-
Μόλις μπεί το 1.6 Turbo με τα 140 (που φτιάχνει η peugeot μαζί με την BMW - τον ίδιο θα φοράει και το νέο Cooper) το αυτοκίνητο θα αποκτήσει τις επιδόσεις που του αξίζουν.
Το είδα και εγώ στο δρόμο, πολύ όμορφο, αλλά σαν πολύ δεν μεγάλωσε; -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Renault Clio Williams...
Πιάσε 100 κορίτσια και 100 αγόρια ηλικίας 18 ετών και πες τους τις παραπάνω λέξεις. Θα νομίσουν ότι τους μιλάς για καμιά ηθοποιό γαλλοαμερικανίδα. Κάνε το ίδιο πείραμα με το Golf GTi, με BMW 3αρα (315 included), με Mercedes οτιδήποτε, με Audi οτιδήποτε κλπ. Τότε θα καταλάβεις τι 'flair' λείπει, ποιος μύθος είναι για εσωτερική 'enthusiast' κατανάλωση και ποιος είναι fashion icon (χωρίς να υπονοώ κάτι για την πραγματική τους αξία).
Συγνώμη μιλάμε για τις σπορτίφ καταβολές μιας εταιρείας ...και όχι για το πόσο μεγάλο όνομα έχει. Αυτά εννοούνται που λες και έχουν συζητηθεί πάμπολλες φορές. Η Renault είτε το θέλουμε είτε όχι όταν το θελήσει βγάζει πολύ καλές σπορ κατασκευές. Δεν είναι ανάγκη να έχει αγωνιστικές δάφνες (αν και τις έχει κ αυτές στο μέτρο του δυνατού).Το θέμα τιμής είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα Golf GTi έχει καλύτερο όνομα από ένα Clio Williams;
Εάν το Megane RS κόστιζε όσο το GTi ~28-29k θα το χτύπαγα αβλεπεί...
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Μόλις μπεί το 1.6 Turbo με τα 140 (που φτιάχνει η peugeot μαζί με την BMW - τον ίδιο θα φοράει και το νέο Cooper) το αυτοκίνητο θα αποκτήσει τις επιδόσεις που του αξίζουν.
Το είδα και εγώ στο δρόμο, πολύ όμορφο, αλλά σαν πολύ δεν μεγάλωσε;Για να κινούνται δηλαδή σβέλτα τα supermini πρέπει να καταλήξουν σε 1.600 & turbo και να τα περιμένουν όλοι;
Και πόσο θα είναι μετά το κόστος;
Για να επιστρέψουμε στο 207... μιας και οι εταιρείες θέλουν να δημιουργούν πιστούς πελάτες και να μην έχουν διαροές, πόσοι από τους κατόχους 206 θα πάρουν... 207;
Petro;;;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για να κινούνται δηλαδή σβέλτα τα supermini πρέπει να καταλήξουν σε 1.600 & turbo και να τα περιμένουν όλοι;Τόσα κιλά που έχουν γίνει..
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
koralli
Αν κάπου κάνω λάθος, να με συγκρατήσεις και να με διορθώσεις! Alter ego οι απαντήσεις μας...Οχι μια χαρα τα λες, τοσο καλα που σκεφτομαι να μην ξαναμπω στο συγκεκριμενο τοπικ αφου αυτα που σκεφτομαι να γραψω τα γραφεις εσυ.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα Golf GTi έχει καλύτερο όνομα από ένα Clio Williams;
Κανε ενα γκαλοπ σε ανθρωπους διαφορετικου επιπεδου ενασχολησης με το αυτοκινητο και θα καταλαβεις τα περι 'ονοματος'. Ποιο ονομα λες οτι θα τους ειναι περισσοτερο γνωστο/ οικειο -ή οπως αλλιως θες πες το-, το 'Golf GTi' ή το 'Clio Williams'?
Εάν το Megane RS κόστιζε όσο το GTi ~28-29k θα το χτύπαγα αβλεπεί...
Κι εγω το ιδιο αλλα ποσοι αλλοι θα το κανανε, ειδικα στην Ελλαδα? Δεν ειναι μονο θεμα τιμης (που σιγουρα ειναι ενας σοβαρος λογος), ειναι και θεμα 'ονοματος'. Αλλο Renault κι αλλο VW/Audi/Alfa/BMW.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για να επιστρέψουμε στο 207... μιας και οι εταιρείες θέλουν να δημιουργούν πιστούς πελάτες και να μην έχουν διαροές, πόσοι από τους κατόχους 206 θα πάρουν... 207;
Petro;;;
Λιγοι, πολυ λιγοι πιστευω. Λες να ηταν αυτος ο σκοπος της Peugeot ομως?
Εγω πιστευω πως μαλλον οχι, γιατι βλεπω τελειως χαζο να σχεδιαζεις ενα αυτοκινητο τοσο διαφορετικο απο τον προκατοχο για να διατηρησεις τους ιδιους πελατες. Μαλλον ηθελαν να διευρυνουν(?)/αλλαξουν το target group κατα τη γνωμη μου. Τωρα αν αυτο ειναι σωστη κινηση στρατηγικα μιλωντας ειναι αλλο θεμα. Με τετοια επιτυχια που ειχε το 206 πιστευω πως η πρωτη τους προτεραιοτητα θα επρεπε να ηταν η διατηρηση των υπαρχοντων πελατων. Ας δουμε ομως τι θα λεει το 207 και με τα νεα μοτερ... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αν και ξεφεύγουμε -πάλι - το β είναι πολύ πιο σημαντικό από το α. Φαίνεται πως υπάρχει 'ψυχολογικό' όριο στα 30Κ στην Ελλάδα για το ποια μάρκα μπορεί να τα περάσει ή όχι.Συμφωνώ ότι υπάρχει όριο, η Renault δεν μπορεί να τα ξεπεράσει, ενώ αντίθετα οι άλλες (VW μέσα)...μη σου πω ότι όσο περισσότερο ανέβει θα ισχύει το 'ό,τι πληρώνεις παίρνεις'.
Μην μου πεις όμως ότι η Mazda έχει καμία ιστορία ή 'flair' όπως το λες, αλλά όταν φτιάχνει coupe με 190 άλογα και 29Κ, ξεπέρασε τα 1.500 κομμάτια στην Ελλάδα. Αν υπήρχε μόνο το Cosmo με τίποτα
Κάποιους μήνες μάλιστα πουλούσε περισσότερα RX-8 από 3άρια
Δεν έχει 'αέρα' η Mazda με τις MX και τις RX εκδόσεις; Εξαιρετικό ρεύμα θα έλεγα. Πολλώ δε μάλλον όταν το συγκεκριμένο κουπε πασάρεται με 1.300 κυβικά φορολογίας...Η επιτυχία δεν ήταν μόνο θέμα τιμής...Αν και το ή μήπως θα πουλούσε το GTI τα ίδια αν ξεκινούσε από τα 30.500;
Τα ίδια ίσως όχι (το όριο που λέγαμε), αλλά θα πουλούσε παραπάνω από ένα 30,5Κ (ή και φθηνότερο) Megane RS που δεν 'μετράει' σαν όνομα και σήμα.
Για να ξαναμπούμε στο θέμα , όταν με το καλό βγούνε οι τουρμποεκδόσεις του 207, πιστεύετε θα ανταγωνιστεί σοβαρά τα διπλοσυμπίεστα του VW Group ακόμα και αν έχουν ίδια αξία σε ίδια τιμή;
Πάντως εν συντομία νομίζω ότι το 207 είναι εξαιρετικό, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα μέχρι την έλευση του citius, altius, fortius 308 στην γκάμα. 107, 1007, 206, 207 και 307...πολύς συνωστισμός...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Για να επιστρέψουμε στο 207... μιας και οι εταιρείες θέλουν να δημιουργούν πιστούς πελάτες και να μην έχουν διαροές, πόσοι από τους κατόχους 206 θα πάρουν... 207;
Petro;;;
Λιγοι, πολυ λιγοι πιστευω. Λες να ηταν αυτος ο σκοπος της Peugeot ομως?
Εγω πιστευω πως μαλλον οχι, γιατι βλεπω τελειως χαζο να σχεδιαζεις ενα αυτοκινητο τοσο διαφορετικο απο τον προκατοχο για να διατηρησεις τους ιδιους πελατες. Μαλλον ηθελαν να διευρυνουν(?)/αλλαξουν το target group κατα τη γνωμη μου. Τωρα αν αυτο ειναι σωστη κινηση στρατηγικα μιλωντας ειναι αλλο θεμα. Με τετοια επιτυχια που ειχε το 206 πιστευω πως η πρωτη τους προτεραιοτητα θα επρεπε να ηταν η διατηρηση των υπαρχοντων πελατων. Ας δουμε ομως τι θα λεει το 207 και με τα νεα μοτερ...Αλήθεια, προβλέπεται αντικαταστάτης του 206 στη γκάμα όταν αυτό αποσυρθεί το 2010; Ένα πιο μαζεμένο και ίσως πιο απλοϊκό στην κατασκευή του supermini ή θα σηκώσουν όλο το βάρος το 207 και το 107; Νομίζω ότι η στρατηγική ήταν του τύπου προσέγγιση των αγοραστών 206 που έχουν ωριμάσει, των 30αρηδων που δεν έχουν ανάγκη μικρομεσαίου, των 55αρηδων που αφήνουν το οικογενειακό τους για κάτι πιο μικρό (όχι, δεν παίρνουν όλοι coupe για να ξεμωραθούν μαζί με το διαζύγιο), την καλύτερη πρσφορά δυνατών εκδόσεων κλπ. Τα νέα supermini χάνουν το στοιχείο της entry-level αυτοκίνησης...αν και τα 'Ν' που βλέπω πλέον στους δρόμους, δεν είναι καν Atos...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πάντως εν συντομία νομίζω ότι το 207 είναι εξαιρετικό, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα μέχρι την έλευση του citius, altius, fortius 308 στην γκάμα. 107, 1007, 206, 207 και 307...πολύς συνωστισμός...
Έχω την απορία για το πόσο κερδισμένες βγαίνουν οι εταιρίες με τις ανακατατάξεις των μοντέλων τους...
Συνήθως μεγαλώνουν ένα μοντέλο (με αποτέλεσμα να κοντέψει το μεγαλύτερο της γκάμας), για να χωρέσουν ένα άλλο μικρότερο 'από κάτω'...
Δεν κανιβαλίζονται έτσι;
Εκτός και αν νομίζουν ότι αγοράζουμε αυτοκίνητα με τη μεζούρα και 15 πόντοι πάνω ή κάτω κάνουν διαφορα....
-
εχει γινει χαμος με ολες αυτες τις νεες εκδοσεις...
πρωην σουπερ μινι που ζυγιζουν οσο τα μεσαια και κοστιζουν περισσοτερο απο αυτα, και ταυτοχρονα τα εχουν φθασει σε διαστασεις!
-
Και εγώ έτσι πιστεύω.
Υπήρχε ιαπωνική εταιρεία πριν από μερικά χρόνια, που στην ιαπωνική αγορά είχε 16 μοντέλα, με μεγαλύτερη απόκλιση τα 3 εκατοστά στο μεταξόνιό τους. Αγοράζεις 'θέλω ένα με μήκος 4,12 μέχρι 4,14' λες και πήρες τα μέτρα για να χωράει στο γκαράζ!
Αυτός ο κανιβαλισμός, στον οποίον εκ προθέσεως αφήνουν μερικά 'μειονεκτήματα' στα αυτοκίνητα για να λειτουργεί ανταγωνισμός, μόνο προβλήματα πιστεύω ότι θα φτάσει να δημιουργεί.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αλήθεια, προβλέπεται αντικαταστάτης του 206 στη γκάμα όταν αυτό αποσυρθεί το 2010; Ένα πιο μαζεμένο και ίσως πιο απλοϊκό στην κατασκευή του supermini ή θα σηκώσουν όλο το βάρος το 207 και το 107; Νομίζω ότι η στρατηγική ήταν του τύπου προσέγγιση των αγοραστών 206 που έχουν ωριμάσει, των 30αρηδων που δεν έχουν ανάγκη μικρομεσαίου, των 55αρηδων που αφήνουν το οικογενειακό τους για κάτι πιο μικρό (όχι, δεν παίρνουν όλοι coupe για να ξεμωραθούν μαζί με το διαζύγιο), την καλύτερη πρσφορά δυνατών εκδόσεων κλπ. Τα νέα supermini χάνουν το στοιχείο της entry-level αυτοκίνησης...αν και τα 'Ν' που βλέπω πλέον στους δρόμους, δεν είναι καν Atos...
Συμφωνω σε ολα (και παλι).
Περα απο αυτα που ειπες ομως θα πω αυτο που ειχα πει και παλιοτερα: Οτι ολες οι εταιρειες με τα τελευταια δειγματα τους στην κατηγορια προσπαθουν να προσφερουν περισσοτερο 'αυτοκινητο' τουλαχιστον ετσι οπως το αντιλαμβανεται ο μεσος αγοραστης: Μεγαλυτερο μηκος, καλυτεροι χωροι, foolproof οδικη συμπεριφορα, ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφαλεια μεσω των αστεριων του Euroncap που ειτε θελουμε ειτε οχι επηρεαζει τον πολυ κοσμο, καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και (κυριως) κυλισης που προσεγγιζει το segment C. Το 207 αποτελει για μενα ενα γνησιο δειγμα αυτης της φιλοσοφιας μιας και σε ολα αυτα τα καταφερνει καλυτερα απο το 206. Επομενως εγω καταληγω στο συμπερασμα οτι η Peugeot δεν ειχε βασικο σκοπο να διατηρησει τους 'πιστους' του 206 (οι οποιοι θα μπορουν να τα αγορασουν μια και θα παραγεται ακομα-και μαλιστα ειναι ο μοναδικος εκπροσωπος της 'παλιας' σχολης με **γαλλικες **αναρτησεις) αλλα να ψαρεψει πελατες αλλης φιλοσοφιας απο τον ανταγωνισμο (λεγε με Clio κυριως). -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για να ξαναμπούμε στο θέμα , όταν με το καλό βγούνε οι τουρμποεκδόσεις του 207, πιστεύετε θα ανταγωνιστεί σοβαρά τα διπλοσυμπίεστα του VW Group ακόμα και αν έχουν ίδια αξία σε ίδια τιμή;
Αν το δούμε ψυχρά όχι, 22Κ περίπου το Golf με τα 140, 20-22 το Peugeot 207 1.6/140-150, να δεις πως λέγεται αυτό...
Πάντως εν συντομία νομίζω ότι το 207 είναι εξαιρετικό, αλλά θα δημιουργήσει πρόβλημα μέχρι την έλευση του citius, altius, fortius 308 στην γκάμα. 107, 1007, 206, 207 και 307...πολύς συνωστισμός...
Το 207 (και τα υπόλοιπα 'μεγάλα') μία τρύπα στο νερό τα βρίσκω και περισσότερο το Clio και λιγότερο το Punto.
Πέρα από τα 700-800 ευρώ διαφοράς με το 307 1.6 (ή 1.4/90) γιατί να μην πάρω 307; επειδή το 207 είναι νέο κι έχει 'καλύτερα' πλαστικά;
Γιατί Clio III κι όχι Megane II (βγαίνει και πιο φτηνό )
Στην περίπτωση του GP ουσιαστικά δεν υπάρχει το Stilo και για την ώρα μάλλον καλύπτει δύο μοντέλα, αφού το Punto ΙΙ πωλείται ακόμα.
Αν βρω χρόνο θα συγκρίνω επιδόσεις στο θέμα με τα grande supermini (και το ανάλογο κράξιμο )
Υ.Γ: το RX-8 όταν βγήκε το Challenge ξεσκίστηκε σε πωλήσεις, στην αρχήν ήταν απλώς ικανοποιητικό. Πλην γνωστών εξαιρέσεων, η τιμή παίζει το σημαντικότερο παράγοντα για την επιτυχία/αποτυχία με τόσα ανταγωνιστικά μοντέλα που υπάρχουν. Για πολλά χρόνια έκραζαν τη VW για ακριβές τιμές και δικαίως. Τώρα που έχουν γίνει πιο προσιτά ή και πιο φτηνά (πχ. GTI, Eos 1.6 σε σχέση με 307, Passat, GT) έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις πανευρωπαϊκώς.
Ακόμα και το 1007 θα πουλούσε αν κόστιζε 10.000
-
Ρε παιδια εχω μια σοβαρη απορια,απορια που ισως με αναγκασει να μην αγορασω το αγαπημενο αμαξι,μπορει καποιος να μου απαντησει αν το 207 εχει αυτοματο κιβωτιο,και αν εχει ποσο παραπανω χρεωνεται?.please help me!απο τις απαντησεις κρινεται μια αγορα!!!!. [/b]
-
-
Πάντως η κατάσταση έχει ξεφύγει.
Πλέον απαιτούνται 110 άλογα για κινούν απλά σβέλτα ένα supermini. Διάβασα το συγκριτικό 207 vs clio και με έπιασαν τα γέλια.
Το δε punto είναι για κλάματα.
Το Stilo και το 307 αυτή τη στιγμή είναι με τους ίδιους κινητήρες πιο γρήγορα από τα αντίστοιχα μικρά.
Πιστεύω πως κάπου τα έχουν μπλέξει οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Αν θέλω αμάξι με άνεση, χώρους κλπ μεγαλύτερης κατηγορίας, που είναι και της μόδας τελευταία, παίρνω αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας.
Τί να το κάνω που το clio πχ έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου όταν κοστίζει ακριβότερα από μικρομεσαίο.
Έλεος πια!!!!!!! -
Εχει καποιος μετρησεις για peugot 206 1.4 16v????
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Εχει καποιος μετρησεις για peugot 206 1.4 16v????http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9565
EΠIΔOΣEIΣ: 0-100 χλμ./ώρα: 11,7 δλ. (13,6), 0-1.000 μ.: 33,7 δλ. (35,2), 80-110 χλμ./ώρα
με 3η, 4η, 5η: 6,4 (7,7), 8,2 (10,8), 11,3 (14,7), τελική ταχύτητα: 178 χλμ./ώρανα μην ψάξει κανείς για 206 1.6
-
Μετακινούμαι στο Υπερ-σουπερμίνι: αγάπη μου ξεχείλωσα τα παιδιά! για να μην φεύγουμε οφ-τόπικ!
koralli
Οι εκδόσεις του 206 που θα μείνουνε, μάλλον δεν παίζει και πολύ ρόλο που θα έχουν γαλλικές αναρτήσεις, μια που οι καλοί κινητήρες αποχωρούν. Μένει ο 60αρης, ο 75αρης και κάτι αργές ντηζελιές μάλλον στην Ευρώπη. Έτσι τουλάχιστον άκουσα από πωλητή...Ορμήστε για 206 1.6 παιδιά...αλλά προσοχή μην ανοίξετε την πόρτα του 207, γιατί αυτομάτως θα λέτε στον πωλητή '...και αισθητήρες κλανιάς και αυτόματο αρωματικό στο 207 1.6 πόσο πάει;'
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μετακινούμαι στο Υπερ-σουπερμίνι: αγάπη μου ξεχείλωσα τα παιδιά! για να μην φεύγουμε οφ-τόπικ!με κάποιο από τα δύο που έχεις, γιατί με νέο supermini θα φτάσεις αύριο
Ορμήστε για 206 1.6 παιδιά...αλλά προσοχή μην ανοίξετε την πόρτα του 207, γιατί αυτομάτως θα λέτε στον πωλητή '...και αισθητήρες κλανιάς και αυτόματο αρωματικό στο 207 1.6 πόσο πάει;'
Ειδικά αν κλείσεις την πόρτα του 207 θα κάνει έναν ήχο...
Peugeot 207 2006