Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP M.Bρετανίας-Silverstone
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP M.Bρετανίας-Silverstone
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Formula 1
    40
    144
    211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pininfarina last edited by

      Τετοια μουτρα 2ου-3ου σε press conference δεν εχω ξαναδει... Μιλαμε τους εχουν κλεισει το σπιτι φετος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nick last edited by

        Ο χρήστης antony baltz έγραψε:

        Το ύφος του Σουμάχερ μετά τον αγώνα τα έλεγε όλα......ότι η δήλωσή του για λιγότερα πιθανόν καύσιμα στη Renault πριν τον αγώνα του γύρισε μπούερανγκ

        ... τελικα τα πραγματα ειναι πιο πολυπλοκα ( ή τελικα ειναι τοσο απλα ) για την 'μαχη'' Ferrari - Renault

        Εχω την αισθηση ότι κανενας δεν μπορει να υπολογισει πόσο μπροστα ειναι η Renault .

        To Σάββατο ο MS δηλώνει εκπληκτος με τον χρόνο του FA και δηλώνει ( πανω κατω ) ότι αυτός οφειλετε σε πολυ μικρό φορτίο καυσίμου που κουβαλα ο Ισπανος.

        Προφανώς ο MS δηλώνει ότι περιμενει τον FA να μπει 3-4 ( μην πω 5 ) γυρους πιο νωρίς για το 1ο πιτ στοπ. Δεν ειναι δυνατον να χαρακτηριζει πιο ελαφρυ καποιον που θα μπει 1-2 γυρους πριν από αυτόν. Στην πράξη ο FA μπαίνει 4 γυρους μετα τον MS .

        Δηλαδη εχουμε μια 'λαθος' εκτιμηση απόδοσης της τάξης των 7-9 γυρών ...σε μια πιστα που την εχουν καλοδιαβασει όλοι .... και ειναι σχεδόν δεδομενο ότι όλοι οι άμεσοι ανταγωνιστες της Ferrari ειναι σε τακτική 2 πιτ .

        Μια αποκλιση στην εκτιμηση λοιπον της ταξης των 7-9 γυρων που για την συγχρονη F1 ειναι τεραστια.

        Η' με μια πιο απαισιοδοξη ματια ( για την ομαδα μου ) ή μια πιο ρεαλιστική ( για τους περισσοτερους ) κανεις δεν μπορει να εκτιμήσει πόσο μπροστα ειναι η Renault . Και εαν δεν μπορεις να 'ζυγίσεις' το αντιπαλό σου .... ειναι σχεδόν σιγουρο ότι δεν μπορεις να τον κερδίσεις.

        Η αισθηση που μου ειχε δώσει η Ferrari ηταν ότι ξέρουν που χωλαίνουν ... ειχαν lock-αρει τις 'δικες' τους πιστες ... και θα πηγαιναν για νικη εκει
        και για μια 2η θεση στις υπολλοιπες, ελπίζοντας παντα σε καποια στραβη του FA .

        Εκτιμώ ( και θελώ να θυμησω σε όλους ότι παντα εκφραζομαι με το εκτιμώ ) ότι δεν εχουμε ιδεα τι συμβαινει στο στρατοπεδο της Renault.

        ...και μαλλον με αυτην την απορια θα μεινουμε μεχρι το τελος του ρωταθλήματος

        Και ετσι ειναι.... φαινετε μερικές φορές η RENAULT να κρύβει τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου στα ελευθερα δοκιμαστικά (πχ υποστοφή που πρέπει να μειώσουμε και τετοια χαριτωμένα!!) και ενω στα ελεύθερα οι αντίπαλοι βλέπουν διαφορές πχ 1-2 δεκατα + η - στα δοκιμαστικά και αγώνα η R26 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          να πω και εγώ την άποψή μου αν και δε πρόλαβα να διαβάσω κάποιο νέο ακόμα, οπότε λίγο χύμα....

          ο αγώνας δεν είχε ενδιαφέρον και πλέον το προσπέρασμα δείχνει να είναι αδύνατο στο silverstone εξαιτίας πιστεύω των V8

          ο ΜΣ δήλωσε πως δε περίμενε τέτοια διαφορά από τον Αλόνσο και τότε πίστεψα ότι προφανώς είχε βάλει λίγα καύσιμα. Έχετε προσέξει ότι στους τελευταίους αγώνες, στο Q2 οι οδηγοί εξομειώνουν το χρόνο που θα κάνουν στο Q3. Δείτε τους χρόνους και θα παρατηρήσετε μικρές αλλαγές. Άρα λίγο πολύ ξέρουν που θα κινηθούν, αλλά φυσικά η Φεράρι -έλεος- δε την έπαιρνε να βάλει λιγότερα καύσιμα

          Ο ΜΣ είχε παραπάνω καύσιμα στο 1ο πιτ στοπ (πιστεύω) οπότε δεν είχαμε πολλούς γύρους διαφορά από τον Αλόνσο

          Το πρωτάθλημα έχει τελειώσει και προσωπικά το μόνο που με ενδιαφέρει πλέον είναι το αν θα αποχωρήσει ο ΜΣ ή όχι, ώστε αν αποχωρήσει να κανονίσω το πρόγραμμά μου και να τον παρακολουθήσω από κοντά σε κάποιο αγώνα στη τελευταία σεζόν της καριέρας του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funis last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Aφιερωμένο στην funis...

            http://img234.imageshack.us/img234/8171/image36ob.jpg

            Μια χαρά ακόμα κι έτσι... Για τον αγώνα τι να πω.. Απογοητευτηκα... Πολύ όμως...

            Αντε και του χρόνου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              Ferrari Hi-Res pictures - British GP
              http://www.rapidfile.fr/wget.php?id=eiFLZYlq

              Njoy

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                με τον Μάσσα τι έγινε ρε παιδιά?

                Felipe Massa
                �Not exactly a great day for us. We were hoping to be more competitive, but Renault showed itself to be very strong. I lost a place to Giancarlo in the way the pit stops played out. I don�t think I could have done better than this fifth place, which is reasonable. I did not have any particular problems during the race, even though I had no more sets of new tyres, having used all of them in free practice and qualifying. There are important developments on the way for the car and I hope they will allow us to raise our game.

                λέει δεν είχε κάποιο πρόβλημα Δε καταλαβαίνω το εξής. Στην αρχή έχανε μεν αλλά πολύ λίγο σε σχέση με το Κίμι, και μετά τον ανεφοδιασμό...... χάθηκε!

                μου θυμίζει εποχές rubens γμτ και μάλιστα στα χειρότερά του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jarnot last edited by

                  Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
                  Εχω την αισθηση ότι κανενας δεν μπορει να υπολογισει πόσο μπροστα ειναι η Renault .
                  ...και μαλλον με αυτην την απορια θα μεινουμε μεχρι το τελος του πρωταθλήματος

                  Μάλλον ισχύει και την πρώτη δυνατή σφαλιάρα την έδωσε πέρσι στο τελευταίο GP. Πραγματικά δεν ήξεραν από πού τους ήρθε.
                  Νομίζω το όλο low profile τους βοηθά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pininfarina last edited by

                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                    με τον Μάσσα τι έγινε ρε παιδιά?

                    '...even though I had no more sets of new tyres, having used all of them in free practice and qualifying.' (=για λογαριασμο του ms παλι)

                    Πραγματι οπως φαινεται συνεχιζει τον αχαρο ρολο του Rubens...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                      με τον Μάσσα τι έγινε ρε παιδιά?

                      '...even though I had no more sets of new tyres, having used all of them in free practice and qualifying.' (=για λογαριασμο του ms παλι)

                      Πραγματι οπως φαινεται συνεχιζει τον αχαρο ρολο του Rubens...

                      Eδω οπως λες τον εκανε o Rubens που τρεχει στην F1 απο το '93 ο Massa δεν θα το κανει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        ναι αλλά γιατι στο 1ο στιντ που και ο ΜΣ είχε παλιό σετ ελαστικών, ο Μάσσα έχανε έδαφος παρόλο που ο ΜΣ καθυστερούσε πίσω από Κίμι?

                        Εννοώ μη τα χρεώνουμε όλα στην ομάδα... άλλωστε και ο Μάσσα είπε ότι δεν είχε κάποιο πρόβλημα. Επίσης το καινούργιο σετ θα σε βοηθήσει σε 1-3 laps... μετά λίγο πολύ το ίδιο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                          ναι αλλά γιατι στο 1ο στιντ που και ο ΜΣ είχε παλιό σετ ελαστικών, ο Μάσσα έχανε έδαφος παρόλο που ο ΜΣ καθυστερούσε πίσω από Κίμι?

                          Γιατι βαριοταν, οπως ακριβως και οι Fisi, Monty. Το ξαναλεω, για ατομα τοσο εγωιστικα οσο οι οδηγοι της F1 το να παιζουν ρολο δεκανικιου ειναι σκετος θανατος. Ολοι τους κανουν ακριβως οσο χρειαζεται για να μη θεωρηθουν αντιεπαγγελματιες και ΤΙΠΟΤΑ παραπανω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theofaman last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                            ναι αλλά γιατι στο 1ο στιντ που και ο ΜΣ είχε παλιό σετ ελαστικών, ο Μάσσα έχανε έδαφος παρόλο που ο ΜΣ καθυστερούσε πίσω από Κίμι?

                            Γιατι βαριοταν, οπως ακριβως και οι Fisi, Monty. Το ξαναλεω, για ατομα τοσο εγωιστικα οσο οι οδηγοι της F1 το να παιζουν ρολο δεκανικιου ειναι σκετος θανατος. Ολοι τους κανουν ακριβως οσο χρειαζεται για να μη θεωρηθουν αντιεπαγγελματιες και ΤΙΠΟΤΑ παραπανω.

                            Ειδικά ο Massa πριν υπογράψει ήξερε καλά τον ρόλο του στην ομάδα. Ο οποίος είναι να υποστηρίζει τον 1ο οδηγο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              msc3169 last edited by

                              Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                              Ferrari Hi-Res pictures - British GP
                              http://www.rapidfile.fr/wget.php?id=eiFLZYlq

                              Njoy

                              Δεν δουλεύει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fanis-f1 last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                ναι αλλά γιατι στο 1ο στιντ που και ο ΜΣ είχε παλιό σετ ελαστικών, ο Μάσσα έχανε έδαφος παρόλο που ο ΜΣ καθυστερούσε πίσω από Κίμι?

                                Γιατι βαριοταν, οπως ακριβως και οι Fisi, Monty. Το ξαναλεω, για ατομα τοσο εγωιστικα οσο οι οδηγοι της F1 το να παιζουν ρολο δεκανικιου ειναι σκετος θανατος. Ολοι τους κανουν ακριβως οσο χρειαζεται για να μη θεωρηθουν αντιεπαγγελματιες και ΤΙΠΟΤΑ παραπανω.

                                Δεν θα ελεγα και οτι βαριοταν...
                                Η ισορροπια του μονοθεσιου του απο την εκκινση ηταν απαισια οπως δηλωσε,επειτα απο τον μινι ''εμβολισμο...'' που του εκανε ο Villeneuve...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mschumacher last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                  ναι αλλά γιατι στο 1ο στιντ που και ο ΜΣ είχε παλιό σετ ελαστικών, ο Μάσσα έχανε έδαφος παρόλο που ο ΜΣ καθυστερούσε πίσω από Κίμι?

                                  Γιατι βαριοταν, οπως ακριβως και οι Fisi, Monty. Το ξαναλεω, για ατομα τοσο εγωιστικα οσο οι οδηγοι της F1 το να παιζουν ρολο δεκανικιου ειναι σκετος θανατος. Ολοι τους κανουν ακριβως οσο χρειαζεται για να μη θεωρηθουν αντιεπαγγελματιες και ΤΙΠΟΤΑ παραπανω.

                                  δε τον είδα ωστόσο να βαριέται στη Μαλαισία. Δηλ. αυτό που θέλω να πω, είναι ότι για ότι ο Μάσσα θα έπρεπε να παλεύει να κοντράρει τον ΜΣ ακόμα και αν είχε εντολή να μη τον νικήσει (κάτι που δεν είδαμε στη Μαλαισία).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης Megane II έγραψε:

                                    Ferrari Hi-Res pictures - British GP
                                    http://www.rapidfile.fr/wget.php?id=eiFLZYlq

                                    Njoy

                                    Δεν δουλεύει.

                                    δουλεύει, απλά πρέπει να έχεις κλειστό το firewall!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                      ναι αλλά γιατι στο 1ο στιντ που και ο ΜΣ είχε παλιό σετ ελαστικών, ο Μάσσα έχανε έδαφος παρόλο που ο ΜΣ καθυστερούσε πίσω από Κίμι?

                                      Γιατι βαριοταν, οπως ακριβως και οι Fisi, Monty. Το ξαναλεω, για ατομα τοσο εγωιστικα οσο οι οδηγοι της F1 το να παιζουν ρολο δεκανικιου ειναι σκετος θανατος. Ολοι τους κανουν ακριβως οσο χρειαζεται για να μη θεωρηθουν αντιεπαγγελματιες και ΤΙΠΟΤΑ παραπανω.

                                      Ειδικά ο Massa πριν υπογράψει ήξερε καλά τον ρόλο του στην ομάδα. Ο οποίος είναι να υποστηρίζει τον 1ο οδηγο.

                                      Σιγά ρε παιδιά, τι λέμε τώρα; Πάει άσχημα για τον Massa που οδηγεί για τη Scuderia; Είμαστε σοβαροί; Έστω και 2ος οδηγός, θα έπρεπε να κάνει π...ες στην τύχη του που έφυγε ένας Βραζιλιάνος και ήθελαν έναν άλλο στη θέση του! Γιατί σίγουρα η Ferrari αν ήθελε, είχε πολλές παραπάνω επιλογές!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        monoimoi last edited by

                                        Μωρέ ας μην ήταν manager του μικρού ο γιος του Todt και θα βλέπαμε ποιο κανο θα καβάλαγε το jungle boy στον Αμαζόνιο. Καλός, χρυσός αλλά όχι και για Φερραρι, τόσοι και τόσοι άλλοι με αποδεδειγμένη αξία υπάρχουν που περιμένουν στη σειρά για μια τέτοια ευκαιρία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theofaman last edited by

                                          Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
                                          Μωρέ ας μην ήταν manager του μικρού ο γιος του Todt και θα βλέπαμε ποιο κανο θα καβάλαγε το jungle boy στον Αμαζόνιο. Καλός, χρυσός αλλά όχι και για Φερραρι,** τόσοι και τόσοι άλλοι με αποδεδειγμένη αξία υπάρχουν που περιμένουν στη σειρά για μια τέτοια ευκαιρία**.

                                          Μy name is Fisichella, Giancarlo Fisichella

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                            Μωρέ ας μην ήταν manager του μικρού ο γιος του Todt και θα βλέπαμε ποιο κανο θα καβάλαγε το jungle boy στον Αμαζόνιο. Καλός, χρυσός αλλά όχι και για Φερραρι,** τόσοι και τόσοι άλλοι με αποδεδειγμένη αξία υπάρχουν που περιμένουν στη σειρά για μια τέτοια ευκαιρία**.

                                            Μy name is Fisichella, Giancarlo Fisichella

                                            Among others...

                                            Weber, Trulli, Heidfeld είναι τρία απ' τα λιγότερο χτυπητά ονόματα που μου έρχονται αυτή τη στιγμή. Κάποιοι θα γελάσουν, αλλά μέχρι και ο DC καλύτερος απ' τον Massa είναι, κατά τη γνώμη μου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr