Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
ΟΜΑΔΑ R!!!!
  1. Home
  2. Ελληνικοί Αγώνες
  3. ΟΜΑΔΑ R!!!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1 / 3
Ελληνικοί Αγώνες
14
43
98
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • U
    ubaluba last edited by Dec 14, 2005, 10:43 PM

    Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • U
      ubaluba last edited by Dec 14, 2005, 10:43 PM

      Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        ubaluba last edited by Dec 14, 2005, 10:43 PM

        Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by Dec 15, 2005, 8:37 AM

          Ο χρήστης UBALUBA έγραψε:
          Δεν ηξερα που να το βαλω αυτο το θεμα αλλα δεν νομιζω οτι επρεπε να μπει εξολοκληρου στα τεχνικα.τι ξερουμε για αυτην την νεα ομαδα?το διαβασα στους νεους κανονισμους και απ οτι φαινεται ειναι το μελλον!καλο?κακο?λεπτομερειες ξερει κανεις?Νασο?πως θα επηρεασει την Ελλαδιτσα που ειναι και το βασικο?για αυτο και το βαλα στους Ελληνικους αγωνες....

          Προς το παρόν ανακοινώσιμο είναι ότι είδες στους τεχνικούς κανονισμούς του 2006.

          Φαντάσου αυτοκίνητα ομάδας 'Ν+' με ελευθερίες σαν:

          Συμπίεση 12:1
          Ελεύθεροι εκκεντροφόροι αλλά με μέγιστο βύθισμα 11 mm
          60άρα εξάτμιση
          1 αναγνωρισμένο κιβώτιο + 2 τελικές σχέσεις

          αλλά και με περιορισμούς τύπου 'κιτ' ή, σωστότερα, 'S1600', όπως:

          Δυνατότητα ελαφρύτερου (αλλά συγκεκριμένου) σφόνδυλου
          Συγκεκριμένα υποπλαίσια, πλήμνες, ψαλίδια, φρένα
          Αμορτισέρ + Ελατήρια από λίστα που καταρτίζει η FIA με συγκεκριμένο μέγιστο κόστος (3000 ευρώ για R/2, 4000 ευρώ για R/3)
          Συγκεκριμένη ECU

          Ουσιαστικά δηλαδή το μοντέλο προετοιμασίας θα είναι:

          Αγοράζεις το αυτοκίνητο
          Αγοράζεις το 'αγωνιστικό κιτ' (υποπλαίσια, πλήμνες, φρένα κτλ.)
          Φτιάχνεις το μοτέρ με τους συγκεκριμένους περιορισμούς (ιδίως τη συγκεκριμένη ECU )

          Θεωρητικά θα είναι φθηνότερο, διότι δεν θα έχεις 1000 διαφορετικά εξαρτήματα, να χάνεις χρόνο και χρήμα σε πειραματισμούς και 'δικό σου' R&D (ιδίως στον κινητήρα) αλλά θα έχεις το κιτ και, σε ό,τι αφορά το μοτέρ, την ECU (μεγάλος περιορισμός...) και πορεύεσαι από εκεί και πέρα. Βέβαια συμφέρει και τους κατασκευαστές

          Το πρόβλημα είναι, τι γίνεται με τις ομάδες Α και Ν στο μεταξύ. Υπάρχουν αυτοκίνητα που αναγνωρίστηκαν στο Α μετά το 2000, άρα θεωρητικά θα μπορούσαν να τρέχουν Α μέχρι το 2015 περίπου. Φαντάζομαι πως, κάποια στιγμή που θα υπάρχει η 'κρίσιμη μάζα' των αυτοκινήτων R, τα νεώτερα αυτοκίνητα Α θα έχουν αποκτήσει δελτίο αναγνώρισης στην R και τελικά η μετάβαση θα γίνει καταργώντας την Α/Ν κάπου μετά το 2010.

          Η ανακοίνωση στους φετινούς κανονισμούς έγινε για να ενημερωθούν οι αγωνιζόμενοι (όσοι διαβάζουν, τέλος πάντων ) τι μέλλει γενέσθαι σε 5 χρόνια, ώστε να προγραμματίσουν τις μακροχρόνιες κινήσεις τους. Δεν έχει νόημα σε αυτή τη φάση να μπουν περισσότερες τεχνικές πληροφορίες, θα ήταν πρόωρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • U
            ubaluba last edited by Dec 15, 2005, 10:26 AM

            ωραιο ακουγεται!μου θυμιζει λιγο την νοοτροπια των cup που ειναι καλο!φαινεται πως θα ναι λιγο 'στα ισια'!πολυ καλο!αρκει βεβαια να γινει σωστα η μεταβαση απο Ν και Α σε R!

            ευχαριστω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by Dec 15, 2005, 10:37 AM

              Ο χρήστης UBALUBA έγραψε:
              ωραιο ακουγεται!μου θυμιζει λιγο την νοοτροπια των cup που ειναι καλο!φαινεται πως θα ναι λιγο 'στα ισια'!πολυ καλο!αρκει βεβαια να γινει σωστα η μεταβαση απο Ν και Α σε R!

              ευχαριστω

              Σωστά, μοιάζει λίγο με το 106 Cup που είχαμε: με δεδομένα εξαρτήματα όπως ECU, ψαλίδια και φρένα, συγκεκριμένη συμπίεση, ελεύθεροι εκκεντροφόροι αλλά με μέγιστο βύθισμα (στο 106 Cup ήταν συγκεκριμένοι αλλά έτσι και αλλιώς με ίδια ECU δεν μπορείς να κάνεις και πάρα πολλά με τους εκκεντροφόρους) και γενικά αρκετά πιο 'μαζεμένα' από την ομάδα Α, μάλλον κοντύτερα στην ομάδα Ν. Αν δει κανείς τα S2000 είτε στις πίστες είτε στα ράλι, ίδια φιλοσοφία ακολουθούν (εννοείται πολύ ακριβότερα φυσικά).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michaliscorsa last edited by Dec 16, 2005, 8:14 PM

                Ερώτηση: από την στιγμή που θα εφαρμοστεί η ομάδα R, η Ε τη θα γίνει? θα συνεχίση να υπάρχει ή θα καταργηθεί/αντικατασταθεί και αυτή???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos_bugsr last edited by Dec 17, 2005, 2:58 AM

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  ...
                  Θεωρητικά θα είναι φθηνότερο, διότι δεν θα έχεις 1000 διαφορετικά εξαρτήματα, να χάνεις χρόνο και χρήμα **σε πειραματισμούς και 'δικό σου' R&D (ιδίως στον κινητήρα) **αλλά θα έχεις το κιτ και, σε ό,τι αφορά το μοτέρ, την ECU (μεγάλος περιορισμός...) και πορεύεσαι από εκεί και πέρα. Βέβαια συμφέρει και τους κατασκευαστές

                  Μα κ.Νάσο, οι αγώνες δεν περιέχουν και αυτόν τον παράγοντα? (Το R&D? )
                  Οι αγώνες δεν ειναι μονο για τους οδηγους αλλα και για τους μηχανικούς. Ετσι δεν ειναι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazio last edited by Dec 17, 2005, 8:44 AM

                    Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

                    Οι αγώνες δεν ειναι μονο για τους οδηγους αλλα και για τους μηχανικούς. Ετσι δεν ειναι?

                    Σωστά, αλλά εδώ μιλάμε για μια κατηγορία μειωμένου κόστους (η προσπάθεια τουλάχιστον) και βγάζοντας έξω την έρευνα τότε έστω και εν μέρη μειώνεται το κόστος (που θα το παίρνει το εργοστάσιο με αναβαθμίσεις κ.λ.π.) .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by Dec 17, 2005, 8:50 AM

                      Ο χρήστης tazio έγραψε:

                      Οι αγώνες δεν ειναι μονο για τους οδηγους αλλα και για τους μηχανικούς. Ετσι δεν ειναι?

                      Σωστά, αλλά εδώ μιλάμε για μια κατηγορία μειωμένου κόστους (η προσπάθεια τουλάχιστον) και βγάζοντας έξω την έρευνα τότε έστω και εν μέρη μειώνεται το κόστος (που θα το παίρνει το εργοστάσιο με αναβαθμίσεις κ.λ.π.) .

                      Ολα σωστά

                      Σίγουρα τα εργοστάσια βολεύονται διότι εκεί που οι ανά τον κόσμο μαστρο-Μήτσοι έκαναν 'ιδιωτικό' R&D με Χ χρήματα, από τα οποία τίποτα δεν κατέληγε στην τσέπη των εργοστασίων, τώρα θα κάνει R&D το εργοστάσιο με κόστος 0,2*Χ το οποίο θα το εισπράτει όλο αυτό

                      Βέβαια το 'ιδιωτικό' R&D δεν θα χαθεί τελείως, απλά θα είναι πιο συγκεκριμένο-στοχευμένο, και γιαυτό φοβάμαι, για τις κορυφαίες συμμετοχές, δυσκολότερο και ίσως και ακριβότερο, δηλ. παλιά έβαζες εκκεντροφόρους 'κανίβαλους' και καθάριζες (λέμε τώρα) ενώ τώρα με βύθισμα 11 mm θα θέλει περισσότερο ψάξιμο. Αλλά η λογική λέει πως όταν φτάσεις εκεί, πας σε άλλη ομάδα (S1600 πχ.).

                      Σίγουρα πάντως η λογική 'κιτ' μειώνει το κόστος από το να τα έκαναν όλα αυτά που κάνει το κιτ ιδιωτικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by Dec 17, 2005, 8:51 AM

                        Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
                        Ερώτηση: από την στιγμή που θα εφαρμοστεί η ομάδα R, η Ε τη θα γίνει? θα συνεχίση να υπάρχει ή θα καταργηθεί/αντικατασταθεί και αυτή???

                        Η ομάδα Ε είναι για αυτοκίνητα των οποίων έχει λήξει το δελτίο αναγνώρισης. Συνεπώς θα συνεχίσει σε κάθε περίπτωση να υπάρχει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • topic:timeago_later,6 months
                        • P
                          powerslave last edited by Jun 8, 2006, 10:21 PM

                          ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ GROUP R.ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by Jun 9, 2006, 7:45 AM

                            ΟΜΑΔΑ R!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • topic:timeago_later,about a year
                            • A
                              amaxopoulos last edited by Jul 3, 2007, 10:53 AM

                              Mια που αγωνας δεν γινεται στον Βολο,ας πουμε για ....την R!

                              Και μας προεκυψε R3T,που σημαινει 1600 τουρμπο,
                              που σημαινει τα γνωστα εως σημερα αμαξια που βγαινουν υπο αυτη τη μορφη και προφανως οποια αλλα προκυψουν(φανταζομαι σχετικα συντομα)

                              207,πουντο γκραντε(νομιζω),κ.α.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sp0 last edited by Jul 3, 2007, 12:01 PM

                                Τρέλανέ μας τώρα.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by Jul 3, 2007, 1:29 PM

                                  Δυο εκδοχες πρεπει να παιζουν στην περιπτωση ........

                                  Η πρωτη να μην ειχαν τι να κανουν εκει πανω στη fia , και για να μην τα ματωνουν οπως καποιοι αλλοι (σε αλλα γραφεια) εβγαλαν αυτο το φιρμανι ,
                                  και η δευτερη , επειδη ισως καποιοι με μυαλο τους επεσαν τελευταια .....
                                  σκεφτηκαν οτι τα παραγωγης που βγαινουν μονον για αγωνιστικα δεν κανουν στις νεες κατηγοριες , οποτε βαλτους κι αυτα τα πουλμαν τουρμπισμενα απο 1600 αφου η κοινοπραξια 207 , μινι ,φιατ και αλλα θα πηγαιναν χαμενα .........
                                  Δεν πετανε τιποτα πια ....τοσα λιγα που τους εμειναν , ειναι για να μην τρεχουν .......
                                  Εμεις εχουμε πολλα εδω , δεν μας αγγιζουν αυτα , γιαυτο και για την περιπτωση των Ε , τους προτεινουμε να τα πεταξουν ........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mcf3 last edited by Jul 3, 2007, 3:53 PM

                                    CLIO-PUNTO TD-CIVIC-C2-PANDA-500-207 1.6T-CORSA-COLT-LEON-IBIZA-149-JUNIOR-POLO-FIESTA-KA-KIA-IMPREZA
                                    ειναι τα μοντελα τηs κατηγοριαs R που υπαρχουν και ερχονται

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gf last edited by Jul 4, 2007, 8:38 AM

                                      Πολύ σύντομα εκδίδεται και η homologation για το Corsa OPC που θα ανήκει στην κατηγορία αυτή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michalis last edited by Jul 4, 2007, 10:36 AM

                                        Turbo 1600αρια;;; Τρελό ακούγεται!!! Ψάχνω στο internet κάτι σχετικό με homologation αλλά δε βρίσκω κάτι. Μήπως μπορείτε να με κατευθύνετε λίγο; Κάποιο link ίσως;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apr last edited by Jul 4, 2007, 10:45 AM

                                          ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΦΑΙΝΕΣΑΙ .......ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΟ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ........ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΟΜΟΛΟΓΚΑΓΙΣΤΗ mcf1-3

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          9 out of 43
                                          • First post
                                            9/43
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 1 / 3
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr