-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
@Nikolas: ποιος σου είπε ότι ο μέσος χρόνος φοίτησης είναι τα 6.5 χρόνια; (Στην σχολή μου πάντως δεν είναι. (ΜηχΜηχ ΑΠΘ))Τόσο ήταν για τους Μηχανολόγους στο ΕΜΠ πριν 2-3 χρόνια.
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
http://www.dap.grDAP, η επίσημη ιστοσελίδα σου!
Ο μέσος χρόνος φοίτησης θεωρείς ότι είναι μικρότερος; Αν ναι, μάλλον πρέπει να συνυπολογίσεις και πολλούς που αφήνουν μερικά μαθήματα και τα δίνουν όσο δουλεύουν ή όσο είναι στο στρατό. Στη δική μου σχολή 4 ετών φοίτησης κυκλοφορούν πολλοί του 15ου εξαμήνου (7,5 χρόνια δηλαδή)...
-
abc
-
Αργύρη,για τόν μπαρμπα-DAP ήτανε μάλλον το παραπάνω σχόλιο
-
υπαρχει παραταση σπουδων 50% για κανονικους φοιτητες και 100% για αυτους που δουλευουν.δηλαδη αν σχολη διαρκει 4 χρονια τοτε παμε στα 6 και για τους εργαζομενους 8 χρονια.αυτα προβλεπουν τα νεα μετρα.αν δεν μπορεις να τελειωσεις σε τετοιο χρονο τοτε παρατα τα καλυτερα.υπαρχει και ενα οριο στη κοροιδια.
-
Μόνη μου ένσταση για τους εργαζόμενους είναι ότι ειδικά οι νέοι συχνά προσλαμβάνονται υπό καθεστώς μαύρης εργασίας. Ίσως το 6 πρέπει να γίνει 7 και για τέτοιες περιπτώσεις και οπωσδήποτε να αποκλείονται από συμμετοχή στα συλλογικά όργανα του Πανεπιστημίου οι φοιτητές άνω των 5-6 ετών (για 4ετείς σπουδές).
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
...Η ΓΣΕΕ κάνει ότι μπορεί διότι τα νομοσχέδια επηρεάζουν εργασιακές σχέσεις...Ωρε ιτιά ιτιάααα
Λουλουδιασμέεεεενηηηηη
.....Υπάρχει Νομοσχέδιο που να μην επηρεάζει εργασιακές σχέσεις;
Και τι είπες ότι είναι το Τεχνικό Επιμελητήριο; Σύλλογος;
Έχω μείνει πολύ, πολύ πολύ πίσω...Μόνη μου ένσταση για τους εργαζόμενους είναι ότι ειδικά οι νέοι συχνά προσλαμβάνονται υπό καθεστώς μαύρης εργασίας. ...
Ε, να το συντηρήσουμε κι αυτό. Να το θεσμοθετήσουμε κιόλας.
Μας βάρεσε η ζέστη, Μάνο; -
Όχι βέβαια. Ξέρεις όμως ότι η τάση είναι αυξητική, όχι το αντίθετο. Και ότι ένας νέος που θα πιάσει δουλειά (ιδιαίτερα του ποδαριού, για τα έξοδά του) θα πάει παρακαλετός. Αν το αγνοήσεις αυτό, τότε αγνοείς την πραγματικότητα και θα υπάρξουν σοβαρές συνέπειες. Στην τελική δεν με πειράζει να έχει μια βοήθεια ο φοιτητής που βρίσκεται σε ανάγκη (γιατί θα δούλευε άλλωστε; ), έστω και εις βάρος του τυπάκου με το πληρωμένο από τους γονείς τουτού/διαμέρισμα/χαρτζηλίκι που διαβάζει 3 ώρες την ημέρα και βολτάρει άλλες 10.
-
Δούλευα κι εργαζόμουν, ως φοιτητής, στην Ιταλία το ... 1981. Το ίδιο έκαναν χιλιάδες συμφοιτητές μου, κανένας ανασφάλιστος.
Δεν μπορώ να το δεχτώ, συγνώμη.
Βοήθεια στους μη έχοντες την απαιτώ, ποιά θα μπορούσε να είναι αυτή ας το αποφασίσουν μόνοι τους οι φοιτητές. -
Αν μου έλεγες ότι εργαζόσουν ως φοιτητής στην Ελλάδα με ασφάλιση θα παραξενευόμουν. Είχα ψάξει μαζί με φίλο για δουλειά και είχα βρει μόνο κάτι άθλιες απασχολήσεις πλασιέ (τις περισσότερες φορές απατεωνιές), χειρονακτικές με μεροκάματο, μοίρασμα φυλλαδίων. Εννοείται τίποτα με ασφάλιση. Σε άλλες πόλεις τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα (πχ Θεσσαλονίκη).
Το να πεις λοιπόν ότι αφού τα πράγματα πρέπει να είναι έτσι, άρα είναι έτσι και βάσει του 'πρέπει' κινούμαστε και νομοθετούμε, είναι λανθασμένη τακτική γιατί θα οδηγήσει αρκετούς στην αποχώρηση από τις σπουδές λόγω οικονομικών δυσχερειών.
Ναι, είναι απαράδεκτο να εργάζονται ανασφάλιστοι κάποιοι. Αλλά μέχρι το ίδιο το κράτος να ενισχύσει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς όσο απαιτείται (και όχι σε περιοχές όπως ο Πειραιάς ολόκληρος μαζί με τα κοντινά νησιά να υπάρχουν 10 ελεγκτές του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για μερικές χιλιάδες επιχειρήσεις) και να καταπολεμήσει τη μαύρη εργασία, δεν μπορεί να απαιτήσει πράγματα ανέφικτα από άτομα που βρίσκονται ούτως ή άλλως σε δυσχερή θέση. Άσε που ο περιορισμός μπορεί να καταστρατηγηθεί σχετικά εύκολα: δηλώνει κάποιος ότι ασκεί κάποιο επάγγελμα ως αυτοαπασχολούμενος, κολλάει μερικά ένσημα στη χάση και τη φέξη πληρώνοντας ταυτόχρονα τη συνδρομή για το οικείο επιμελητήριο και εμφανίζεται ως εργαζόμενος, άρα τσιμπάει τα επιπλέον χρονάκια. Αν πουν ότι τα ένσημα δεν είναι αρκετά, θα πετάξουν έξω από τα πανεπιστήμια αρκετό κόσμο που όντως παλεύει να μαζέψει μεροκάματα αλλά δεν μπορεί να βρει καθημερινή απασχόληση. -
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 006_187912
-
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ: Συντηρητικό ξέσπασμα
Κέρδος
του Δ.ΕΥΑΓΓΕΛΟΔΗΜΟΥ
18/6/2006 07:15
Εγραφα την περασμένη Κυριακή για τον λαθεμένο και κουτοπόνηρο χειρισμό των αλλαγών στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, που είχε ως αποτέλεσμα χιλιάδες νέοι (φοιτητές στην πλειονότητά τους) επί ημέρες να συγκρούονται στους δρόμους της Αθήνας και να διαδηλώνουν εναντίον της μεταρρύθμισης στα Πανεπιστήμια, με την υποσημείωση ότι αυτές οι αλλαγές είναι απαραίτητες όσο τίποτε άλλο για τον κόσμο της παραγωγής, την προκοπή και την ανάπτυξη.Ορισμένοι έσπευσαν να χαρακτηρίσουν ως «άνοιξη» αυτό το ξέσπασμα της νεολαίας και άλλοι να το παραλληλίσουν με όσα συνέβησαν στη Γαλλία του ντε Βιλπέν πριν από μερικούς μήνες. Ανοησίες! Αυτό το ξέσπασμα είναι ό,τι πιο συντηρητικό έχει εκδηλωθεί ως σήμερα και αντιπροσωπεύει την αντίληψη της μιζέριας και του βολέματος. Απλώς, οι κυβερνητικές ολιγωρίες του άφησαν χώρο για να εκδηλωθεί.
Προσυπογράφω την προσέγγιση που έκανε προχθές από «Το Βήμα» ο κ. Δ. Ψυχογιός, ένας από τους προοδευτικότερους της δημοσιογραφικής και της ακαδημαϊκής κοινότητας, ο οποίος έγραφε:
«Ουσιαστικά αυτά που απαιτεί το φοιτητικό κίνημα είναι: α) όχι αλλαγές στα δωρεάν συγγράμματα, επέκταση της δωρεάν στέγασης και φοίτησης - δηλαδή, όλα τζάμπα για μας που είμαστε μέσα, β) όχι αλλαγές στις μεταφορές μαθημάτων, στα απεριόριστα έτη σπουδών, όχι στην 'εντατικοποίηση', όχι στην αξιολόγηση των πτυχίων - δηλαδή, εύκολη πρόσβαση στο πτυχίο για μας που είμαστε μέσα, γ) όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, όχι στα Ινστιτούτα Διά Βίου Εκπαίδευσης, όχι στην αναγνώριση των κολεγίων - δηλαδή, να μην αποκτήσουν και άλλοι πτυχίο και μας ανταγωνίζονται. Επειδή γίνονται συγκρίσεις με τη Γαλλία, θυμίζω ότι εκεί οι φοιτητές ξεσηκώθηκαν κατά του 'νόμου Βιλπέν' που αφορούσε όλους τους νέους, όχι μόνο τους πτυχιούχους - εδώ υπάρχει η λογική του 'μακάριοι οι κατέχοντες'. Ολα τα αιτήματα που έχουν τεθεί από το φοιτητικό κίνημα είναι συντεχνιακά, αντικοινωνικά, αντιδημοκρατικά - δηλαδή βαθύτατα συντηρητικά, αντιδραστικά. Για τούτο και όσοι το κανακεύουν λέγοντάς του ότι είναι κίνημα 'προοδευτικό', 'αριστερό' και 'επαναστατικό', το στέλνουν απλώς στην αγκαλιά των αντιπάλων τους - άλλοι θα δρέψουν τη νεότητά του».
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ: Συντηρητικό ξέσπασμα
Κέρδος
του Δ.ΕΥΑΓΓΕΛΟΔΗΜΟΥ
18/6/2006 07:15
......+1
Και φυσικά μην ξεχνάμε οτι μαζί με τους φοιτητές αντιδρούν και κάποιοι καρεκλοκένταυροι καθηγηταράδες που αν εφαρμοστούν οι νέοι νόμοι θα αρχίσει να τρίζει η καρέκλα τους.
-
Kατεβαίνω χτες τη Συγγρού μετά τη δουλειά, κατά τις 6 το απόγευμα με τη μηχανή... Στο ύψος της Παντείου πανικόβλητα φρένα από όλους, μια κυρά πήγε να με πάρει μάλιστα από κάτω... Και τι διαπιστώνουμε? Ένα τσούρμο φοιτητών (ο Θεός να τους κάνει), όχι πάνω από 50 άτομα, έχουν κλείσει ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ την κάθοδο της Συγγρού, χωρίς την απαραίτητη παρουσία της αστυνομίας για την αποφυγή επεισοδίων και την πρόληψη ατυχημάτων... Να σημειωθεί ότι ο δρόμος έκλεισε αρκετά **μετά **από την έξοδο διαφυγής της Συγγρού προς Καλλιθέα, πράγμα που θα ανάγκαζε πολλούς οδηγούς σε ταρζανιές προκειμένω να απεγκλωβιστούν...
Πλησιάζω και τι να δω? Μια χαζοχαρούμενη παρέα πιτσιρικιών, τα περισσότερα όχι πάνω από 21 ετών να χαζοτραγουδάνε φάλτσα και ασυντόνιστα 'Εμπρός Λαέ, μη σκύβεις το κεφάλι...' και να διαμαρτύρονται για την κατάλυση του ασύλου!!! Μια πιτσιρίκα δε, όχι πάνω από 19 ετών να μου λέει 'Δεν περνάτε κύριε, κάνουμε κατάληψη' !!!!
Ρε μ@λ@κισμένα, πάτε καλά? Έχετε χάσει την μπάλα? Ποια κατάλυση του ασύλου μου λέτε και π@π@ριές? Ποιος κετέλυσε το άσυλο ή τουλάχιστον έδειξε ότι έχει την πρόθεση να το κάνει, εκτός από εσάς τους ίδιους, που αφήνετε τη Σάρα και τη Μάρα να μπει στη σχολή σας? Πότε διαμαρτυρηθήκατε για τους καθηγηταράδες που κάθονται όλη μέρα και βάζουν 3-4 έκτακτους ο καθένας να κάνουν τη δουλειά τους, στερώντας τους από άλλα μαθήματα που θα μπορούσαν να καλύψουν? Πότε διαμαρτυρηθήκατε μαζί με τους ωρομίσθιους, που πληρώνονται κάθε μήνα που δεν έχει Σάββατο και αναγκάζονται να κάνουν επίσχεση εργασίας, με αποτέλεσμα να χάνετε εξάμηνα? Πότε κάνατε σοβαρή διαμαρτυρία, εσείς της νομικής, που έχετε καινούριο κτίριο εδώ και μήνες και ακόμα δεν έχετε μπει μέσα? Πότε φωνάξατε εσείς του ΤΕΙ Γραφιστικής για το ετεροχρονισμένο πρόγραμμα σπουδών που σας επιβάλλει να πάρετε ο καθένας από έναν υπολογιστή σπίτι του, επειδή ο χρόνος που ασχολείστε με τα προγράμματα στη σχολή είναι πολύ λιγότερος από αυτόν των ΙΕΚ Γραφιστικής?!? Πότε βγήκατε στους δρόμους για τους απαράδεκτους καθηγητές, που έχουν δει τις σχολές τσιφλίκι τους και λύνουν και δένουν εκεί μέσα? Τώρα τους υποστηρίζετε κιόλας ζωντόβολα, μην τυχόν και αξιολογηθούν τα καμάρια μας και πέσει η υπόληψή τους και κλάψουνε μανούλες...
Περιττό να σας πω ότι πέρασα με το έτσι θέλω από το πεζοδρόμιο και όποιος με χαρακτηρίσει συντηρητικό, ας έρθει την άλλη φορά σε παρόμοιο σκηνικό και ας κάτσει εκεί μπροστά, εγκλωβισμένος, να ακούει μ@λ@κίες...
**ΟΥΣΤ ΓΙΔΙΑ!!! ΤΡΑΓΙΑ!!! **
-
Ήταν σίγουρα εξωπανεπιστημιακοί, παρακρατικοί, 'γνωστοί-άγνωστοι'. Οι πολιτικοποιημένοι-κομματικοποιημένοι φοιτητές δεν έχουν σχέση με τέτοια.
Άλλο τώρα (όχι άσχετο):
χθες ήταν στις ειδήσεις 2 φοιτητές. 1 της ΔΑΠ και 1 του Συντονιστικού των Καταλήψεων ή όπως έχουν ονομάσει την οργάνωσή τους (οργάνωση για καταλήψεις, ε; Καλόοο).
Έβγαζε το λογίδριό του ο δεύτερος (τα γνωστά 'Δεν θέλουμε αυτό, δεν θέλουμε το άλλο') και τον ρωτάει ο ΔΑΠίτης, κάποιος Βολουδάκης: 'Ωραία, αντιπρόταση για όλα αυτά έχετε;'. Καμία απάντηση.
'Για το άσυλο θεωρείτε ότι όλα είναι εντάξει; Κάποια πρόταση για τη βελτίωσή του πότε θα υποβάλλετε;'. Καμία απάντηση.
Χαίρω πολύ. Έτσι κάνω κι εγώ πολιτική. Απλώς αρνούμαστε τα πάντα και είμαστε συνεπείς στις θέσεις μας. Βελτίωση της παιδείας είναι να λέμε πάντα όχι στην εκάστοτε κυβέρνηση, ειδικά αν αυτή προτείνει αύξηση των υποχρεώσεών μας. Είμαι σίγουρος ότι αν έλεγε υπουργός να μειωθούν τα έτη φοίτησης κατά 1 και να περνάνε τα μαθήματα με 4, κανείς δεν θα έκανε κατάληψη ούτε στις τουαλέτες.
(Δεν υποστηρίζω τη ΔΑΠ, ούτε άλλη φοιτητική κομματική παράταξη. Απλώς έτυχε να είναι ΔΑΠίτης ο τύπος που ρώταγε το αστέρι χθες). -
Το θέμα είναι αν υπάρχει πολιτική βούληση για ξεκαθάρισμα του τοπίου.
Αν υπάρχει, εύκολα το αστέρι του manosk και τα αστέρια του taurus πάνε σπίτια τους, με συνοπτικές διαδικασίες.
Το πρόβλημα είναι ότι το μόνο που υπάρχει είναι όρεξη για μικροπολιτικές σκοπιμότητες και (κατ' εμέ) απόφαση να μένουν οι Έλληνες αγράμματοι.Ταύρε, υπάρχουν και χειρότερα: Έχω ζήσει εγκλωβισμένος στο αυτοκίνητο 3ωρη + κατάληψη της Ακαδημίας από 32 ΚΚΕδες. Το σύνθημα που έλεγαν, 'αλλαγή δεν γίνεται χωρίς το ΚΚΕ', είχε μείνει καρφωμένο στο μυαλό μας για μέρες.
-
Ζήτω ο Σοσιαλισμός και η Δημοκρατία ! (των ολίγων)
+1 Στα παιδιά παραπάνω!
ililias
Το πρόβλημα είναι ότι το μόνο που υπάρχει είναι όρεξη για μικροπολιτικές σκοπιμότητες και (κατ' εμέ) απόφαση να μένουν οι Έλληνες αγράμματοι.
-
double post
-
Ας μου λύσει μία απορία ο κ. Ευαγγελοδήμου:
Ποιοι έιναι οι κατέχοντες; Αυτοί που ξεκολώθηκαν για να περάσουν τις εξετάσεις στα ελληνικά πανεπιστήμια; Είναι δηλαδή τόσο απαράδεκτο να ζητούν να μη γίνουμε 'ρουμανία' με τα κατά παραγγελία διπλώματα για τους 'μη έχοντες' πλουσίους που μπορούν να τα αγοράσουν;
Πραγματικά ρε παιδιά, αυτό το επιχείρημα 'γιατί να στέλνουμε τα παιδιά μας στο εξωτερικό;' είναι πέρα για πέρα βλακώδες. Εδώ δεν μπορούν να απορροφηθούν τα εγχώρια πτυχία, ενώ είναι δεδομένο ότι το μόνο που μπορεί να ανοίξει στην ελλάδα από ιδιωτική πρωτοβουλία είναι καμία παράγκα ιδ. πανεπιστημίου β' κατηγορίας του εξωτερικου (σαν τα δεκάδες 'κολλέγια' της κακιάς ώρας, τα οποία πιθανότατα θα ήταν τα πρώτα που θα 'ανωτατοποιούνταν').
Υ.Γ. Τη σημερινή της ομιλία η Γιαννάκου την άνοιξε λέγοντας 'Βασικός ρόλος για τα δημόσια πανεπιστήμια κατ' αρχήν είναι να παρέχουν γνώσεις στο οικονομικά ασθενέστερο κομμάτι της κοινωνίας'. Μακάρι αυτή η δήλωση να ήταν απλώς δημαγωγική, το πρόβλημα είναι ότι ουσιαστικά προϊδεάζει για το ρόλο των δημόσιων πανεπιστημίων ΑΥΡΙΟ (μηδέν κονδύλια για την πλέμπα). Ελπίζω να διαψευστώ...
-
Φίλε Πήτερ,
το θέμα όμως είναι ότι όλη η φασαρία είναι να μπεις - ενώ μετα δεν γίνεται τίποτα. Δεν αμφισβητεί κανείς το αγώνα των παιδιών για να εισαχθούν στο Πανεπιστήμιο (αν και εδώ έχω πολλές ενστάσεις, γιατί το σύστημα ευννοεί το παπαγαλάκια και όχι τους έχοντες κρίση και πραγματική γνώση). Μετά όμως; Γιατί πρέπει να είναι έτσι τα πράγματα;
Από την άλλη, κανείς δεν είπε να γίνουμε ΡΟυμανία - Αλλωστε για την κάθε χώρα, τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων και πολιτικών. Η ΡΟυμανία έχει βρεί ένα πολύ ωραίο κολπάκι για να μαζεύει κόσμο. ΑΠό εκεί και πέρα το 'ειδικό βάρος', την πιότητα (που λεει και ο Σημίτης) και το αντίκρυσμα του πτυχίου φαίνεται πολύ ευκολα μετά.
Δεν καταλαβαίνω το ντόρο να μην ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια - και να φέρνουμε και **εμείς **κόσμο ή να κρατάμε τον δικό μας κόσμο μέσα στη χώρα!; Το αν το κάθε ιδ.παν. είναι κωλοχανίο , αυτό θα φανεί μετά όταν ο κάτοχος θα ανταγωνίζεται έναν άλλο από δημόσιο ή κάποιο άλλο ιδιωτικό. Ακόμα και σε αυτό το επίπεδο , οι ΑΜερικάνοι - κατ ' εμε παντα- δεν έχουν άδικο. Ο ανταγωνισμός βοηθά την βελτίωση των υπηρεσιών που θα προσφέρουν τα πανεπιστήμια - πολύ δε περισσότερο στα ιδιωτικά που θα είναι και 'επιχειρήσεις'. Επιπλέον, υπάρχει και η άλλη λύση των Μη Κερδοσκοπικών Ιδρυμάτων, όπως για παράδειγμα είναι το Deree.Τα πάντα όμως είναι θέμα πολιτικής βούλησης, όπως είπε και ο Ηλίας.
Πανεπιστημιακή εκπαίδευση στην Ελλάδα