Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11 / 11
    Ράλι Ακρόπολις
    87
    217
    938
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Και σε τι αναφέρεται η έμφαση ? Στο 'αφού θα μας βγάλετε που θα μας βγάλετε από το WRC θα κάνουμε τον αγώνα όπως μας γουστάρει και να πάτε να γαμηθείτε' ? Δημιουργική και τεκμηριωμένη άποψη...

      Του Ελληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει, είναι γνωστό αυτό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papagiannis-spyros last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Και σε τι αναφέρεται η έμφαση ? Στο 'αφού θα μας βγάλετε που θα μας βγάλετε από το WRC θα κάνουμε τον αγώνα όπως μας γουστάρει και να πάτε να γαμηθείτε' ? Δημιουργική και τεκμηριωμένη άποψη...

        ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΤΣΙ, ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ: Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ (ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΜΟΜΦΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ (ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ), ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥ Ή ΟΧΙ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ (?) ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΤΗΣ FIA ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ (Ή ΔΕ ΘΕΛΗΣΕ) ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ 'ΙΣΧΥΡΑ ΧΑΡΤΙΑ' ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ?
        ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ, ΟΠΟΤΕ ΤΖΑΠΑ Η ΘΥΣΙΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 'ΚΑΚΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ'....)

        ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΡΑΧΗΛΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΝΔΟΞΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ 'ΤΖΑΜΠΑ' Ή 'ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ' ΜΑΓΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ - ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΤΗΝΟΥΜΕ Κ*** - ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΑ (ΟΠΟΙΑ) ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rallycards last edited by

          Να τονίσω και γω ότι εννοούσα κάποιες επιλογές της οργάνωσης και όχι την ποιότητα αυτής!!!

          Όπως και να το κάνουμε, από τη μία οι προσταγές των από πάνω να έρθει στην Αθήνα ο αγώνας, από την άλλη οι θεατές δεν ενδιαφέρονται για έναν τέτοιο αγώνα, είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση. Καταλαβαίνω την δυσκολία αποφάσεων της επιτροπής αλλά πρέπει να ζυγίσουν!

          Να μην ξεχνάμε ότι η μεταφορά του αγώνα στην Αττική βόλεψε πολλούς, αλλά χωρίς λαό στις ειδικές θα καταλήξουμε σαν την Τουρκία!!!

          Αυτά, για να μην παρεξηγούμαστε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rallycards last edited by

            Και κάτι άλλο.

            Σχεδόν όλοι οι αγώνες του WRC δεν έxουν κέντρο τους, πρωτεύουσα χώρας!
            Μήπως γίνεται αυτό γιατί πολύ δύσκολα μπορεί μια πρωτεύουσα να επηρεαστεί από την 'αύρα' ενός αγώνα WRC? Αντιθέτως μια μικρότερη πόλη μπορεί να μπει πιο εύκολα στον ρυθμό ενός αγώνα WRC.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Αυτό με τις πρωτεύουσες είναι παραπλανητικό, διότι πολλοί αγώνες του WRC έχουν σαν κέντρο μεγάλες πόλεις (σε σχέση με τις υπόλοιπες πόλεις της χώρας), αν και όχι πρωτεύουσες:

              Ν. Ζηλανδία - Auckland (η μεγαλύτερη πόλη της χώρας)
              Φινλανδία - Juvaskyla (η 2η ή 3η μεγαλύτερη πόλη της χώρας)
              Αργεντινή - Cordoba (η 2η μεγαλύτερη πόλη της χώρας)
              Αυστραλία - Perth (1.5 εκατομμύριο κάτοικοι)
              Κύπρος - Λεμεσσός (η 2η μεγαλύτερη πόλη της χώρας)
              Μεξικό - Leon (3 εκατομμύρια κάτοικοι νομίζω)
              Μεγ. Βρετανία - Cardiff (> 1 εκατομμύριο κάτοικοι)
              Σουηδία - Karlstadt (4η μεγαλύτερη πόλη νομίζω)
              (Το Μονακό δε μετράει )

              Σε μικρές συγκριτικά πόλεις γίνονται οι:

              Ιαπωνία
              Τουρκία
              Γερμανία
              Ιταλία
              Γαλλία (Κορσική)
              Ισπανία (Καταλωνία)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rallycards last edited by

                Στη Juvaskyla, επειδή πήγα, είναι μια όντως μεγάλη πόλη αλλά και πολύ ήρεμη συγχρόνως! Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και στις υπόλοιπες! Ίσως όχι για το Auckland και το Perth!

                Δεν μιλάω για ποσότητα κατοίκων, αλλά για ρυθμό ζωής της πόλης!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  H μόνη συσχέτιση που μπορώ να δω δεν είναι το μέγεθος της πόλης ή το αν είναι πρωτεύουσα, αλλά η σχέση της πόλης με το ό,τι γίνεται σε αυτήν ένας αγώνας του WRC. Κατά πόσον δηλαδή ο αγώνας είναι κάτι σημαντικό για την πόλη. Που νομίζω στην Αθήνα 'πέρασε και δεν άγγιξε'. Ως προς αυτό φυσικά παίζει ρόλο και η κουλτούρα 'motorsports' της χώρας. Πχ. στη Juvaskyla η παρουσία του ράλι είναι εμφανής, η πόλη πάλεται στο ρυθμό του ράλι. Και πάω στοίχημα πως στην Cordoba, αν και είναι εξίσου μεγάλη πόλη με την Αθήνα (σχεδόν), επίσης 'γίνεται χαμός' με το ράλι. Στην Ελλάδα δεν το έχω συναντήσει αυτό σε καμία πόλη, εκτός ίσως από τον Πύργο. Ούτε στη Λαμία όταν το Ακρόπολις ήταν εκεί (η παρουσία του εξαντλούνταν στο εκθεσιακό κέντρο). Και πριν διαμαρτυρηθούν οι φίλοι από τη Λαμία, ας πάνε στη Φινλανδία να καταλάβουν τι εννοώ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rallycards last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    H μόνη συσχέτιση που μπορώ να δω δεν είναι το μέγεθος της πόλης ή το αν είναι πρωτεύουσα, αλλά η σχέση της πόλης με το ό,τι γίνεται σε αυτήν ένας αγώνας του WRC.** Κατά πόσον δηλαδή ο αγώνας είναι κάτι σημαντικό για την πόλη. Που νομίζω στην Αθήνα 'πέρασε και δεν άγγιξε'**. Ως προς αυτό φυσικά παίζει ρόλο και η κουλτούρα 'motorsports' της χώρας. Πχ. στη Juvaskyla η παρουσία του ράλι είναι εμφανής, η πόλη πάλεται στο ρυθμό του ράλι. Και πάω στοίχημα πως στην Cordoba, αν και είναι εξίσου μεγάλη πόλη με την Αθήνα (σχεδόν), επίσης 'γίνεται χαμός' με το ράλι. Στην Ελλάδα δεν το έχω συναντήσει αυτό σε καμία πόλη, εκτός ίσως από τον Πύργο. Ούτε στη Λαμία όταν το Ακρόπολις ήταν εκεί (η παρουσία του εξαντλούνταν στο εκθεσιακό κέντρο). Και πριν διαμαρτυρηθούν οι φίλοι από τη Λαμία, ας πάνε στη Φινλανδία να καταλάβουν τι εννοώ...

                    ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΩ!!!!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rallycards last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Ούτε στη Λαμία όταν το Ακρόπολις ήταν εκεί (η παρουσία του εξαντλούνταν στο εκθεσιακό κέντρο).

                      ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΖΑ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΜΕΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ!
                      ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΤΡΑ ΥΠΑΤΗΣ 'ΜΥΡΙΖΕ' WRC AΠΟ ΜΑΚΡΙΑ!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papagiannis-spyros last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        ...Κατά πόσον δηλαδή ο αγώνας είναι κάτι σημαντικό για την πόλη. Που νομίζω στην Αθήνα 'πέρασε και δεν άγγιξε'...

                        ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΕΥΛΑΒΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 20 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΩΝ ACROPOLIS (1987-2006) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ (ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ) ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΜΙΑ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΟ ΒΟΛΟ, ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ...
                        ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΑ ΜΠΟΫΚΟΤΑΡΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΦΥΓΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ Η ΦΕΤΙΝΗ ΧΑΡΑΞΗ ΗΤΑΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΗ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ? ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ (ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΛΟΥ) ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ, ΟΠΕΡ ΚΑΙ ΕΓΕΝΕΤΟ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΟΥ ΟΑΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΣΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theofilos-fagadakis last edited by

                          Ο χρήστης DAP έγραψε:

                          **ΔΕΝ **ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!

                          Στο σχολειο μου ειχαν πει οτι δυο αρνησεις κανουν μια καταφαση.

                          Τρεις ?

                          Στο σχολειο σου ειχαν πει οτι ΠΟΤΕ δυο καταφασεις δεν κανουν μια αρνηση?

                          ΝΑΙ,ΚΑΛΑ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            §

                            Θα ήθελα να τονίσω πάλι το ότι υπάρχει πρόβλημα και στο ίδιο το WRC.

                            Δύο εργοστασιακές και μία ημι-εργοστασιακή ομάδα, αξιοπρεπείς ιδιώτες αλλά ιδιώτες...

                            Εύκολα μπορεί κάποιος να πάρει την απόφαση να μην πάρει τα βουνά...

                            Αν οι ομάδες γίνουν 4,5 ή 6 (Citroen, Fiat, Ford, Mitsubishi, Subaru, Suzuki), και ο ανταγωνισμός αυξηθεί τα πράγματα είναι πολύ πιθανό να είναι διαφορετικά... (χωρίς να αναφερθούμε σε Peugeot, Renault/Dacia, Toyota, VW/Seat/Skoda)...

                            Κακά τα ψέματα, είναι η περίοδος των ισχνών αγελάδων του WRC...

                            §

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ έγραψε:
                              ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ Η ΦΕΤΙΝΗ ΧΑΡΑΞΗ ΗΤΑΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΗ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ? ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ (ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΛΟΥ) ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ, ΟΠΕΡ ΚΑΙ ΕΓΕΝΕΤΟ.

                              Μπορείς να εξηγήσεις σε τι ακριβώς συνίσταται αυτή η καταπληκτική διορατικότητα που περιγράφεις ? Τι ακριβώς είχαν 'δει' αυτοί οι θεατές και δεν πήγαν ?

                              Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ήταν ο φόβος για λαοθάλασσα, ταλαιπωρία και ακυρώσεις ειδικών.

                              Το άλλο είναι η ίδια η κάτω βόλτα που έχει πάρει το WRC (κακά τα ψέμματα). Αλλά για αυτό δε φταίει η οργάνωση του Ακρόπολις...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kouk last edited by

                                Η έλλειψη του κόσμου -θεωρώ- οτι οφείλεται περισσότερο στην ανησυχία που μας δημιουργήθηκε (και η οργάνωση περίμενε) για λαοθάλασσα στις ειδικές.

                                Ετσι δεν πήγε σχεδόν κανείς από όσους πήγαιναν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sp0 last edited by

                                  Όπως και το κλίμα τρομοκρατίας που δημιουργήθηκε ΚΑΙ από αυτό το φόρουμ από αρκετούς, οσον αφορά ταλαιπωρία και ακυρώσεις, ηθελημένα ή ακούσια..... Και που τελικά αποδείχθηκε ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν την παραμικρή ιδέα από ράλλυ, και δει, από Ράλλυ Ακρόπολις, γιατι απλά δεν έχουν παρακολουθήσει ποτέ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leipsippos last edited by

                                    Ο χρήστης ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ έγραψε:
                                    ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ Η ΦΕΤΙΝΗ ΧΑΡΑΞΗ ΗΤΑΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΗ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ? ...

                                    Γιατι η καθημερινοτητα της Αθηνας δεν τους αφησε να ξεφυγουν... ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      papagiannis-spyros last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Μπορείς να εξηγήσεις σε τι ακριβώς συνίσταται αυτή η καταπληκτική διορατικότητα που περιγράφεις ? Τι ακριβώς είχαν 'δει' αυτοί οι θεατές και δεν πήγαν ?

                                      Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ήταν ο φόβος για λαοθάλασσα, ταλαιπωρία και ακυρώσεις ειδικών.

                                      Το άλλο είναι η ίδια η κάτω βόλτα που έχει πάρει το WRC (κακά τα ψέμματα). Αλλά για αυτό δε φταίει η οργάνωση του Ακρόπολις...

                                      ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΡΗΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ Η ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΣΗ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΤΟΣΟ ΕΜΜΕΣΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΟΝΤΡΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ) .
                                      ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ κτλ (ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ).
                                      ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΤΗΣ 'ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ' ΣΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑCROPOLIS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ π.χ. ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΙΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ (Ή ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ) ΠΑΡΑ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ (ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΠΕΣΕΙ ΣΥΡΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ΠΛΕΟΝ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΠΕΡΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑΣ)...
                                      ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΞΗΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΟ WRC, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΠΕΡΣΙ Ή ΠΡΟΠΕΡΣΙ. ΙΣΑ-ΙΣΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ WRC H OΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ... ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ή ΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΗΤΑΝ Η ΕΥΚΟΛΗ 'ΑΡΠΑΧΤΗ' ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΚΟΛΗ) ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΤΟΥΣ 'ΑΠΟ ΚΑΤΩ') ΠΟΥ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dap last edited by

                                        Νομιζω οτι ενας λογος απουσιας και μαλιστα των επαιοντων ηταν και η φτωχια των συμμετοχων σε συνδυασμο με την αδυναμια παρακολουθησης των 10-15 πρωτων και μεταβασης σε αλλα ειδικη.(Οπως καναμε τη παλια εποχη και φωναζε ο Τσαδαρης).
                                        Ενας ακομη λογος νομιζω οτι ειναι οτι οι οργανωτες (και τα διαφορα περιοδικα )εκαναν το λαθος να μη περιγραφουν η και να βαλουν μια φωτο απο το σημειο που μας οδηγουσαν οι προσβασεις που μας εδιναν.Αντι λοιπον μεταβαση σε αγνωστο μερος καλυτερη η μη μεταβαση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 7
                                        • 8
                                        • 9
                                        • 10
                                        • 11
                                        • 11 / 11
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr