-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Επίσης, θα συμφωνούσα σε ένα σύστημα με δυο ή τρεις χρεώσεις, ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα ή τα σημεία εισόδου - εξόδου.
Αυτό μάλλον προϋποθέτει έλεγχο ΚΑΙ στην έξοδο (εκτός της εισόδου), κάτι που πιθανότατα θα επιβάρυνε σημαντικά την κίνηση.
Εμείς λέμε, τώρα, όχι ότι έχουμε και τη λύση έτοιμη!
Στην είσοδο παίρνεις χαρτάκι από μηχάνημα, στην έξοδο πληρώνεις. Ουσιαστικά, έλεγχο θα είχαμε μόνο στην έξοδο και στην είσοδο μόνο μια μικρή καθυστέρηση για να πάρουμε το χαρτάκι μας από το μηχάνημα. Στην περίπτωση των ηλεκτρονικών διοδίων κανένα πρόβλημα - και η χρέωση μικρότερη! Άσε που αν εφαρμοζόταν μόνο με την ηλεκτρονική μορφή και όποιος ήθελε να μπει πληρώνοντας να πλήρωνε ολόκληρο το ποσό, θα μας έστελνε αμέσως όλους να πάρουμε η-πας...
Μωρέ τρόπος μπορεί να βρεθεί, αλλά αν ήταν δική μου η ΑΟ το τελευταίο που θα σκεφτόμουν θα ήταν το πως να πληρώνουν οι ιθαγενείς λιγότερο...
-
Εγω πιστευω οτι η τσεπη του καθενα το κανονιζει αυτο και ετσι εκτιμα και αποφασιζει καποιος να την πληρωση η οχι τηνΑ.Ο. Εγω αν βιαζομαι για αεροδρομειο την χρησιμοποιω στη επιστροφη ομως συχνα παω απο την παλια διδρομη που αναλογα την ωρα μπορει να ειναι και αδεια απο κυκλοφορια.
-
Ο χρήστης VW16v έγραψε:
nidosan, eλαχιστη χρεωση υπαρχει ουσιαστηκα και ειναι 0.50ευρω. Για την διαδρομη που αναφερεις, τοσο θα ηταν το ποσο που θα επρεπε να πληρωσεις...Το βρίσκω λογικό μεν (αν λάβουμε υπόψη μας τη μικρή απόσταση και το χρόνο παραμονής μέσα στην Α.Ο) αλλά αναρωτιέμαι από την άλλη (επειδή ούτε που θα περνούσε από το μυαλό μου να πάω από Ε.Ο. στο Μαρούσι από άλλη διαδρομή αν η Α.Ο. μου κόστιζε μόνο 0.5 Ευρώ) πόσο μποτιλιαρισμένο θα ήταν το συγκεκριμένο τμήμα αν όλοι το έβλεπαν έτσι....
Χρήστο κι εγώ κάτι τέτοιο σκεφτόμουν, αλλά από την άλλη δε μου αρέσουν τα 'μέτρα' που χωρίζουν τους πολίτες σε κατηγορίες ανάλογα με το προτοφόλι τους.... ..
Νομίζω πως δεν έχει σχέση το πορτοφόλι.
Νομίζω πως όλα έχουν σχέση με το πορτοφόλι, Ηλία, και με το πόσο εύκολα αυτό γεμίζει.
-
Τη συμπλήρωσα, καλή επιτυχία.
Για μένα δύο προϋποθέσεις εκκρεμούν ακόμη ώστε η λειτουργία του οδικού δικτύου στην Αττική να είναι σωστή: α) επέκταση των κεντρικών αρτηριών ώστε να υποβοηθείται η ΑΟ αλλά και οι υπόλοιπες οδοί, β) το σύστημα που προτείνεται μέσω της συγκεκριμένης έρευνας, αλλά με τη χρήση συσκευής αντίστοιχης με το e-pass και όχι smartcard καθώς θεωρώ πως αυτός ο τύπος ελέγχου θα καθυστερεί αρκετά παραπάνω τα οχήματα στις εξόδους.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Χρήστο κι εγώ κάτι τέτοιο σκεφτόμουν, αλλά από την άλλη δε μου αρέσουν τα 'μέτρα' που χωρίζουν τους πολίτες σε κατηγορίες ανάλογα με το προτοφόλι τους.... ..
Νομίζω πως δεν έχει σχέση το πορτοφόλι.
Νομίζω πως όλα έχουν σχέση με το πορτοφόλι, Ηλία, και με το πόσο εύκολα αυτό γεμίζει.
Επειδή κρίνουμε από τους εαυτούς μας, να σου εξηγήσω γιατί το είπα:
Εγώ μπαίνω από την Κόρινθο και συνήθως πηγαίνω Χολαργό. Και 10 € να την πάνε, πάλι από την ΑΟ θα πάω! Για Ελ Βελ, δεν το συζητώ κάν!
Αν κι όποτε πηγαίνω Περιστέρι - Ήλιον, Αλλού ή Ομόνοια, πηγαίνω από την παλιά, καλή, πηγμένη Καβάλας. Και 1€ να μου βάλουν την ΑΟ δεν θα την προτιμήσω!
Για να μη φάμε ξύλο, δηλώνω ότι συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Για να μη φάμε ξύλο, δηλώνω ότι συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο.Εννοείται ότι στο ερωτηματολόγιο έδωσα κι εγώ προτεραιότητα!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Τη συμπλήρωσα, καλή επιτυχία.Για μένα δύο προϋποθέσεις εκκρεμούν ακόμη ώστε η λειτουργία του οδικού δικτύου στην Αττική να είναι σωστή: α) επέκταση των κεντρικών αρτηριών ώστε να υποβοηθείται η ΑΟ αλλά και οι υπόλοιπες οδοί, β) το σύστημα που προτείνεται μέσω της συγκεκριμένης έρευνας, αλλά με τη χρήση συσκευής αντίστοιχης με το e-pass και όχι smartcard καθώς θεωρώ πως αυτός ο τύπος ελέγχου θα καθυστερεί αρκετά παραπάνω τα οχήματα στις εξόδους.
Υπαρχουν συστημα ακομα και με οπτικη αναγνωριση της πινακιδας του αυτοκινητου η' και συσκευες με ενσωματωμενο GPS που σου κανει αυτοματα την χρεωση...απλα ολες αυτες, οπως και το e-pass ειναι μεθοδοι που απαιτουν επωνυμη χρεωση, κατι που εμενα προσωπικα δεν με βρισκει απολυτα συμφνωνο. Γι'αυτο αλλωστε υπαρχει και σχετικη ερωτηση στο ερωτηματολογιο.
Αναλογα με τις απαντησεις που θα παρω, περα απ'την συγκριση και αποτιμηση των δυο μεθοδων, θα υπαρξουν και σχετικα reccomendations...με απλα λογια αν τελικα δω οτι οι ελληνες πολιτες ειναι υπερ της χρεωσης με βαση την αποσταση αλλα παραλληλα δεν εχουν προβλημα και στην επωνυμη χρεωση, μπορω καλλιστα να πω οτι ισως ενα τριτο συστημα ηλεκτρονικων διοδιων να ηταν καλυτερο. Βεβαια, αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να υπαρχουν και αναλογικοι σταθμοι διοδιων για τους χρηστες που δεν διαθετουν τις συσκευες...εκτος εαν το συστημα εκανε αναγνωριση μεσω της πινακιδας του αυτοκινητου. Που και εκει εχουμε το προβλημα οτι ναι μεν θα χρεωνεται το αυτοκινητο αλλα δεν θα γνωριζουμε ποιος οδηγουσε το οχημα τελικα...βασικα ειναι λιγο πολυσυνθετο το θεμα...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Το βρίσκω λογικό μεν (αν λάβουμε υπόψη μας τη μικρή απόσταση και το χρόνο παραμονής μέσα στην Α.Ο) αλλά αναρωτιέμαι από την άλλη (επειδή ούτε που θα περνούσε από το μυαλό μου να πάω από Ε.Ο. στο Μαρούσι από άλλη διαδρομή αν η Α.Ο. μου κόστιζε μόνο 0.5 Ευρώ) πόσο μποτιλιαρισμένο θα ήταν το συγκεκριμένο τμήμα αν όλοι το έβλεπαν έτσι....Ετσι οπως εχει σχεδιαστει η Αττικη οδος αυτη τη στιγμη πραγματι θα ειχαμε μεγαλο προβλημα γιατι οι περισσοτεροι θα εκαναν οτι και εσυ (οπως και εγω)...ουσιαστηκα χρειαζεται διαφορετικη σχεδιαση στις εξοδους για να μπορεσει να υλοποιηθει ενα συστημα που να σε χρεωνει με βαση την αποσταση...εκτος και εαν η χρεωση γινετε με GPS οποτε ναι μεν θα εχουμε αυξηση των χρηστων αλλα τουλαχιστον δεν θα αναγκαζονται να σταματουν στις εξοδους για να τοποθετησουν την καρτα τους.
Επισης να πω οτι ο καθε ενας απο εμας, αντιλαμβανεται τελειως διαφορετικα την κυκλοφοριακη συμφορηση. Εχω γνωστο μου, ο οποιος παραπονιεται για την Ατικη οδο, διοτι σε ωρες αιχμης ειναι αναγκασμενος να οδηγει με ταχυτητες 80-100χλμ στην αριστερη λωριδα. Εγω απ'την αλλη το θεωρω πολυ λογικο αυτο...
Κατα την γνωμη μου, εαν ηθελα να δωσω καποιον ορισμο στην κυκλοφοριακη συμφορηση, θα ελεγα οτι ειναι σχετικη σε καθε ατομο και ουσιαστηκα αρχιζει να γινετε αντιληπτη οταν η διαρκεια που βρισκομαστε στον δρομο ξεπερνα τις αρχικες μας προσδοκιες - τον χρονο που περιμεναμε δηλαδη να χρειαστουμε πριν ξεκινησουμε την διαδρομη μας.
-
και εγώ απάντησα φίλε και καλή επ[ιτυχία στο μαστερ σου, κανω και εγώ και ξέρω, οσο για το ερωτηματολόγιο το εστειλά σε όσο το δυνατον περισσότερους μπορούσα.
-
Ο χρήστης VW16v έγραψε:
Εχω γνωστο μου, ο οποιος παραπονιεται για την Ατικη οδο, διοτι σε ωρες αιχμης ειναι αναγκασμενος να οδηγει με ταχυτητες 80-100χλμ στην αριστερη λωριδα.Δηλαδή όταν δεν είναι ώρα αιχμής με πόσα πηγαίνει?
Δράττομαι της ευκαιρίας για να πω πως παρά το ότι δε θεωρώ τον εαυτό μου 'αργό' οδηγό, εν τούτοις έχω βρεθεί πολλές φορές σε δύσκολη θέση στην ΑΟ από οδηγούς που θεωρούν πως τα 140 στην αριστερή λωρίδα είναι λίγα και πιέζουν να κάνεις αριστερά για να σε περάσουν, ανεξάρτητα από τις συνθήκες και το αν μπορείς όντως να το κάνεις τη δεδομένη στιγμή που τους έκατσε...
Και δεν είναι μόνο αυτό παράδειγμα του πόσο λάθος κινούμαστε, ακόμη και σε αυτό τον πολύ καλό (για τα ελληνικά και όχι μόνο) δεδομένα. Αυτό ουσιαστικά πιστοποιεί το πόσο φτωχοί είμαστε σε οδηγική παιδεία. Χρόνια ολόκληρα γκρινιάζουμε πως δεν έχουμε σωστούς δρόμους, και τώρα που έχουμε αποκτήσει κάποιους πάλι τα ίδια κάνουμε...
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
...Αν κι όποτε πηγαίνω Περιστέρι - Ήλιον...Ηλία, η γειτονιά μου ονομάζεται** Ί**λιον...
Έχω απαντήσει στο ερωτηματολόγιο.
Προτιμώ την ηλεκτρονική χρέωση με βάση την απόσταση.
Χρησιμοποιώ την Α.Ο. στην διαδρομή σπίτι-εργασία, από είσοδο-έξοδο 6 (Λ.Φυλής) έως 11 (κόμβος Κηφισίας).
Κυκλοφοριακό πρόβλημα υπάρχει ήδη σε αρκετές εισόδους-εξόδους, ιδιαίτερα στην Νο 6, όπου η πρόσβαση γίνεται από στενό δρόμο με ... βομβαρδισμένη λόγω φρεατίων και πολλών φορτηγών άσφαλτο (υπάρχουν υψομετρικές διαφορές έως και 15 εκατοστά! ). -
Ανω Λιόσα είναι, όχι Ίλιον. Κάποιοι τα λένε και Νέα κιόλας.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ανω Λιόσα είναι, όχι Ίλιον. Κάποιοι τα λένε και Νέα κιόλας.Αγαπητέ Νικόλα, Δήμος Ιλίου ονομάζεται εδώ και αρκετά χρόνια ο πρώην Δήμος Νέων Λιοσίων. Βόρεια του Δήμου Ιλίου είναι ο Δήμος Καματερού και ακόμη πιο βόρεια ο Δήμος Άνω Λιοσίων του οποίου το νοτιότερο άκρο διασχίζει η Α.Ο.
-
Τα ξέρω, βρε ξαδερφάκι... Απλά σε πειράζω...
Αττική Οδός - ερωτηματολόγιο