-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Φιλε funky το 307 φοραει απο εργαστασιο 195 ή 205.Οποτε δεν ειναι και τοσο σημαντικη αλλαγη να βαλεις 225.
Δεν μιλαμε για δραματικες αλλαγες που βαζουν απο 165 σε 225.Εκει οντως εχει διαφορες και πιστευω προς το χειροτερο.
Μακαρι να βρθουμε καμμια φορα να οδηγησεις το δικο μου με τα 225 και το Τασου 'η του Τακη με τα 205.
Καμμια διαφορα σε τιποτα.Δεν διαφωνώ, νομίζω κατάλαβες το σκεπτικό μου (κόστος σε σχέση με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου κλπ.). Άσε που η δική μου εμπειρία είναι από 185/60/14, 195/60/14, 185/55/15 ή 175/70/13 σε 225/45/17, που είναι μεγάλη η διαφορά. Τώρα από την 16αρα ή την 15αρα με μεγάλο πέλμα, η 17αρα δεν θα απέχει καθόλου και το κατανοώ.
Αυτο που με τρελλαινει εμενα ειναι οι αφορισμοι και οι απολυτες θεσεις και συμβουλες που δινουν πολλοι απο δω μεσα(χωρις να εχουν δοκιμασει οι ιδιοι αλλα γιατι καπου το ακουσαν και καποιος τους ειπε!!) και το χειροτερο αυτα τα παιδια που τους ακουν γιατι νιμιζουν οτι οι αλλοι ξερουν .
Εδώ με αφορισμούς η Χριστιανική Εκκλησία ζει και βασιλεύει, στις ζάντες θα κάνουμε σκόντο; Σοβαρά, κανένα 'κατά τη γνώμη μου' ή 'άκουσα/διάβασα κλπ.' δεν θα έκανε κακό σε πολλά θέματα. Οι σιγουριές είναι οι πρώτες μ@@@@@ς.
Τα 700 ευρω σιγουρα ειναι πολλα λεφτα, αλλα να ξερεις οτι δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα 'φας'(λογω δυναμης ) αυτα τα λαστιχα.Πρωτα τελειωνει η χρονικη τους ζωη και μετα η χιλιομετρικη.
700 ευρώ για 1.400αρι (ή εστω για αυτοκίνητο -μη- επιδόσεων) μου κάθονται στο λαιμό ρε γμτ, όταν θα μπορούσες να καθαρίσεις με 250-300. Τόσο που αρχίζω και σκέφτομαι 'αν είναι να τα σκάω, γιατί να μην πάω προς κάτι ανώτερο;' και αρχίζει το πανηγύρι : 'Και η Enzo καλή, αλλά η Veyron πιο γρήγορη!'
Και ναι... ειμαστε παρανοϊκοι βρε φιλε....Στο κατω κατω το κεφι μας κανουμε, δεν ενοχλουμε κανενα και αν καταλαβουμε οτι καπου καναμε λαθος, τα αλλαζουμε και καθαρισαμε
Να μην νιώθω άσχημα δηλαδή, ε;
Αλήθεια, εσύ γιατί ψήνεσαι για 207 από τη στιγμή που έχεις ήδη το 307;
-
funkyreverend
με τόσο μεγάλους θόλους που φτιάχνουν δυστυχώς οι μεγάλες ζάντες είναι μονόδρομος εάν δεν θες το αμάξι σου να μοιάζει με καροτσάκι από σούπερ μάρκετ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
funkyreverendμε τόσο μεγάλους θόλους που φτιάχνουν δυστυχώς οι μεγάλες ζάντες είναι μονόδρομος εάν δεν θες το αμάξι σου να μοιάζει με καροτσάκι από σούπερ μάρκετ.
Καλύτερα να μοιάζει με καροτσάκι σουπερ-μαρκετ και να μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα απ' αυτό, παρά το αντίθετο...
-
Αγαπητοι φιλοι για να μην αναλωνομαστε ξαναμανα σε συζητησεις που εχουν σιγουρα θεωρητικο υποβαθρο αλλα η πραξη εχει δειξει οτι' δεν τρεχει και τιποτα' αν δεν τις εφαρμοσουμε πιστα, μια ειναι η λυση.
Να κανει ο καθενας αυτο που εχει στο μυαλο του και αν κανει λαθος 'ας προσεχε' και να το εχει σαν συμπερασμα για το μελλον.
Μεγαλα παιδια ειμαστε.Funky θελω να αλλαξω το 307 απλα γιατι δεν ειμαι ευχαριστημενος απο αυτο.
Το παρανοϊκο βεβαια ειναι οτι θελω να παρω Πεζω παλι, αλλα ειπαμε .....
Αβυσος η ψυχη του ανθρωπου!!!Αλλα και παλι θα περιμενω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει και μετα θα κανω κινηση.Το 307 απο την πρωτη στιγμη ειχε δειξει κακα δειγματα.Τα λυσανε με το facelift αλλα ειναι αργα για δακρυα ..Στελλα
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Funky θελω να αλλαξω το 307 απλα γιατι δεν ειμαι ευχαριστημενος απο αυτο.
Μιχάλη, μιλάς για θέματα αξιοπιστίας ή και οδικής συμπεριφοράς;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Μιχάλη, μιλάς για θέματα αξιοπιστίας ή και οδικής συμπεριφοράς;
Αξιοπιστια και μονο Τασο.
Πιστευω οτι κατα τα αλλα τα αυτοκινητακι ειναι αριστο(με μια μικρη ενσταση για το κοπανημα του πισω αξονα). -
elteo
charmak66
Συμφωνώ και με τους δυο ΑΠΟΛΥΤΑ!!! Είναι ένα αδιέξοδο της σημερινής κοινωνίας...θέλω να πάρω τηλέφωνο στην Ανδριανού τώρα...MDVQ
Ρε συ, με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά λίγο ανωμαλία μου ακούγεται αυτό!!!Έχω παρατηρήσει τι γίνεται στο 307 Forum, και φαντάζομαι ότι θα σε έχει κουράσει η ευ-Βλάβεια του 307, αλλά δεν είναι λίγο επικίνδυνη αποστολή αυτό που πας να κάνεις; Και πας να δώσεις λεφτά (ευτυχώς όχι πολλά, αν συνυπολογίσεις την πώληση του 307) για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που θα είναι πιο αργό, με μικρότερους χώρους (δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο για σένα ή όχι), γενικά μια κατηγορία πιο κάτω, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται σε προσοχή από τον κατασκευαστή, σε τιμή μεταπώλησης, σε οδική συμπεριφορά κλπ. με μόνο σίγουρο αντάλλαγμα ότι θα δείχνει πιο φρέσκο. Your call, though...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Έχω παρατηρήσει τι γίνεται στο 307 Forum, και φαντάζομαι ότι θα σε έχει κουράσει η ευ-Βλάβεια του 307Άποψή μου είναι ότι η περίφημη ευ-βλάβεια είναι ελαφρώς μύθος. Δε θυμάμαι να έχουν αναφερθεί ακινητοποιήσεις από βλάβες εδώ, παρότι όντως στο εξωτερικό, και ειδικά στην Αγγλία, έγινε χαμός - αλλά νομίζω ότι οι Άγγλοι συναρμολογούν εκεί τα δικά τους 307.
Από κει και πέρα, κάποιες σπαστικές ενοχλήσεις όντως υφίστανται, αλλά σε θέματα που θεωρώ επουσιώδη, π.χ. ο γνωστός ήχος του ζοάν. Μετά από τρισήμιση χρόνια συμβίωσης με το αυτοκίνητο, εκτός από μερικές καμένες λάμπες, μία μπαταρία και κάποια ηλεκτρικά ψιλολοϊδια (π.χ. δεν έκανε καλή επαφή το μπουτόν της κόρνας, το yatabaza εργοστασιακό rcd αρνείται να κρατήσει τους σταθμούς στις μνήμες), το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει τίποτα ανησυχητικό - χωρίς να παίρνω όρκο για το μέλλον.
Από την άλλη, ο άξονας πίσω όντως κοπανάει, και πραγματικά ελπίζω στο 207 να έχουν δουλέψει περισσότερο στο στήσιμό του οι Γάλλοι.
Προσωπικά, το 307 θα το αντικαθιστούσα αβάδιστα-αβασάνιστα με το 207, χωρίς να ανησυχώ για την αξιοπιστία του, αλλά μόνο με τον 1.6t κινητήρα.
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Παντως για τις 17αρες επειδη πολυ μελανι εχει χυθει και πολλες γνωμες εχουν ακουστει θα σας πω τηνδικη μου εμπειρια και δεν πειραζει που πολλοι απο δω θα με αρχισουν στα κοσμητικα.
