Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 57
    • 58
    • 16 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    7643
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mezzanine last edited by

      Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

      1)να συνεχισω με max στις 3500-4000 στρ ολο το ταξιδι κ σε ολλες τις ταχυτητες ?

      1. max 3500-4000 στρ και να κανω μερικα ανοιγμα μεχρη τις 5500-6000 στρ κατα τη διαρκεια του ταξιδιου ?

      2. η ειμαι ενταξη απο θεμα στρωσιμο !!!

      Εντάξει είσαι, απλώς να το ζεσταίνεις καλά.
      Αρχισε να του κάνεις ανοίγματα μεχρι 5500 και μετα τα 1500 το χρησιμοποιείς κανονικά.
      Εχω αρχίσει να πιστεύω οτι το στρώσιμο δεν παίζει κανένα ρόλο στα καινούργια αυτοκίνητα. Αν είχαν πρόβλημα θα μπορούσαν οι κατασκευαστές απο το management να βάζανε όριο και στο φορτίο και στις στροφές αν είχε τόσο σημαντικό ρόλο στην μελλοντική αξιοπιστία του κινητήρα.
      Αυτα που λέει το manual για το στρώσιμο πιστεύω οτι αφορά περισσότερο το κιβώτιο και το φρένα (μην καρφωθείς και πουθενά μετά απο 5 χιλιόμετρα και ζητάς τα ρέστα) παρά την ζωη του κινητήρα.
      Εγω το δικό μου που το έχω περίπου 25 μέρες στα πρώτα 1000 χλμ το πήγαινα κανονικά μέχρι τις 4000 στροφές και καλό ζέσταμα. τώρα που πλησιάζω τα 1400 το ανοίγω κανονικά μέχρι τις 6000.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

        Αυτα που λέει το manual για το στρώσιμο πιστεύω οτι αφορά περισσότερο το κιβώτιο και το φρένα (μην καρφωθείς και πουθενά μετά απο 5 χιλιόμετρα και ζητάς τα ρέστα) παρά την ζωη του κινητήρα.

        Εχω οδηγησει δυο αμαξια απο καινουργια με ελαχιστα χλμ (3 και 5 χλμ) και τα φρενα ηταν κανονικα.Και η αποκριση αλλα και η αποτελεσματικοτητα τους.Εχω αλλαξει αρκετες φορες τακακια μονο ή και με δισκους μαζι.Παντα ειχα ικανοποιητικο φρενο μετα τα 100χλμ .Πως γινεται αυτο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mezzanine last edited by

          Πάντως και στο συνεργείο όσες φορές έχω αλλάξει δίσκους ή τακάκια (ειδικά δίσκους) μου λένε να προσέχω στα πρώτα χιλιόμετρα. Δεν λέω οτι δεν πιάνουν, απλώς δεν είναι στο 100% της απόδοσης/αντοχής τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cap-dim last edited by

            ενδιαφερον......

            http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

            πως τα βλεπετε αυτα που λεει ο τυπος ????? ισχυουν ????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
              ενδιαφερον......

              http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

              πως τα βλεπετε αυτα που λεει ο τυπος ????? ισχυουν ????

              Εγώ συμφωνώ μαζί του. Την φωτό την είδατε? ΑΝ είναι όπως τα λέει, είναι πιστόνια αγωνιστικών μοτοσικλετών. Η μία στρώθηκε με τις οδηγίες του, η άλλη όχι

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                το πιο περιεργο απο ολα για μενα ειναι οτι υπαρχουν τοσες διαφορετικες αποψεις για ενα τοσο συγκεκριμενο θεμα...

                μηπως το περιοδικο θα επρεπε να κανει ενα αφιερωμα πανω στο θεμα αυτο μπας και μας λυθουν οριστικα οι αποριες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mezzanine last edited by

                  Πάντως αυτό που λένε 'τα καινούργια αυτοκίνητα έρχονται στρωμένα και δεν έχουν ανάγκη' εγώ δεν τα πιστεύω. Οταν ακόμα και η M5 που πρίν πουληθούν έρχονται με τα μοτέρ 'δουλεμένα' και δυναμομετρημένα έχουν αυστηρές οδηγίες στο owner's manual για τα πρώτα 5000 χιλιόμετρα:

                  * 
                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    ε βλέπεις το μοτέρ της Μ5 είναι ένα απλό συνηθισμένο καθημερινό που μπαίνει σε καμιά 10αριά αυτοκίνητα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leonp last edited by

                      Το μοτέρ της Μ5 μάλλον έχει πολύ σκληρά μέταλλα και αργεί να στρώσει (όπως οι πετρελαιοκινητήρες). Δεν είναι ενδεικτικό.

                      Πάντως 170 χαω με λιγότερα από 2000 χλμ είναι σημαντικό φορτίο (σχεδόν 50%) αλλά μάλλον η συμβουλή δίνεται για να μη σκίζουν τον άστρωτο κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                        το πιο περιεργο απο ολα για μενα ειναι οτι υπαρχουν τοσες διαφορετικες αποψεις για ενα τοσο συγκεκριμενο θεμα...

                        μηπως το περιοδικο θα επρεπε να κανει ενα αφιερωμα πανω στο θεμα αυτο μπας και μας λυθουν οριστικα οι αποριες?

                        Δεν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. Κανένας δεν υποστηρίζει ότι πρέπει να στρώνεις κινητήρες με χαμηλό φορτίο. Όλες οι τεχνικές είναι παραλλαγές του ίδιου πράγματος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Το μοτέρ της Μ5 μάλλον έχει πολύ σκληρά μέταλλα και αργεί να στρώσει (όπως οι πετρελαιοκινητήρες). Δεν είναι ενδεικτικό.

                          Πάντως 170 χαω με λιγότερα από 2000 χλμ είναι σημαντικό φορτίο (σχεδόν 50%) αλλά μάλλον η συμβουλή δίνεται για να μη σκίζουν τον άστρωτο κινητήρα.

                          170 με το κιβώτιο της Μ5 θα είναι περίπου 3.500-4.000σαλ, ρελαντί δηλαδή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            το πιο περιεργο απο ολα για μενα ειναι οτι υπαρχουν τοσες διαφορετικες αποψεις για ενα τοσο συγκεκριμενο θεμα...

                            μηπως το περιοδικο θα επρεπε να κανει ενα αφιερωμα πανω στο θεμα αυτο μπας και μας λυθουν οριστικα οι αποριες?

                            Δεν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. Κανένας δεν υποστηρίζει ότι πρέπει να στρώνεις κινητήρες με χαμηλό φορτίο. Όλες οι τεχνικές είναι παραλλαγές του ίδιου πράγματος.

                            το υποστηριζουν (οκ περιπου αυτο) ολα τα βιβλια των κατασκευαστων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Αυτό το γράφουν για να μη βγεις από την αντιπροσωπεία, φτάσεις στο πρώτο κόκκινο φανάρι, πατήσεις το γκάζι στο τέρμα με το κινητήρα να βροντάει στο κόφτη και μόλις ανάψει το πράσινο αφήσεις το συμπλέκτη. Αυτό είναι ξέσκισμα και καταστρέφει το καινούριο κινητήρα.

                              Οι οδηγίες ΟΛΩΝ των κατασκευαστών ελατηρίων (δακτυλιδιών) συνιστούν τουλάχιστον 10 ανοίγματα με τέρμα γκάζι μόλις ζεσταθεί για πρώτη φορά ο επισκευασμένος κινητήρας (προσοχή στις οδηγίες). Μετά το οδηγάς κανονικά για 500-1000 χλμ. αποφεύγοντας το σκίσιμο του κινητήρα (στρώσιμο). Αν δεν καθήσουν τα ελατήρια από την αρχή δεν θα καθήσουν ποτέ και μπορεί να καίει λάδια. Έχω στρώσει αρκετούς κινητήρες με κανονική οδήγηση και ένα όπως περιγράφει (περίπου) στο προηγούμενο link - όλοι έβγαλαν πάνω από 300.000 χλμ. Ακόμα, διάβασα πρόσφατα ότι καινούρια αυτοκίνητα που τα δοκίμαζαν αρκετά για θορύβους και κραδασμούς (πατώντας και αφήνοντας το γκάζι) δεν έκαιγαν ποτέ λάδια.

                              ΥΠΟΘΕΣΗ: Αν καθήσουν πολύ καλά τα ελατήρια (βλέπε πεντακάθαρα πιστόνια) και δεν καίει καθόλου λάδια αυτό θα έχει επίπτωση στη μακροζωία του κινητήρα. Κινητήρες που καίνε λιγότερο λάδι από 0,1λτρ/1000χλμ δεν έχουν μακροζωία. Τα πεντακάθαρα πιστόνια είναι από πιο γρήγορους κινητήρες που δεν καίνε καθόλου λάδι αλλά αντέχουν όσο οι άλλοι που στρώθηκαν πιο μαλακά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ενας βρώμικος κινητήρας και τα έμβολα του συνήθως γίνεται έτσι επειδή το λάδι δεν έχει αρκετά ισχυρά καθαριστικά και συν το χρόνω βρωμίζει.

                                Τα ελατήρια στα έμβολα δεν στεγανοποιούν μόνο απο την τάση που έχουν σαν ελατήρια αλλά κυρίως απο το καυσαέριο που μπαίνει μέσα στα λούκια τους και τα πιέζει προς τα έξω, γιαυτό και όσοι κινητήρες λειτουργούν σχετικά πιο γρήγορα απο άλλους που δεν περνάνε ούτε την μέση των στροφών τους και αυτό με πολύ απαλό γκάζι, καίνε λιγότερο λάδι γιατί η στεγανοποίηση των κυλινδρων είναι πιο αποτελεσματική, επίσης ένας κινητήρας μπορεί να καίει λίγα ή πολλά λάδια και οι κύλινδροι με τα έμβολα να είναι σε άριστη κατάσταση και να υπάρχει φθορά στους οδηγούς των βαλβίδων ή να έχουν σκληρύνει πολύ τα τσιμουχάκια στους οδηγούς των βαλβίδων.

                                Οπως κα να έχει όμως καλό είναι για τα πρώτα 3000-5000 χλμ να μην ζητάμε υπερβολικό έργο απο τον κινητήρα ώστε όλα τα τριβόμενα μέρη να έχουν την ελάχιστη απαιτούμενη φθορά μέχρι να έρθουν στις σωστές τους ελευθερίες για να αντέξουν περισσότερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Τα ελατήρια στα έμβολα δεν στεγανοποιούν μόνο απο την τάση που έχουν σαν ελατήρια αλλά κυρίως απο το καυσαέριο που μπαίνει μέσα στα λούκια τους και τα πιέζει προς τα έξω

                                  Αυτός είναι ο λόγος που πατάς το γκάζι τέρμα μερικές φορές στον καινούριο κινητήρα. Θέλεις να πιέσεις με δύναμη τα ελατήρια στο κύλινδρο για να 'καθήσουν' (να διαμορθωθεί η επιφάνειά τους ώστε να λειτουργήσει μετά για χρόνια χωρίς φθορές).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    giorgosh last edited by

                                    Για ένα πιο 'Light' αυτοκίνητο (Alfa Romeo 147 - 105) θα προτείνατε τα ίδια?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      μια ερωτηση...μετα απο 21 σελιδες το συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι---

                                      τα πρωτα 1000χλμ οδηγουμε στρωτα ως 3-4000σαλ
                                      χωρις να παταμε τερμα το γκαζι για κανενα λογο αλλα και να μη ξεψυχα το μοτερ...συνηθως 1/2 ως 3/4 του γκαζιου αν γινεται
                                      αποφευγουμε κατω απο 2000σαλ
                                      δε παμε ταξιδι εθνικη με σταθερες στροφες...
                                      οδηγουμε σε επαρχιακους δρομους ειτε μεσα στην αθηνα με αυξομειωσεις στις στροφες και αποφευγοντας μποτιλιαρισματα!

                                      ωραιααααααα τα καναμε αυτα.
                                      μετα????ως τα 5000χλμ π.χ τι κανουμε?
                                      καβαλαμε και το σκιζουμε? αυτο φαινεται αν καποιος ασχετος διαβασει τις προηγουμενες σελιδες....

                                      εχω την αισθηση οτι απο 1000-5000 πρεπει

                                      πρωτα αποολα να ζεσταινεται και να κρυωνει σωστα το μοτερ(οχι στο ρελαντι προς θεου) αν και εγω το εφαρμοζω παντα αυτο...
                                      δε πρεπει να πηγαινει κανεις κοφτες σερι...
                                      αν εχει ζεσταθει καλα το μοτερ επιτρεπεται σκισιματα και ανεβασματα στροφων αλλα παλι χωρις τερμα γκαζι απο 1000σαλ ...
                                      προσεχουμε ως 3000χλμ φρενα σαζμαν λαστιχα για να πατησουν αν γινετε καλα...
                                      αλλαζουμε λαδι μολις σταματησουμε το στρωσιμο και πριν αρχισουμε να το σκιζουμε κανονικοτατα ωστε να φυγουν γρεζια

                                      συμφωνειτε με αυτα?τι λειπει ή ειναι λαθος...
                                      εγω προσωπικα ακολουθησα τα παραπανω αλλα απο οσα εχω δει διαφορες ειναι ανυπαρκτες στα σημερινα αμαξια...ειτε το σκιζεις απο 0 χλμ ειτε οχι βλαβες θα βγαλει αν εισαι και λιγο σοβαρος στη χρηση μετα τα 150000χλμ...ποσοι κραταμε αραγε τοσο το αμαξι?και ποσοι μετα απο10χρονια θα θυμομαστε πως το στρωσαμε και ενδεχομενη βλαβη θα την αποδωσουμε σε αυτο?

                                      επισης αν καποιος στρωνει το αμαξι ως π.χ τα 10000χλμ με 3000σαλ δε νομιζω οτι ενας συχρονος κινητηρας θα εχει προβλημα.απλα ισως δεν αποδοσει τα μεγιστα και ισως θελησει πιο πολλα χλμ για να ανοιξει(αν ανοιξει) αλλα δε μπορω να καταλαβω πως θα καιει λαδια αν δε το σκιζεις καινουργιο?????? τοσοι και τοσοι που λενε οτι οι κινητηρες ερχονται στοιχειωδως στρωμενοι βλακες ειναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Για φρένα-λάστιχα θέλει 300χλμ. (όχι 3000) και πάλι πολλά λέω.

                                        Για σαζμάν δεν ξέρω αλλά στα 1000χλμ. θα πρέπει και αυτό να έχει στρωθεί.

                                        Για τα λάδια αυτό που εγώ κατάλαβα είναι ότι κάποιοι κινητήρες χάνουν όταν δεν τους πιέζεις ποτέ (όχι μόνο στο στρώσιμο) οπότε κάποια εξαρτήματα δεν 'πιέζονται' το ένα κοντά στο άλλο όπως έχουν σχεδιαστεί και πιθανώς στα σημεία επαφής τους να χάνονται λάδια.

                                        Μετά τα 1000χλμ. μπορείς να κάνεις ότι θέλεις απλά όχι συνεχόμενο σκίσιμο. Και αυτό να κάνεις όμως μικρό (έως ανύπαρκτο) το κακό. Βασικά μάλλον είναι ανύπαρκτο.

                                        Τέλος, για τα λάδια, κάνε ότι λέει ο κατασκευαστής. Ούτε οι πολύ συχνές αλλαγές είναι καλές μιας και μετά κάθε αλλαγή και για 2000χλμ περίπου ο κινητήρας εμφανίζει αυξημένες φθορές. Επιπλέον ακόμα και σήμερα κάποιες εταιρείες έχουν ειδικά πρώτα λάδια τα οποία βέβαια καλό θα ήταν να κρατηθούν όσο λέει το εργοστάσιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          double post

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                            Για τα λάδια αυτό που εγώ κατάλαβα είναι ότι κάποιοι κινητήρες χάνουν όταν δεν τους πιέζεις ποτέ (όχι μόνο στο στρώσιμο) οπότε κάποια εξαρτήματα δεν 'πιέζονται' το ένα κοντά στο άλλο όπως έχουν σχεδιαστεί και πιθανώς στα σημεία επαφής τους να χάνονται λάδια.

                                            Όταν οδηγάς συνέχεια για πάρα πολλά χιλιόμετρα χαλαρά, μαζεύονται κατάλοιπα καύσης και 'μαγκώνουν' τα δακτυλίδια στα πιστόνια και μπορεί να έχεις αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Όσοι τα ξεκαπνίζουν τακτικά (γρήγορα ταξίδια στην εθνική) δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 16 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr