-
Τασο αυτο που με ανυσηχει λιγο ειναι οτι η Πεζω δεν εχει βγαλει αλλο τουρμπο αυτοκινητο.Οσο για την BMW και αυτη εχει παραδοση στα ατμοσφαιρικα μοτερ.
Θα ειναι λεει και με κατι περιεργες βαλβιδες και λεω εγω'ρε παλι στο κεφαλι μας θα κανουν τις δοκιμες τους '
Βλεπεις τα τραυματα απο το μουλτιπλεξ του 307 ειναι ακομα ..νωπα!!! -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Τασο αυτο που με ανυσηχει λιγο ειναι οτι η Πεζω δεν εχει βγαλει αλλο τουρμπο αυτοκινητο.Οσο για την BMW και αυτη εχει παραδοση στα ατμοσφαιρικα μοτερ.
Θα ειναι λεει και με κατι περιεργες βαλβιδες και λεω εγω'ρε παλι στο κεφαλι μας θα κανουν τις δοκιμες τους '
Βλεπεις τα τραυματα απο το μουλτιπλεξ του 307 ειναι ακομα ..νωπα!!!Τα δικά μου είναι ακόμα πιο νωπά, σήμερα το πρωί πάλι μου έκαναν μαγκιές τα παράθυρα Τους είπα δύο γλυκά λογάκια όμως, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Τάκη, και τώρα πετάει η ομάδα
Σοβαρά τώρα, μόλις είδα ότι στην Αγγλία έχει ήδη τιμολογηθεί το τουρμπάτο, στα 21.000 ευρώ. Δεν ξέρω τι απόκλιση θα έχει η τιμή στην Ελλάδα, αλλά μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα έστω.
Όσο για την bmw, δε θυμάμαι να είχαν ακουστεί παράπονα για το μοτέρ του cooper s. Τι να σου πω, ρε Μιχάλη, το μοναδικό για το οποίο ΔΕΝ φοβάμαι τους Γάλλους είναι οι κινητήρες...
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Τασο αυτο που με ανυσηχει λιγο ειναι οτι η Πεζω δεν εχει βγαλει αλλο τουρμπο αυτοκινητο.505 turbo, 205 T16, 405 T16, όλα τα diesel
Οσο για την BMW και αυτη εχει παραδοση στα ατμοσφαιρικα μοτερ.
2002 tii, 745 1ης γενιάς (3200cc+turbo αν θυμάμαι καλά)
Θα ειναι λεει και με κατι περιεργες βαλβιδες και λεω εγω'ρε παλι στο κεφαλι μας θα κανουν τις δοκιμες τους '
Το valvetronic, τοποθετείται ήδη αρκετά χρόνια και καταργεί την πεταλούδα αφού ελέγχει την αναπνοή του μοτέρ μέσω του βυθίσματος των βαλβίδων. Προφανώς και πρόκειται για τεχνολογία που εξυπηρετεί την μειωμένη κατανάλωση (αφού μηδενίζονται τα pumping losses που έχει η κλασσική πεταλούδα) παρά τις επιδόσεις.
τα τραυματα απο το μουλτιπλεξ του 307
multiplex είναι τα σινεμά με τις πολλές αίθουσες.......
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Υποψην οτι το εχω δει με 17αρες και ειναι ποιημα!!!! αλλο αυτοκινητο!!17αρες ξέρεις τιμές για λάστιχα;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Υποψην οτι το εχω δει με 17αρες και ειναι ποιημα!!!! αλλο αυτοκινητο!!
17αρες ξέρεις τιμές για λάστιχα;
Ξέρει, ξέρει...
-
...και τις σκέφτεται;
-
Φιλε birdie μιλαμε για προσφατα μοντελα και εμπορικα.Και εκει εστιαζω τον προβληματισμο μου.Γνωριζω πολυ καλα τα μοντελα που αναφερεις και μαλλον κακο μου εκανες που μου τα θυμησες!!!
Λες γιαυτο να μην τα συνεχισαν στην παραγωγη????Ηταν τοσο αναξιοπιστα???
Οσο για τις αιθουσες που λες πες το και στην Πεζω αυτο μπας και με την αλλαγη του ονοματος βρουμε την υγεια μας εμεις οι...χαροκαμενοιτα ζαντολαστιχα παντως τα εχω ...ετοιμα!!!
Το 207 απομενει!!!! -
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
Τασο αυτο που με ανυσηχει λιγο ειναι οτι η Πεζω δεν εχει βγαλει αλλο τουρμπο αυτοκινητο.
505 turbo, 205 T16, 405 T16, όλα τα diesel
Βάλε και το 406 2,0Τ από τα πιο πρόσφατα...
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Λες γιαυτο να μην τα συνεχισαν στην παραγωγη????Ηταν τοσο αναξιοπιστα???
Μπορεί και να ήταν αναξιόπιστα σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα Μην ξεχνάς ότι τα σημερινά αυτοκίνητα (όχι Τoyota έτσι? ) είναι πολύ πιο πολύπλοκα.
ΣΗΜ: αν σου πω π.χ. κάτι του στυλ δευτερεύουσα αντλία νερού για την υδρόψυκτη τουρμπίνα που δουλεύει με το σβήσιμο του κινητήρα, θα σε κάνει να νιοώσεις πιο ασφαλής?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τασο αυτο που με ανυσηχει λιγο ειναι οτι η Πεζω δεν εχει βγαλει αλλο τουρμπο αυτοκινητο.
505 turbo, 205 T16, 405 T16, όλα τα diesel
Βάλε και το 406 2,0Τ από τα πιο πρόσφατα...
Light turbo (νομίζω 0.4 ήταν). Σε σχέση με τώρα .... άλλες εποχές.
-
MDVQ
Τα ζαντολάστιχα τα έχεις...τις επιδόσεις θα τις έχεις ή θα πάρεις 1.600αρι και θα το κινείς στην πόλη;...αν δεν τα χρησιμοποιήσεις τελικά, στέλνω τη διεύθυνσή μου με πμ...
-
Ναι, ήταν ο παλιός 8βάλβιδος με light turbo. Τραβούσε πολύ καλά όμως, έως πάρα πολύ καλά. Αρνητικό, η αυξημένη κατανάλωση. Α ρε πατέρα, δεν το πήρες το 406 μας με αυτόν τον κινητήρα...
-
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
ΣΗΜ: αν σου πω π.χ. κάτι του στυλ δευτερεύουσα αντλία νερού για την υδρόψυκτη τουρμπίνα που δουλεύει με το σβήσιμο του κινητήρα, θα σε κάνει να νιοώσεις πιο ασφαλής?
Τι να σου πω!!!!!ετσι πολυπλοκα που το εγραψες μαλλον οχι....βαλαμε ακομα ενα κλαπατσιπανο στην αλυσιδα των υποψηφιων για χαλασμα
Παντως για τις 17αρες επειδη πολυ μελανι εχει χυθει και πολλες γνωμες εχουν ακουστει θα σας πω τηνδικη μου εμπειρια και δεν πειραζει που πολλοι απο δω θα με αρχισουν στα κοσμητικα.
Στο 307 που εχω και φοραει απο την μανα του 15αρια, του εχω βαλει 225/45/17.
Σας πληροφορω οτι οσοι το εχουν οδηγησει (εννοω αλλοι κατοχοι 307) κανενας μα κανενας δεν εχει αντιληφθει διαφορα ουτε στην ανεση ουτε στο κρατημα ουτε στις επιδοσεις.Επισης δεν εχει ποτε στραβωσει ζαντα 'η χαλασει λαστιχο.
Τωρα μην αρχισει κανεις τα χαριτωμενα του στυλ, μετρησες 0-100, το εβαλες σε πιστα να δεις αν εχει διαφορα,πηρες ντεσιμπολεμετρο να δεις αν κανει πιο πολυ θορυβο.
ΟΧΙ δεν εκανα τιποτα απο αυτα γιατι δεν με ενδιαφερει να το κανω.
Οποιος λοιπον θελει να το κανει ετσι για την πλακα του και για να γινει το 307 του ΠΟΛΥ πιο ομορφο ας το κανει αφοβα.
Και επειδη ειδα ενα 207 με 17αρια και ηταν αλλο αυτοκινητο, αν τελικα το παρω θα του βαλω παλι 17αρια.
Και ας με περνανε στα φαναρια οι αλλοι.Εγω θα τους περναω στις...στροφες -
Τι λες ρε μ@@@@α, κ@@@@@η, α@@@@ι!!!
Μέτρησες 0-100;
Το έβαλες σε πίστα για να δεις αν έχει διαφορά;
Πήρες ντεσιμπελόμετρο για να δεις αν κάνει πιο πολύ θόρυβο;
-
Σοβαρά τώρα:
Επειδή βλέπω τη διαφορά ανάμεσα σε 14αρες και 17αρες καθημερινά, ακόμα και σε αρκετά μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης...
Ο κυριότερος λόγος που δεν θα έβαζα σε αυτοκίνητο μικρής κατηγορίας (πόλης πες το ή καθημερινό) είναι το κόστος τους...700 ευρώ για λάστιχα είναι εξωφρενικό ποσό κατά τη γνώμη μου για να το αναλώνω σε χαζοσπιναρίσματα μπροστά σε φανάρια με άθλιο οδόστρωμα.
Κατά τα άλλα, δεν νιώθω να περιορίζουν την άνεση ή να κάνουν περισσότερο θόρυβο. Παρά όμως τη μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης, καταλαβαίνω σχετικά διαφορά στις επιταχύνσεις -κυρίως στο μισοξεκίνημα ή στο πάτημα του γκαζιού- που εκδηλώνετα ως μικρή απροθυμία του αυτοκινήτου και βέβαια μετά χάνεται.
Ετυμηγορία: Δεν έχουν τόσο αντίκτυπο στην άνεση (κοπάνημα ή θόρυβο) για μένα, δείχνουν εξαιρετικά όμορφες (και το αυτοκίνητο μαζί), αλλά δεν θα τις έβαζα σε ένα αυτοκίνητο που όυτως ή άλλως θα με απογοήτευε με τις επιδόσεις του.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ετυμηγορία: Δεν έχουν τόσο αντίκτυπο στην άνεση (κοπάνημα ή θόρυβο) για μένα, δείχνουν εξαιρετικά όμορφες (και το αυτοκίνητο μαζί), αλλά δεν θα τις έβαζα σε ένα αυτοκίνητο που όυτως ή άλλως θα με απογοήτευε με τις επιδόσεις του.
Σε (γαλλικό) προσθιοκίνητο 150 υπερτροφοδοτούμενων ίππων θα έβαζες;
(τυχαίο παράδειγμα )
-
Θα φοβόμουν μην αλλοιωθεί η αίσθηση του τιμονιού, γιατί μου αρέσει η προοδευτικότητα των μικρότερων τροχών.
Θα μου άρεσε σαφώς περισσότερο με 17αρες και όχι 16αρες.
Θα σκεφτόμουν το κόστος σίγουρα...
...Με 17αρες παρακαλώ και μετά θα αναγνωρίζω το λάθος μου...Παρανοϊκός είμαι, ε;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Θα φοβόμουν μην αλλοιωθεί η αίσθηση του τιμονιού, γιατί μου αρέσει η προοδευτικότητα των μικρότερων τροχών.Θα μου άρεσε σαφώς περισσότερο με 17αρες και όχι 16αρες.
Θα σκεφτόμουν το κόστος σίγουρα...
...Με 17αρες παρακαλώ και μετά θα αναγνωρίζω το λάθος μου...Παρανοϊκός είμαι, ε;
Φιλε funky το 307 φοραει απο εργαστασιο 195 ή 205.Οποτε δεν ειναι και τοσο σημαντικη αλλαγη να βαλεις 225.
Δεν μιλαμε για δραματικες αλλαγες που βαζουν απο 165 σε 225.Εκει οντως εχει διαφορες και πιστευω προς το χειροτερο.
Μακαρι να βρθουμε καμμια φορα να οδηγησεις το δικο μου με τα 225 και το Τασου 'η του Τακη με τα 205.
Καμμια διαφορα σε τιποτα.
Αυτο που με τρελλαινει εμενα ειναι οι αφορισμοι και οι απολυτες θεσεις και συμβουλες που δινουν πολλοι απο δω μεσα(χωρις να εχουν δοκιμασει οι ιδιοι αλλα γιατι καπου το ακουσαν και καποιος τους ειπε!!) και το χειροτερο αυτα τα παιδια που τους ακουν γιατι νιμιζουν οτι οι αλλοι ξερουν .
Τα 700 ευρω σιγουρα ειναι πολλα λεφτα, αλλα να ξερεις οτι δεν ειναι και τοσο ευκολο να τα 'φας'(λογω δυναμης ) αυτα τα λαστιχα.Πρωτα τελειωνει η χρονικη τους ζωη και μετα η χιλιομετρικη.Και ναι... ειμαστε παρανοϊκοι βρε φιλε....Στο κατω κατω το κεφι μας κανουμε, δεν ενοχλουμε κανενα και αν καταλαβουμε οτι καπου καναμε λαθος, τα αλλαζουμε και καθαρισαμε
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Τι να σου πω!!!!!ετσι πολυπλοκα που το εγραψες μαλλον οχι....βαλαμε ακομα ενα κλαπατσιπανο στην αλυσιδα των υποψηφιων για χαλασμα
Παντως για τις 17αρες επειδη πολυ μελανι εχει χυθει και πολλες γνωμες εχουν ακουστει θα σας πω τηνδικη μου εμπειρια και δεν πειραζει που πολλοι απο δω θα με αρχισουν στα κοσμητικα.
Στο 307 που εχω και φοραει απο την μανα του 15αρια, του εχω βαλει 225/45/17. .............................Για καλό είναι και δεν είναι καθόλου πολύπλοκο.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις ελαστικών (από του κατασκευαστή), επιταχύνουν φθορές στα άκρα.
Επίσης μεγεθύνουν το tramlining (τραβάει το τιμόνι κατά την επιτάχυνση σε ανομοιόμορφο και με ανωμαλίες οδόστρωμα). -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Èá öïâüìïõí ìçí áëëïéùèåß ç áßóèçóç ôïõ ôéìïíéïý, ãéáôß ìïõ áñÝóåé ç ðñïïäåõôéêüôçôá ôùí ìéêñüôåñùí ôñï÷þí.
Èá ìïõ Üñåóå óáöþò ðåñéóóüôåñï ìå 17áñåò êáé ü÷é 16áñåò.
Èá óêåöôüìïõí ôï êüóôïò óßãïõñá...
...Ìå 17áñåò ðáñáêáëþ êáé ìåôÜ èá áíáãíùñßæù ôï ëÜèïò ìïõ...Ðáñáíïúêüò åßìáé, å;
Öéëå funky ôï 307 öïñáåé áðï åñãáóôáóéï 195 Þ 205.Ïðïôå äåí åéíáé êáé ôïóï óçìáíôéêç áëëáãç íá âáëåéò 225.
Äåí ìéëáìå ãéá äñáìáôéêåò áëëáãåò ðïõ âáæïõí áðï 165 óå 225.Åêåé ïíôùò å÷åé äéáöïñåò êáé ðéóôåõù ðñïò ôï ÷åéñïôåñï.
Ìáêáñé íá âñèïõìå êáììéá öïñá íá ïäçãçóåéò ôï äéêï ìïõ ìå ôá 225 êáé ôï Ôáóïõ 'ç ôïõ Ôáêç ìå ôá 205.
Êáììéá äéáöïñá óå ôéðïôá.Ç äéáöïñÜ áðï 205/55-16 (åñãïóôáóéáêÞ äéÜóôáóç ãéá äßëéôñá êáé íôÞæåë 1,6 ) óå 225/45-17 åßíáé ó÷åäüí áìåëçôÝá óå óõíïëéêÞ äéÜìåôñï ôñï÷ïý êáé ôï åðéðëÝïí ðëÜôïò åëáóôéêïý áíôéóôáèìßæåôáé åí ìÝñåé áðï ôçí åíßïôå åëáöñýôåñç æÜíôá ....ïðüôå ìÜëëïí ðáßæåé íá âåëôéþèçêå êáé ëßãï ôï öñåíÜñéóìá ôïõëÜ÷éóôïí óå óôåãíü.
Peugeot 207 2006