Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 121
    • 122
    • 40 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    9312
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
      Τί να σου πω ρε Ντάνη, δεν ξέρω κι ούτε έχω ακούσει κάτι. Πάντως, όπως το φαντάζομαι, δε νομίζω ότι μας εγγυάται κανείς την απρόσκοπτη παροχή ρεύματος στις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές μετά από σύγκρουση.

      Όσο για το ιταλικό καβούρι σου... όταν στρίβεις επιγονατίδα φοράς;

      file mou kale kale mou file
      i epigonatida pou foraw einai markas ANATOMIC HELP kai exei pros8eta louria gia kalitero kratima tis epigonatidas (osto)
      alla me sto kavouri mou gia na mpeite kai na pate kala kai oi duo prepei na xasete toulaxiston 30 kila ekastos

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        paidia euxaristw kai tis apantiseis kai tin voi8eia stin aporia mou

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pappaki last edited by

          Σε 206 με κλίμα παρατηρώ αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματισμού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μονο ζεστό αέρα.
          Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο....
          Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis206 last edited by

            Πάνε σε κάποιον που ασχολείται με κλιματιστικά και πες του να ελέγξει το φρέον.Αν είναι όλα οκ κάτι έχει με την διανομή αέρα από τον κεντρικό αγωγό.Ίσως ακαθαρσίες.
            Το μαλλί για τον κομπρέσσορα.....μάλλον πολύ θα είναι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              mia ειναι η απαντηση παπακι....
              τουριστ..................................

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pappaki last edited by

                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                mia ειναι η απαντηση παπακι....
                τουριστ..................................

                Μιας και το εψαξα λίγο σε διαφορους γιατρους-επιστήμονες!!! μάλλον πάω για αλλαγή φρέον,αν τώρα έχει καμιά χοντροδιαρροή, τότε την.........
                Το κομπρεσερ δουλεύει πάντως.......
                Οταν έχω ελεύθερο χρόνο θα το πάω για θεραπεία, και βλέπουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  Oταν αλλαζεις φρεον μπορουν να σου βαλουν πρωτα ενα ειδικο υγρο που ειναι χρωματιστο και αμα εχει σοβαρη διαρροη το βλεπουν αμεσως...μετα το βγαζουν και βαζουν φρεον..,
                  αφου λειτουργει απο τη μια μερια μαλλον θες συμπληρωμα μονο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gskarmou last edited by

                    Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
                    ÐÜíå óå êÜðïéïí ðïõ áó÷ïëåßôáé ìå êëéìáôéóôéêÜ êáé ðåò ôïõ íá åëÝãîåé ôï öñÝïí.Áí åßíáé üëá ïê êÜôé Ý÷åé ìå ôçí äéáíïìÞ áÝñá áðü ôïí êåíôñéêü áãùãü.ºóùò áêáèáñóßåò.
                    Ôï ìáëëß ãéá ôïí êïìðñÝóóïñá.....ìÜëëïí ðïëý èá åßíáé!

                    +1
                    Ãéá ôï öñÝïí ~60€
                    ãéá êïìðñÝóóïñá 400€ êáé ðÜíù (Ëáéïí ðÞãáéíå êÜðïõ óôá 578)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s3 last edited by

                      Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
                      H σςκούπα δεν μπορέι να δουλέψει σε 206, γιατί το καπώ κλείνει πολύ χαμηλά και δεν μπορεί να μπει αρκετός φρέσκος αέρας!

                      Κι ομως, μετα απο 2ωρο ταξιδι ανοιξα το καπω και η σκουπα ηταν δροσερη, το ιδιο και η χοανη μεσα.
                      Μονο μεσα στην πολη ζεσταινεται λιγο, αλλα δεν καταλαβαινω διαφορα αποδοσης.
                      Τελικα πιστευω πως η σκουπα δουλευει και στο 206,στα 90 + χλμ σιγουρα, ενω βελτιωνει πολυ την αποκριση του γκαζιου και οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα.

                      Το μυστικο για σωστη τοποθετηση της σκουπας, για να μην βρισκει κιολας στη μονωση, ειναι να γυρισει αναποδα ο σφιγκτηρας του κολλαρου του ψυγειου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s3 last edited by

                        Ο χρήστης pappaki έγραψε:
                        Σε 206 με κλίμα παρατηρώ αρκετά μειωμένη απόδοση του κλιματισμού.Εχω 52.000 χλμ το έχω 2,5 χρόνια και δεν έχει συντηρηθεί ποτέ.Η πλάκα είναι ότι τον λίγο κρύο αέρα που βγάζει τον βγάζει από την πλευρά του οδηγού,δηλαδή αεραγωγός οδηγού και αριστερά αγωγός κεντρικής κονσόλας,απο τους άλλους δύο αεραγωγούς τίποτα.Μονο ζεστό αέρα.
                        Διαρροή δεν φαίνεται να έχει, αλλά τπτ δεν είναι σίγουρο....
                        Λέτε να είναι κανένα κομπρεσέρ, θα πρέπει να πηγαίνει αρκετά το μαλλι?

                        Θα κανεις ενα σερβις του κλιματισμου, οπου σου αλλαζουν φρεον κλπ, κατα προτιμηση οχι σε εξουσιοδοτημενο.
                        Εμενα ο μηχανικος μου παιρνει για σερβις 45 ευρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis206 last edited by

                          Ο χρήστης S3 έγραψε:

                          H σςκούπα δεν μπορέι να δουλέψει σε 206, γιατί το καπώ κλείνει πολύ χαμηλά και δεν μπορεί να μπει αρκετός φρέσκος αέρας!

                          Κι ομως, μετα απο 2ωρο ταξιδι ανοιξα το καπω και η σκουπα ηταν δροσερη, το ιδιο και η χοανη μεσα.
                          Μονο μεσα στην πολη ζεσταινεται λιγο, αλλα δεν καταλαβαινω διαφορα αποδοσης.
                          Τελικα πιστευω πως η σκουπα δουλευει και στο 206,στα 90 + χλμ σιγουρα, ενω βελτιωνει πολυ την αποκριση του γκαζιου και οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα.

                          Το μυστικο για σωστη τοποθετηση της σκουπας, για να μην βρισκει κιολας στη μονωση, ειναι να γυρισει αναποδα ο σφιγκτηρας του κολλαρου του ψυγειου.

                          Πολύ ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου φίλε μου!
                          Όταν βρω κάποιον εδώ κοντά με σκούπα θα τον πω να παρατηρήσει αυτά που λες και γιατί όχι να το κάνω μια βόλτα για να το καταλάβω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            spyro kane frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                            τη σκουπα να θες να δεις αν εχει ζεστανει πρεπει να τη πιασεις απο κατω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s3 last edited by

                              Αγαπητε, εβαλα το χερι μεσα στη σκουπα και επιασα και τη χοανη, και ηταν δροσερα.
                              Το απο κατω τι μας νοιαζει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pskarm last edited by

                                E kala τοτε κανε μου φρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ....

                                καταρχην εγω δεν ηξερα κανενα που να λεει οτι η σκουπα ζεσταινεται.
                                αλλα προβλημα υποτιθεται οτι εχουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sidobre last edited by

                                  Eχουν και προβλήματα οι σκούπες; Ψυχολογικά;

                                  Από που και ως που δεν δουλεύουν;

                                  Αντε γιατί με αυτά που διαβάζω μου έχουν τα μάτια ώξω...

                                  (Ρωτήστε και κάποιον που έχει κάνει κανένα τεστ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    memsound last edited by

                                    Μπορεί στα 106 που έχουν μεγαλύτερο κενό στην μετώπη να δουλευουν ακόμα καλήτερα από ότι στα 206 αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στα 206 δεν δουλεύουν καθόλου.

                                    Βέβαια για να αποδώσουν τα μέγιστα χρειάζονται μερικές 'πατεντούλες'....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      Εγω παντως απο αυτα που εχω δει σε ενα 206 με φιλτρο στο κουτι και βγαλσιμο απο κατω τα κουτια-πνιχτοιστοριες κλπ κλπ το αμαξι δουλευε καλυτερα απο οταν ειχε σκουπα.
                                      αυτο δε το 206 φοραγε εξατμιση-εκκεντροφ-προγραμμα απο 106 οποτε δεν ηταν μαμα για να θελει προγραμμα κλπ κλπ...
                                      επισης φιλος που εχει σε μαμα 206 σκουπα και του ειχα δωσει το βαρελλακι μου δηλωσε οτι το βαρελλακι δουλευει καλυτερα...
                                      επισης σε κοντρα και με το εν λογω 206 και με ενα αλλο που ειχε μονο σκουπα ημουν μπροστα...
                                      εγω αυτα ειδα αυτα ξερω.

                                      το θεμα ειναι αλλο...καποιο πουλακι καπου εγραψε οτι δοκιμασε ζαντες με 21 οφσετ και ηταν οριακες στο 206...δηλαδη οι 15αρες απο ξαρα που εχω με 16 δε μπαινουν με τιποτα????οεο?οεο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Τί εξωπραγματικά offset είναι αυτά;!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          memsound last edited by

                                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                          το θεμα ειναι αλλο...καποιο πουλακι καπου εγραψε οτι δοκιμασε ζαντες με 21 οφσετ και ηταν οριακες στο 206...δηλαδη οι 15αρες απο ξαρα που εχω με 16 δε μπαινουν με τιποτα????οεο?οεο?

                                          Τα της σκούπας τα αφήνω ασχολίαστα γιατί έχει μεγάλη σημασία και η τοποθέτησή της κλπ κλπ κλπ..... τα έχουμε πει 1.000.000 φορές...

                                          Όσο για το offset τι εννοείς 'δεν μπαίνουν'.

                                          Φυσικά και μπαίνουν.
                                          Όσο μικρότερο είναι το (θετικό) Offset τόσο πιο έξω έρχεται η ζάντα.

                                          Βέβαια όσο πιο έξω έρχεται μια ζάντα 'αρχίζουν' άλλα.
                                          Ευαισθησία τιμονιού, καταπόνιση ρουλεμάν κλπ κλπ αλλά και αύξηση του μετατρόχιου...

                                          Πάντως σε 206 με 7χ15 με ΕΤ20 και semislick όλα είναι μια χαρά.... και γίνονται 'άκρως' ενδιαφέροντα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexandros last edited by

                                            Αντε Pskarm και κορωνοπηνιατος!!!
                                            Ποτε θα μας πεις εντυπωσεις??
                                            Στις στροφες τωρα θα κλεινουν ακομη πιο πολλα στοματα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 40 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr