-
Επειδή με τα φιλαράκια μας τους αμερικάνους η κατάσταση με τα καύσιμα έχει ξεφύγει, και αναζητώντας κάποιες πληροφορίες για να κάνω οικονομία στα καύσιμα 'έπεσα' στο παρακάτω επίσημο site:
http://www.fueleconomy.gov/feg/maintain.shtmlΣτο κομμάτι που αφορά την συντήρηση του αυτοκινήτου, ουσιαστικά προετείνει τα εξής:
α. Φίλτρο αέρα
Εδώ υπάρχουν τα πιό 'ελεύθερα' φίλτρα όπως αυτά της K&N. Μπορεί να αυξάνουν τις επιδόσεις, αλλά φαίνεται ότι τελικά περνά σκόνη η οποία μακροπρόθεσμα κάνει ζημιά στον κινητήρα. Ειδικά στο Ελληνικό κλίμα και με δεδομένη τη χρήση σε χωματόδρομους και παραλίες, αυτό μπορέι να είναι και επικίνδυνο. Φαίνεται ότι το απλό χάρτινο φίλτρο κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά πρέπει να παρακολουθούμε την κατάστασή του. Υποθέτω ότι ένα φύσημα με πίεση μετά απο τις εκτός δρόμου βόλτες μας βοηθά.
β. Πίεση ελαστικών
Μετά την αλλαγή διάστασης και τύπου ελαστικών, παρατήρησα μία αύξηση στην κατανάλωση κατα 2Lt/100Km. Δηλαδή σε όλη τη διάρκεια ζωής τους (40000Km) θα επιβαρυνθώ με 700 περίπου ΕΥΡΩ
Αυτά είναι ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ! Μέχρι στιγμής ακολουθώ τη συμβουλή του τεχνίτη που τα πέρασε αλλά νοιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά. Συγκεκριμένα πήγα απο Cooper AT 235/70/16 -> BFG AT 245/70/16 και έχω την πίεση στα 32 PSI
Εδώ όποιος μπορέι να βοηθήσει θα του είμαι υπόχρεος!γ. Ποιότητα λαδιού
Η καλύτερη ποιότητα λαδιού πέρα απο το ότι προστατεύει τον κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση. Στο Ελληνικό κλίμα με τις εντονες διακυμάνσεις θερμοκρασίας, (-5 ή -10 το χειμώνα σε κάποιες περιοχές και +36 ή και 40 βαθμούς το καλοκαίρι) πιστεύω ότι αυτό παίζει ιδιαίτερο ρόλο.Καθότι τα τετρακούνητά μας καίνε αρκετά, νομίζω ότι το θέμα παρουσιάζει ενδιαφέρον και θα ήθελα τις απόψεις ανθρώπων που ίσως το έχουν 'ψάξει' περισσότερο, ή τέλος πάντων είναι η δουλειά τους αυτή.
Ευχαριστώ!
-
Επειδή με τα φιλαράκια μας τους αμερικάνους η κατάσταση με τα καύσιμα έχει ξεφύγει, και αναζητώντας κάποιες πληροφορίες για να κάνω οικονομία στα καύσιμα 'έπεσα' στο παρακάτω επίσημο site:
http://www.fueleconomy.gov/feg/maintain.shtmlΣτο κομμάτι που αφορά την συντήρηση του αυτοκινήτου, ουσιαστικά προετείνει τα εξής:
α. Φίλτρο αέρα
Εδώ υπάρχουν τα πιό 'ελεύθερα' φίλτρα όπως αυτά της K&N. Μπορεί να αυξάνουν τις επιδόσεις, αλλά φαίνεται ότι τελικά περνά σκόνη η οποία μακροπρόθεσμα κάνει ζημιά στον κινητήρα. Ειδικά στο Ελληνικό κλίμα και με δεδομένη τη χρήση σε χωματόδρομους και παραλίες, αυτό μπορέι να είναι και επικίνδυνο. Φαίνεται ότι το απλό χάρτινο φίλτρο κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά πρέπει να παρακολουθούμε την κατάστασή του. Υποθέτω ότι ένα φύσημα με πίεση μετά απο τις εκτός δρόμου βόλτες μας βοηθά.
β. Πίεση ελαστικών
Μετά την αλλαγή διάστασης και τύπου ελαστικών, παρατήρησα μία αύξηση στην κατανάλωση κατα 2Lt/100Km. Δηλαδή σε όλη τη διάρκεια ζωής τους (40000Km) θα επιβαρυνθώ με 700 περίπου ΕΥΡΩ
Αυτά είναι ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ! Μέχρι στιγμής ακολουθώ τη συμβουλή του τεχνίτη που τα πέρασε αλλά νοιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά. Συγκεκριμένα πήγα απο Cooper AT 235/70/16 -> BFG AT 245/70/16 και έχω την πίεση στα 32 PSI
Εδώ όποιος μπορέι να βοηθήσει θα του είμαι υπόχρεος!γ. Ποιότητα λαδιού
Η καλύτερη ποιότητα λαδιού πέρα απο το ότι προστατεύει τον κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση. Στο Ελληνικό κλίμα με τις εντονες διακυμάνσεις θερμοκρασίας, (-5 ή -10 το χειμώνα σε κάποιες περιοχές και +36 ή και 40 βαθμούς το καλοκαίρι) πιστεύω ότι αυτό παίζει ιδιαίτερο ρόλο.Καθότι τα τετρακούνητά μας καίνε αρκετά, νομίζω ότι το θέμα παρουσιάζει ενδιαφέρον και θα ήθελα τις απόψεις ανθρώπων που ίσως το έχουν 'ψάξει' περισσότερο, ή τέλος πάντων είναι η δουλειά τους αυτή.
Ευχαριστώ!
-
Επειδή με τα φιλαράκια μας τους αμερικάνους η κατάσταση με τα καύσιμα έχει ξεφύγει, και αναζητώντας κάποιες πληροφορίες για να κάνω οικονομία στα καύσιμα 'έπεσα' στο παρακάτω επίσημο site:
http://www.fueleconomy.gov/feg/maintain.shtmlΣτο κομμάτι που αφορά την συντήρηση του αυτοκινήτου, ουσιαστικά προετείνει τα εξής:
α. Φίλτρο αέρα
Εδώ υπάρχουν τα πιό 'ελεύθερα' φίλτρα όπως αυτά της K&N. Μπορεί να αυξάνουν τις επιδόσεις, αλλά φαίνεται ότι τελικά περνά σκόνη η οποία μακροπρόθεσμα κάνει ζημιά στον κινητήρα. Ειδικά στο Ελληνικό κλίμα και με δεδομένη τη χρήση σε χωματόδρομους και παραλίες, αυτό μπορέι να είναι και επικίνδυνο. Φαίνεται ότι το απλό χάρτινο φίλτρο κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά πρέπει να παρακολουθούμε την κατάστασή του. Υποθέτω ότι ένα φύσημα με πίεση μετά απο τις εκτός δρόμου βόλτες μας βοηθά.
β. Πίεση ελαστικών
Μετά την αλλαγή διάστασης και τύπου ελαστικών, παρατήρησα μία αύξηση στην κατανάλωση κατα 2Lt/100Km. Δηλαδή σε όλη τη διάρκεια ζωής τους (40000Km) θα επιβαρυνθώ με 700 περίπου ΕΥΡΩ
Αυτά είναι ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ! Μέχρι στιγμής ακολουθώ τη συμβουλή του τεχνίτη που τα πέρασε αλλά νοιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά. Συγκεκριμένα πήγα απο Cooper AT 235/70/16 -> BFG AT 245/70/16 και έχω την πίεση στα 32 PSI
Εδώ όποιος μπορέι να βοηθήσει θα του είμαι υπόχρεος!γ. Ποιότητα λαδιού
Η καλύτερη ποιότητα λαδιού πέρα απο το ότι προστατεύει τον κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση. Στο Ελληνικό κλίμα με τις εντονες διακυμάνσεις θερμοκρασίας, (-5 ή -10 το χειμώνα σε κάποιες περιοχές και +36 ή και 40 βαθμούς το καλοκαίρι) πιστεύω ότι αυτό παίζει ιδιαίτερο ρόλο.Καθότι τα τετρακούνητά μας καίνε αρκετά, νομίζω ότι το θέμα παρουσιάζει ενδιαφέρον και θα ήθελα τις απόψεις ανθρώπων που ίσως το έχουν 'ψάξει' περισσότερο, ή τέλος πάντων είναι η δουλειά τους αυτή.
Ευχαριστώ!
-
Για το φίλτρο αέρα επειδή είναι φτηνό θα πρότεινα σε κάθε service να βάζουμε καινούριο. Το φύσημα στα εργοστασιακά φίλτρα καθαρίζει μόνο την επιφάνεια και όχι το εσωτερικό τους.
Η κακή πίεση στα ελαστικά καθώς και η κακή κατάσταση ή ακόμα και η αλλαγή διάστασης σίγουρα αποτελεί λόγο για αύξηση κατανάλωσης. Ειδικότερα η αύξηση είναι μεγαλύτερη όταν για λόγους αισθητικής η εργοστασιακή ζάντα και η εργοστασιακή διάσταση ελαστικού είναι μεγαλύτερη από το φυσιολογικό. Ακόμα χειρότερα όταν το αμάξωμα είναι και βαρύ και τα κυβικά λίγα.Ειδικότερα 'Cooper AT 235/70/16 -> BFG AT 245/70/16' δηλ. αύξηση διαμέτρου οπότε: χάσιμο σε επιδόσεις ειδικότερα σε επιταχύνσεις, τιμόνι ποιο βαρύ, αύξηση κατανάλωσης. Φυσικά κερδίζει σε κράτημα αλλά δεν ξέρω αν χάνει σε άνεση. Φυσικά η αύξηση πλάτους δημιουργεί αυτόματα και αύξηση κατανάλωσης.
Λάδι! Πονεμένη ιστορία. Από την δική μου εμπειρία μόνο η τακτική αλλαγή (δηλ. κάθε 7500χιλιόμετρα) αποτελεί την καλύτερη λύση για υγιή κινητήρα. Επίσης προτείνω μία ή δύο φορές τον χρόνο καθαριστικό και βελτιωτικό οκτανίων βενζίνης για να 'φτύνει' ο κινητήρας τυχόν 'ακαθαρσίες'.
Επίσης καλό είναι να αλλάζει και το φίλτρο AC ώστε να δουλεύει ποιο άνετα το κλιματιστικό ώστε να μην ζορίζεται ο κινητήρας.
-
Το φίλτρο αέρα το βγάζεις, το τινάζεις ή το χτυπάς ελαφρά και το βάζεις ξανά πίσω. Όταν το φυσάς με αέρα καταστρέφεται γιατί είναι χάρτινο, ανοίγουν μεγάλοι πόροι και δεν προστατεύει το κινητήρα από τη σκόνη. Όσοι φυσάνε τακτικά το φίλτρο αέρα σύντομα διαπιστώνουν ότι δεν μαζεύει πλέον σκόνη, μόνο καμιά μεγάλη πέτρα θα σταματήσει.
Τα λάστιχα είναι μεγαλύτερα, έχουν μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς φορτίου και μπορείς να βάζεις λίγο μικρότερη πίεση απ' ότι είχαν τα προηγούμενα.
Οικονομική οδήγηση