Στο 307 που εχω και φοραει απο την μανα του 15αρια, του εχω βαλει 225/45/17.
Σας πληροφορω οτι οσοι το εχουν οδηγησει (εννοω αλλοι κατοχοι 307) κανενας μα κανενας δεν εχει αντιληφθει διαφορα ουτε στην ανεση ουτε στο κρατημα ουτε στις επιδοσεις.Επισης δεν εχει ποτε στραβωσει ζαντα 'η χαλασει λαστιχο.Το επιβεβαιώνω: Καμμιά διαφορά από το δικό μου με 205/55-16.
Βέβαια, δεν είχα βάλει ακόμα μαύρη αλουμινένια σίτα στη θέση της πλαστικής γρίλιας του προφυλακτήρα, που μου έδωσε κάποια δέκατα στο 0-100 και περισσότερη ροπή στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...Τόσο που αρχίζω και σκέφτομαι 'αν είναι να τα σκάω, γιατί να μην πάω προς κάτι ανώτερο;' και αρχίζει το πανηγύρι : 'Και η Enzo καλή, αλλά η Veyron πιο γρήγορη!'... αλλά τελικά προτίμησα μια Pagani Zonda γιατί διάβασα σε ξένο περιοδικό ότι είναι πιο εύκολη και για καθημερινή χρήση σπίτι-δουλειά-σουπερμάρκετ...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Άποψή μου είναι ότι η περίφημη ευ-βλάβεια είναι ελαφρώς μύθος. Δε θυμάμαι να έχουν αναφερθεί ακινητοποιήσεις από βλάβες εδώ, παρότι όντως στο εξωτερικό, και ειδικά στην Αγγλία, έγινε χαμός - αλλά νομίζω ότι οι Άγγλοι συναρμολογούν εκεί τα δικά τους 307.Ναι, κακώς δεν το έγραψα και πριν ότι ξέρω ότι οι βλάβες ήταν περισσότερο 'πωπω, ποιος το πάει στο συνεργείο τώρα' και όχι σοβαρές, ακινητοποιήσεις κλπ. Και σε διεθνές φόρουμ που είχα μπει -λόγω multiπώςτολένε για ένα φίλο, δεν είχα δει σοβαρά προβλήματα, απλά σπαστικά για καινούριο αυτοκίνητο.
Από την άλλη, ο άξονας πίσω όντως κοπανάει, και πραγματικά ελπίζω στο 207 να έχουν δουλέψει περισσότερο στο στήσιμό του οι Γάλλοι.
Σε αρκετά χιλιόμετρα που με είχαν κάνει με ένα 307 1.6 δεν παρατήρησα να κοπανάει, ωστόσο όταν το οδήγησα, διαπίστωσα ότι βαριόταν να παίξει μαζί σου...αυτό έχει βελτιωθεί στο 207;
Προσωπικά, αν ήταν να άλλαζα αυτοκίνητο, θα ήθελα κάτι που να είναι πολλά βήματα μπροστά από το προηγούμενο, για να δικαιολογεί την αλλαγή...αλλά, γούστα είναι αυτά...και το καινούριο μυρίζει και τέλεια...
Η Ζόντα δεν με βολεύει πολύ, γιατί δεν έχει κανένα εξουσιοδοτημένο κοντά στο σπίτι μου!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σε αρκετά χιλιόμετρα που με είχαν κάνει με ένα 307 1.6 δεν παρατήρησα να κοπανάει, ωστόσο όταν το οδήγησα, διαπίστωσα ότι βαριόταν να παίξει μαζί σου...αυτό έχει βελτιωθεί στο 207;Το κοπάνημα που αναφέρω δεν έχει να κάνει με κάποιο θόρυβο. Πιο πολύ μου δίνει την εντύπωση η πίσω ανάρτηση ότι αντιδράει ξερά / μη προοδευτικά, σε συγκεκριμένες ανωμαλίες του δρόμου. Κάτι άλλο που με ενοχλεί, είναι κάποιες απότομες μικρομετατοπίσεις του πίσω μέρους μέσα σε στροφή, όταν βρίσκει εγκάρσια ανωμαλία. Ίσως να είναι γνώρισμα όλων των σχεδιάσεων με άξονα πίσω, ίσως και όχι.
Το κατά πόσο το 207 θα έχει πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα πίσω δεν το γνωρίζω. Από την άλλη, και οι δημοσιογράφοι είναι ελαφρώς αποπροσανατολιστικοί: σε κάποια αγγλικά sites το 207 χαρακτηρίζεται ως επιστροφή στις παλιές μέρες των Γάλλων, αλλά ο τύπος στο Fifth Gear που το δοκίμασε παραλίγο να κοιμηθεί πίσω από το τιμόνι...
Για τη Zonda έχεις δίκιο, πάρε Ferrari καλύτερα, που άμα σου χαλάσει έρχονται από την Ιταλία με ελικόπτερο να στη φτιάξουν
-
Funky ετσι για την ιστορια.....
Θεωρω το 106 γυριστρα και επικινδυνο ενω το 307 ελεγχομενο και ασφαλες.Ποια ειναι η δικη σου αποψη για το παραπανω για να βρουμε ενα σημειο συζητησης.
-
106 δεν έχω οδηγήσει, 307 έχω οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα. Καλό το 'ελεγχόμενο και ασφαλές', για οικογενειακό (επαναλαμβάνω, ότι δεν ξέρω αν έχεις οικογένεια και αν είσαι κατασταλαγμένος οδηγός κλπ κλπ.). Εγώ που δεν έχω ανάγκη από οικογενειακό, και εδώ που τα λέμε και οικογενειακό να έπαιρνα, τα ίδια θα ήταν τα μυαλά μου, θα ήθελα κάτι πιο ανάλαφορ από το 307 και πιο ασφαλές από το 106. Έτσι, για να μπούμε στην συζήτηση σωστά!
Και πας να δώσεις λεφτά (ευτυχώς όχι πολλά, αν συνυπολογίσεις την πώληση του 307) για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που θα είναι πιο αργό, με μικρότερους χώρους (δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο για σένα ή όχι), γενικά μια κατηγορία πιο κάτω, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται σε προσοχή από τον κατασκευαστή, σε τιμή μεταπώλησης, σε οδική συμπεριφορά κλπ. με μόνο σίγουρο αντάλλαγμα ότι θα δείχνει πιο φρέσκο. Your call, though...
Προσωπικά, αν ήταν να άλλαζα αυτοκίνητο, θα ήθελα κάτι που να είναι πολλά βήματα μπροστά από το προηγούμενο, για να δικαιολογεί την αλλαγή...αλλά, γούστα είναι αυτά...και το καινούριο μυρίζει και τέλεια...
Δεν έχω αμφιβολίες σχετικά με την οδική συμπεριφορά του 207, απλά υπόθεση έκανα, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα σχόλια...Είναι το 207 ένα αυτοκίνητο που να δικαιολογήσει την αλλαγή από το 307, με όλα αυτά τα 'πονηρά' σημεία για σένα;
-
Eπειδη οσο και να μπουμε σωστα στην συζητηση με αυτη την καταραμενη την οθονη μπροστα μας δεν μπορουμε ουτε συναισθημα να μεταδωσουμε ουτε να ακριβολογησουμε, και επειδη μου αρεσει ο τροπος που γραφεις και σκεφτεσαι,οποτε πιστευω οτι θα καταλαβεις τι σου λεω ,επιγραμματικα σου αναφερω.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ολα αυτα τα αυτοκινητα που τα οριζουν ως διασκεδαστικα και με χαρακτηρα στην πραγματικα γρηγορη οδηγηση και ειδικα σε αγνωστο δρομο ειναι επικυνδινα.Πολλες φορες αν προσεξεις τι γραφουν τα περιοδικα θα διαπιστωσεις οτι με κομψο τροπο προσπαθουν να το πουν αλλα θα πρεπει αυτος που το διαβαζει και υποψιασμενος να ειναι και...μαντικες ικανοτητες να εχει για να αποκωδικοποιησει τα γραφομενα..
Αυτο το 'στο οριο θελει προσοχη' και το 'αν το παρακανεις και αψηφησεις τους νομους της φυσικης μπορει να χασεις τον προσανατολισμο σου' πιθανον σε μια παρεα να ηταν με δικες μας λεξεις 'πω πω ρε μ@λ@κ@ χεστηκα πανω μου με το κωλαμαξο' και 'προσεξε το ρε φιλαρα γιατι σε στελνει για πλακα'.
Το 307 λοιπον δεν με εχει τρομαξει ποτε ,αν και κανα δυο φορες οταν το παρακανα, τραβηξε μια παντα καμμια τριανταρια μετρα προσθετοντας μερικες ασπρες τριχες στα ηδη γκριζα μου μαλλια!!!
Αλλα οταν λεω το παρακανα ,το εννοω, και οσοι με ξερουν ,καταλαβαινουν τι σημαινει να λεω οτι το παρακανα.
Για οδηγους σαν και μενα λοιπον που ειναι ορμες, και με φρενα μεσα στην στροφη, και οσο παει σε αγνωστους δρομους ,αυτοκινητα σαν το 307 που δεν γυριζουν με το παραμικρο και για αυτο δεν ειναι και διασκεδαστικα -συμμετοχικα, ειναι η μονη λυση και παντα τετοια θα προσπαθω να εχω ,ανεξαρτητα το λενε οι καθε 'χεραδες' που τα τεσταρουν.
Αν ειχες οδηγησει 106 ορμηχτερα σε αγνωστο δρομο θα με καταλαβαινες απολυτα -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Eπειδη οσο και να μπουμε σωστα στην συζητηση με αυτη την καταραμενη την οθονη μπροστα μας δεν μπορουμε ουτε συναισθημα να μεταδωσουμε ουτε να ακριβολογησουμε, και επειδη μου αρεσει ο τροπος που γραφεις και σκεφτεσαι,οποτε πιστευω οτι θα καταλαβεις τι σου λεωΚουβέντα κάνουμε, φίλε μου, δεν μας ζητείται να λύσουμε το Κυπριακό...Ίσως είναι και η αφορμή για να μπούμε σε συζήτηση και χωρίς την καταραμένη οθόνη μπροστά μας! Τα υπογραμμισμένα παρομοίως!
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ολα αυτα τα αυτοκινητα που τα οριζουν ως διασκεδαστικα και με χαρακτηρα στην πραγματικα γρηγορη οδηγηση και ειδικα σε αγνωστο δρομο ειναι επικυνδινα.
Δεν έχεις και άδικο...από τη μικρή μου όμως εμπειρία (χωρίς γκρίζα μαλλιά!), νομίζω ότι η λύση είναι κάπου στη μέση...Δεν θα ζητούσα και παλιά 911 για να χαρώ οδήγηση (ψεεεεύτηηηη!!! ) αλλά ένα αυτοκίνητο που να σου δίνει επιλογές στο 'πώς να στρούψω εδώ;' Βέβαια, σημαντική λεπτομέρεια ότι προσωπικά, μου αρέσουν οι γνωστές διαδρομές και στις άγνωστες προτιμώ να πηγαίνω σε εκπαιδευτικούς ρυθμούς! Ίσως απλά να είναι και διαφορετικές οι ορέξεις μας - εμένα ας πούμε δεν με εμπνέουν οι βόλτες του σκοτωμού, προτιμώ να πηγαίνω απλά σβέλτα, με λίγες κινήσεις, λίγες αυξομειώσεις κλπ. Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει 106 (και δεν έχω και κανένα φίλο για να πέσω στα πόδια του!), αλλά σε γενικές γραμμές καταλαβαίνω τι σε ενοχλεί.
Με στρέφεις όμως συνέχεια στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς, που προσωπικά δεν νομίζω να βρεις και τρομερές διαφορές. Στα οικονομοτεχνικά και στις λοιπές διαφορές των νέων μοντέλων, θεωρείς ότι αξίζει τον κόπο;
*Τα bold μπορεί να ακούγονται εξαιρετικά βαρετά, αλλά στην πραγματικότητα έχει πολλή πλάκα, σε βάζει στο κόλπο διατήρησης ενός σταθερού ρυθμού και τα χιλιόμετρα καταπίνονται πολύ ευχάριστα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Στα οικονομοτεχνικά και στις λοιπές διαφορές των νέων μοντέλων, θεωρείς ότι αξίζει τον κόπο;
...Ρε φιλε funky παψε σε παρακαλω να μου το λες συνεχεια
Γιατι νομιζεις οτι δεν το εχω αγορασει ακομα???
Και βεβαια αμφιβαλλω για την...ορθοτητα της επιλογης μου.Μην μου ριχνεις ακομα μια και με ..τελειωνεις..
Ασε να το παρω και μετα να ..μετανοιωσω....(τιιιι ελεγες γιατο παρανοϊκο της υποθεσης??? )
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ολα αυτα τα αυτοκινητα που τα οριζουν ως διασκεδαστικα και με χαρακτηρα στην πραγματικα γρηγορη οδηγηση και ειδικα σε αγνωστο δρομο ειναι επικυνδινα.Το 307 λοιπον δεν με εχει τρομαξει ποτε ,αν και κανα δυο φορες οταν το παρακανα, τραβηξε μια παντα καμμια τριανταρια μετρα προσθετοντας μερικες ασπρες τριχες στα ηδη γκριζα μου μαλλια!!!
Αλλα οταν λεω το παρακανα ,το εννοω, και οσοι με ξερουν ,καταλαβαινουν τι σημαινει να λεω οτι το παρακανα.
Για οδηγους σαν και μενα λοιπον που ειναι ορμες, και με φρενα μεσα στην στροφη, και οσο παει σε αγνωστους δρομους ,αυτοκινητα σαν το 307 που δεν γυριζουν με το παραμικρο και για αυτο δεν ειναι και διασκεδαστικα -συμμετοχικα, ειναι η μονη λυση και παντα τετοια θα προσπαθω να εχω ,ανεξαρτητα το λενε οι καθε 'χεραδες' που τα τεσταρουν.
Αν ειχες οδηγησει 106 ορμηχτερα σε αγνωστο δρομο θα με καταλαβαινες απολυταΠώς γίνεται να μη σας έχει τρομάξει ποτέ το 307 και αμέσως μετά να λέτε ότι σας τρόμαξε 2 φορές?
Άρα και το 307 μπορεί να γίνει επικίνδυνο...
Εννοείται ότι όταν το 'παρακάνουμε' θα γίνει επικίνδυνο, όχι στα καλά καθούμενα!Θέλω να πώ ότι όλα θέμα συνήθειας είναι!
Προφανώς και αν μπει κάποιος φουριόζος να οδηγήσει ένα 106 για πρώτη φορά σε άγνωστο δρόμο έχει πολλές πιθανότητες να βγεί εκτός.
Αλλά μαθαίνοντας το αυτοκίνητο μαθαίνεις και το πώς αντιδρά, και δεν κινδυνεύεις ούτε με άφημα ούτε με φρένα μέσα στη στροφή, ούτε έχεις πρόβλημα να κινηθείς γρήγορα σε άγνωστους δρόμους.
Ίσα ίσα που όσο πιο άγνωστος ο δρόμος τόσο πιο καλά!Από την άλλη, έχω ακούσει και την αντίθετη άποψη από τη δική σας: γνωστός που είναι συνηθισμένος σε υπερστροφικά στημένα προσθιοκίνητα έχει βγει πολλές φορές από το δρόμο οδηγώντας υποστροφικά αυτοκίνητα. Γιατί απλώς δεν έχει συνηθίσει να αντιδρά στην 'φιλική' υποστροφή που παρουσιάζουν όλα τα σύγχρονα μικρά, μικρομεσαία κτλ.
Ας μην είμαστε απόλυτοι λοιπόν.
Αναλόγως του οδηγικού στυλ του καθενός οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο ή πολύ ασφαλές. -
Πάνω από όλα, μου αρέσει που το παραδεχόμαστε!
Alex_Design
Έχεις δίκιο και στην τελευταία σου φράση θα πρόσθετα το εξής:Αναλόγως των συνθηκών, του οδηγικού στυλ και τα κέφια του καθενός οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο ή πολύ ασφαλές.
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Στα οικονομοτεχνικά και στις λοιπές διαφορές των νέων μοντέλων, θεωρείς ότι αξίζει τον κόπο;
...Ρε φιλε funky παψε σε παρακαλω να μου το λες συνεχεια
Γιατι νομιζεις οτι δεν το εχω αγορασει ακομα???
Και βεβαια αμφιβαλλω για την...ορθοτητα της επιλογης μου.Μην μου ριχνεις ακομα μια και με ..τελειωνεις..
Ασε να το παρω και μετα να ..μετανοιωσω....(τιιιι ελεγες γιατο παρανοϊκο της υποθεσης??? )
δε κανεις καμια προχειρη ερευνα στην αγορα να δεις και τπτ αλλο αμα σου αρεσει?
μου φαινεται πας για αλλαγη κωδικου και οχι αμαξιου...
Peugeot 207 2006