-
Όχι πως με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα, αλλά έτσι βρε αδερφέ, κάτι πρέπει να κάνω πριν πάω για μπάνιο (πρέπει και να μαγειρέψω αλλά βαριέμαι ). Λοιπόν, προτιμάτε τη φρεσκάδα (αλλά και το λίγο ιδιότροπο σχήμα) της Ζ4 Μ Coupe ή τις 3 επιπλέον θέσεις και την ωριμότητα της Μ3 Ε46; Έτσι κι αλλιώς, κιλά κι επιδόσεις είναι παραπλήσια. Πάντως, στο Drive έλεγαν ότι η Μ3 είναι καλύτερη για drift, αλλά έτσι κι αλλιώς, οι διαφορές θα είναι μικρές. Διαλέχτε λοιπόν.
-
Όχι πως με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα, αλλά έτσι βρε αδερφέ, κάτι πρέπει να κάνω πριν πάω για μπάνιο (πρέπει και να μαγειρέψω αλλά βαριέμαι ). Λοιπόν, προτιμάτε τη φρεσκάδα (αλλά και το λίγο ιδιότροπο σχήμα) της Ζ4 Μ Coupe ή τις 3 επιπλέον θέσεις και την ωριμότητα της Μ3 Ε46; Έτσι κι αλλιώς, κιλά κι επιδόσεις είναι παραπλήσια. Πάντως, στο Drive έλεγαν ότι η Μ3 είναι καλύτερη για drift, αλλά έτσι κι αλλιώς, οι διαφορές θα είναι μικρές. Διαλέχτε λοιπόν.
-
Όχι πως με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα, αλλά έτσι βρε αδερφέ, κάτι πρέπει να κάνω πριν πάω για μπάνιο (πρέπει και να μαγειρέψω αλλά βαριέμαι ). Λοιπόν, προτιμάτε τη φρεσκάδα (αλλά και το λίγο ιδιότροπο σχήμα) της Ζ4 Μ Coupe ή τις 3 επιπλέον θέσεις και την ωριμότητα της Μ3 Ε46; Έτσι κι αλλιώς, κιλά κι επιδόσεις είναι παραπλήσια. Πάντως, στο Drive έλεγαν ότι η Μ3 είναι καλύτερη για drift, αλλά έτσι κι αλλιώς, οι διαφορές θα είναι μικρές. Διαλέχτε λοιπόν.
-
ή εγώ δεν έχω ξυπνήσει καλά ακόμα και τα βλέπω μισά ή κάποιος έχει αποφασίσει ήδη τι του αρέσει περισσότερο ....
-
Ψήφισα Ζ4
-
Εντάξει, το έφτιαξα..το έφτιαξα.
Ο driftsabbas τα'παιξε τελείως από τα πολλά παντιλίκια!
-
Κλείνουν και τα σχολεία απο βδομάδα,μές την τρελλή χαρά ο δάσκαλος
-
Επιτέλους, θα κάνουμε διακοπές (γιατί πολύ κουραστήκαμε αυτή τη χρονιά ). Ζ4 Μ Roadster για μένα, από τα κλειστά προτιμώ τη Μ3.
-
Μ3
-
M3 CS. Το τέλειο σπορ MFE.
Σιχαίνομαι τα ανοιχτά αυτοκίνητα.
Αλλά ούτε η Z4 M coupe, παρότι κλειστή, μου αρέσει. Και, διαβάζω, ότι είναι λιγότερο ισορροπημένη από τη Μ3, πιο απότομη (προς το δυσάρεστο), και χωρίς το κορυφαίο ζύγισμα της 3άρας.
Βέβαια, και οι δύο Ζ4, είναι καλύτερες από την απαράδεκτη Ζ3, και Ζ3 Pantofla M coupe. -
Ζ4, δεν βγαίνει σε -16i
-
Kαι εγώ μάλλον Ζ4 την θεωρώ πιο όμορφη από την 3 series + ότι δεν βγαίνει σε -16 όπως πολύ σωστά είπε ο lkar!
-
Z4 Μ ... Συμφωνα με την ιδια την BMW, γυρισε πιο γρηγορα απ΄τη Μ3 Ε46 στο Ring... Αυτο λεει πολλα..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αμα δεις τα ματακια του εμοτικον κανουν σαν υαλοκαθαριστηρες. Εχω παρατηρησει οτι τα βαζεις σε καθε ποστ σου.
Αγγλια μενεις;
(δεν ψηφισα παρεπιπτοντως, δε μου αρεσουν οι ΒΜW)
-
Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
Αμα δεις τα ματακια του εμοτικον κανουν σαν υαλοκαθαριστηρες. Εχω παρατηρησει οτι τα βαζεις σε καθε ποστ σου.
Αγγλια μενεις;
(δεν ψηφισα παρεπιπτοντως, δε μου αρεσουν οι ΒΜW)
λάθος παρατηρήσεις σε πολλά το βάζω -όχι σε όλα- κι όχι δεν μένω Αγγλία
-
M3...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σιχαίνομαι τα ανοιχτά αυτοκίνητα.Και δεν είσαι ο μόνος.
-
Έχοντας πλέον κολλήσει το μικρόβιο του roodusta, ψηφίζω Ζ4Μ...
-
ρε παιδιά η Μ3 παρόλο που είναι extreme έκδοση μιας κοινής 3άρας (όσο κοινή μπορεί να είναι μια 3άρα ) είναι πραγματικά εντυπωσιακή, σωστό κτήνος. Η z4 καλή είναι αλλά δεν ξέρω. roadster μεταλλαγμενο σε κουπε . Άσε που λόγω bangle δεν την πολυχωνεύω.
Η Μ3 τα κάνει όλα και συμφέρει. Και γραφείο, και δεξίωση, και πίστα, και Ταξίδια , και την πεθερά . Dream car κανονικό
-
Z4... είναι πανέμορφη η άτιμη. Η Μ3 είναι το απόλυτο εργαλείο (είχα πρόσφατα μια πολύ καλή 'δόση' από δαύτη και πλέον το πιστεύω βαθύτατα) αλλά παραείναι συμβατικό από πλευράς εμφάνισης για τα λεφτά που δίνεις (και ίδιο με το Μ316 του διπλανού σου... τς τς τς...)
Αν και το Ζ3Μ εμένα μου άρεσε καλύτερα στη φάτσα, θα βολευτώ και με το Ζ4, λοιπόν, τι να κάνουμε...
Μ3 ή Ζ4 Μ