-
Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....
-
Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....
-
Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....
-
Ο χρήστης UBALUBA έγραψε:
Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....Προς το παρόν ανακοινώσιμο είναι ότι είδες στους τεχνικούς κανονισμούς του 2006.
Φαντάσου αυτοκίνητα ομάδας 'Ν+' με ελευθερίες σαν:
Συμπίεση 12:1
Ελεύθεροι εκκεντροφόροι αλλά με μέγιστο βύθισμα 11 mm
60άρα εξάτμιση
1 αναγνωρισμένο κιβώτιο + 2 τελικές σχέσειςαλλά και με περιορισμούς τύπου 'κιτ' ή, σωστότερα, 'S1600', όπως:
Δυνατότητα ελαφρύτερου (αλλά συγκεκριμένου) σφόνδυλου
Συγκεκριμένα υποπλαίσια, πλήμνες, ψαλίδια, φρένα
Αμορτισέρ + Ελατήρια από λίστα που καταρτίζει η FIA με συγκεκριμένο μέγιστο κόστος (3000 ευρώ για R/2, 4000 ευρώ για R/3)
Συγκεκριμένη ECUΟυσιαστικά δηλαδή το μοντέλο προετοιμασίας θα είναι:
Αγοράζεις το αυτοκίνητο
Αγοράζεις το 'αγωνιστικό κιτ' (υποπλαίσια, πλήμνες, φρένα κτλ.)
Φτιάχνεις το μοτέρ με τους συγκεκριμένους περιορισμούς (ιδίως τη συγκεκριμένη ECU )Θεωρητικά θα είναι φθηνότερο, διότι δεν θα έχεις 1000 διαφορετικά εξαρτήματα, να χάνεις χρόνο και χρήμα σε πειραματισμούς και 'δικό σου' R&D (ιδίως στον κινητήρα) αλλά θα έχεις το κιτ και, σε ό,τι αφορά το μοτέρ, την ECU (μεγάλος περιορισμός...) και πορεύεσαι από εκεί και πέρα. Βέβαια συμφέρει και τους κατασκευαστές
Το πρόβλημα είναι, τι γίνεται με τις ομάδες Α και Ν στο μεταξύ. Υπάρχουν αυτοκίνητα που αναγνωρίστηκαν στο Α μετά το 2000, άρα θεωρητικά θα μπορούσαν να τρέχουν Α μέχρι το 2015 περίπου. Φαντάζομαι πως, κάποια στιγμή που θα υπάρχει η 'κρίσιμη μάζα' των αυτοκινήτων R, τα νεώτερα αυτοκίνητα Α θα έχουν αποκτήσει δελτίο αναγνώρισης στην R και τελικά η μετάβαση θα γίνει καταργώντας την Α/Ν κάπου μετά το 2010.
Η ανακοίνωση στους φετινούς κανονισμούς έγινε για να ενημερωθούν οι αγωνιζόμενοι (όσοι διαβάζουν, τέλος πάντων ) τι μέλλει γενέσθαι σε 5 χρόνια, ώστε να προγραμματίσουν τις μακροχρόνιες κινήσεις τους. Δεν έχει νόημα σε αυτή τη φάση να μπουν περισσότερες τεχνικές πληροφορίες, θα ήταν πρόωρο.
-
ωραιο ακουγεται!μου θυμιζει λιγο την νοοτροπια των cup που ειναι καλο!φαινεται πως θα ναι λιγο 'στα ισια'!πολυ καλο!αρκει βεβαια να γινει σωστα η μεταβαση απο Ν και Α σε R!
ευχαριστω
-
Ο χρήστης UBALUBA έγραψε:
ωραιο ακουγεται!μου θυμιζει λιγο την νοοτροπια των cup που ειναι καλο!φαινεται πως θα ναι λιγο 'στα ισια'!πολυ καλο!αρκει βεβαια να γινει σωστα η μεταβαση απο Ν και Α σε R!ευχαριστω
Σωστά, μοιάζει λίγο με το 106 Cup που είχαμε: με δεδομένα εξαρτήματα όπως ECU, ψαλίδια και φρένα, συγκεκριμένη συμπίεση, ελεύθεροι εκκεντροφόροι αλλά με μέγιστο βύθισμα (στο 106 Cup ήταν συγκεκριμένοι αλλά έτσι και αλλιώς με ίδια ECU δεν μπορείς να κάνεις και πάρα πολλά με τους εκκεντροφόρους) και γενικά αρκετά πιο 'μαζεμένα' από την ομάδα Α, μάλλον κοντύτερα στην ομάδα Ν. Αν δει κανείς τα S2000 είτε στις πίστες είτε στα ράλι, ίδια φιλοσοφία ακολουθούν (εννοείται πολύ ακριβότερα φυσικά).
-
Ερώτηση: από την στιγμή που θα εφαρμοστεί η ομάδα R, η Ε τη θα γίνει? θα συνεχίση να υπάρχει ή θα καταργηθεί/αντικατασταθεί και αυτή???
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
...
Θεωρητικά θα είναι φθηνότερο, διότι δεν θα έχεις 1000 διαφορετικά εξαρτήματα, να χάνεις χρόνο και χρήμα **σε πειραματισμούς και 'δικό σου' R&D (ιδίως στον κινητήρα) **αλλά θα έχεις το κιτ και, σε ό,τι αφορά το μοτέρ, την ECU (μεγάλος περιορισμός...) και πορεύεσαι από εκεί και πέρα. Βέβαια συμφέρει και τους κατασκευαστέςΜα κ.Νάσο, οι αγώνες δεν περιέχουν και αυτόν τον παράγοντα? (Το R&D? )
Οι αγώνες δεν ειναι μονο για τους οδηγους αλλα και για τους μηχανικούς. Ετσι δεν ειναι? -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Οι αγώνες δεν ειναι μονο για τους οδηγους αλλα και για τους μηχανικούς. Ετσι δεν ειναι?
Σωστά, αλλά εδώ μιλάμε για μια κατηγορία μειωμένου κόστους (η προσπάθεια τουλάχιστον) και βγάζοντας έξω την έρευνα τότε έστω και εν μέρη μειώνεται το κόστος (που θα το παίρνει το εργοστάσιο με αναβαθμίσεις κ.λ.π.) .
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Οι αγώνες δεν ειναι μονο για τους οδηγους αλλα και για τους μηχανικούς. Ετσι δεν ειναι?
Σωστά, αλλά εδώ μιλάμε για μια κατηγορία μειωμένου κόστους (η προσπάθεια τουλάχιστον) και βγάζοντας έξω την έρευνα τότε έστω και εν μέρη μειώνεται το κόστος (που θα το παίρνει το εργοστάσιο με αναβαθμίσεις κ.λ.π.) .
Ολα σωστά
Σίγουρα τα εργοστάσια βολεύονται διότι εκεί που οι ανά τον κόσμο μαστρο-Μήτσοι έκαναν 'ιδιωτικό' R&D με Χ χρήματα, από τα οποία τίποτα δεν κατέληγε στην τσέπη των εργοστασίων, τώρα θα κάνει R&D το εργοστάσιο με κόστος 0,2*Χ το οποίο θα το εισπράτει όλο αυτό
Βέβαια το 'ιδιωτικό' R&D δεν θα χαθεί τελείως, απλά θα είναι πιο συγκεκριμένο-στοχευμένο, και γιαυτό φοβάμαι, για τις κορυφαίες συμμετοχές, δυσκολότερο και ίσως και ακριβότερο, δηλ. παλιά έβαζες εκκεντροφόρους 'κανίβαλους' και καθάριζες (λέμε τώρα) ενώ τώρα με βύθισμα 11 mm θα θέλει περισσότερο ψάξιμο. Αλλά η λογική λέει πως όταν φτάσεις εκεί, πας σε άλλη ομάδα (S1600 πχ.).
Σίγουρα πάντως η λογική 'κιτ' μειώνει το κόστος από το να τα έκαναν όλα αυτά που κάνει το κιτ ιδιωτικά...
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Ερώτηση: από την στιγμή που θα εφαρμοστεί η ομάδα R, η Ε τη θα γίνει? θα συνεχίση να υπάρχει ή θα καταργηθεί/αντικατασταθεί και αυτή???Η ομάδα Ε είναι για αυτοκίνητα των οποίων έχει λήξει το δελτίο αναγνώρισης. Συνεπώς θα συνεχίσει σε κάθε περίπτωση να υπάρχει...
-
ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ GROUP R.ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ?
-
-
Mια που αγωνας δεν γινεται στον Βολο,ας πουμε για ....την R!
Και μας προεκυψε R3T,που σημαινει 1600 τουρμπο,
που σημαινει τα γνωστα εως σημερα αμαξια που βγαινουν υπο αυτη τη μορφη και προφανως οποια αλλα προκυψουν(φανταζομαι σχετικα συντομα)207,πουντο γκραντε(νομιζω),κ.α.
-
Τρέλανέ μας τώρα.....
-
Δυο εκδοχες πρεπει να παιζουν στην περιπτωση ........
Η πρωτη να μην ειχαν τι να κανουν εκει πανω στη fia , και για να μην τα ματωνουν οπως καποιοι αλλοι (σε αλλα γραφεια) εβγαλαν αυτο το φιρμανι ,
και η δευτερη , επειδη ισως καποιοι με μυαλο τους επεσαν τελευταια .....
σκεφτηκαν οτι τα παραγωγης που βγαινουν μονον για αγωνιστικα δεν κανουν στις νεες κατηγοριες , οποτε βαλτους κι αυτα τα πουλμαν τουρμπισμενα απο 1600 αφου η κοινοπραξια 207 , μινι ,φιατ και αλλα θα πηγαιναν χαμενα .........
Δεν πετανε τιποτα πια ....τοσα λιγα που τους εμειναν , ειναι για να μην τρεχουν .......
Εμεις εχουμε πολλα εδω , δεν μας αγγιζουν αυτα , γιαυτο και για την περιπτωση των Ε , τους προτεινουμε να τα πεταξουν ........ -
CLIO-PUNTO TD-CIVIC-C2-PANDA-500-207 1.6T-CORSA-COLT-LEON-IBIZA-149-JUNIOR-POLO-FIESTA-KA-KIA-IMPREZA
ειναι τα μοντελα τηs κατηγοριαs R που υπαρχουν και ερχονται -
Πολύ σύντομα εκδίδεται και η homologation για το Corsa OPC που θα ανήκει στην κατηγορία αυτή.
-
Turbo 1600αρια;;; Τρελό ακούγεται!!! Ψάχνω στο internet κάτι σχετικό με homologation αλλά δε βρίσκω κάτι. Μήπως μπορείτε να με κατευθύνετε λίγο; Κάποιο link ίσως;
-
ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΦΑΙΝΕΣΑΙ .......ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΟ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ........ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΟΜΟΛΟΓΚΑΓΙΣΤΗ mcf1-3
ΟΜΑΔΑ R!!!!