Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 315
    • 316
    • 67 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    48999
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      ΙΚΕ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        ditz last edited by

        Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

        Φίλε mezzanine,
        σε τι χρώμα το έχεις;;;
        Είδα ένα το πρωι της τρίτης στον βύρωνα και ενθουσιάστικα μιας και ήταν το πρώτο που έχω δει live....
        Δυστυχώς όμως περνούσε έξω απο σχολεία και δεν μπόρεσα να το ακούσω....
        Ανθρακί ήταν νομίζω...

        Τρίπορτο United Gray (ανθρακί) έχω αλλά καμιά επαφή με Βύρωνα το πρωϊ της Τρίτης - άλλος ήταν.
        Μου κάνει εντύπωση που δεν εχεις δεί άλλο, εγω βλέπω συνέχεια. Εχθές το βράδυ πήγαινα πλαϊ-πλαϊ με ενα ασημένιο και λίγο πιο μπροστά ήταν και ένα κόκκινο.

        Μόνο ένα ασημί παρκαρισμένο στον βύρωνα και το μαυρο που υπάρχει έξω απο τον φιλοσσιδη...
        Κατα τα άλλα δεν έχω δει αλλο!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • rocsta
          rocsta last edited by

          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
          Όντως στη Θεσσαλονίκη δεν άρχισαν ακόμα να κυκλοφορούν!

          Εχω δει 2 σίγουρα. Το ενα ασημί 5πορτο το πήρε φιλος εδώ και 2-3 βδομάδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koralli last edited by

            mezzanine

            Εχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?

            Ευχαριστω και καλοταξιδο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης koralli έγραψε:
              mezzanine

              Εχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?

              Ευχαριστω και καλοταξιδο.

              τίποτα ιδιαίτερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                mezzanine

                Εχεις διαβασει καθολου το manual για το τι συντηρηση χρειαζονται τα διαφορα μερη του κινητηρα (πχ. τουρμπινα, κομπρεσσορας, μαγνητικοι συμπλεκτες, intercoolers κλπ.) και σε τι km?

                Ευχαριστω και καλοταξιδο.

                τίποτα ιδιαίτερο

                Απο τα 'μη ιδιαιτερα'?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Kάθε πόσα χλμ χρειάζονται συντήρηση αυτά τα διαβολικά ΤΤ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    Kάθε πόσα χλμ χρειάζονται συντήρηση αυτά τα διαβολικά ΤΤ;

                    μαλλον καθε 30Κ/2χρονια/οταν αναψει λυχνια....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Δεν εννοώ τα λάδια αλλά το hardware της ιστορίας δηλ. κομπρέσορα-τουρμπίνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Kάθε πόσα χλμ χρειάζονται συντήρηση αυτά τα διαβολικά ΤΤ;

                        ευτυχώς είναι καλοκαίρι και δεν χρειάζεται να με βγάλετε έξω από τα ρούχα μου

                        όπως έχω ξαναγράψει πριν κάποιες σελίδες:

                        ΣΕΡΒΙΣ & ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ: σύμφωνα με λυχνία** Ή** max 2 χρόνια Ή 30.000 όπως όλα τα VW/Audi εδώ και μερικά χρόνια. Φυσικά, όπως έχει αναλυθεί πολλές άλλες φορές, ο καθένας αλλάζει όποτε θέλει Το βιβλίο κι ο κατασκευαστής αυτό προτείνει.

                        Υγρά φρένων υποχρεωτικά κάθε 2 ανεξαρτήτως χλμ

                        Μπουζί κάθε 60/4 χρόνια και ιμάντα... ΠΟΤΕ!

                        @elteo: δεν αναφέρεται πουθενά επιπλέον συντήρηση τουρμπίνας (μόνο αλλαγή όταν την πάρεις στο χέρι)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          ψευτη!!!!!

                          στα 2 χρονια θελουν αλλαγη και τα υγρα του ψυγειου!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            ΟΚ ρε μην μας κάνεις στριπτίζ, μια ερώτηση κάναμε από ενδιαφέρον...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kozo last edited by

                              για τις αλλαγες λαδιων μιλατε για τις προγραμματισμενες συμφωνα με τον κατασκευαστη. σωστα?

                              ισχυει οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες της VW τρωνε λαδι χειροτερα απο wankel και αρα πρεπει να προσθετεις συνεχως?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης kozo έγραψε:
                                για τις αλλαγες λαδιων μιλατε για τις προγραμματισμενες συμφωνα με τον κατασκευαστη. σωστα?/

                                υπάρχουν κι άλλες;

                                ισχυει οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες της VW τρωνε λαδι χειροτερα απο wankel και αρα πρεπει να προσθετεις συνεχως?

                                όλοι; αυτοί που δεν έχουν δει κόκινο στη ζωή τους και στρώνονται για κάνα 10άρι χιλιάδες χιλιόμετρα, φυσικό είναι να κάψουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koralli last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                  ισχυει οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες της VW τρωνε λαδι χειροτερα απο wankel και αρα πρεπει να προσθετεις συνεχως?

                                  όλοι; αυτοί που δεν έχουν δει κόκινο στη ζωή τους και στρώνονται για κάνα 10άρι χιλιάδες χιλιόμετρα, φυσικό είναι να κάψουν

                                  Οι υπολοιποι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης koralli έγραψε:

                                    ισχυει οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες της VW τρωνε λαδι χειροτερα απο wankel και αρα πρεπει να προσθετεις συνεχως?

                                    όλοι; αυτοί που δεν έχουν δει κόκινο στη ζωή τους και στρώνονται για κάνα 10άρι χιλιάδες χιλιόμετρα, φυσικό είναι να κάψουν

                                    Οι υπολοιποι?

                                    δεν καίνε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      omikrone3 last edited by

                                      Υποψιν να καταλαβουν ορισμενοι οτι η αλλαγη ειναι διαφορετικο πραμα απο το να συμπληρωνεις απλως

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        ισχυει οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες της VW τρωνε λαδι χειροτερα απο wankel και αρα πρεπει να προσθετεις συνεχως?

                                        **
                                        όλοι; αυτοί που δεν έχουν δει κόκινο στη ζωή τους και στρώνονται για κάνα 10άρι χιλιάδες χιλιόμετρα, φυσικό είναι να κάψουν

                                        **
                                        Οι υπολοιποι?

                                        δεν καίνε

                                        Δελτίο τύπου της VW:
                                        Παρακαλούνται οι κάτοχοι αυτοκινήτων του γκρουπ να μην είναι φλώροι και να τα ανοίγουν όπως οι κάτοχοι όλων των άλλων εταιρειών, που τα ξεσκίζουν καθημερινά οι άτιμοι. Σέρβις θα γίνεται στα μέγαρα, με δωρεαν είσοδο στην πίστα.

                                        Πολλοί 1,4 του γκρουπ και 1,6 fsi του γκρουπ έχουν πρόβλημα με τα λάδια. Έχω διαβάσει και για 1,8 τούρμπο αλλά αναφέρθηκε πως ήταν σε συγκεκριμένες παρτίδες. Τα ελατήρια της vw θα κάνουν τον Hook να γυρνάει στον τάφο του! Αν το έχουν διορθώσει πραγματικά κανείς, τουλάχιστον εκτός εργοστασίου, δεν ξέρει!
                                        Ο μόνος λόγος που θα σκεφτόμουν να μην πάρω το 1,4 gt ή να περιμενω να κάνουν 50000 χλμ οι πρώτοι αγοραστές (αν είχα τα λεφτά)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kozo last edited by

                                          ρωταω γιατι φιλος μου θα αγορασει το GT. ξερω οτι γενικα τα golf καινε λαδι πολυ παραπανω απο το κανονικο και λογω του οτι προκειται για δημοσιογραφικο (ακομα ενας λογος παραπανω) του ειπα να προτιμισει ιαπωνα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            valtergt last edited by

                                            eilikrina exo ena terastio dilima!! exo kollisei me to gt alla mou aresei kai to mx-5 1.8 (ksero oti einai kamia sxesi) alla tha ithela na do tis apopseis sas giati exo trelathei ti apo ta dio na paro. i ekdosi high tou mx-5 einai sta 28.500 kai to gt me full xtra sta 28.800. diladi paizoun stin idia timi.

                                            ksero einai teleios upokeimeniko alla tha ithela na do apopseis...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 67 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr