξανάρθουν στην Fiat για το νέο τους αυτοκίνητο; Θα θεωρήσουν ότι η αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου τους θα αυξηθεί μετά από όλα αυτά; Ποιά είναι η ασφάλεια που τους προσφέρει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία; Επειδή σταματάτε την παραγωγή του Stilo αδιαφορείτε για αυτούς; Τι κακό είναι αυτό;
                                Σ.Σ.: Δεν επιθυμούμε καθόλου (μα καθόλου όμως) με δασκαλίστικο και επικριτικό ύφος να κάνουμε 'μαθήματα' συμπεριφοράς ιδιαίτερα σε στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών που και μεγαλύτερη εμπειρία από εμάς έχουν και μεγαλύτερη ευθύνη για τα έργα και λόγια τους. Είναι, όμως, κάποια πράγματα που μας βγάζουν από τα ... ρούχα μας (τέτοια ήταν και η συνέντευξη του κου De Meo - αφού τον πειράζει γιατί μιλάει. Αυτά και (διαρκώς όμως) η ένοχη (και συνένοχη) σιωπή του ειδικού Τύπου για το αυτοκίνητο. Όταν παρουσιασθεί το νέο Stilo (παρεπιπτόντως δεν θα αποκαλείται έτσι αλλά ακόμη δεν έχει βαπτισθεί) θα γράφουν διθυράμβους για το αυτοκίνητο και θα το συγκρίνουν με το προηγούμενο 'κακό' μοντέλο. Σας καλούμε από τώρα, εσάς τους αναγνώστες, να μαζέψετε τις δημοσιευμένες δοκιμές για το τωρινό Stilo και να ανακαλύψετε σε ποιά από αυτές είναι δημοσιευμένο κάτι (έστω και λίγο) αρνητικό. Αυτό το κάτι που θα αναφέρεται στην συνέχεια στους 'ύμνους' του 2007 για να τονίσει την διαφορετικότητα, την βελτίωση του νέου σε σύγκριση με το παλιό. Όλο αυτό το παιχνίδι (είναι κοινό σε όλες τις εταιρείες και σε όλα τα έντυπα) μας έχει κουράσει (το ζούμε κοντά έξι χρόνια άλλωστε) και είναι τόσο γελοίο όσο και η απάντηση διασημοτήτων στην ερώτηση 'Ποιό είναι το μεγάλο σας ελάττωμα;' - 'Είμαι τελειομανής'. Βρε άντε από εδώ! Α και κάτι άλλο: Συνήθως δεν υπογράφουμε τα κείμενά μας (δεν έχουμε άλλωστε το ψώνιο της αναγνωρισιμότητας σαν κάποιους 'μεγαλοσχήμονες' που υπογράφουν ακόμη και τα Δελτία Τύπου ή τα κείμενα που 'ξεπληρώνουν' ολοσέλιδες έγχρωμες διαφημίσεις βάζοντας και την φωτογραφία τους) αλλά αυτό - λόγω της σκληρότητάς του (η αλήθεια είναι πάντοτε σκληρή) - θα φέρει υπογραφή για ευνόητους λόγους.

                                ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕΓΚΟΥΛΗΣ*)

                                NA MOY ZHSEIS ATHANATO MARKETING

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Το τρίθυρο Στίλο ήταν πάρα πολύ ωραίο σχεδιαστικά,τουλάχιστον σε σχέση με κάτι άλλους ημίψηλους κουβάδες,πολύ καλό σε απτή ποιότητα κατασκευής και σε καλή τιμή!

                                  Το τιμόνι του ήταν αδιάφορο,οι κινητήρες του λίγοι ή υπερβολικών κυβικών,και το κράτημά του σίγουρο,χωρίς όμως τη 'ζωντάνια' που θα περίμενε κάποιος από ένα Ιταλικό αυτοκίνητο....

                                  Κατά συνέπεια το αυτοκίνητο πρέπει να 'Ιταλοποιηθεί' ξανά σε δυναμικά χαρακτηριστικά,και να συνεχίσει 'Γερμανοποιημένο' στους τομείς της ποιότητας κύλισης και της ποιότητας κατασκευής.

                                  Το πεντάθυρο δεν το χώνεψα ποτέ,οπότε δεν ασχολούμαι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Φυσικά η τρομοκρατική επίθεση -τι άλλο θα διαβάσουμε!!! - επηρέασε μόνο το Stilo κι όχι πχ το 307

                                    Εκτός από την τρίθυρη έκδοση, υπάρχει και η πεντάθυρη, διεκδικεί κι αυτή δάφνες συμπεριφοράς; ειδικά με το παρελθόν της εταιρείας;

                                    Φυσικά ο συντάκτης ξέρει καλύτερα από τη Fiat και γι'αυτόν είναι επιτυχημένο μοντέλο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      Φυσικά η τρομοκρατική επίθεση -τι άλλο θα διαβάσουμε!!! - επηρέασε μόνο το Stilo κι όχι πχ το 307

                                      Εκτός από την τρίθυρη έκδοση, υπάρχει και η πεντάθυρη, διεκδικεί κι αυτή δάφνες συμπεριφοράς; ειδικά με το παρελθόν της εταιρείας;

                                      Φυσικά ο συντάκτης ξέρει καλύτερα από τη Fiat και γι'αυτόν είναι επιτυχημένο μοντέλο

                                      Νομίζω ότι το σχολιο σου δεν χρειάζεται απάντηση ..... αρκούν αυτά που επαναλαμβάνεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Να το λήξουμε κι αυτό. Stilo uber alles, 0-100 σε 11 με την καλύτερη συμεπριφορά και ποιότητα.-

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sprsk
                                          sprsk last edited by

                                          .......... τέλος πάντων........ άδικος κόπος .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            εχει γινει ενα mix up...

                                            ο συντακτης ειναι ξεκαθαρα οπαδος της φιατ..αλλα αυτο που λεει ειναι οτι ειναι λαθος της φιατ να βασιζει τη διαφημιση του νεου μοντελου στον αφορισμο του παλαιοτερου...και δεν εχει και πολυ αδικο...

                                            το στιλο δεν ηταν και καμια καινοτομια, συν του οτι ηταν φιατ, δε πηγε καλα...δεν ηταν κακο απλα δεν ξεχωριζε και σε κατι...το 3πορτο τρωγοταν παρολο που εμοιαζε γερμανικο ενω το 5πορτο ηταν απο αλλο πλανητη...

                                            μεχρι να βγει ο 1.4 ο δυνατος περασε καιρος και η φιατ επαιξε με 1.2, 1.6 (οχι κακος) και τους μεγαλους που τουλαχιστον σε αγορες σα και μας δε πουλησαν ...

                                            το στιλο χαντακωθηκε απο τη φιατ...μπορουσε να πουλησει 100 κομματια οταν το γκολφ και το μεγκαν πχ πουλουσαν 300...αλλα χαρη στη φιατ πουλουσε 50...

                                            αν ηταν καλυτερη κατασκευη ισως να ξεπερνουσε το σκοπελο της φιατ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 12 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr