Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 315
    • 316
    • 79 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gasman last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:

      Ρε παιδιά ας απαντήσει κάποιος. Δεν είναι απαραίτητα κάποια όργανα για το αυτοκίνητο; π.χ. θερμοκρασία λαδιού, νερού κ.α.
      Τί ακριβώς είναι απαραίτητο για το αυτοκίνητο;
      Ευχαριστώ!

      γυναίκα, δεξιά σου

      ΩΡΑΙΑ γυναίκα δεξιά σου!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gasman last edited by

        Γιατί Γυναίκα είναι και η ... πεθερά !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης Gasman έγραψε:
          :rant: Γιατί Γυναίκα είναι και η ... πεθερά !!!

          πορτπαγκαζ δεν έχεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Υπάρχουν βέβαια και ωραίες πεθερές....
            Τότε τι γίνεται???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Υπάρχουν βέβαια και ωραίες πεθερές....
              Τότε τι γίνεται???

              Δε καταλαβαίνω τη διαφορά

              Πορτπαγκάζ πάλι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnnywalker last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                Υπάρχουν βέβαια και ωραίες πεθερές....
                Τότε τι γίνεται???

                Δε καταλαβαίνω τη διαφορά

                Πορτπαγκάζ πάλι

                No Mercy!!!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vw-golf-r32 last edited by

                  Μετατροπή για το Golf GT V 1.4
                  http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... _14tsi.php

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gasman last edited by

                    Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                    Πάντως μέχρι τώρα το βεντιλατέρ το άκουσα μια φορά να δουλέυει μετά απο οδήγηση στη ζέστη και με 1ή - 2α. Οταν το έσβησα συνέχισε να δουλεύει για καμιά 10αρια δευτερόλεπτα.
                    Οπως και να έχει απο την στιγμή που ανάβει λαμπάκι υπερθέρμανσης κινητήρα δεν τίθεται θέμα να 'ανάψει' και να μήν το πάρεις χαμπάρι, βέβαια καλό θα ήταν να υπήρχε και ένας κλασσικός μετρητής.

                    Κάποιοι άλλοι ιδιοκτήτες (?) Golf GT λένε ότι ο χώρος της μηχανής έιναι τόσο ζεστός μετά από μια μέτρια διαδρομή, που για να μπορέσεις να πιάσεις τον δείκτη λαδιού πρέπει να περάσει μία ώρα τουλαχιστον.
                    Είναι έτσι η μήπως υπερβάλλουν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mezzanine last edited by

                      Ο χρήστης Gasman έγραψε:
                      Κάποιοι άλλοι διοκτήτες (?) Golf GT λένε ότι ο χώρος της μηχανής έιναι τόσο ζεστός μετά από μια μέτρια διαδρομή, που για να μπορέσεις να πιάσεις τον δείκτη λαδιού πρέπει να περάσει μία ώρα τουλαχιστον.
                      Είναι έτσι η μήπως υπερβάλλουν?

                      Υπερβάλλουν, αλλα μισή ώρα την θέλεις χωρίς πυρίμαχη στολή.

                      Πάντως το οτι κάνει ώρα να κρυώσει δεν θα πεί οτι ανάβει το μοτέρ, απλώς έχει πολλά εξαρτήματα-μεγάλες επιφάνειες που πιάνουν πολύ ψηλές θερμοκρασίες (K03, Eaton) και μέχρι να κρυώσουν όλα αυτά θέλει τον χρόνο του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Κακό αυτό, η μπαταρία που είναι, ζεσταίνεται εκεί που είναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mezzanine last edited by

                          Πίσω δεξιά είναι η μπαταρία σε πλαστικό δοχείο, δεν την έχω πιάσει με ζεστό κινητήρα, αλλά θα το κοιτάξω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Τον χειμώνα που κάνει κρύο, παω και βαζω τα απαυτα μου αναμεσα στην τουρμπίνα και το φίλτρο,δεν θα ηθελα να το χασω αυτο αρα δεν προκειται να παρω ποτε το GT

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gasman last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                              Τον χειμώνα που κάνει κρύο, παω και βαζω τα απαυτα μου αναμεσα στην τουρμπίνα και το φίλτρο,δεν θα ηθελα να το χασω αυτο αρα δεν προκειται να παρω ποτε το GT

                              Αν ΑΥΤΟ είναι το μόνο πρόβλημά σου για την επιλογή του GT,....τότε ...χειρουργείο!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gti_ last edited by

                                Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                Τον χειμώνα που κάνει κρύο, παω και βαζω τα απαυτα μου αναμεσα στην τουρμπίνα και το φίλτρο,δεν θα ηθελα να το χασω αυτο αρα δεν προκειται να παρω ποτε το GT

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koralli last edited by

                                  Εχει οδηγησει κανεις καποιο DSG της VW?

                                  Θα αξιζει λετε τα λεφτα του στην περιπτωση του GT σε σχεση με το χειροκινητο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                    Τον χειμώνα που κάνει κρύο, παω και βαζω τα απαυτα μου αναμεσα στην τουρμπίνα και το φίλτρο,δεν θα ηθελα να το χασω αυτο αρα δεν προκειται να παρω ποτε το GT

                                    μη τα ξεχάσεις εκει....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konv last edited by

                                      Ρε παιδιά μερικές ερωτησούλες...

                                      1. Η ρεζέρβα είναι κανονική;
                                      2. Τα service ξέρει κανείς πόσο πάνε περίπου;
                                      3. Το ραδιοκασετόφωνο μπροστά στην κονσόλα μπορεί ν'αλλάξει ή πρέπει να πάρεις από την αντιπροσωπεια υποχρεωτικά;
                                      4. Μπορούμε να παραγγείλουμε από γερμανία είδη από Golf V ή πρέπει να είναι μόνο απο GT (πχ υποβραχιόνιο)
                                      5. Τέλος επειδή δεν ξέρω η VW είναι εταιρία όπως η Mazda π.χ. που θα ρίξει τις τιμές σε κανα χρόνο και θα το μετανιώσουν όσοι το αγόρασαν τώρα;
                                        Ευχαριστώ
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        εδω, στο επισημο site: http://www.volkswagen.co.uk/assets/pdf/ ... ochure.pdf

                                        κοιταξτε τι λεει για τα καυσιμα που πρεπει να χρησιμοποιει το GT.

                                        1. Thanks to the knock control, unleaded four star (at least
                                          95 RON) can be used instead of unleaded Super plus. In order to
                                          achieve maximum fuel consumption benefits on the FSI engine,
                                          Ultra Low Sulphur Petrol (ULSP) must be used.

                                        πρακτικα δεν λεει οτι πρεπει να χρησιμοποιειται βενζινη διαφορετικη απο 95 οκτανια, απλα για να εκμεταλλευτει κανεις τα πλεονεκτηματα του FSI δηλαδη χαμηλη καταναλωση θα πρεπει να χρησιμοποιειται βενζινη με χαμηλη περιεκτηκοτητα σε θειο...

                                        καταλαβα κατι λαθος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                          εδω, στο επισημο site: http://www.volkswagen.co.uk/assets/pdf/ ... ochure.pdf

                                          κοιταξτε τι λεει για τα καυσιμα που πρεπει να χρησιμοποιει το GT.

                                          1. Thanks to the knock control, unleaded four star (at least
                                            95 RON) can be used instead of unleaded Super plus. In order to
                                            achieve maximum fuel consumption benefits on the FSI engine,
                                            Ultra Low Sulphur Petrol (ULSP) must be used.

                                          πρακτικα δεν λεει οτι πρεπει να χρησιμοποιειται βενζινη διαφορετικη απο 95 οκτανια, απλα για να εκμεταλλευτει κανεις τα πλεονεκτηματα του FSI δηλαδη χαμηλη καταναλωση θα πρεπει να χρησιμοποιειται βενζινη με χαμηλη περιεκτηκοτητα σε θειο...

                                          καταλαβα κατι λαθος?

                                          Όχι. Προφανώς απαντούν στο αν οι FSI έχουν πρόβλημα με την 95άρα (δεν έχουν) πλην όμως για να εκμεταλευτεί κανείς τα πλεονεκτήματα του άμεσου ψεκασμού χρειάζεται ουσιαστικά 98άρα (χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο).
                                          Άρα μάλλον καλύτερα 98άρα. Έτσι κι αλλιώς η διαφορά σε βάθος χρόνου δεν πιστεύω ότι θα είναι τραγική ιδιαίτερα αν η χαμηλότερη κατανάλωση με super plus είναι δεδομένη.

                                          Άλλωστε έχω την εντύπωση γενικότερα πως οι κινητήρες με υψηλή συμπίεση δουλεύουν 'καλύτερα' με super, λάθος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Οι 98αρες εχουν λιγοτερο Θειο?

                                            Για τη συμπιεση συμφωνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 79 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr