-
Τι τη συνεχίζουμε τη συζήτηση, αφού στην Ελλάδα, όπου είναι το κυρίως πεδίο δράσης των περισσοτέρων μας, όλες οι λωρίδες είναι οι ίδιες, τι αριστερή, τι μεσαία, τι δεξιά, 'όπου δεν έχει κόσμο' πάνε τα ζώα, κι ας κουρεύονται οι άλλοι με σλάλομ για να προσπεράσουν.
-
@ClioDriver
+1Ο χρήστης spiros έγραψε:
ωραια συζητηση, σε βοηθαει να καταλαβεις την ψυχολογια αυτων που κινουνται στο δρομο, και που εχουν τοση αντιληψη για τα δρωμενα, οσα εγω απο το πλεξιμο...παιδια (δεν αναφερεται σε καποιον συγκεκριμενα) αν δεν μπορειτε να υπολογισετε απλα πραγματα και να λειτουργειτε με βαση την απλη λογικη, καθηστε σπιτι ή παρτε το ΚΤΕΛ.
ειναι να απορεις μετα, που καθημερινα μπαινουμε ολοι σε κινδυνο?
Διαγράψτε τις εκφράσεις που θα χρησιμοποιήσω, διαγράψτε το ποστ ολόκληρο, πραγματικά δε με νοιάζει και θα το πω:
Έχω εκνευριστεί με τα σχόλια των σούπερ ντούπερ οδηγών που νομίζουν ότι τους ανήκει ο δρόμος και ότι έχουν πάντα δίκιο.
Το ειρωνικό υφάκι που χρησιμοποιείς είναι πραγματικά αηδιαστικό και αδικαιολόγητο και θα απαντήσω αναλόγως! Το να το παίζεις ξερόλας και γαμάουα οδηγός και να θεωρείς ότι όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί απλά επιβαρύνουν τους δρόμους και σε βάζουν σε κίνδυνο με κάνει να αηδιάζω με τη συμπεριφορά σου!
Ντροπή σου!!!
Θα πάρω και γω μια Ferrari, Θα βγω στους δρόμους και κινούμενος στην αριστερή λωρίδα με 250+ θα μπινελικώνω όποιον μου κλείνει το δρόμο. Μάλλον κανένας δε θα τους έχει μάθει σωστή οδήγηση και κατά πάσα πιθανότητα όλοι τους θα έχουν πληρώσει για να πάρουν το δίπλωμα. Να προσθέσω ότι όλοι αυτοί θα αποτελούν κίνδυνο για τους υπόλοιπους οδηγούς σε αντίθεση με μένα που κινούμενος με 250+ θα είμαι απλά παράνομος και θα λογοδοτώ μόνο στην αστυνομία. Επικίνδυνος πάντως δε θα είμαι, επικίνδυνοι θα είναι μόνο αυτοί οι μαλάκες που θα μπουν μπροστά τολμώντας να εκκινήσουν μια διαδικασία προσπεράσματος. -
-
Ορθά έγραψε ο ClioDriver.
Θ' αναφέρω μερικά από τα παράδοξα που διαβάζουμε κατά καιρούς εδώ:- Οι δρόμοι μας είναι καρμανιόλες.
άρα
- Για τα ατυχήματα δεν ευθύνονται τόσο όσοι τρέχουν με 150++, αλλά αυτοί που έφτιαξαν τόσο κακούς δρόμους.
άρα τί κάνουμε για να μειώσουμε τους κινδύνους; Πηγαίνουμε πιο αργά; Όχι βέβαια.
- Πηγαίνουμε με όσα γουστάρουμε και κρίνουμε.
Έχετε το αλάθητο δηλαδή;
- Έχουμε πείρα και ξέρουμε τι κάνουμε.
Εντάξει, άποψή σας και θα πρέπει να υποστείτε τις συνέπειες του νόμου για τις πράξεις σας.
- Όχι βέβαια, αφού φταίει ο πολιτικός, ο εργολάβος, ο βλαχοδήμαρχος, τότε εμείς μπορούμε να οδηγούμε όπως μας αρέσει.
Καλά, δεν έχετε ποτέ αγοράσει οικόπεδο, δεν έχετε φάει πεζοδρόμια κλπ έτσι που οδηγείτε;
- Ποτέ δεν θέσαμε σε κίνδυνο τρίτους.
Και πώς το καταφέρατε αυτό;
- Οδηγούμε σε ερημικές τοποθεσίες και σε 'ακατάλληλες' ώρες.
Ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας στις ερημικές τοποθεσίες και σε ακατάλληλες ώρες; Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει κάποιος σε μη φωτιζόμενο σημείο και να παλεύει να βάλει μπρος;
- Οφείλει να βάλει τρίγωνο.
Κι αν δεν βάλει; Έχετε δει πολλούς σταματημένους, ακόμα και λόγω ιατρικού προβλήματος ή φυσικής ανάγκης ή για να μιλήσουν επειγόντως στο κινητό να βάζουν τρίγωνα;
- Οφείλει να βάλει τρίγωνο και να μην είναι μ@#$ας καραγκιόζης.
Μάλιστα. Εχμ, είστε ευθειάκηδες;
- Πώς τολμάς; Μας ξέρεις; Είμαστε λάτρεις των στροφών.
Ωραία, μπράβο σας. Πώς ξέρετε τί θα συναντήσετε πίσω από τη στροφή μέσα στο σκοτάδι της ερημιάς όπου πηγαίνετε με όσα αντέχει το κάρο σας;
- Σαν τί να συναντήσουμε δηλαδή;
Ξέρω 'γω; Κανένα γίδι, κανένα τρακτέρ, κανένα ακινητοποιημένο όχημα, κανένα άνθρωπο, τίποτα νερά από ποτίσματα, αγρίμια...
- Μήπως και κανένα UFO; ΛΟΛΟΛΟΛΟΛ.Με λίγα λόγια αν κάποιος είναι αποφασισμένος να κάνει ό,τι του καπνίσει, κανένα επιχείρημα δεν θα σταθεί δυνατόν να τον εμποδίσει. Μόνο τα αστυνομικά όργανα. Και θα 'ρθει μετά εδώ να λέει ότι κάτι βλάχοι τον έγραψαν σε ευθεία των 120 με 160 (αντί να τον γράψουν επειδή πήγαινε σε σημείο των 50 με 100), άρα όλοι είναι για τα μπάζα, άρα δεν πρόκειται να ακολουθήσει ποτέ τα οδικά σήματα γιατί αφού έχει δίκιο για το παραπάνω γεγονός έχει δίκιο γενικώς και πάντα.
-
δυστυχώς τα σηματα κατα βαση ειναι ΛΑΘΟΣ και αυτό μας κανει να μην τα πιστευουμε στην τελική...
και εκει που υπα΄ρχουν σωστα σηματα με τη ΣΩΣΤΗ ταχύτητα, τα αψηφουμε (και βαζω και μενα μεσα) και τελικα το μοιραιο ειναι αναποφευκτο...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με λίγα λόγια αν κάποιος είναι αποφασισμένος να κάνει ό,τι του καπνίσει, κανένα επιχείρημα δεν θα σταθεί δυνατόν να τον εμποδίσει. Μόνο τα αστυνομικά όργανα. Και θα 'ρθει μετά εδώ να λέει ότι κάτι βλάχοι τον έγραψαν σε ευθεία των 120 με 160 (αντί να τον γράψουν επειδή πήγαινε σε σημείο των 50 με 100), άρα όλοι είναι για τα μπάζα, άρα δεν πρόκειται να ακολουθήσει ποτέ τα οδικά σήματα γιατί αφού έχει δίκιο για το παραπάνω γεγονός έχει δίκιο γενικώς και πάντα.
Με το να αλλάξεις λωρίδα δεν κάνεις ότι σου καπνίσει; μόνο όταν τρέχεις με 200+;
Πηγαίνω με 200+ στην αριστερή συνέχεια, θα σκοτωθώ;
Πηγαίνω με 100 στη μεσαία ακολουθώντας τη ροή, θα προκαλέσω ατύχημα; θα σκοτωθώ;
Αλλάζω λωρίδα επειδή έτσι γουστάρω/βαρέθηκα τον μπροστινό/θέλω να κόψω το γρήγορο στην αριστερή/είναι παράνομος, υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος;
μπααααα ο άλλος τρέχει, ας πρόσεχε
Θέλω να πάω Γιάννενα και βλέπω δύο αυτοκίνητα να 'ρχονται, στα @@ μου εγώ θα ΜΠΩ (το ΖΩΟΝ που πήγε να σκοτώσει), να φρενάρουν.
Φαντάζομαι ότι όλοι οι 'αργοί' αν πηγαίνετε με 80 δεν έχετε πρόβλημα να μπει κάποιος με... 20 στη λωρίδα, σωστά; Τα 150, 200, 250 είναι το ζήτημα ή η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ;;;
πηγαίνεις με το νόμιμο όριο των 50 και ξεπαρκάρει κάποιος αέρα, δεν ενοχλεί ε; με 50 πάτε
-
Διαμαρτύρομαι δημόσια μιας και έλειψα μερικές ώρες και postάραν ένα κάρο άτομα...ΗΜΑΡΤΟΝ
-Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα;;;
-Στον κόσμο του kasel Νίκο Ευαγγελάτο...
-
aserf
ειτε ΔΕΝ εχεις διαβασει αυτα που εχω γραψει εγω και αλλοι εδω μεσα ή εισαι σε υπνο βαθυ. Μην παιρνεις επιλεκτικες λεξεις και βγαζεις ασχετα συμπερασματα! Διαβασε προσεχτικα τι εχουν γραψει τα παιδια. Λες να ειμαστε ολοι λαθος???Ουτε καν πως γινεται προσπεραση ΔΕΝ ξερεις, διαβασε τον ΚΟΚ λοιπον και μετα ελα να μας ξανακανεις μαθημα. Τα περι σουπερ οδηγων μονος σου τα λες, εγω δεν ισχυριστηκα ποτε κατι τετοιο για μενα.
**
Η οδηγηση ειναι δυσκολη και επικυνδυνη, οποιος δεν μπορει να τη κανει σωστα, ας μεινει σπιτι του! **
Μυγιαστηκες απο το σχολιο, φαινεται οτι αναγνωρισες στοιχεια της οδηγησης σου...Τα νευρα γιατι?
-
Σταματάω τη συζήτηση γιατί μερικοί μερικοί εδώ μέσα νομίζουν ότι γεννήθηκαν οδηγάρες και ότι όλοι οι υπόλοιποι δε γνωρίζουμε τον ΚΟΚ ή ότι σκοπός μας σε αυτόν τον κόσμο είναι να παρενοχλούμε τους υπόλοιπους κινούμενους στο δρόμο.
Έχεις δίκιο ότι ζω στην άγνοια! Ζω στην άγνοια της κατάντιας μας και της ξεφτίλας στην οποία έχουν οδηγηθεί μερικοί οι οποίοι νομίζουν ότι η δική τους παρανομία είναι δικαιολογημένη και ότι τους φταίνε πάντα οι άλλοι.
Πόσο θα ήθελα ένα τέτοιο θέμα να συζητηθεί από σοβαρούς δημοσιογράφους της αυτοκίνησης και να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις τους... πραγματικά πολύ θα το ήθελα.
Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν το βλέπω να γίνεται και δε θέλω να ανεβάζω και άλλο την πίεση μερικών μερικών έχω να δηλώσω τα εξής:- Είμαι 22 ετών και 3 χρόνια που κυκλοφορώ στους δρόμους επιτελώ το έργο του χάρου.
- Το δίπλωμα το πήρα δι' αλληλογραφίας και ποτέ δεν έπιασα τιμόνι κατά τη διαδικασία απόκτησής του.
- Ο ΚΟΚ τι είναι; Έχει κάποια σχέση με το γλυκό κωκ;
- Ζω στην άγνοια και το μικρόκοσμό μου.
- ... (προσθέστε ό,τι θέλετε εσείς παντογνώστες και χεράδες των δρόμων)
Υ.Γ. Και να φανταστεί κανείς ότι ξεκίνησα από μια ερώτηση...
-
εγω φιλικα σου λεω να ξαναδιβασεις οτι εχει γραφτει και να βγαλεις συμπερασματα.
τα νευρα δεν ειναι καλος συμβουλος, ουτε οταν οδηγεις ουτε οταν γραφεις.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
................
Όσο εγκληματικό είναι ν' αλλάξεις λωρίδα χωρίς να λογαριάσεις τον άλλο, τόσο εγκληματικό είναι να πηγαίνεις με φουλ ταχύτητα στην αριστερή ή στη δεξιά ή στη ΛΕΑ ή οπουδήποτε αλλού. Μην απομονώνεις μια φράση, έγραψα αρκετά πιο πάνω.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όσο εγκληματικό είναι ν' αλλάξεις λωρίδα χωρίς να λογαριάσεις τον άλλο, τόσο εγκληματικό είναι να πηγαίνεις με φουλ ταχύτητα στην αριστερή ή στη δεξιά ή στη ΛΕΑ ή οπουδήποτε αλλού. Μην απομονώνεις μια φράση, έγραψα αρκετά πιο πάνω.
είμαι εγκληματίας δηλαδή;
-
@spiros
Έχεις δίκιο ότι τα νεύρα δεν οδηγούν κάπου, το θέμα όμως είναι ότι εκνευρίστηκα γιατί το ύφος σου από τα πρώτα μηνύματά σου ήταν ιδιαίτερα καυστικό, κάτι το οποίο πιστεύω ότι δεν προκάλεσα με τα πρώτα λεγόμενά μου. Σκοπός μου όταν έθεσα την ερώτηση δεν ήταν να δημιουργήσω προστριβές, ήθελα απλά να δω τι γνώμη έχουν οι υπόλοιποι χρήστες αυτού του φόρουμ.Είναι γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες στο τιμόνι, έτσι δεν είναι; Αυτό σημαίνει ότι κακώς οδηγούν;
Προσωπικά όταν οδηγώ προσπαθώ να διευκολύνω τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου και όπως έχω ήδη δηλώσει εφόσον αντιληφθώ είτε από μόνος μου, είτε ύστερα από το παίξιμο των φώτων του αυτοκινήτου που κινείται στην αριστερή λωρίδα ότι κινείται με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από εμένα προφανώς και δε θα βγω μπροστά του υποχρεώνοντάς τον να επιβραδύνει.
Στην περίπτωση όμως που κάνει κάποιος κάνει μια κακή εκτίμηση που δε θα οδηγήσει σε κάποια επικίνδυνη κατάσταση (δε μιλάω δηλαδή για ακραίες περιπτώσεις), αλλά απλά θα υποχρεώσει το γρήγορα κινούμενο αυτοκίνητο να επιβραδύνει κάπως με ασφάλεια, αυτό σηαμίνει ότι αυτομάτως δίνεται και το δικαίωμα στο γρήγορο αυτοκίνητο να κολλήσει πάνω σ' αυτόν που έκανε το 'λάθος' να βγει αριστερά, να του παίζει ασταμάτητα τα φώτα και να του ζητάει το λόγο;
Δεν πάω να κρίνω το ποιά παρανομία είναι μεγαλύτερη, σίγουρα όμως ο οδηγός του αυτοκινήτου που εκινείτο με πολύ υψηλή ταχύτητα δε μπορεί να έχει απόλυτο δίκιο, έτσι δεν είναι; Δηλαδή δε φέρει και ο ίδιος ένα μερίδιο ευθύνης για αυτή την κατάσταση; Και αν ναι δε θα έπρεπε να το δεχτεί χωρίς μπινελίκια στον προπορευόμενο και εφόσον αυτός ολοκληρώσει την προσπέρασή του να συνεχίσει να κινείται με όποιον ρυθμό αυτός επιθυμεί; -
οταν οδηγας με φουλ ταχυτητα ΝΑΙ εισαι.αν οδηγας με νορμαλ ταχυτητα μπορεις πολυ πιο ανετα και γρηγορα να προλαβεις κατι,π.χ. μια νταλικα που θα βγει για προσπεραση.λεω τωρα.
θα σου πω μια φαση που ετυχε στο πατερα ενος φιλου μου πριν μερικα χρονια.
πηγαινε απο κατερινη προς θεσσαλονικη,νωρις τα ξημερωματα.χειμωνας και νυχτα.σε καποιο σημειο μετα το μακρυγιαλο ειχε ντελαπαρει μια νταλικα και εκλεισε καθετα το δρομο.και μην αρχισετε παλι τα περι νταλικας.στο σημειο εκεινο ηταν στροφουλα.ο πατερας του παιδιου ετρεχε με το αμαξι 200 και κατι.οταν ειδε τη νταλικα μπροστα του,η οποια θα ειχε ντελαπαρει λιγα λεπτα πριν,ηταν τοσο μεγαλη η ταχυτητα του που δεν προλαβε να σταματησει και επεσε πανω της.τωρα ειναι σε αναπηρικο καροτσακι επειδη τσακιστηκε η μεση του.
αυτα μου τα ειπε ο φιλος μου,στον οποιο τα ειπε ο ιδιος ο πατερας του.
μου ειπε οτι αν πηγαινε συμφωνα με το οριο,δηλαδη 120,ακομα και με 150 θα προλαβαινε καπως να σταματησει χωρις να παθει τιποτα ο ιδιος.και ουτε ζωνη φορουσε βεβαια.
οποτε φιλε ικαρ ναι,αν πας συνεχως με 200 στην αριστερη λωριδα,καποια στιγμη θα γινει κατι.μακαρι να μην συμβει ποτε.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ.ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ. -
lkar
Κάνε την πράξη. Πόσα μέτρα χρειάζεσαι για να ακινητοποιήσεις αυτοκίνητό σου από τα 200 χλμ με την στάνταρ καθυστέρηση αντίδρασης του 1'; Αν πω 200 μέτρα θα υπερβάλλω; Ξεκίνα από την πόρτα του σπιτιού σου και όταν καλύψεις 200 μέτρα γύρνα πίσω και κοίτα για τι μιλάμε.
Ο απέναντι θα σε δει μακρυά και θα επιχειρήσει να προσπεράσει σε μια μέτρια ευθεία γιατί θα υποθέσει ότι πας με ας πούμε 100 χλμ. Ποιος θα έχει άδικο αν χτύπα ξύλο γίνετε μπίλιες;
Ο άλλος θα σε δει ως μια μικρή κουκίδα και θα μπει στην αριστερή. Ποιος θα έχει άδικο;
Αλλά άσε τους οδηγούς, ακόμα κι αν τύχει να είναι άπειροι, ανόητοι ή μη υποψιασμένοι, έχουν την υποχρέωση να προσέχουν διπλά.
Οι πεζοί; Έχει κάποιος πεζός γνώση της ταχύτητάς σου όταν πάει να περάσει το δρόμο; Όχι με 200, αλλά και με 120 να πηγαίνεις σε δρόμο των 50 δικαιούται ή όχι να υποθέσει ότι προλαβαίνει να περάσει απέναντι;Συνυπολογίζεις τους αστάθμητους παράγοντες των δρόμων; Τα πεσμένα τελάρα, τις καραμπόλες, τους ηλίθιους ή απρόσεκτους; Αν τους γνωρίζεις, τους αποδέχεσαι ως πιθανούς, αλλά ελπίζεις ότι δεν θα σου τύχουν; Ξέρεις, και η αμέλεια τιμωρείται.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
lkar
Κάνε την πράξη. Πόσα μέτρα χρειάζεσαι για να ακινητοποιήσεις αυτοκίνητό σου από τα 200 χλμ με την στάνταρ καθυστέρηση αντίδρασης του 1'; Αν πω 200 μέτρα θα υπερβάλλω; Ξεκίνα από την πόρτα του σπιτιού σου και όταν καλύψεις 200 μέτρα γύρνα πίσω και κοίτα για τι μιλάμε.
Ο απέναντι θα σε δει μακρυά και θα επιχειρήσει να προσπεράσει σε μια μέτρια ευθεία γιατί θα υποθέσει ότι πας με ας πούμε 100 χλμ. Ποιος θα έχει άδικο αν χτύπα ξύλο γίνετε μπίλιες;
Ο άλλος θα σε δει ως μια μικρή κουκίδα και θα μπει στην αριστερή. Ποιος θα έχει άδικο;
Αλλά άσε τους οδηγούς, ακόμα κι αν τύχει να είναι άπειροι, ανόητοι ή μη υποψιασμένοι, έχουν την υποχρέωση να προσέχουν διπλά.
Οι πεζοί; Έχει κάποιος πεζός γνώση της ταχύτητάς σου όταν πάει να περάσει το δρόμο; Όχι με 200, αλλά και με 120 να πηγαίνεις σε δρόμο των 50 δικαιούται ή όχι να υποθέσει ότι προλαβαίνει να περάσει απέναντι;Συνυπολογίζεις τους αστάθμητους παράγοντες των δρόμων; Τα πεσμένα τελάρα, τις καραμπόλες, τους ηλίθιους ή απρόσεκτους; Αν τους γνωρίζεις, τους αποδέχεσαι ως πιθανούς, αλλά ελπίζεις ότι δεν θα σου τύχουν; Ξέρεις, και η αμέλεια τιμωρείται.
λες να μην ξέρω; πρώτος ανέφερα πόσα είναι τα 180.
Κατ' αρχήν μιλάμε για ΕΟ με διάζωμα και 2,3+1 λωρίδες, άρα οι πεζοί δεν έχουν θέση, ούτε και οι απέναντι. Ευτυχώς τα ζώα και οι ηλίθιοι φαίνονται από μακριά τις περισσότερες φορές, σε συνδυασμό με τον τύπο/κατάσταση του αυτοκινήτου.
Όσο λιγότερη ώρα είσαι στο δρόμο, τόσο λιγότερες οι πιθανότητες. Αν ο άλλος με δει μία κουκίδα για μία μόνο φορά, όπως έγραψαν και τόσοι άλλοι, ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΕΙ. Εγώ και τόσοι άλλοι γιατί κοιτάμε;
και ναι θα έχει άδικο, άλλαξε πορεία/κατεύθυνση.- Αν τώρα πάει με 100 κι ο μπροστινός με 99 και ξεκινήσει να τον προσπερνάει χωρίς να επιταχύνει -μόνιμη κατάσταση στις ΕΟ- ας το αφήσει και να πάει με ΚΤΕΛ.-
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
@spiros
Έχεις δίκιο ότι τα νεύρα δεν οδηγούν κάπου, το θέμα όμως είναι ότι εκνευρίστηκα γιατί το ύφος σου από τα πρώτα μηνύματά σου ήταν ιδιαίτερα καυστικό, κάτι το οποίο πιστεύω ότι δεν προκάλεσα με τα πρώτα λεγόμενά μου. Σκοπός μου όταν έθεσα την ερώτηση δεν ήταν να δημιουργήσω προστριβές, ήθελα απλά να δω τι γνώμη έχουν οι υπόλοιποι χρήστες αυτού του φόρουμ.Είναι γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες στο τιμόνι, έτσι δεν είναι; Αυτό σημαίνει ότι κακώς οδηγούν;
Προσωπικά όταν οδηγώ προσπαθώ να διευκολύνω τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου και όπως έχω ήδη δηλώσει εφόσον αντιληφθώ είτε από μόνος μου, είτε ύστερα από το παίξιμο των φώτων του αυτοκινήτου που κινείται στην αριστερή λωρίδα ότι κινείται με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από εμένα προφανώς και δε θα βγω μπροστά του υποχρεώνοντάς τον να επιβραδύνει.
Στην περίπτωση όμως που κάνει κάποιος κάνει μια κακή εκτίμηση που δε θα οδηγήσει σε κάποια επικίνδυνη κατάσταση (δε μιλάω δηλαδή για ακραίες περιπτώσεις), αλλά απλά θα υποχρεώσει το γρήγορα κινούμενο αυτοκίνητο να επιβραδύνει κάπως με ασφάλεια, αυτό σηαμίνει ότι αυτομάτως δίνεται και το δικαίωμα στο γρήγορο αυτοκίνητο να κολλήσει πάνω σ' αυτόν που έκανε το 'λάθος' να βγει αριστερά, να του παίζει ασταμάτητα τα φώτα και να του ζητάει το λόγο;
Δεν πάω να κρίνω το ποιά παρανομία είναι μεγαλύτερη, σίγουρα όμως ο οδηγός του αυτοκινήτου που εκινείτο με πολύ υψηλή ταχύτητα δε μπορεί να έχει απόλυτο δίκιο, έτσι δεν είναι; Δηλαδή δε φέρει και ο ίδιος ένα μερίδιο ευθύνης για αυτή την κατάσταση; Και αν ναι δε θα έπρεπε να το δεχτεί χωρίς μπινελίκια στον προπορευόμενο και εφόσον αυτός ολοκληρώσει την προσπέρασή του να συνεχίσει να κινείται με όποιον ρυθμό αυτός επιθυμεί;ωραιαα, και που εγω εχω πει κατι διαφορετικο απο αυτα??
-
lkar
To πρόβλημα είναι ότι συμπεριφέρεσαι στο δρόμο λες και όλα είναι προκαθορισμένα και δεν υπάρχουν απρόοπτα ή λανθασμένες αντιδράσεις. Σκέφτομαι πόσοι Έλληνες έχουν βρεθεί ενώπιον του Αγ. Πέτρου ωρυόμενοι για τη βλακεία του άλλου. Αν ήμουν εγώ Άγ. Πέτρος θα τους απαντούσα:
'Αφού εκείνος ήταν 100% βλάκας κι εσύ 100% έξυπνος, πώς γίνεται να είσαι 100% νεκρός;' (κλεμμένο αλλά ωραίο) -
διαβαστε λιγο αυτο που εγραψα περι απροοπτων.
-
@spiros
Στο ότι η πρώτη σου απάντηση στο ερώτημα που έθεσα στη σελίδα 290 τελείωνε με τη φράση: 'αν καποιος δεν μπορεις να μαθει να οδηγει σωστα, ας μεινει σπιτι του!' και η οποία σχολίαζε αυτούς που δε μπορούν να αντιληφθούν εύκολα εάν το αυτοκίνητο που βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση έρχεται με 140, με 170 ή με 200. Ήταν ή δεν ήταν ιδιαίτερα απόλυτη; Με συγχωρείς αλλά από εκείνη τη στιγμή πώς ήθελες να διατηρήσω την ψυχραιμία μου; Γενικά δεν είμαι απόλυτος άνθρωπος, μ' αρέσει ο διάλογος και μ' αρέσει να καταλογίζονται δικαίως οι ευθύνες. Η πρόταση αυτή όμως καταλόγιζε εξαρχής όλες τις ευθύνες σ' αυτόν που βγήκε αριστερά και θεωρούσε χωρίς ευθύνη τον κινούμενο στην αριστερή λωρίδα με απαγορευτικές ταχύτητες.
Θεωρώ λοιπόν ότι η πρόταση αυτή ήταν προσβλητική μιας και όλοι οι οδηγοί δεν έχουν τις ίδες ικανότητες χωρίς αυτό να τους κάνει απαραίτητα και επικίνδυνους.
Και για να εξηγηθώ δεν αναφερόμουν προσωπικά σε μένα αλλά σε ένα γενικότερο φαινόμενο το οποίο φυσικά μου έχει συμβεί και εμένα κάποιες φορές. Είναι γεγονός άλλωστε ότι άλλοτε είναι πιο εύκολο να αντιληφθείς ότι κάποιος έρχεται πατημένος και άλλοτε μπορεί και να μη σου γίνει άμεσα αντιληπτό λόγω των γενικότερων συνθηκών του δρόμου (στροφές, υπόλοιπα κινούμενα αυτοκίνητα, κτλ). Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σε 'κρεμάσει'ο ερχόμενος με τέρμα γκάζι ή ότι πρέπει να υποστεί στωϊκά αυτή την επιβράδυνση μιας και κανείς δεν κινδύνεψε και αφού σε προσπεράσει να επιταχύνει εκ νέου;
[Διάσπαση]Η προσπέραση του Kasel. Περί προσπέρασης γενικώς