Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματικη εξάτμιση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβληματικη εξάτμιση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikospir last edited by

      Άλλαξα εξάτμιση (πίσω καζάνι) σε Subaru Forester 99 αλλά δεν έβαλα την εργοστασιακή γιατί μου φάνηκε πολύ ακριβή. Η νέα εξάτμιση (BEDA) που έχω πλέον, εκτός από το ότι έχει πιο μικρό καζάνι, (για το οποίο όμως με ενημέρωσαν ότι δεν θα έχω πρόβλημα), αποδείχτηκε ότι κάνει πολύ θόρυβο, έχει μικρότερη διάμετρο σωλήνα και πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου (πιθανότατα γιατί δεν συνεργάζεται ομαλά με τον εγκέφαλο). Στο κατάστημα που την τοποθέτησα μου πρότειναν να βάλουν άλλη σωλήνα για να 'πετύχουν' την σωστή διάμετρο αλλά δεν δέχονται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων (πράγμα το οποίο θεωρώ πως πρέπει να γίνει αφού δεν δουλεύει 'σωστά' το αυτοκίνητο.
      Τι να κάνω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikospir last edited by

        Άλλαξα εξάτμιση (πίσω καζάνι) σε Subaru Forester 99 αλλά δεν έβαλα την εργοστασιακή γιατί μου φάνηκε πολύ ακριβή. Η νέα εξάτμιση (BEDA) που έχω πλέον, εκτός από το ότι έχει πιο μικρό καζάνι, (για το οποίο όμως με ενημέρωσαν ότι δεν θα έχω πρόβλημα), αποδείχτηκε ότι κάνει πολύ θόρυβο, έχει μικρότερη διάμετρο σωλήνα και πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου (πιθανότατα γιατί δεν συνεργάζεται ομαλά με τον εγκέφαλο). Στο κατάστημα που την τοποθέτησα μου πρότειναν να βάλουν άλλη σωλήνα για να 'πετύχουν' την σωστή διάμετρο αλλά δεν δέχονται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων (πράγμα το οποίο θεωρώ πως πρέπει να γίνει αφού δεν δουλεύει 'σωστά' το αυτοκίνητο.
        Τι να κάνω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikospir last edited by

          Άλλαξα εξάτμιση (πίσω καζάνι) σε Subaru Forester 99 αλλά δεν έβαλα την εργοστασιακή γιατί μου φάνηκε πολύ ακριβή. Η νέα εξάτμιση (BEDA) που έχω πλέον, εκτός από το ότι έχει πιο μικρό καζάνι, (για το οποίο όμως με ενημέρωσαν ότι δεν θα έχω πρόβλημα), αποδείχτηκε ότι κάνει πολύ θόρυβο, έχει μικρότερη διάμετρο σωλήνα και πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου (πιθανότατα γιατί δεν συνεργάζεται ομαλά με τον εγκέφαλο). Στο κατάστημα που την τοποθέτησα μου πρότειναν να βάλουν άλλη σωλήνα για να 'πετύχουν' την σωστή διάμετρο αλλά δεν δέχονται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων (πράγμα το οποίο θεωρώ πως πρέπει να γίνει αφού δεν δουλεύει 'σωστά' το αυτοκίνητο.
          Τι να κάνω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Τα ίδια και στο σιβίκ μου (ίδια μάρκα) με πιο μικρή σωλήνα, πιο μικρό καζανάκι και το σημαντικό περισσότερος και κακός θόρυβος.

            Δεν έχω προσέξει διαφορά σε επιδόσεις και κατανάλωση αλλά το καζανάκι το έχω 3 χρόνια και δεν έχει χαλάσει παρά τα πολλά αλάτια που τρώει το χειμώνα. Στο συνεργείο το είχε δει κάποιος και είπε 'κρίμα το αμάξι να έχει τέτοια εξάτμιση'. Κακή εξάτμιση αλλά φτηνή και αντέχει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-judge last edited by

              Η μικροτερη διατομη της σωληνας μεταβαλλει δραματικα τα νουμερα που εχει υπολογισει ο κατασκευαστης και πρεπει να αποφευγεται δια ροπαλου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                piii last edited by

                Άλλος ένας ακόμη παθών απο beda σε punto gt.Ακριβώς η ίδια ιστορία.
                Χώρια όλα αυτά που είπατε η δικιά μου ήταν και εξαιρετικά βαριά και τα λάστιχα που την συγκρατούσαν μια φορά το χρόνο παρέδειδαν πνεύμα με ότι αυτό συνεπάγεται....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thymios last edited by

                  Εγώ αγόρασα το 306 με BEDA...
                  Πρόσφατα την άλλαξα με Supersprint και το αυτοκίνητο ανέπνευσε...
                  Η μικρότερη διατομή πνίγει τον κινητήρα και παράγει ΚΑΚΟ θόρυβο ΟΧΙ ΗΧΟ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr