-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η Alfa Romeo δικαίως με τα λάθη του παρελθόντος και τους κακούς εισαγωγείς που έχει (Στην Σουηδία δεν έχει καν επίσημη αντιπροσωπία και δεν ξέρω κι εγώ σε πόσες άλλες χώρες) έχει μικρό μερίδιο αγορας. Νομίζω γύρω στο +- 1%.
το πανευρωπαϊκό της μερίδιο αυτό είναι και πέρυσι και φέτος. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως με τόσα +30%, +100%, +200% που αναφέρει ο sakissssssss -στον οποίο άλλωστε πήγαινε η ερώτηση για τα μερίδια και άλλους αριθμούς πωλήσεων- πως πανευρωπαϊκά η αύξηση είναι στο 4μηνο +3,1%
όπως έχει αναφερθεί και στο θέμα των ταξινομήσεων με στοιχεία από το free site http://www.acea.be
Jan to April 06/05
Alfa: 51951/50365 +3,1%
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Alfa Romeo δικαίως με τα λάθη του παρελθόντος και τους κακούς εισαγωγείς που έχει (Στην Σουηδία δεν έχει καν επίσημη αντιπροσωπία και δεν ξέρω κι εγώ σε πόσες άλλες χώρες) έχει μικρό μερίδιο αγορας. Νομίζω γύρω στο +- 1%.
το πανευρωπαϊκό της μερίδιο αυτό είναι και πέρυσι και φέτος. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως με τόσα +30%, +100%, +200% που αναφέρει ο sakissssssss -στον οποίο άλλωστε πήγαινε η ερώτηση για τα μερίδια και άλλους αριθμούς πωλήσεων- πως πανευρωπαϊκά η αύξηση είναι στο 4μηνο +3,1%
όπως έχει αναφερθεί και στο θέμα των ταξινομήσεων με στοιχεία από το free site http://www.acea.be
Jan to April 06/05
Alfa: 51951/50365 +3,1%
επιτελους και μερικα ουσιαστικα νουμερα!
αν βαλουμε ολες τις χωρες μεσα TOTAL EUROPE (EU23 + EFTA Countries) τα νουμερα ειναι:
ALFA ROMEO
share (06/05) 1,0% - 0,9%
sales (06/05) 52.400 - 50.875 +3,0%καταλαβες τωρα φιλε Μπαμπη γιατι τα πληρη στοιχεια εχουν διαφορετικη αξια απο ορισμενα ελλειπη?
δε θα τα σχολιασω, εσυ ειπες οτι ειναι καλα. Παω πασο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αν βαλουμε ολες τις χωρες μεσα TOTAL EUROPE (EU23 + EFTA Countries) τα νουμερα ειναι:
ALFA ROMEO
share (06/05) 1,0% - 0,9%
sales (06/05) 52.400 - 50.875 +3,0%καταλαβες τωρα φιλε Μπαμπη γιατι τα πληρη στοιχεια εχουν διαφορετικη αξια απο ορισμενα ελλειπη?
δε θα τα σχολιασω, εσυ ειπες οτι ειναι καλα. Παω πασο.
Είναι το τελευταίο μου ποστ σε αυτό το θέμα. Έχει δίκιο ' face'.
Όπως και να το δεις, άλλο να πουλας 50875 'φθινές' 156 με φουλ διαθέσιμη γκάμα και άλλο να πουλας 52400 'ακριβες' 159, χωρίς την 1.8 και χωρίς την τόσο σημαντική για την Β. Ευρώπη sportwagon η οποία ίσως να αποτελεί και το 50% των πωλήσεων.
Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλοΜακάρι όλοι να μπορούσαμε να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας έτσι...
Σωστός -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
αν βαλουμε ολες τις χωρες μεσα TOTAL EUROPE (EU23 + EFTA Countries) τα νουμερα ειναι:
ALFA ROMEO
share (06/05) 1,0% - 0,9%
sales (06/05) 52.400 - 50.875 +3,0%καταλαβες τωρα φιλε Μπαμπη γιατι τα πληρη στοιχεια εχουν διαφορετικη αξια απο ορισμενα ελλειπη?
δε θα τα σχολιασω, εσυ ειπες οτι ειναι καλα. Παω πασο.
Είναι το τελευταίο μου ποστ σε αυτό το θέμα. Έχει δίκιο ' face'.
Όπως και να το δεις, άλλο να πουλας 50875 'φθινές' 156 με φουλ διαθέσιμη γκάμα και άλλο να πουλας 52400 'ακριβες' 159, χωρίς την 1.8 και χωρίς την τόσο σημαντική για την Β. Ευρώπη sportwagon η οποία ίσως να αποτελεί και το 50% των πωλήσεων.
Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
52.400 είναι το σύνολο των πωλήσεων της Alfa κι όχι μόνο της 159.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο
Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας έτσι...
Σωστόςτην έκανα την κουτσουκέλα μου πριν όμως
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο
Μακάρι όλοι να μπορούσαμε να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας έτσι...
ΣωστόςΑυτο ειναι ενδειξη ψυχραιμιας Νικο? Μαλλον δεν διαβασες πιο πριν που λεει οτι του τα ειχαμε 'πρηξει'
εγω δεν θελω να σχολιασω τιποτα αλλο, τα στοιχεια μιλανε απο μονα τους νομιζω και ο καθενας μπορει πλεον να βγαλει τα συμπερασματα του.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
το πανευρωπαϊκό της μερίδιο αυτό είναι και πέρυσι και φέτος. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως με τόσα +30%, +100%, +200% που αναφέρει ο sakissssssss -στον οποίο άλλωστε πήγαινε η ερώτηση για τα μερίδια και άλλους αριθμούς πωλήσεων- πως πανευρωπαϊκά η αύξηση είναι στο 4μηνο +3,1%
όπως έχει αναφερθεί και στο θέμα των ταξινομήσεων με στοιχεία από το free site http://www.acea.be
Jan to April 06/05
Alfa: 51951/50365 +3,1%
Tα στοιχεία που αναφέρεις αφορούν την περίοδο Jan-April.Το δε link σου αφορά τον Απρίλιο 06.Τα στοιχεία που παρέθεσα αφορούν τον Μάιο 06 σε σχέση με τον Μάιο 05...δεν καταλαβαίνω την συσχέτιση που επιχείρησες την στιγμή που αναφέρω πραγματικά στοιχεία χωρίς να κάνω κάποιο σχόλιο.Το nickname μου είναι sakiss!
Mάιος 06
Ολλανδία +11,4%
Fiat +45%
Alfa Romeo +32,1%
Lancia -14,3%
Fiat Group +39,3%Βέλγιο +22,7%
Fiat +26,6%
Alfa Romeo +30,5%
Lancia +16,8%
Fiat Group +26,9%Γαλλία -3,3%
Fiat +15,1%
Fiat Group +10,4%Ισπανία +0,5%
Fiat +10,4%
Alfa Romeo +9,4%
Lancia -3,3%
Fiat Group +9%Πορτογαλία -6,3%
Fiat +14,5%
Alfa Romeo +33,8%
Lancia +58,6%
Fiat Group +20,1%Ελλάδα +11,4%
Fiat +39,2%
Alfa Romeo -12,6%
Lancia +2,3%
Fiat Group +25,8%Ιρλανδία +1%
Fiat +107,1%
Alfa Romeo +29%
Fiat Group +94,1%Nορβηγία
Fiat -42%(δίχως Grande Punto)
Alfa Romeo +53%
Fiat Group +10,4%Φινλανδία +2,1%
Fiat +23,6%(δίχως Grande Punto)
Alfa Romeo +50%
Fiat Group +26%Iταλία +49,5%
Fiat +64%
Alfa Romeo +68,6%
Lancia +52,4%
Fiat Group +62,3%Γερμανία +8,7%
Alfa Romeo +93,9%
Fiat +158,2%
Lancia +7,2% -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Tα στοιχεία που αναφέρεις αφορούν την περίοδο Jan-April.Το δε link σου αφορά τον Απρίλιο 06.Τα στοιχεία που παρέθεσα αφορούν τον Μάιο 06 σε σχέση με τον Μάιο 05...δεν καταλαβαίνω την συσχέτιση που επιχείρησες την στιγμή που αναφέρω πραγματικά στοιχεία χωρίς να κάνω κάποιο σχόλιο.Το nickname μου είναι sakiss!
έγραψα ότι αφορούν άλλο μήνα/περίοδο; ή μήπως δεν είχες γράψει και του Απριλίου με αντίστοιχο τρόπο; (μόνο τα + και μόνο σε χώρες που είχε αύξηση τον ΑΠΡΙΛΙΟ)
Πέμπτη-Παρασκευή θα βγουν και τα συνολικά στο acea, οπότε θα ναι πλήρης η εικόνα
-
μάλλον ο sakiss ήθελε να τονίσει πόσο καλά πήγε τον Μάιο και με βάση αυτο να 'υποθέσει' ότι υπάρχει μια ταση μεγάλης αύξησης των πωλήσεων που ίσως συνεχιστεί.
ότι και να λέμε τώρα, στο τέλος της χρονιάς θα δείξει τι έκανε η AR και η 159.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
ότι και να λέμε τώρα, στο τέλος της χρονιάς θα δείξει τι έκανε η AR και η 159.
Ακριβώς. Στο τέλος του χρόνου θα δούμε. ’λλωστε είναι νωρίς ακόμα.
Πάντως θεωρώ ότι η AR βιάστηκε να μπει στην αγορά που εσείς ονομάζετε 'premium'. Ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο ίσως να μην έχει την τύχη που του αξίζει
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
ότι και να λέμε τώρα, στο τέλος της χρονιάς θα δείξει τι έκανε η AR και η 159.
Ακριβώς. Στο τέλος του χρόνου θα δούμε. ’λλωστε είναι νωρίς ακόμα.
Πάντως θεωρώ ότι η AR βιάστηκε να μπει στην αγορά που εσείς ονομάζετε 'premium'. Ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο ίσως να μην έχει την τύχη που του αξίζει
Koίτα κάποτε έπρεπε να γίνει η αρχή. Έχοντας την 156 να ακροβατεί μεταξύ δύο κόσμων, και την 147/GT παρότι ακριβές και όχι ιδιαίτερα δυνατές να έχουν παρα πολύ καλή πορεία, η 159 δεν μπορούσε να περιμένει άλλο.
Κάθε αρχή και δύσκολη. Εγώ όπως είπα δεν πιστεύω ότι μπορείς έτσι απλά να πείσεις αυτό που συνιθίζει να πέρνει Γερμανο-Σουηδικό να εμπιστευτεί την Ιταλίδα.
Στόχος είναι:
- Να φέρει κέρδη
- Να αφήσει ικανοποιημένους τους ιδιοκτήτες
- Να Κερδίσει την 'Θεωρητική' προτίμηση του κοινού.
**Θεωρητική προτίμηση εννοώ το να λες 'η 159 είναι καλύτερη και θα την αγόραζα' αλλά όταν είναι να βγάλεις το 'πακέτο' να λες ' άσε καλύτερα, πάω σε Γερμανικό πιο σίγουρα'.
Αν εκπληρωθούν τα 3 αυτά θα αποτελέσει πολύ καλό εφαλτήριο για την νέα 159 ή την 160 που θα μπορεί πλέον χωρις 'φαντάσματα' και 'προκαταλήψεις' να διεκδηκήσει και σημαντικές πωλήσεις.
Έτσι πιστεύω σκέφτεται ένα τμήμα 'marketing' όταν πρέπει να υλοποιήσει τέτοια αλλάγή πλεύσης. Δλδ δεν περιμένει άμεσα κέρδη, αλλά καλλιεργεί το έδαφος για τις επόμενες δεκαετίες.
Εαν η 159 είναι 'λάθος' κίνσηση, παρόμοιο λάθος μπορείς να θεωρήσεις και την προσπάθεια της 'Lexus' η οποία έχει ακόμα μικρότερο μερίδιο αγοράς. Όμως ούτε η Lexus, ούτε η Alfa κάνουν κατ'εμέ λάθος.
-
Μόνο που η Lexus δεν πιέζεται από τον χρόνο μιας και υπάρχουν άπειρα λεφτά απο πίσω για να στηρίξουν 2 ή και 3 εμπορικά αποτυχημένα μοντέλα..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόνο που η Lexus δεν πιέζεται από τον χρόνο μιας και υπάρχουν άπειρα λεφτά απο πίσω για να στηρίξουν 2 ή και 3 εμπορικά αποτυχημένα μοντέλα..Βιομηχανία είναι Δημήτρη με σκοπό το κέρδος κι όχι ίδρυμα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μόνο που η Lexus δεν πιέζεται από τον χρόνο μιας και υπάρχουν άπειρα λεφτά απο πίσω για να στηρίξουν 2 ή και 3 εμπορικά αποτυχημένα μοντέλα..H Lexus στην Ευρώπη έχει 'πρόβλημα', στις ΗΠΑ που είναι πολύ μεγαλύτερη αγορά έχει πολύ καλά μερίδια (αν δεν κάνω λάθος είναι 1η στους 'premium' Lexus Sales 2005 )
Βέβαια στην Ευρώπη έχει ένα +99,9% σε σχέση με το 2005 (αλλά δεν υπάρχει Lexus forum, ούτε η 'ακμή' της Lexus)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
(αλλά δεν υπάρχει Lexus forum, ούτε η 'ακμή' της Lexus)
look again
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ta&start=0
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 22&start=0
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
(αλλά δεν υπάρχει Lexus forum, ούτε η 'ακμή' της Lexus)
look again
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ta&start=0
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 22&start=0
Τώρα Toyota & Lexus είναι το ίδιο; Οκ να γίνει συγχώνευση του Alfa Romeo και του Lancia με το Fiat forum, γιατί να υπάρχουν 3
Φυσικά και δεν κατάλαβες το σκεπτικο -ή δεν θες να καταλάβεις-, αλλά δεν πειράζει.
Επίσης η Dacia -στο Renault forum- έχει 5000%+ αύξηση
-
μου φαίνεται ότι διαφωνείς για να διαφωνείς.
-
εγω ξερω οτι η dacia ειναι κορυφη για φετος!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω ξερω οτι η dacia ειναι κορυφη για φετος!!όχι ρε πούστη μου!!!
Γιατί το έκανες αυτό. Νόμιζα ότι η Alfa Romeo έιναι πάνω απ'όλα. Η απόλυτη εταιρία, οι άπειρες αυξήσεις στις πωλήσεις. Μου χάλασες το 3ήμερο. Πάω να ακυρώσω και να γράψω mail στον Γερμανό.
Η ακμή της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας