-
μηπως να παρει το ποταμι ποσα ειναι τα μερικα χιλιαδες EURO?
-
Ένας φίλος, πάντως, με 12Κ αγόρασε ένα τέτοιο... και είναι πανευτυχής!
-
D-Jet
πού όμως; Γιατί Γερμανία παίζουν. Εδώ Ελλάδα ή θα είναι δυσεύρετες ή θα πωλούνται από μαντράδες με μόλις '80.000 χλμ' ...20k at least. Είναι κ κάμπριο ...που το βάζεις αυτό!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ένας φίλος, πάντως, με 12Κ αγόρασε ένα τέτοιο... και είναι πανευτυχής!Κι εγώ αν ήταν σαν το τέτοιο που λες εσύ ή το έτερο πισωκίνητο γερμανικό θα το είχα πάρει και πιθανότατα ούτε που θα ρώταγα εδώ.... το πρόβλημά μου είναι ότι δεν είναι τέτοιο... κι ας κάνει 4 φορές λιγότερο.... για να τεθεί και η τιμή στις σκέψεις...(roulis24)
**D-Jet **επειδή εσύ συλλέγεις αυτοκίνητα τα οποία όμως δεν χρησιμοποιείς καθημερινά να σου ξεκαθαρίσω ότι θέλω καθημερινό και μοναδικό αυτοκίνητο (αν χαλάσει δεν θα έχω άλλο και θα πηγαίνω με λεωφορείο) με προσωπικότητα και όχι απαραίτητα classic.
**charmak66 **σχετικά με το έκτρωμα: συμφωνώ με την άποψή σου και είναι και αυτός ο άλλος βασικός λόγος που δεν προχωράω αλλά το συζητάω... Τα περί classic μπορεί να ισχύουν αλλά classic και άσχημο δεν πολυλέει.... -
3.000 έουρος...χαλαρά θα το έπαιρνα...χαλαρότατα!!!
ούτε Χιουντάι μεταχειρισμένο δεν παίρνεις με τόσα.
-
Η αλήθεια είναι ότι η τιμή είναι πολύ ελκυστική!
Αλλά στην πρώτη μεγάλη βλάβη (που μπορεί και να αργήσει, όμως) και θα είναι ασύμφορη η επισκευή, τι κάνεις; Μάλλον στα σκουπίδια θα πάει...
Εκτός και αν το πάρεις και 'όσο αντέξει'...
-
Από εμπειρία μου σε 900 2door μοντέλο 2003 στα 2000κυβ. όχι τούρμπο το τελευταίο πρίν βγεί η συνεργασία με την GM έχω να πώ ότι στην Γαλλία τα προτιμούν μόνο οι συλλέκτες για το αεροπορικού τύπου παρ-μπρίζ είναι το τελευταίο πραγματικό SAAB από ζημιές στά 111500χλμ που το πήρα.πήγα σύντομα για φλάτζα καπακιού διότι ο προηγούμενος το είχε τεστάρει χωρίς νερό και άλλαξα και κάποια τσιμούχα στό σασμάν διότι έσταζε βαλβολίνες.Αγοράστηκε το 2000 1200000δρχ και πουλήθηκε 2700ευρώ όλα αυτά στήν Γαλλία.Εδώ όταν είχα πάει για σέρβις στήν Viamar μου είπαν ότι ''αυτό είναι παλιό μοντέλο''λές και στό Ελληνισταν αγοράζεις κάθε μέρα saab.Τελικά βρήκα συνεργείο εξειδικευμένο στόν Ρέντη κοντά στην Αγ.Άννας.
Υ.Γ. Αυτοκίνητο 20 ετήας με 200000 χλμ δέν θα έπαιρνα δίοτι και τίς τιμές που διάβασα ποιό πρίν για 12000 ευρώ ευκαιρεία είναι μόνο για Fasion victim
http://eng.autoscout24.com/home/index/d ... oto=0&zip= -
cabrio με 3.000...
σιγουρα θα το τσιμπαγα αν ηταν σε καλη κατασταση...ουτε 205 καμπριο δεν παιρνεις με τοσα....
-
esykas
εδώ μιλάμε για 15ετίας με 180.000 χλμ στα 3.000 ευρώ.
μια χαρά δηλ.
-
Εμένα μου αρέσει για την τιμή του. Είναι συμπαθητικό και αρκετά γκλαμουριάρικο - ότι πρέπει για καλοκαιρινές βόλτες. Αλλά για καθημερινό που λέει ο onyx δεν θα το έπαιρνα με τίποτα. Φοβάμαι ότι θα καίει πολύ, θα βγάζει μικρά ή μεγάλα προβλήματα, θα υπάρχει δυσκολία στα ανταλλακτικά.
-
Μα καλά, μόνο κόκκινο κυκλοφόρησε αυτό το αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μα καλά, μόνο κόκκινο κυκλοφόρησε αυτό το αυτοκίνητο;http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 789#609789
-
...Photoshop είναι, δεν το πιστεύω!!!
-
κοιτα αν η τιμη ειναι παραπλησια 205cabrio παρτο και του πουλας παλι αμα δε σου κανει.
Ας το δει και ενας μηχανικος πρωτα -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
....παρτο και το πουλας παλι αμα δε σου κανει...Δεν πουλιέται ξανά, κανένας δεν το θέλει, τα λεφτά που δίνεις τα χάνεις και το ξέρεις από την αρχή.... για αυτό και γίνεται η συζήτηση, αξίζει να πετάξεις 3000 σε κάτι τέτοιο? Θα τα βγάλει τα λεφτά του ή θα ζητάει κι άλλα πολλά?
manosk: κατανάλωση φαντάζομαι ότι μόνο λόγω 24 ετών διαφοράς θα έχει μικρότερη από το σαράβαλο που έχω, το πρόβλημα είναι ότι είναι ίδιου μήκους και βάλε (γύρω στα 4,73 ) οπότε δεν βελτιώνω και το θέμα παρκαρίσματος... Και βέβαια τα μικρά και μεγάλα προβλήματα είναι που με ανησυχούν, άντε να βρεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά για τέτοιο σπάνιο μοντέλο στην Ελλάδα.... και δεν με ενδιαφέρει να ψάχνω στο διαδίκτυο και να πληρώνω για να εισάγω... για μένα δεν είναι classic.
-
για κανένα δεν είναι classic onyx!
άστο μην το παίρνεις όσο ελκυστική και αν ακούγεται η τιμή, ΙΜΟ πάντα -
ναι να μην το πάρεις. Είσαι πολύ αρνητικός οπότε ότι και να σου κάνει θα το θάβεις...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ναι να μην το πάρεις. Είσαι πολύ αρνητικός οπότε ότι και να σου κάνει θα το θάβεις...Χεχεχεχε, με έχεις καταλάβει.... έτσι είναι, εκεί βρίσκομαι και αυτό ακριβώς σκέφτηκα! Όσο και να προσπαθώ να βρω πλεονεκτήματα που να με πείσουν, με βάση την ιεράρχηση των αναγκών μου που κάνω, δεν τα καταφέρνω.... Το θέμα το συνεχίζω περισσότερο σαν γενική συζήτηση σε θεωρητικό επίπεδο (τι θα κάνατε αν κλπ) αλλά και για να γνωρίζουμε την μάρκα και πλέον όχι τόσο από πραγματικό ενδιαφέρον αγοράς...
Πάντως στις 29/06-02/07 θα προσπαθήσω να το δω από κοντά το αυτοκίνητο αν υπάρχει ακόμα.... -
Με αεροπλάνο θα κατέβεις;
Αν ναι, να σου δώσω τα χρήματα και γυρνάς με το saab.
ΤΟ ΘΕΛΩΩΩ -
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Φίλε onyx έχω ακούσει ότι στα Saab δεν βάζει κανείς χέρι εκτός αντιπροσωπείας.Μάλλον λόγω ιδιαιτερότητας κατασκευής
Οπότε θα πληρώνεις διπλάσια κερατιάτικα για το παραμικρό πρόβλημα που θα σου βγάλει.
Πάντως κιεμένα μου αρέσουν τα Saab και αν είναι μικρή η τιμή και ΟΚ το αμάξι,γιατί όχι...Τι ιδιαιτερότητα έχει η κατασκευή; Πρώτης γεννιάς Vectra είναι κατά βάθος.
Saab παλιό.... να το πάρω??