-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
O funky έχει τα στοιχεία για το 90άρι που ακόμα περιμένω να δω...Καλά το 207...είναι ο ορισμός των μεταλλαγμένων...μα πώς κατάφεραν να το σκοτώσουν έτσι...
0-100: 13,9
80-110 me 3η: 7,3, 4η: 9,8
80-110 5η: 14,6
120-140 5η: ΠΟΤΕ!
και λογικό είναι, με σχεδόν 36χλμ./ώρα/1000σαλ η 5η. Τι νομίζουν ότι έχουν;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δυστυχώς 307 f/l 1.6 δεν υπάρχουν πλήρης μετρήσεις, αλλά... (421-10/05)........207 1.6 - 307 1.6
0-100:... 12,4 - 10,6 (Ελληνικό-Θήβα)
50-80 (3η) 5,9 - 5,5
80-110 (4η) 9,1 - 8,3
120-140(5η) 11,5 - 10 'κατόρθωμα'
οι αντίστοιχες για την βάρους 1258kg C4 1.6
0-100 -> 12,4'
50-80 (3η) -> 5,7'
80-110 (4η) -> 8,6'
120-140 (5η) -> 10,9'το 'μικρό' είναι αργότερο από ένα μικρομεσσαίο με τον ίδιο κινητήρα!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δυστυχώς 307 f/l 1.6 δεν υπάρχουν πλήρης μετρήσεις, αλλά... (421-10/05)........207 1.6 - 307 1.6
0-100:... 12,4 - 10,6 (Ελληνικό-Θήβα)Άντε, με το καλό του χρόνου να δούμε το 307 1.6 στα gti της χρονιάς. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται
-
TO 307 εχει θεοκοντο σαζμαν. . .
δηλαδη δινεις 16+ για ενα 207 οταν παιρνεις με
14+ ενα 1.6 206 με καποια λιγοτερα εξτρα το οποιο κανει
0-100 χαλαρα κατω απο 10
80-110 χαλαρα κατω απο 6 (5.3 αν θυμαμαι καλα)ρε ουσττττττττ παλι καλα που πηρα 206!
τα ιδια θα λενε και οι κατοχοι κλιο 2 ειμαι σιγουρος.
επισης το 206 μου πλεον με 1500- ευρω εχει αποκτησει κρατημα που ακομα και 106 ραλλυ θα ζηλευε
ενω με αλλα 1000ευρω εχουν μπει εκκεντροφοροι απο ραλλυ με προγραμα με αποτελεσμα 130αλογα εγγυημενα αξιοπιστα και με ιδια καταναλωση. το αμαξι πλεον ειναι αρκετα γρηγορο και πιθανον τα 207 1.6τουρμπο να μην με περνανεαρα τραβατε παρτε οτι εχει ξεμεινει απο 206-κλιο2
-
Τι λεγαμε για τις επιδοσεις του 207?
Αν το Clio III εχει φαει τοσο κραξιμο αναρωτιεμαι το 207 με αυτες τις επιδοσεις ποσο πρεπει να φαει?
Και το Clio III 1.6 βεβαια δεν ειναι καμια 'σφαιρα' αλλα τουλαχιστον ειναι πιο αξιοπρεπες.
Για τα φρενα παλι οι διαφορες ειναι σημαντικες υπερ του Clio κατα τη γνωμη μου.Εξακολουθειτε θεωρειτε το 207 καλυτερη αγορα?
ΥΓ: Μαλλον κανενα απο τα 2 θα ελεγα εγω, αλλα μεταξυ των 2 σαφως Clio.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Δυστυχώς 307 f/l 1.6 δεν υπάρχουν πλήρης μετρήσεις, αλλά... (421-10/05)
........207 1.6 - 307 1.6
0-100:... 12,4 - 10,6 (Ελληνικό-Θήβα)Άντε, με το καλό του χρόνου να δούμε το 307 1.6 στα gti της χρονιάς. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Koralli
Το βλέπω σε πολύ συχνή βάση αυτόν τον ερεθισμό...η Renault δεν είναι VW, δεν είναι Peugeot, δεν είναι Audi-BMW-Mercedes, δεν είναι Alfa Romeo. Και επειδή δεν σέρνει μύθο από πίσω (όπως οι προαναφερόμενες - με Golf, Rallye και GTi, A3-S3, A4-S4-RS4, σειρά 1-3-5-6-7 και A-C-E-S ή 147/156 ή Sprint, Junior, GT, Giulia κλπ.) δεν πρόκειται εύκολα να δεχτεί κάποιος ότι μπορεί και να αγγίξει την κορυφή μιας κατηγορίας. Της λείπει το 'flair' ειδικά σε χώρες σαν την Ελλάδα που δεν είδαμε ουσιαστικά τα δυνατά της αυτοκίνητα...Αυτά τα σχόλια ως απόσταγμα πολλών ωρών συζήτησης και παρατήρησης με γνώστες και μη του αυτοκινήτου...
funkyreverend οταν διαβαζα τι εγραψες νομιζα οτι τα εγραψα εγω.
Η Renault -ευτυχως- δεν βασιζεται στην Ελλαδα για να πουλησει (στην οποια βεβαια φταινε και πολλα αλλα οπως εχει αναφερθει στο σχετικο τοπικ). Στην Ευρωπη σκεφτονται διαφορετικα απο εμας...Οποιος δεν διακατατεχεται απο τον ερεθισμο που λες και μπορει να κρινει χωρις να τον νοιαζει αν στο καπω υπαρχει ρομβος, λιονταρι, φιδακι, προπελα κλπ. αναγνωριζει τα πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα της Renault και το τι μπορουν να προσφερουν τα αυτοκινητα της και τι οχι. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
από το autotriti πήρα τα στοιχεία...
έχουμε στοιχεία για επιδόσεις του 207?
κοίτα του 307 και υπολόγισε κατιτίς πιο αργό
'αισιόδοξος' ήμουν
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
από το autotriti πήρα τα στοιχεία...
έχουμε στοιχεία για επιδόσεις του 207?
κοίτα του 307 και υπολόγισε κατιτίς πιο αργό
'αισιόδοξος' ήμουν
Αραγε υπαρχει αλλη εταιρεια στην οποια το μικρομεσαια να ειναι πιο γρηγορο απο το σουπερμινι με τον ιδιο κινητηρα?:hmmm:
Αναρωτιεμαι αν αυτο ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια της Peugeot.**Ikar **περιμενω το 207 να προστεθει στο club των Α4 1.6, 316 κλπ. ετσι?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αραγε υπαρχει αλλη εταιρεια στην οποια το μικρομεσαια να ειναι πιο γρηγορο απο το σουπερμινι με τον ιδιο κινητηρα?:hmmm:
Αναρωτιεμαι αν αυτο ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια της Peugeot.**Ikar **περιμενω το 207 να προστεθει στο club των Α4 1.6, 316 κλπ. ετσι?
H Peugeot -δυστυχώς- έχει μπει στο 'fun club' με το 1007 κι απ' ότι φαίνεται συνεχίζει ακάθεκτη
απλώς το 207 ήρθε -τελικά- να προστεθεί και στα Clio III, GP κλπ
Έτσι όπως πάνε θα βγει γρήγορο το Polo
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το βλέπω σε πολύ συχνή βάση αυτόν τον ερεθισμό...η Renault δεν είναι VW, δεν είναι Peugeot, δεν είναι Audi-BMW-Mercedes, δεν είναι Alfa Romeo. Και επειδή δεν σέρνει μύθο από πίσω (όπως οι προαναφερόμενες - με Golf, Rallye και GTi, A3-S3, A4-S4-RS4, σειρά 1-3-5-6-7 και A-C-E-S ή 147/156 ή Sprint, Junior, GT, Giulia κλπ.) δεν πρόκειται εύκολα να δεχτεί κάποιος ότι μπορεί και να αγγίξει την κορυφή μιας κατηγορίας. Της λείπει το 'flair' ειδικά σε χώρες σαν την Ελλάδα που δεν είδαμε ουσιαστικά τα δυνατά της αυτοκίνητα...
Αυτά τα σχόλια ως απόσταγμα πολλών ωρών συζήτησης και παρατήρησης με γνώστες και μη του αυτοκινήτου...
Renault Clio Williams...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το βλέπω σε πολύ συχνή βάση αυτόν τον ερεθισμό...η Renault δεν είναι VW, δεν είναι Peugeot, δεν είναι Audi-BMW-Mercedes, δεν είναι Alfa Romeo. Και επειδή δεν σέρνει μύθο από πίσω (όπως οι προαναφερόμενες - με Golf, Rallye και GTi, A3-S3, A4-S4-RS4, σειρά 1-3-5-6-7 και A-C-E-S ή 147/156 ή Sprint, Junior, GT, Giulia κλπ.) δεν πρόκειται εύκολα να δεχτεί κάποιος ότι μπορεί και να αγγίξει την κορυφή μιας κατηγορίας. Της λείπει το 'flair' ειδικά σε χώρες σαν την Ελλάδα που δεν είδαμε ουσιαστικά τα δυνατά της αυτοκίνητα...
Αυτά τα σχόλια ως απόσταγμα πολλών ωρών συζήτησης και παρατήρησης με γνώστες και μη του αυτοκινήτου...
Renault Clio Williams...
Συμφωνω και επαυξανω, για αυτους που το 'ψαχνουν' λιγο παραπανω ομως οπως σε αυτο το φορουμ καλη ωρα.
Πιστευεις οτι για καποιον λιγοτερο γνωστη, 'Renault Clio Williams' ή 'Megane RS' θα καταλαβει περι τινος προκειται? Εγω παντως που τα εχω πει δεν εχουν καταλαβει ή εχουν απαντησει 'καλα εδω μιλαμε για σπορτ BMW, Alfa Romeo και Audi και εσυ μας λες για Ρενω Σπορτ'?
Αντιθετα, αμα πεις 'Golf GTi' ή 'BMW Μ3' δεν υπαρχει περιπτωση να μην καταλαβει!
Εκει ειναι που παιζει ρολο το ονομα του 'μυθου'.Για παραδειγμα το καινουριο Clio RS για το οποιο διαβαζω τα καλυτερα πιστευεις οτι θα πουλησει στην Ελλαδα περισσοτερο απο το Golf GTi, ακομα κι αν ειναι καλυτερο? Εγω δεν το νομιζω
:
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Για παραδειγμα το καινουριο Clio RS για το οποιο διαβαζω τα καλυτερα πιστευεις οτι θα πουλησει στην Ελλαδα περισσοτερο απο το Golf GTi, ακομα κι αν ειναι καλυτερο? Εγω δεν το νομιζω
:
Πως να πουλήσει αν έρθει 27-28Κ; Γιατί πουλήθηκαν πολλά Megane RS;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
**........207 1.6 - 307 1.6
0-100:... 12,4 - 10,6 (Ελληνικό-Θήβα)**
ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;;
Στο Ελληνικό, με την καλή άσφαλτο, το 207 1.6 πετυχαίνει 12,4'; Και το 307 πετυχαίνει στην -σπινάρω, σπινάρω, με ακούτε που το μαρσάρω- Θήβα 10,6;
Να υπογραμμίσω ότι στο ελληνικό, τα αδύναμα αυτοκίνητα αδυνατούν να σπινιάρουν έστω και λίγο. Άντε να κάνεις χρόνο μετά
Δεν μιλάω συγκεκριμένα για το 207 βέβαια.
-
Πηγαίντε με το 207 στη Θήβα ή φέρτε ένα 307 στο Ελληνικό για να κάνουμε τη σύγκριση ceteris paribus βρε παιδιά!
Επιτέλους, εγώ πρέπει να δίνω τις λύσεις σε όλα?
Ας μην το είχαν 35k το RS και θα έβλεπες πόσα θα πουλούσαν...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πηγαίντε με το 207 στη Θήβα ή φέρτε ένα 307 στο Ελληνικό για να κάνουμε τη σύγκριση ceteris paribus βρε παιδιά!Επιτέλους, εγώ πρέπει να δίνω τις λύσεις σε όλα?
Ας μην το είχαν 35k το RS και θα έβλεπες πόσα θα πουλούσαν...
και ποιος φταίει; αν δεν ξέρουν να κάνουν σωστό pricing και positioning, δεν φταίνε οι αγοραστές
-
Renault Clio Williams...
Πιάσε 100 κορίτσια και 100 αγόρια ηλικίας 18 ετών και πες τους τις παραπάνω λέξεις. Θα νομίσουν ότι τους μιλάς για καμιά ηθοποιό γαλλοαμερικανίδα. Κάνε το ίδιο πείραμα με το Golf GTi, με BMW 3αρα (315 included), με Mercedes οτιδήποτε, με Audi οτιδήποτε κλπ. Τότε θα καταλάβεις τι 'flair' λείπει, ποιος μύθος είναι για εσωτερική 'enthusiast' κατανάλωση και ποιος είναι fashion icon (χωρίς να υπονοώ κάτι για την πραγματική τους αξία).
Ο χρήστης lkar έγραψε:
0-100: 13,9 13,280-110 me 3η: 7,3 7,6, 4η: 9,8 10,1
80-110 5η: 14,6 12,5
120-140 5η: ΠΟΤΕ!
και λογικό είναι, με σχεδόν 36 32,6 χλμ./ώρα/1000σαλ η 5η. Τι νομίζουν ότι έχουν;
Tα δικά μου στοιχεία είναι τα πράσινα και ανήκουν στο DRIVE.
By the way, δεν είναι καθόλου θέμα τιμής η μη κυκλοφορία των RS εκδόσεων στην Ελλάδα...Και 28Κ να έκανε το Megane, το Golf GTi θα βλέπαμε πάλι να πουλάει...Δεν έχει μούρη, δεν έχει μύθο η Renault.
koralli
Αν κάπου κάνω λάθος, να με συγκρατήσεις και να με διορθώσεις! Alter ego οι απαντήσεις μας... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Tα δικά μου στοιχεία είναι τα πράσινα και ανήκουν στο DRIVE.
By the way, δεν είναι καθόλου θέμα τιμής η μη κυκλοφορία των RS εκδόσεων στην Ελλάδα...Και 28Κ να έκανε το Megane, το Golf GTi θα βλέπαμε πάλι να πουλάει...Δεν έχει μούρη, δεν έχει μύθο η Renault.
koralli
Αν κάπου κάνω λάθος, να με συγκρατήσεις και να με διορθώσεις! Alter ego οι απαντήσεις μας...Στα όρια του στατιστικού οι διαφορές
Όσο για την τιμή του RS, διαφωνώ με το παράδειγμα του Leon. 1.8 20VT πουλήθηκαν πολλά -όπως ξέρεις -, αλλά Cupra R ελάχιστα, γιατί άραγε;
33,5 έφτανε το Cupra R
Επίσης, Golf GTI IV πουλήθηκαν λίγα σχετικά με το 'μύθο' αφού σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούσε την τιμή του και την ιπποδύναμη και καμία σχέση με την πορεία του V
-
Ναι, δεν είπα τίποτα για τις διαφορές. Το μόνο που δεν είναι στατιστικό σφάλμα, αλλά χρειάζεται να διαπιστώσουμε, είναι η 5η σχέση! Στο Drive, αναφέρεται ως κοντή (32,6), ενώ τα 36 αρχίζουν και θυμίζουν επικίνδυνα εποχές 1980-83...
Το Cupra R δεν πούλησε για τους εξής λόγους κατά τη γνώμη μου:
α) Νο flair available for 33,5K (ποια είναι αυτή η SEAT είπαμε; Α, είναι της VW, ε; )
β) Από το 20VT των 24-25Κ (το οποίο ήταν εξαιρετική ευκαιρία) ξέρεις ποια είναι τα στάδια για να γίνεις Cupra R...1320 -
[quote='funkyreverend']
Το Cupra R δεν πούλησε για τους εξής λόγους κατά τη γνώμη μου:
α) Νο flair available for 33,5K (ποια είναι αυτή η SEAT είπαμε; Α, είναι της VW, ε; )
β) Από το 20VT των 24-25Κ (το οποίο ήταν εξαιρετική ευκαιρία) ξέρεις ποια είναι τα στάδια για να γίνεις Cupra R...1320
Peugeot 207 2006