Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    37
    94
    225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulis1 last edited by

      Ο χρήστης Christos M έγραψε:
      Αυτό δε θα είναι τζάμπα, οπότε άλλο ένα έξοδο κι άλλο ένα μπλέξιμο ? Δε βρίσκω και το θέμα με τους φτωχούς αλλά ονειροπόλους νέους ...

      Θέμα ασφάλεια : όσα σεμινάρια κι αν περάσεις, αν είσαι επικίνδυνος θα παραμείνεις επικίνδυνος είναι η άποψη μου. Επικίνδυνοι είναι και έμπειροι οδηγοί, αυτοί μπαίνουν στο απυρόβλητο δηλαδή ?
      Θέμα θέαμα (αυτό που αναφέρεις στην τελευταία σου παράγραφο) : ένα σεμινάριο θα τον κάνει να πηγαίνει πιο γρήγορα ή και θεαματικά ? Μιλάμε πάντα για πρωτοεμφανιζόμενο.

      Ε, δεν νομίζω κιόλας ενα σεμινάριο λίγων ωρών(να μάθει τα βασικά πχ που φρενάρω,που γκαζώνω,τι γραμμή κρατάω)να ειναι τόσο ακριβό...
      Τωρα,αν θα τον κάνει πιο 'γρήγορο και θεαματικό' αυτό δεν ειναι σίγουρο,
      το σίγουρο ειναι οτι θα οδηγεί σωστά και θα ξέρει τι κάνει!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koulis1 last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
        Δεν ειναι οτι εχει αδικο για το σεμιναριο/εκπαιδευση/οτιδηποτε αλλα σε μερικους δε φτανει ουτε αυτο, χρειαζεται εγχειρηση μυαλου.

        Θυμιζω εναν -νικητη κλασης στη Ριτσωνα τρομαρα μας - που σε αγωνα πιστας ενω ειχε προκριθει 10ος ή κατι τετοιο, μετα τον γυρο σχηματισμου εκανε ενα χορευτικο οπως κανουν οι μαγκες στα φαναρια και στρογγυλοκαθησε στην pole Επισης θαυμασα ορισμενους που στην Ριτσωνα εκαναν ζιγκ ζακ για να ζεστανουν ελαστικα στα ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ

        Αυτοι το πολυ πολυ να οδηγησουν τους ανθρωπους στο safetrack/Ιαβέρη/Μοσχούτη κλπ σε αυτοκτονια, να εκπαιδευτουν αποκλειεται.

        Σωστά λοιπόν,
        ομως επειδή το θέμα εδώ ειναι άλλο,και αν αξίζει να το συζητήσουμε, παρακαλώ τους moder,να του αλλάξουν τοποθεσία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          glf last edited by

          Ο χρήστης APR έγραψε:

          ΕΠΙΣΗΣ , ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ , ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΟΤΕΣ , ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΣΑΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΟΥ ΔΟΥΦΑ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΕΣΚΟΡΤ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ) ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΔΕΝΔΡΑ ΣΕ ΕΞΟΔΟ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΚΟΛΩΝΕΣ , ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΕΣ ΠΡΟΕΞΟΧΕΣ , ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ , ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ , ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΑΝΕΣ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΝΤΟΝΑ ΒΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΜΑΝΑ ΚΑΛΑ , ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΣΥΝΧΡΟΝΑ ΥΛΙΚΑ (ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ) , ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΦΑΝΟΠΟΙΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .
          ΤΑ 170 ε , ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΡΙΝΤ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΥΡΙΟΙ .

          ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ , ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠ'ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΒΟΛΑ , ΑΓΩΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΚΥΠΕΛΑ , ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ . ΑΠΛΑ ΓΙΑΥΤΟΥΣ , ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ , ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ , ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙ'ΑΥΤΑ .

          Μεράκι έχω να δω κάποτε κάτι τέτοιο και γω σε ελληνικό αγώνα. Εκτός ΕΛΠΑ και Ακρόπολις φυσικά (που εκεί μας βλέπουν και οι ξένοι).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Kαι μετά και από το 3ο ασφάλτινο Σπριντ δεν έχουμε κάποιο νέο ... από πουθενά ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lef205 last edited by

              Ο χρήστης Christos M έγραψε:
              Kαι μετά και από το 3ο ασφάλτινο Σπριντ δεν έχουμε κάποιο νέο ... από πουθενά ...

              Eρχεται και ο Αχλαδοκαμπος. . . ακομη τιποτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-s last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nightmare-106sportclub last edited by

                  εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν επιτρεπεται στην Ν να βαλει καποιος π.χ.στα 106 & saxo σκουπα ή πυργολεβιε ενω στις αναβασεις να επιτρεπεται(η σκουπα γιατι ο πυργολεβιες απαγορευεται & εκει)...γιατι να ισχυει κατι τετοιο???δεν νομιζω οτι ειναι αποτελει δικαιολογια οτι το κοστος πρεπει να παραμεινει σε χαμηλα επιπεδα.
                  θα μπορουσε καποιος να μου απαντηση σε αυτο...μπας & καταλαβω το λογο.
                  ευχαριστω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fotis-84 last edited by

                    η συγκεκριμενη ερωτηση θα πρεπει να γινει στον κυριο ''nass'' ,ο οποιος σαν τεχνικος εφορος θα ξερει περισσοτερα για το θεμα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papagalos last edited by

                      Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
                      εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν επιτρεπεται στην Ν να βαλει καποιος π.χ.στα 106 & saxo σκουπα ή πυργολεβιε ενω στις αναβασεις να επιτρεπεται(η σκουπα γιατι ο πυργολεβιες απαγορευεται & εκει)...γιατι να ισχυει κατι τετοιο???δεν νομιζω οτι ειναι αποτελει δικαιολογια οτι το κοστος πρεπει να παραμεινει σε χαμηλα επιπεδα.
                      θα μπορουσε καποιος να μου απαντηση σε αυτο...μπας & καταλαβω το λογο.
                      ευχαριστω!

                      Γιατι θεωρητικά μέχρι τώρα τα σπριντ ακολουθούν τους κανονισμούς των ραλί

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sp0 last edited by

                        Δώρο άδωρο ουσιαστικά (και παράλογο) αφου στα σπριντ τα αυτοκίνητα χωρίζονται με βάση τα κυβικά και μόνο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
                          εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν επιτρεπεται στην Ν να βαλει καποιος π.χ.στα 106 & saxo σκουπα ή πυργολεβιε ενω στις αναβασεις να επιτρεπεται(η σκουπα γιατι ο πυργολεβιες απαγορευεται & εκει)...γιατι να ισχυει κατι τετοιο???δεν νομιζω οτι ειναι αποτελει δικαιολογια οτι το κοστος πρεπει να παραμεινει σε χαμηλα επιπεδα.
                          θα μπορουσε καποιος να μου απαντηση σε αυτο...μπας & καταλαβω το λογο.
                          ευχαριστω!

                          Ούτε στα ράλι / ράλι-σπριντ ούτε στις αναβάσεις επιτρέπονται οι σκούπες και οι πυργολεβιέδες στα Ν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            p-liatti last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                            εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι δεν επιτρεπεται στην Ν να βαλει καποιος π.χ.στα 106 & saxo σκουπα ή πυργολεβιε ενω στις αναβασεις να επιτρεπεται(η σκουπα γιατι ο πυργολεβιες απαγορευεται & εκει)...γιατι να ισχυει κατι τετοιο???δεν νομιζω οτι ειναι αποτελει δικαιολογια οτι το κοστος πρεπει να παραμεινει σε χαμηλα επιπεδα.
                            θα μπορουσε καποιος να μου απαντηση σε αυτο...μπας & καταλαβω το λογο.
                            ευχαριστω!

                            Ούτε στα ράλι / ράλι-σπριντ ούτε στις αναβάσεις επιτρέπονται οι σκούπες και οι πυργολεβιέδες στα Ν

                            Οί μόνοι πού μπορούν νά χρησιμοποιούν σκούπα είναι οί κριτέs.

                            Ολοι οι υπόλοιποι πάρτε σφουγκαρίστρεs.

                            Ερώτηση: Xρειάζετε ο πυργολεβιέs;

                            Απάντηση: Bεβαίωs γιά νά χαλάμε τό σασμάν γρήγορα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Μια αλλαγή που είδα με μια γρήγορη ανάγνωση.

                              ' APΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
                              10.1 H εκκίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται ως εξής:
                              Πρώτα θα εκκινούν τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας έως 1400cc μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc μετά τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας 1600 έως 2000 cc και μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 2000cc.
                              Μέσα σε αυτές θα ξεκινούν τα μεγαλύτερα κυβικά και μετά τα μικρότερα.'

                              Νομίζω, η αναβασιάρική σειρά εκκίνησης, θα κρατήσει ψηλότερα το ενδιαφέρον των θεατών.
                              Και με το 2λεπτο, μάλλον δε θα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με προσπεράσεις.
                              Άσε που εμείς με τα πιο μικρά, θα βγάλουμε το άχτι μας με τις μπούκες, μιας και θα περνάμε πρώτοι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sp0 last edited by

                                Ο χρήστης Christos M έγραψε:
                                Μια αλλαγή που είδα με μια γρήγορη ανάγνωση.

                                ' APΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
                                10.1 H εκκίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται ως εξής:
                                Πρώτα θα εκκινούν τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας έως 1400cc μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc μετά τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας 1600 έως 2000 cc και μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 2000cc.
                                Μέσα σε αυτές θα ξεκινούν τα μεγαλύτερα κυβικά και μετά τα μικρότερα.'

                                Νομίζω, η αναβασιάρική σειρά εκκίνησης, θα κρατήσει ψηλότερα το ενδιαφέρον των θεατών.
                                Και με το 2λεπτο, μάλλον δε θα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με προσπεράσεις.
                                Άσε που εμείς με τα πιο μικρά, θα βγάλουμε το άχτι μας με τις μπούκες, μιας και θα περνάμε πρώτοι

                                Ναι, αλλά στο πρώτο σκέλος μόνο....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                                  Ναι, αλλά στο πρώτο σκέλος μόνο....

                                  Δυστυχώς, δεν μπορούμε να τα ΄χουμε όλα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikors last edited by

                                    Πολυ καλο αυτο!!!
                                    Μην αγχωνεσαι χριστο, θα εχουμε περισσοτερο χρονο να ξεκουραστουμε στο σερβις
                                    χαχαχα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      poseidon last edited by

                                      Και εκτος απο την αναβασιαρικη εκκινηση και αναβασιαρικος κανονισμος σε περιπτωση διακοπης της ειδικης!!

                                      'Διακοπή Eιδικής Διαδρομής
                                      Eάν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από τη
                                      διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν
                                      λόγω προβλήματος στην ειδική διαδρομή, θα επιστρέψουν με την συνοδεία οχήματος της
                                      οργάνωσης στην εκκίνηση και όταν ο λόγος της διακοπής εξαλειφθεί και ο Αλυτάρχης κρίνει ότι η
                                      ειδική διαδρομή είναι ασφαλής, θα τους δοθεί νέος χρόνος αφετηρίας και θα πραγματοποιήσουν
                                      κανονικά την ειδική διαδρομή.
                                      Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι σε καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης (park ferme).
                                      Το ίδιο θα γίνει και για τα επόμενα αυτοκίνητα.'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        el-em last edited by

                                        Ο χρήστης poseidon έγραψε:
                                        Και εκτος απο την αναβασιαρικη εκκινηση και αναβασιαρικος κανονισμος σε περιπτωση διακοπης της ειδικης!!

                                        'Διακοπή Eιδικής Διαδρομής
                                        Eάν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από τη
                                        διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν
                                        λόγω προβλήματος στην ειδική διαδρομή, θα επιστρέψουν με την συνοδεία οχήματος της
                                        οργάνωσης στην εκκίνηση και όταν ο λόγος της διακοπής εξαλειφθεί και ο Αλυτάρχης κρίνει ότι η
                                        ειδική διαδρομή είναι ασφαλής, θα τους δοθεί νέος χρόνος αφετηρίας και θα πραγματοποιήσουν
                                        κανονικά την ειδική διαδρομή.
                                        Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι σε καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης (park ferme).
                                        Το ίδιο θα γίνει και για τα επόμενα αυτοκίνητα.'

                                        ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ,ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΩ ΟΤΙ (ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ) ΤΑ SPRINT ΕΓΙΝΑΝ 2ΗΜΕΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.

                                        ΦΙΛΙΚΑ,

                                        'EL-EM'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikors last edited by

                                          Κυριε Ποσειδωνα, πιστευω οτι καλως εγινε αυτο, μιας και το να κανουμε τοσα χλμ να παμε στον αγωνα, να πληρωσουμε τοσα λεφτα για να τραξουμε και στο τελος να κινδυνευουμε να κανουμε ενα σκελος θα ηταν κριμα...

                                          Κυριε Λωρη, απο που το καταλαβατε αυτο? Καπου το εχασα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            el-em last edited by

                                            Ο χρήστης nikors έγραψε:

                                            Κυριε Λωρη, απο που το καταλαβατε αυτο? Καπου το εχασα

                                            ΑΠΛΑ,ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΟ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΟΟΟΣΟ ΜΕΣΩ VHF,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Ε.Δ.(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 8-10 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) -ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
                                            ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ (ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ) Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ 'ΧΩΡΕΣΕΙ' ΣΕ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ.

                                            ΦΙΛΙΚΑ,

                                            'EL-EM'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr