-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Χασαμε την μπαλλα Παυλε. Εδω μεσα γραφουμε το πως μας φανηκε , το πως νοιωσαμε το Ρ.Α , απο την πλευρα του ο καθενας. Πως ο θεατης, πως εγω ο πληβειος συμμετεχων, πως...
Οπως θα ειδες, σχεδον κανεις δεν παραπονεθηκε για αμιγως οργανωτικες παραλειψεις. Αντιθετα.
Τωρα, αν ακουσω κανενα 'δεν σ αρεσε, μην ξανατρεξεις' δεν θα μου φανει καθολου παραξενο, αλλα σιγουρα δεν θα το εκτιμησω σαν πραξη 'Εθνικης Σωτηριας'.
Στο κατω-κατω δεν θα πρεπει να παω σωνει και καλα με τα νερα οσων απολαμβανουν κερδη απο αυτη την υποθεση, εστω κιαν η βαθμολογια ειναι 100%. Σ αυτο ακριβως απετυχε το σχεδιο. Οτι δεν ελαβε υποψη του οτι σ αυτο που για χρονια ο Ελληνας συμμετεχει , το θελει και λιγο 'δικο' του. Τι να πεις? Ελληνες γεννηθηκαμε, στην Ελλαδα ζουμε, γιατι πρεπει να γινουμε 'Παριζιανοι'?
Τελος παντων, καλο θαταν , οι υπευθυνοι να σκεφτονται πως θα ικανοποιησουν πρωτα τους δικους, κοντινους ανθρωπους κι υστερα τους ξενους. Ετσι δεν κανουμε σπιτια μας, στον κοινωνικο μας περιγυρο, παντου? Αλλιως γιατι θυμωνουμε οταν μας λενε ραγιαδες?
Λεω τωρα...Χρήστο, σε θεωρω έξυπνο ανθρωπο, και παρόλη την ηλικία σου , βλέπεις κάποια πράγματα διαφορετικα απο τους συνομηλικους σου, γιαυτό και θα σου απαντήσω.
Οταν διοργανώνει μια χώρα ένα παγκόσμιο Κυπελλο Ποδοσφαίρου ποιος θέτει τα standards της διοργανωσης; Η FIFA έτσι; Ενα Eurobasket προφανώς η FIBA. Πιστευω πως συμφωνείς εως εδω. Παμε λοιπον παρακάτω...
Το Ακροπολις έιναι ένας αγώνας που εντάσετε στο ΠΠΡ, άρα τους κανόνες τους θέτει η FIA. Ειναι ένας αγώνας που γίνετε για τους κατασκευαστες τα WRC τα JWRC και τα PWRC. Σωστα; Σωστα λεω εγώ...
Εμεις λοιπόν οι φτωχοί πλην τίμοι (όχι πάντα, αλλα λέμε τωρα) Ελληνες αγωνιζόμενοι, όπως και οι Γάλλοι, Αγγλοι, Ισπανοι κ.α. συμμετέχουμε στο Ακρόπολις κάνοντας το κέφι μας. Σωστά; Πάλι Σωστα λεω εγω.
Όμως στην FIA δεν καίγετε καρφάκι τι θα κάνει το νούμερο 85 πχ του Ράλι Ακρόπολις ή Σαρδηνίας ή Αγγλίας. Και αυτό μπορω να στο διαβεβαιώσω απο την μικρή μου εμπειρία σε περιστατικά που έχουν συμβει στους αγώνες του FSTi (που στο κάτω κάτω είναι μέρος του ΠΠΡ με split time χρόνους, δικές του τέντες και hospitality από την ISC), και που δώσαμε αγώνα με τις πλάτες της M-Sport για να αλλάξουν.
Έτσι λοιπόν και η ΕΛΠΑ κινείτε, ίσως καλύτερα ακροβατεί, πάνω στους νέους κανονισμούς και απαιτήσεις της ISC προσπαθώντας να έχει ευχαριστημένο και τον Ελληνα αγωνιζόμενο αλλά πρώτα απο όλα την FIA και την ISC.
Ξαναλέω ότι έγιναν λάθη, η εικόνα της υπερειδικής ήταν λυπηρη την Κυριακή, αλλά αυτό διορθώνετε. Οι ειδικές δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν 4 φορες. Και αυτό διορθώνετε.
Δικαια φωνάζουν οι θεατές ότι προτιμούν τα βουνα της Στερεας Ελλάδας, και εγω ευχαριστιόμουν την εκδρομη και είχα μια καλή δικαιολογία για τον ευατό μου να την κοπανήσω 3 μέρες απο τις δουλείες μου. Δυστυχώς όμως για να συνεχίσουμε να βλέπουμε τους Παγκόσμιους στην Ελλάδα, έστω και στην Αττικοβοιωτία-Κορινθια, ο αγώνας πρεπει να προσαρμοστεί.
Δεν υπάρχουν περιθώρια, 6 υποψηφιοι αγώνες περιμένουν σαν τα κοράκια να αρπάξουν την θέση οποιουδήποτε αγώνα 'στραβοπατήσει'.
Δυστυχως, σε αντίθεση με την Γερμανία-Αγγλία-Γαλλία-Ιταλία-Ισπανία δεν έχουμε καμία αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να στηρίζει τον αγώνα, και οι πωλήσεις της Ελλάδας σε αυτοκίνητα είναι πολύ χαμηλότερες απο τις προαναφερόμενες χώρες. Άρα τι μας μένει;; Να κάνουμε τον καλύτερο αγώνα έτσι ώστε να μην δώσουμε σε κανέναν το δικαίωμα να μας τον στερήσουν. Αυτο προσπάθησαν να κάνουν και για τους 'κουτόφραγκους' τα κατάφεραν. Εμεις μείναμε παραπονεμένοι!! Γιατι; Γιατι ξέρουμε ότι οι άνθρωποι που δουλέυουν για τον αγώνα μπορούν να το κάνουν ακόμα καλύτερα, και αν τωρα τους βοηθήσουμε και δεν πέσουμε να τους 'φάμε' του χρόνου θα το κάνουν. Ειμαι σιγουρος ότι και εσύ το πιστεύεις!! Το είπες άλλωστε και στην υπερειδική!!!ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ.
ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ 'ΜΟΥΡΜΟΥΡΑΣ'.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ααα και κατι αλλο που ακουστηκε.....
ηταν να εμπαινε μαζι μα τα ιστορικα ι καπου ενδιαμεσα ενας αγωνιζομενος με μια μερσεντες Ε που ως γνωστων προσφερει θεαμα.... αλλα δεν τον αφησε ο αρχοντας των σπορ.... και ο λογος ηταν οτι εχει να τρεξει 2 χρονια στο Ελληνικο Πρωταθλημα, οτι ειναι Ε κ.τ.λ
γιατι κυριοι....?ειμαι σιγουρος πως αν γινοταν αυτο θα ειχε μερικες χιλιαδες κοσμο ακομα.
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Δικαια φωνάζουν οι θεατές ότι προτιμούν τα βουνα της Στερεας Ελλάδας, και εγω ευχαριστιόμουν την εκδρομη και είχα μια καλή δικαιολογία για τον ευατό μου να την κοπανήσω 3 μέρες απο τις δουλείες μου. Δυστυχώς όμως για να συνεχίσουμε να βλέπουμε τους Παγκόσμιους στην Ελλάδα, έστω και στην Αττικοβοιωτία-Κορινθια, ο αγώνας πρεπει να προσαρμοστεί.Σωστός ο Παύλος, αλλά αν κάνουμε τον καλύτερο αγώνα από οργανωτικής πλευράς, αλλά στις ειδικές δεν πατάει ψυχή, μήπως πάλι θα τον χάσουμε?
Ο αγώνας γίνετε για να δουν τα αυτοκόλλητα των χορηγών στα αυτοκίνητα του Loeb και του Solberg ο Πλατής και ο Βωβός, ή ο Κώστας και ο Μήτσος? Γιατί στις χώρες που αναφέρεις υπάρχουν θεατές-πελάτες διψασμένοι για αγώνα και όσο καλό και να είναι το Ακρόπολις αν ο θεατής δεν το παρακολουθήσει, θα αποτύχει!
Και πάνω σε αυτό που είπε ο κ. Πλατής >Τελος παντων, καλο θαταν , οι υπευθυνοι να σκεφτονται πως θα ικανοποιησουν πρωτα τους δικους, κοντινους ανθρωπους κι υστερα τους ξενους. Ετσι δεν κανουμε σπιτια μας, στον κοινωνικο μας περιγυρο, παντου? Αλλιως γιατι θυμωνουμε οταν μας λενε ραγιαδες?πιστεύουν στην ΕΛΠΑ ότι αν δεν τρέχουν Έλληνες οδηγοί θα πάει κανείς να δει 20-30 'δυνατά' αυτοκίνητα μόνο? Όχι, εγώ προσωπικά δεν θα πάω, θέλω και τον Έλληνα οδηγό στο Ακρόπολις και για μένα δεν είναι απλή τσόντα, κάνει και αυτός τον δικό του αγώνα!
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Δικαια φωνάζουν οι θεατές ότι προτιμούν τα βουνα της Στερεας Ελλάδας, και εγω ευχαριστιόμουν την εκδρομη και είχα μια καλή δικαιολογία για τον ευατό μου να την κοπανήσω 3 μέρες απο τις δουλείες μου. Δυστυχώς όμως για να συνεχίσουμε να βλέπουμε τους Παγκόσμιους στην Ελλάδα, έστω και στην Αττικοβοιωτία-Κορινθια, ο αγώνας πρεπει να προσαρμοστεί.
Σωστός ο Παύλος, αλλά αν κάνουμε τον καλύτερο αγώνα από οργανωτικής πλευράς, αλλά στις ειδικές δεν πατάει ψυχή, μήπως πάλι θα τον χάσουμε?
Ο αγώνας γίνετε για να δουν τα αυτοκόλλητα των χορηγών στα αυτοκίνητα του Loeb και του Solberg ο Πλατής και ο Βωβός, ή ο Κώστας και ο Μήτσος? Γιατί στις χώρες που αναφέρεις υπάρχουν θεατές-πελάτες διψασμένοι για αγώνα και όσο καλό και να είναι το Ακρόπολις αν ο θεατής δεν το παρακολουθήσει, θα αποτύχει!
Και πάνω σε αυτό που είπε ο κ. Πλατής >Τελος παντων, καλο θαταν , οι υπευθυνοι να σκεφτονται πως θα ικανοποιησουν πρωτα τους δικους, κοντινους ανθρωπους κι υστερα τους ξενους. Ετσι δεν κανουμε σπιτια μας, στον κοινωνικο μας περιγυρο, παντου? Αλλιως γιατι θυμωνουμε οταν μας λενε ραγιαδες?πιστεύουν στην ΕΛΠΑ ότι αν δεν τρέχουν Έλληνες οδηγοί θα πάει κανείς να δει 20-30 'δυνατά' αυτοκίνητα μόνο? Όχι, εγώ προσωπικά δεν θα πάω, θέλω και τον Έλληνα οδηγό στο Ακρόπολις και για μένα δεν είναι απλή τσόντα, κάνει και αυτός τον δικό του αγώνα!
ΠΑΙΔΙΑ,
ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ WRC ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 15-20 ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 15 PRODUCTION H S1600.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ (ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ) ΤΗ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ FIA.
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΕΤΣΙ.
ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ....ΓΙΟΚ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΣΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ακριβώς όπως τα είπε ο Παύλος. Του χρόνου θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα. Βέβαια, Στερεά, Φωκίδα και Φθοιώτιδα γιοκ αλλά έτσι έχουν τα πράγματα
-
faflas
Γιατί να διώξουμε το χορηγό? Μπορεί του χρόνου αντί για ασφάλτινη Υπερειδική να φτιάξουν ασφάλτινο όλο το Ακρόπολις!!! Για σκεφτείτε σε στύλ ''ΜΟΝΑΚΟ'' όλες τις ειδικές διαδρομές μέσα στην Αθήνα με κερκίδες σε Ομόνοια και Σύνταγμα... άντε και για τους τρελαμένους να φτάσει και μέχρι τα λιμανάκια....!!!
Ήμαρτον! -
Δυό ακόμα σκέψεις μου, πάντα από τη θέση του θεατή και μόνο.
Κατ'αρχήν, δεν θα μπορούσα ούτε καν να σκεφτώ το Ακρόπολις μόνο με 20-30 παγκόσμιους οδηγούς και 10 ακόμα Ελληνες. Το Ράλλυ Ακρόπολις εγώ προσωπικά ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ για το ΠΠΡ μόνο. Γι'αυτό και κάθομαι μέχρι να περάσει και το τελευταίο αυτοκίνητο. Θέλω να βλέπω να περνά και ο τελευταίος Ελληνας, ακόμα και με ασημί αυτοκίνητο άδειο από χορηγούς (;-)) και να τον χειροκροτώ, και μετά να φεύγω για την επόμενη ΕΔ. Θέλω να βλέπω τα αγωνιστικά να περνούν ξεφυσώντας και αγκομαχώντας, σκίζοντας την φυσική ηρεμία των βουνών μας και όχι την καθημερινή κίνηση της πόλης μας.
Από την άλλη οι 'βόρειοι' για τους δικούς τους λόγους δεν ενδιαφέρθηκαν να έρθουν στην 'Αθήνα' να παρακολουθήσουν. Δε συνάντησα ΚΑΝΕΝΑ θεατή από Θεσσαλονίκη, Λαμία, Γιάννενα, Βόλο, Καρδίτσα, για να μην πάμε και μακρύτερα. Εδώ που τα λέμε δε συνάντησα και πολλούς θεατές... Εγώ πάντως θα πήγαινα στη Θεσσαλονίκη για το Ράλλυ Ακρόπολις!
Τέλος κάτι που δεν έχουμε σκεφτεί σχετικά με την αποτυχία στο θέμα προσέλευσης θεατών, ιδίως στο ΟΑΚΑ, είναι ότι ο κόσμος ίσως είναι αρκετά κουρασμένος από την 'υπερπροσφορά' αγωνιστικών εκδηλώσεων αυτοκινήτου μέσα στη χρονιά. Κάθε μήνα έχει 2-3 αγώνες, 'κανονικούς' ή 'ερασιτεχνικούς' που μαζεύουν τον κόσμο τους και που ενδεχομένως καταλαγιάζουν τη λαχτάρα των λιγότερο φανατικών του Ακρόπολις. -
Ο χρήστης lmanias έγραψε:
Πάει λοιπόν και το φετινό Rally Acropolis, πέρασε.Η σχεδίαση ήταν καλή, οργανωτικά και διαδικαστικά ο αγώνας ήταν άψογος, η SSS είναι και θα παραμείνει η καλύτερη του WRC ενώ οι δημόσιες σχέσεις ως προς τη FIA μάλλον ήταν όπως θα έπρεπε. …
Μην είσαι υπερβολικός! Τίποτα δεν κάναμε για του FIAτζήδες!!! Ούτε τρεις αποφάσεις ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ με κάθε έννοια κονονισμού δεν εκδώσαμε. (Μάθατε τίποτα για Atkinson, Marisca & Itu, Heath κλπ κλπ κλπ).
Αν χαρακτηρίζεις 'όπως έπρεπε' το να τους δίνουμε 'γη και ύδωρ' (sic!!!), ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΤΗΛΙΣΤΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ; -
..εδώ δεν πήγαν οι Αθηναίοι στο Ακρόπολις... χεχεχε
-
Παυλε μου, Παυλε μου. Δεν ξερω για την εξυπναδα μου, αισθανομαι ομως πολυ καλα- μπορει ναμαι και λιγο περηφανος- που στα 53 μου σκεφτομαι διαφορετικα απο πολλους αλλους 53αρηδες, δεν εχω χασει τον οποιο ρομαντισμο μου και παραμενω συχνα-πυκνα ονειροπολος.
Συμφωνω λοιπον απολυτα μ αυτα που γραφεις, ομως θελω να συμπληρωσω οτι η Οργανωση μας εχει σαφως την υποχρεωση να ακολουθει τις επιταγες της FIA -ακομα και να την εντυπωσιαζει- ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ενστερνιζεται και να ικανοποιει και τις αναγκες και τις απαιτησεις μας, αγωνιζομενων και θεατων, για λογους που δεν χρειαζεται να αναφερω.
Δεν δεχομαι λοιπον με κανενα τροπο το 'το ραλλυ ειναι της ΦΙΑ κι εμεις ειμαστε κομπαρσοι' . Η Φια μπορει να το βλεπει ετσι, οι Ελληνες οργανωτες και Αρχηγοι ομως ΟΧΙ. Οχι μονο δεν πρεπει, δεν εχουν το δικαιωμα...
Οσον αφορα σ αυτο που ονομαζουν πολλοι γκρινια πισω απο ενα πληκτρολογιο, εξηγουμαι. Δεν γκρινιαζω, επισημαινω. Δεν διεκδικω μπακετ, χρηματα απο κανεναν, θεση στην ΕΘΕΑ, θεση στο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ.
Δεν εχω λοιπον απωτερο στοχο, περα απο το να δω να προκοβει το σπορ που αγαπω και υπηρετω. Θα σου πω μονο, οτι τα τελευταια βραδυα ξενυχτησα για να ετοιμασω προτασεις ΚΑΙ σχεδια για ενα καλυτερο Ρ.Α. 2007, και τα εστειλα εκει που νομιζω πως πρεπει, ωστε αν τα βρουν ενδιαφεροντα να βοηθηθουν. Δεν υπαρχει λογος να δημοσιοποιηθουν, αρκει η δουλεια να γινει. Θελω να πω οτι δεν παραμενω θεωρητικος, δουλευω κι ας μη φαινεται. Με τον τροπο που μπορω και κρινω αξιοπρεπεστερο.
Αυτα. Ενα τριημερο στην Ανδρο, κυνηγωντας σαργους, σιγουρα θα με φερει στα ισια.
Παμε μπροστα... -
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Το Ακροπολις 'απέτυχε' για τους Ελληνες (δικαιολογημένες οι φωνές των θεατών αλλα όχι και των αγωνιζομένων) αλλά πέτυχε για τους ξένους.
Μην εκλπαγείτε αν το δείτε στο top3 των αγώνων και φέτος. Με όσους υπεύθυνους ομάδων συνομίλησα ήταν όλοι ενθουσιασμένοι με την οργάνωση, την φιλοξενία και γενικά τον αγώνα. Οταν μάλιστα τους ρώτησα για το πόσο σκληρός ήταν ο αγώνας, μου απάντησαν αφοπλιστικά όχι σκληροτερος απο την Σαρδηνία (πράγμα που επιβεβαίωσε ο Λάμπρος περνώντας απο την Κινέτα μετά το τέλος του αγώνα)
Και πως να μην είναι όταν σε 5 λεπτα απο το αεροδρόμιο είναι στο υπερπολυτελες τους ξενοδοχείο και σε άλλα 5 στο κάλυτερο SP του Παγκοσμίου.
Δυστυχώς πρέπει να καταλάβουμε ότι τις αποφάσεις για τους αγώνες δεν τις παίρνουν ούτε οι θεατές, ούτε καν οι οδηγοί, και αν μου πείτε να συγκρίνω τους τρεις αγώνες που έχω δει έως τώρα με το Ακρόπολις, με το μάτι της FIA και της ISC, o αγωνας μας ήταν μακράν καλύτερος όλων!
Όποτε δεν βλέπω να αλλάζει κέντρο (τουλάχιστον για το κοντινό μέλλον), αλλά πραγματικά ελπίζω οι οργανωτές να πήραν το μύνημα απο τις άδειες κερκίδες του ΟΑΚΑ αλλα και τα παράπονα των οδηγών για τα κομμάτια των ειδικών που χρησιμοποιήθηκα 4 φορες. Αν βρεθει η λύση για αυτά τα δυο βασικά λάθη τότε σίγουρα ο αγώνας θα επιστρέψει στην κορυφή (αν και μπορει να μην 'πεσει' απο εκεί φέτος)Συμφωνώ και επαυξάνω 110%
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Το Ακροπολις 'απέτυχε' για τους Ελληνες (δικαιολογημένες οι φωνές των θεατών αλλα όχι και των αγωνιζομένων) αλλά πέτυχε για τους ξένους.
Μην εκλπαγείτε αν το δείτε στο top3 των αγώνων και φέτος. Με όσους υπεύθυνους ομάδων συνομίλησα ήταν όλοι ενθουσιασμένοι με την οργάνωση, την φιλοξενία και γενικά τον αγώνα. Οταν μάλιστα τους ρώτησα για το πόσο σκληρός ήταν ο αγώνας, μου απάντησαν αφοπλιστικά όχι σκληροτερος απο την Σαρδηνία (πράγμα που επιβεβαίωσε ο Λάμπρος περνώντας απο την Κινέτα μετά το τέλος του αγώνα)
Και πως να μην είναι όταν σε 5 λεπτα απο το αεροδρόμιο είναι στο υπερπολυτελες τους ξενοδοχείο και σε άλλα 5 στο κάλυτερο SP του Παγκοσμίου.
Δυστυχώς πρέπει να καταλάβουμε ότι τις αποφάσεις για τους αγώνες δεν τις παίρνουν ούτε οι θεατές, ούτε καν οι οδηγοί, και αν μου πείτε να συγκρίνω τους τρεις αγώνες που έχω δει έως τώρα με το Ακρόπολις, με το μάτι της FIA και της ISC, o αγωνας μας ήταν μακράν καλύτερος όλων!
Όποτε δεν βλέπω να αλλάζει κέντρο (τουλάχιστον για το κοντινό μέλλον), αλλά πραγματικά ελπίζω οι οργανωτές να πήραν το μύνημα απο τις άδειες κερκίδες του ΟΑΚΑ αλλα και τα παράπονα των οδηγών για τα κομμάτια των ειδικών που χρησιμοποιήθηκα 4 φορες. Αν βρεθει η λύση για αυτά τα δυο βασικά λάθη τότε σίγουρα ο αγώνας θα επιστρέψει στην κορυφή (αν και μπορει να μην 'πεσει' απο εκεί φέτος)Συμφωνώ και επαυξάνω 110%
Εγώ 120%...Σε έφαγα...Σωστότατος ο Παύλος!!!....
-
αισθανομαι απογοητευση, λυπη και θυμο για τον κυριο ανηξερο (ΔΗΘΕΝ)που εβγαλε την σειρα εκεινισης τοποθετοντας μπροστα μου το γιαρις θετοντας σε κινδυνο τοσο εμενα οσο και τον συναθλητη μου μπροστα και πισω μου κ. πασσαλη ευχαριστω για τις φιλοτιμες προσπαθειες που κανατε αλλα εισασταν πολοι λιγη και ανφερομαι οτι δεν μου δωσατε επι πλεον λεπτο. Στο οτι ενω εφαγα ποινη και ξεκινουσα 3 λεπτα πισω απο το γιαρις στο 2 υμητο ο κριτης με εδιωξε στο λεπτο (θα σας στειλω την κασετα) στο οτι σας ζητησα λεπτο στην ειδεικη αυλωνα απο τον ιταλο και μου ειπατε οτι δεν μπορειτε να μου δωσετε γιατι εχετε προβλημα με τους πισω επισης στην ειδικη μανδρα με τον ελβετο το αποτελεσμα ηταν να πεσουμε στην σκονη και παλι και να βγουμε απο τον δρομο για ολα αυτα σας ευχαριστω αλλα προ παντος ευχαριστω θερμα τον ανθρωπο που με εβαλε μπροστα μου το γιαρις θετοντας σε κινδυνο την σωματικη μας ακεραιοτητα και του ευχομαι οτι καλυτερο και θεος να σου το ανταποδωσει το καλο που εκανες για μενα ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΣΤΡΑΤΕΛΗΣ ΑΡ ΣΥΜ.86 ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ. ΜΩΡΙΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
.....
Δυστυχώς πρέπει να καταλάβουμε ότι τις αποφάσεις για τους αγώνες δεν τις παίρνουν ούτε οι θεατές, ούτε καν οι οδηγοί...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ WRC ΓΕΝΙΚΩΣ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ.....
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΠΕΡΝΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ F1 Η ΛΟΓΩ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΦΙΑ.
-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
....... ΦΙΑ.= ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ...
-
ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Η ΑΝΩΘΕΝ ΠΙΕΣΗ (ΒΛΕΠΕ: FIA, ΜΠΕΡΝΙ κτλ) ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΨΑ ΓΙΑ 'ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ' ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΠΡΟΣ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ....
ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ 'ΜΙΚΥ-ΜΑΟΥΣ' ΑΓΩΝΑ, ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΕΝΟΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΟΥ WRC, ΑΓΝΩΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ)... ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΔΩΚΟΜΕΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ Η ΖΗΜΙΑ (ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ 'ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΙΠΑΝ' ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ....)?ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΠΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ 5-6 ΧΑΡΑΞΕΙΣ Ε.Δ. (ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ 1992), ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΠΕΤΥΧΕ, ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ (ΕΛΕΩ ΝΕΩΝ ΑΓΟΡΩΝ) ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΠΕΣΟΥΜΕ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΗΡΩΙΚΑ ...
-
Ο χρήστης ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ έγραψε:
ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΠΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ 5-6 ΧΑΡΑΞΕΙΣ Ε.Δ. (ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ 1992), ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΠΕΤΥΧΕ, ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ (ΕΛΕΩ ΝΕΩΝ ΑΓΟΡΩΝ) ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΠΕΣΟΥΜΕ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΗΡΩΙΚΑ ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
**ΔΕΝ **ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
Στο σχολειο μου ειχαν πει οτι δυο αρνησεις κανουν μια καταφαση.
Τρεις ?
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
**ΔΕΝ **ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
Στο σχολειο μου ειχαν πει οτι δυο αρνησεις κανουν μια καταφαση.
Τρεις ?
-
ΜΙΑΜΙΣΗ ΚΑΤΑΦΑΣΗ (ΥΠΟΘΕΤΩ)... ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΑΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ...
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !