Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    13
    89
    413
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takinen last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        :yawn:

        Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ πως δεν γνωρίζω τι σημαίνουν τα παραπάνω emoticons (...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bravehard last edited by

          ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ?

          ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?

          ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            steliosc last edited by

            Ο χρήστης bravehard έγραψε:
            ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ?

            ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?

            ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

            Καλησπερα Μπαμπη,
            Ερωτηση παγιδα μου φαινεται...
            Μιλας για κυλινδρισμο?
            Πως τον κανουμε εμεις στο Ελλαντα, η πως πρεπει να γινεται κανονικα.

            Φιλικα
            Στελιος Χαλδαιος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bravehard last edited by

              Ο χρήστης SteliosC έγραψε:

              ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ?

              ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?

              ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

              Καλησπερα Μπαμπη,
              Ερωτηση παγιδα μου φαινεται...
              Μιλας για κυλινδρισμο?
              Πως τον κανουμε εμεις στο Ελλαντα, η πως πρεπει να γινεται κανονικα.

              Φιλικα
              Στελιος Χαλδαιος

              ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ STYLE?

              ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                platis last edited by

                Ωραια Νασο. Αυτο το δικηο λοιπον που μου δινεις (και σ ευχαριστω), τοχουν κι αλλοι. Με τη διαφορα οτι το δικηο μας δεν το διαχειριζομαστε ολοι με τον ιδιο τροπο. Αλλοι το ξεχνουν και πανε παρακατω, κι αλλοι το κρατανε απωθημενο και στην πρωτη ευκαιρια το βγαζουν υπο μορφη εριδας κι αντισυναδελφικης συμπεριφορας. Αυτο ειναι το ουσιαστικο προβλημα, κι αυτο ζητω απο εναν φωτισμενο και καλο ελεγκτη νομιμοτητας να λυσει. Να μην υπαρχουν δηλαδη κενα κι αφορμες που να κανουν τους συμμετεχοντες να λοξοκοιταζονται και να τσακωνονται.
                Και μονο γι αυτο σου ανεφερα τα 2 (απο τα πολλα που εχω) παραδειγματα
                Γι αυτο και πιστευω οτι το +- πρεπει να φυγει απο τη μεση, κι ο αγωνιζομενος η ο μηχανικος ναναι στο ++ ωστε να εξασφαλιζεται ακομη κι απο το πιθανο σφαλμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  steliosc last edited by

                  Ο χρήστης bravehard έγραψε:

                  ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ?

                  ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?

                  ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                  Καλησπερα Μπαμπη,
                  Ερωτηση παγιδα μου φαινεται...
                  Μιλας για κυλινδρισμο?
                  Πως τον κανουμε εμεις στο Ελλαντα, η πως πρεπει να γινεται κανονικα.

                  Φιλικα
                  Στελιος Χαλδαιος

                  ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ STYLE?

                  ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                  Σε ολους τους τομεις δεν υπαρχει 'Ελλαδα Style'?
                  Τελοσπαντων, αν προκειται για κυλινδρισμο τοτε μιλαμε για την απλουστατη εξισωση ογκου κυλινδρου.
                  Το υποτετραπλασιο του τετραγωνου τις Διαμετρου του κυλινδρου, πολλαπλασιασμενο με την διαδρομη και το 'π'.

                  Τυπικα αυτη ειναι η μεθοδος. Αν γνωριζεις τις διαστασεις ολα ειναι απλα και το αποτελεσμα εγκυρο. Αν κανει κανεις μονος του τις μετρησεις τοτε υπαρχει προβλημα.
                  Πιο συγκεκριμενα το μοτερ TU5J4 τις Peugeot ο κυβισμος και των τεσσαρων κυλινδρων συμφωνα με αυτη τη μεθοδο ειναι 1596.33cc.

                  Aν κανει κανεις λαθος 1/10mm στη καθε μετρηση δηλαδη 78.6mm διαμετρο και 82.6mm διαδρομη τοτε ο κυβισμος ειναι 1602.34cc!!!!
                  Αν η μετρηση γινεται με απλο παχυμετρο (ελλαδα style) τοτε ειναi σχεδον σιγουρο το λαθος, οχι τοσο απο το εργαλειο μετρησης αλλα απο το λαθος σημειο απο το οποιο θα μετρηθει το πιστονι. Τι ιδιο και με την διαδρομη!!! Οι περισσοτεροι την υπολογιζουν ως εξης: Εμβολο στο ανω νεκρο σημειο(μετρηση απο καποιο σταθερο σημειο αναφορας),Εμβολο στο κατω νεκρο σημειο(μετρηση απο το ιδιο σημειο αναφορας) και η διαφορα τους ειναι η διαδρομη. Για πλακα χανεις 2 δεκατα....και ειδες οτι και με 1/10 παλι εκτος βγαινει....
                  Μπαμπη ελπιζω να σε καλυψα, αν και απο αυτο που σε γνωριζω ειμαι σιγουρος οτι τα ξερεις καλυτερα...

                  Φιλικα
                  Στελιος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ , ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΑΚΗ ΦΟΒΕΡΕ , ΚΑΙ ΟΔΗΓΑΡΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΑΡΑ .

                    ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bravehard last edited by

                      Ο χρήστης SteliosC έγραψε:

                      ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ?

                      ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?

                      ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                      Καλησπερα Μπαμπη,
                      Ερωτηση παγιδα μου φαινεται...
                      Μιλας για κυλινδρισμο?
                      Πως τον κανουμε εμεις στο Ελλαντα, η πως πρεπει να γινεται κανονικα.

                      Φιλικα
                      Στελιος Χαλδαιος

                      ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ STYLE?

                      ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                      Σε ολους τους τομεις δεν υπαρχει 'Ελλαδα Style'?
                      Τελοσπαντων, αν προκειται για κυλινδρισμο τοτε μιλαμε για την απλουστατη εξισωση ογκου κυλινδρου.
                      Το υποτετραπλασιο του τετραγωνου τις Διαμετρου του κυλινδρου, πολλαπλασιασμενο με την διαδρομη και το 'π'.

                      Τυπικα αυτη ειναι η μεθοδος. Αν γνωριζεις τις διαστασεις ολα ειναι απλα και το αποτελεσμα εγκυρο. Αν κανει κανεις μονος του τις μετρησεις τοτε υπαρχει προβλημα.
                      Πιο συγκεκριμενα το μοτερ TU5J4 τις Peugeot ο κυβισμος και των τεσσαρων κυλινδρων συμφωνα με αυτη τη μεθοδο ειναι 1596.33cc.

                      Aν κανει κανεις λαθος 1/10mm στη καθε μετρηση δηλαδη 78.6mm διαμετρο και 82.6mm διαδρομη τοτε ο κυβισμος ειναι 1602.34cc!!!!
                      Αν η μετρηση γινεται με απλο παχυμετρο (ελλαδα style) τοτε ειναi σχεδον σιγουρο το λαθος, οχι τοσο απο το εργαλειο μετρησης αλλα απο το λαθος σημειο απο το οποιο θα μετρηθει το πιστονι. Τι ιδιο και με την διαδρομη!!! Οι περισσοτεροι την υπολογιζουν ως εξης: Εμβολο στο ανω νεκρο σημειο(μετρηση απο καποιο σταθερο σημειο αναφορας),Εμβολο στο κατω νεκρο σημειο(μετρηση απο το ιδιο σημειο αναφορας) και η διαφορα τους ειναι η διαδρομη. Για πλακα χανεις 2 δεκατα....και ειδες οτι και με 1/10 παλι εκτος βγαινει....
                      Μπαμπη ελπιζω να σε καλυψα, αν και απο αυτο που σε γνωριζω ειμαι σιγουρος οτι τα ξερεις καλυτερα...

                      Φιλικα
                      Στελιος

                      ΣΤΕΛΙΟ,

                      ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΙ'ΕΓΩ , ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

                      ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΔΩ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΚΑΘΑΡΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ) ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ (ΑΥΤΗ Η ΝΕΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΒΓΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ!)

                      ΚΙ ΑΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ!

                      ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αρα για παραπανω απο 78,5 πιστονια, δεν υπαρχει δυνατοτητα ?
                        Δεν ξερω αν βγαινουν 78,6, απ' οσο εχω ψαξει, εχω βρει μονο 78,5 79 και 79,5. Προφανως τα 79 και 79,5 ειναι παρανομα, αρα εγω που εχω σχετικα παλιο μπλοκ, ΑΝ το μετρησω και ειναι ψιλοανοιγμενο (δεν εχει σπασει παντως ποτε), τι βαζω ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bravehard last edited by

                          ΡΕ ΣΥ ΣΤΕΛΙΟ ,

                          ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ,ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ?

                          ΜΕ ΤΙ ΥΓΡΟ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΟΥΘΕΝΑ?

                          ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                            Αρα για παραπανω απο 78,5 πιστονια, δεν υπαρχει δυνατοτητα ?
                            Δεν ξερω αν βγαινουν 78,6, απ' οσο εχω ψαξει, εχω βρει μονο 78,5 79 και 79,5. Προφανως τα 79 και 79,5 ειναι παρανομα, αρα εγω που εχω σχετικα παλιο μπλοκ, ΑΝ το μετρησω και ειναι ψιλοανοιγμενο (δεν εχει σπασει παντως ποτε), τι βαζω ?

                            Το μέγιστο που επιτρέπεται από το δελτίο αναγνώρισης είναι 78.8. Συνήθως επιτρέπεται +0.6 oversize δηλ. 'θεωρητικά' 2 ρεκτιφιέ αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μόνο +0.3 (1 ρεκτιφιέ). Και αυτά μόνο για ομάδα Α, στην ομάδα Ν δεν επιτρέπεται πάνω από 78.5...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              ΠΡΟΦΛΕΞΟΛΟΓΕΕΕ , ΑΣΕ ΤΑ ΦΟΡΟΥΜ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕ COCA COLA , KAI ΦΤΙΑΞΕ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΜΑ , Μ/ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΑΙ .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης bravehard έγραψε:
                                ΣΤΕΛΙΟ,

                                ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΙ'ΕΓΩ , ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

                                ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΔΩ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΚΑΘΑΡΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ) ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ (ΑΥΤΗ Η ΝΕΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΒΓΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ!)

                                ΚΙ ΑΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ!

                                ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                                Δεν υπάρχει 'καθαροί αριθμοί' στη θεωρία μετρήσεων. Ο,τι τιμή βρίσκεις έχει ένα +/- ανάλογα με το περιθώριο σφάλματος του οργάνου και της μεθοδολογίας που χρησιμοποιείς. Απορώ που πρέπει να το εξηγώ αυτό. Διάβασε θεωρία μετρήσεων

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theofilos-fagadakis last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Τι σε ενόχλησε ? Αν ήταν το 'ε και', ξέχασες να παραθέσεις την υπόλοιπη παράγραφο, που έχει και αιτιολόγηση του 'ε και'.

                                  Υπενθυμίζω πως η όλη ιστορία έγινε το 1996

                                  Ποια ειναι η αιτιολογια?οτι γινονται και στην f1?και επειδη μαλλον ειναι η περιπτωση που ειμουν και εγω εκει αλλα για αλλο λογο,επιμενω για την ΤΡΥΠΑ, αν και το συγκεκριμενο σχημα που ηταν εκεινη τη μερα μαλλον εχει βρει τη τρυπα μονο του λογο ηλικιας.

                                  υσ.και για να μην λες οτι δεν απαντω στο τι με πειραξε,ειναι οτι παραδεχεσε οτι με το αθλημα ασχολουνται ασχετοι,οποτε ας πανε σε κανενα αλλο αθλημα,οπως ταβλι π.χ και ας αφησουν τους αγωνες αυτοκινητου για τους σχετικους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bravehard last edited by

                                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                                    ΠΡΟΦΛΕΞΟΛΟΓΕΕΕ ................... .

                                    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΜΑΣΤΟΡΑ!
                                    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΤΣΑΝΑ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ!

                                    ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      takinen last edited by

                                      Ο χρήστης SteliosC έγραψε:

                                      Aν κανει κανεις λαθος 1/10mm στη καθε μετρηση δηλαδη 78.6mm διαμετρο και 82.6mm διαδρομη τοτε ο κυβισμος ειναι 1602.34cc!!!!
                                      Αν η μετρηση γινεται με απλο παχυμετρο (ελλαδα style) τοτε ειναi σχεδον σιγουρο το λαθος, οχι τοσο απο το εργαλειο μετρησης αλλα απο το λαθος σημειο απο το οποιο θα μετρηθει το πιστονι. Τι ιδιο και με την διαδρομη!!! Οι περισσοτεροι την υπολογιζουν ως εξης: Εμβολο στο ανω νεκρο σημειο(μετρηση απο καποιο σταθερο σημειο αναφορας),Εμβολο στο κατω νεκρο σημειο(μετρηση απο το ιδιο σημειο αναφορας) και η διαφορα τους ειναι η διαδρομη. Για πλακα χανεις 2 δεκατα....και ειδες οτι και με 1/10 παλι εκτος βγαινει....
                                      Μπαμπη ελπιζω να σε καλυψα, αν και απο αυτο που σε γνωριζω ειμαι σιγουρος οτι τα ξερεις καλυτερα...

                                      Φιλικα
                                      Στελιος

                                      Σόρρυ αλλά είναι λάθος (greek style) υπολογισμός.

                                      Ο τύπος του όγκου έχει μια δύναμη ( τετράγωνο ) και δυο γινόμενα.
                                      Αν θεωρήσουμε σφάλμα μέτρησης 0.01 cm τότε από το τετράγωνο μεταφέρεται σφάλμα 0.157 cm2 και μετά τα γινόμενα το τελικό σφάλμα είναι κάπου 4.5ccm. ********

                                      Για ένα μοτέρ λοιπόν με τις 'προβλεπόμενες' διαστάσεις που δίνει όγκο 1596.33cc, εξαιτίας της μέτρησης, μπορεί να δωθεί αποτέλεσμα 1600,8!!!!!!!!
                                      Δηλαδή ακόμα και ένα νόμιμο μοτέρ υπάρχει περίπτωση να βρεθεί παράνομο.
                                      Κατά συνέπεια ένα μοτέρ που είναι πολύ κοντά στα όρια, είναι αρκετά πιθανό αν και νόμιμο να βρεθεί παράνομο.
                                      Και όλα αυτά με δεδομένο ότι θεωρήσαμε σαν σφάλμα μέτρησης το 0.001mm γεγονός αρκετά καλόπιστο, αν λάβουμε υπόψη τα μετρούμενα ΑΝΣ και ΚΤΣ μπορεί να διαφέρουν από τα πραγματικά, πως εκείνο το όργανο που μετράει εσωτερικές διαμέτρους λειτουργεί σωστά κλπ κλπ......

                                      ******** Εϊναι η λεγόμενη 'διάδοση σφαλμάτων' όταν κάνουμε πράξεις με μεγέθη που περιέχουν σφάλματα.
                                      Οποιοδήποτε βιβλίο με τη βασική θεωρία σφαλμάτων έχει έτοιμους τους τύπους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aaa last edited by

                                        Παράδειγμα:

                                        Ελάχιστο ύψος 320 χιλιοστά (χωρίς +/- στο δελτίο αναγνώρισης)
                                        Κρίνεις πως η ακρίβεια της μέτρησής σου είναι +/- 3 χιλιοστά λόγω των παραγόντων που ανέφερα παραπάνω: επίπεδο έδαφος ? ποιότητα μετροταινίας ? οριζόντιο δοκίμιο μέτρησης ?
                                        Μετράς 318 χιλιοστά (σε 5 μετρήσεις, αφαιρώντας τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη και παίρνοντας μέσο όρο, τέτοιες κλασσικές μεθοδολογίες)

                                        Είναι νόμιμο ή παράνομο ?
                                        Προσωπικά πιστεύω πως είναι παράνομο. Αλλά λόγω του ενδεχόμενου σφάλματος της μέτρησης δεν μπορώ να αποδείξω πέραν πάσας λογικής και επιστημονικής αμφιβολίας. Και άρα για πράγματα που δεν μπορώ να αποδείξω.

                                        Αυτή ακριβώς είναι η νοοτροπία που δίνει τη δικαιολογία στον μαϊμουδιάρη.

                                        Εάν ξέρω ότι το ελάχιστο ύψος είναι 320, τότε θα ρυθμίσω το αυτοκίνητό μου στα 323 ή 325, ώστε να είμαι βέβαιος ότι όπου και να μετρηθώ θα είμαι πάνω από 320. Εάν όμως ρυθμίσω το αυτοκίνητό μου πριν τον αγώνα ακριβώς στο 320 τότε ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΡΙΣΚΑ ΜΟΥ. Και αν κάπου χτυπήσω, και άν κάτσουν τα ελατήρια από το βάρος, και αν δεν μετρά καλά ο ανίκανος τεχνικός έφορος, τότε ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ. Η θεωρία μετρήσεων είναι καλή δικαιολογία, αλλά, μεταξύ μας, ας μην δουλευόμαστε.

                                        Ασε που όταν δω ότι τα όρια αποκτούν ανεπίσημη ανοχή, τότε θα αρχίσω να ρυθμίζω 319.5 βασιζόμενος ότι είμαι παλιός και 'γνωστός' και άρα 'σιγά μην τολμήσουν να με κόψουν για μισό χιλιοστό'.

                                        Εάν τα 320 είναι ακριβώς 320 χωρίς καμία εξαίρεση, τότε αυτά κόβονται. Εύκολο είναι, αλλά σε άλλη χώρα. Όχι στο Ελλάντα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          steliosc last edited by

                                          Ο χρήστης takinen έγραψε:

                                          Aν κανει κανεις λαθος 1/10mm στη καθε μετρηση δηλαδη 78.6mm διαμετρο και 82.6mm διαδρομη τοτε ο κυβισμος ειναι 1602.34cc!!!!
                                          Αν η μετρηση γινεται με απλο παχυμετρο (ελλαδα style) τοτε ειναi σχεδον σιγουρο το λαθος, οχι τοσο απο το εργαλειο μετρησης αλλα απο το λαθος σημειο απο το οποιο θα μετρηθει το πιστονι. Τι ιδιο και με την διαδρομη!!! Οι περισσοτεροι την υπολογιζουν ως εξης: Εμβολο στο ανω νεκρο σημειο(μετρηση απο καποιο σταθερο σημειο αναφορας),Εμβολο στο κατω νεκρο σημειο(μετρηση απο το ιδιο σημειο αναφορας) και η διαφορα τους ειναι η διαδρομη. Για πλακα χανεις 2 δεκατα....και ειδες οτι και με 1/10 παλι εκτος βγαινει....
                                          Μπαμπη ελπιζω να σε καλυψα, αν και απο αυτο που σε γνωριζω ειμαι σιγουρος οτι τα ξερεις καλυτερα...

                                          Φιλικα
                                          Στελιος

                                          Σόρρυ αλλά είναι λάθος (greek style) υπολογισμός.

                                          Ο τύπος του όγκου έχει μια δύναμη ( τετράγωνο ) και δυο γινόμενα.
                                          Αν θεωρήσουμε σφάλμα μέτρησης 0.01 cm τότε από το τετράγωνο μεταφέρεται σφάλμα 0.157 cm2 και μετά τα γινόμενα το τελικό σφάλμα είναι κάπου 4.5ccm. ********

                                          Για ένα μοτέρ λοιπόν με τις 'προβλεπόμενες' διαστάσεις που δίνει όγκο 1596.33cc, εξαιτίας της μέτρησης, μπορεί να δωθεί αποτέλεσμα 1600,8!!!!!!!!
                                          Δηλαδή ακόμα και ένα νόμιμο μοτέρ υπάρχει περίπτωση να βρεθεί παράνομο.
                                          Κατά συνέπεια ένα μοτέρ που είναι πολύ κοντά στα όρια, είναι αρκετά πιθανό αν και νόμιμο να βρεθεί παράνομο.
                                          Και όλα αυτά με δεδομένο ότι θεωρήσαμε σαν σφάλμα μέτρησης το 0.001mm γεγονός αρκετά καλόπιστο, αν λάβουμε υπόψη τα μετρούμενα ΑΝΣ και ΚΤΣ μπορεί να διαφέρουν από τα πραγματικά, πως εκείνο το όργανο που μετράει εσωτερικές διαμέτρους λειτουργεί σωστά κλπ κλπ......

                                          ******** Εϊναι η λεγόμενη 'διάδοση σφαλμάτων' όταν κάνουμε πράξεις με μεγέθη που περιέχουν σφάλματα.
                                          Οποιοδήποτε βιβλίο με τη βασική θεωρία σφαλμάτων έχει έτοιμους τους τύπους.

                                          Καλημερα,

                                          Δεν ειπα κατι διαφορετικο απο οτι εσυ...
                                          Φιλικα
                                          Στελιος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            steliosc last edited by

                                            Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                            Αρα για παραπανω απο 78,5 πιστονια, δεν υπαρχει δυνατοτητα ?
                                            Δεν ξερω αν βγαινουν 78,6, απ' οσο εχω ψαξει, εχω βρει μονο 78,5 79 και 79,5. Προφανως τα 79 και 79,5 ειναι παρανομα, αρα εγω που εχω σχετικα παλιο μπλοκ, ΑΝ το μετρησω και ειναι ψιλοανοιγμενο (δεν εχει σπασει παντως ποτε), τι βαζω ?

                                            Καλημερα,

                                            Υπαρχουν και 78.6mm 78.7mm
                                            Φιλικα
                                            Στελιος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr