-
http://www.youtube.com/watch?v=t_eRTg-v ... r%20monaco
http://www.youtube.com/watch?v=oVuhYQtM ... r%20monaco
http://www.youtube.com/watch?v=IfGA4CCK ... r%20monaco
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Τι έδειξε ρε pasxos. Που είναι οι δυο τους δίπλα-δίπλα και η κάμερα πάει πιο πίσω. Και δεν έδειξε ούτε ένα ριπλέι ο παπάρας. Κόντεψα να σπάσω την τηλεόραση.Έδειξε να ανεβαίνουν την ευθεία μετά την St.Devote να είναι δίπλα δίπλα και να κάνει κίνηση για να τον περάσει...τον πέρασε αλλά βέβαια δεν ήταν κάποιο απίστευτο προσπέρασμα,απλά θα είχε περισσότερη φόρα και στο ανηφορικό κομμάτι χώθηκε πλάι του και έστριψε στο καζίνο μπροστά του... Ριπλέι όντως δεν έδειξε καθόλου...
Φήμες λένε ότι συνδέεται συγγενικά με πρώην πρωθυπουργό της χώρας μας και ότι ευχέλαιο στη Μακλάρεν κάθε χρόνο κάνει ο παπάς που βάφτισε τα εγγόνια του εν λόγω πρώην πρωθυπουργού...
Αχεμ!
Αγιασμό εννοείς, μακριά από εμάς (και τους υπόλοιπους του grid) τα ευχέλαια...Αγιασμό εννοώ βέβαια...!!!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Επίσης, απαράδεκτο το γεγονός ότι τερματισαν 16 αυτοκίνητα (και τα περισσότερα εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη)!
Που είναι οι καλές εποχές που τερμάτιζαν 4;+1000000
Τί μου θύμισες τώρα... Spa 1998.
Αυτός ήταν αγώνας, προσφορά της ένωσης προμηθευτών ανθρακονημάτων... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πώς γίνεται ρε φούστη μου πάντα να σπάει ο κινητήρας του KR..; Πώς; Ο JPM δηλ είναι μάπας που με συγκαταβατική οδήγηση πήρε την 2η θέση; Τον κοροιδεύετε συνεχώς (JPM) αλλά την δουλειά του την κάνει. Αλλοι πίνουν ποτάκια σε κότερα...
Έλα μου ντε που δεν ήταν ο κινητήρας αυτή τη φορά. Μόνο ο JPM έσπασε κινητήρα φέτος και αυτός τεχνητά (απ'τα pit).
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η χώρα των Lordi είναι καταραμένη (σαν τα τέρατα που έβγαλε) και εκεί οφείλεται το πρόβλημα.
Δεν έχω κάτι κατά του KR αλλά εντάξει θέλει να είσαι και λίγο εγκρατής εφόσον ξέρεις ότι οδηγείς έναν 'φιλάσθενο' κινητήρα.
Μα δεν ήταν θέμα εγκράτειας. Την Πέμπτη και ο JPM είχε παρόμοιους χρόνους με τον KR, το δε απόγευμα ήταν ταχύτερος, αλλά δεν έκαψε 'ασπίδες'/φλάτζες/καλώδια σαν τον KR.
Ο κινητήρας - να μην τον ματιάξουμε - πέρα από την περίπτωση JPM δεν μας ξανάβγαλε μπλε χρωματάκι (και ελπίζω να παραμείνει έτσι).
'to finish first, first you have to finish' (σοφότατο γνωμικό)
'To finish first, first you have to (be) finnish'
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
'To finish first, first you have to (be) finnish'
'To finish first,first you must not be finnish'
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
'To finish first, first you have to (be) finnish'
'To finish first,first you must not be finnish'
Πολύ καλό!
Αυτό που αδυνατώ, όμως, εγώ να καταλάβω είναι το εξής: τι σόι 'ασπίδα θερμότητας' είναι αυτή που χρησιμοποίησε η Mclaren αφού δεν αντέχει τη θερμότητα και πιάνει φωτιά!
-
Ferrari Hi-Res pictures - Monaco GP
-
-
Τι να λεμε βρε elteo τωρα?
Προφανως δεν διαβασες ή διαβασες και ξεχασες οτι δεν εγκατελειψε απο κινητηρα ο Raikkonen, μονο μια φορά ο Montoya στο GP της Ευρωπης(και αυτη οταν του ειπαν απο τον ασυρματο να φουλ-αρει τις στροφες)...Όπως και να 'χει ομως, απολογουμαι...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πολύ καλό!
Αυτό που αδυνατώ, όμως, εγώ να καταλάβω είναι το εξής: τι σόι 'ασπίδα θερμότητας' είναι αυτή που χρησιμοποίησε η Mclaren αφού δεν αντέχει τη θερμότητα και πιάνει φωτιά!
Υποτίθεται ότι η ασπίδα θερμότητας προστατεύει από τη θερμότητα κάποιο χώρο μέσα στο μονοθέσιο που πρέπει να διατηρηθεί σε χαμηλή θερμοκρασία, επομένως πρέπει να αντέχει πρώτα η ίδια τη θερμότητα.
Εσύ μπορείς να μου εξηγήσεις το λάθος αφού είσαι τόόόόσο έξυπνος?
-
Χαλαρωσε! Αστειακι έκανε...
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Χαλαρωσε! Αστειακι έκανε...Χαλαρότατος είμαι!
-
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Τι να λεμε βρε elteo τωρα?
Προφανως δεν διαβασες ή διαβασες και ξεχασες οτι δεν εγκατελειψε απο κινητηρα ο Raikkonen, μονο μια φορά ο Montoya στο GP της Ευρωπης(και αυτη οταν του ειπαν απο τον ασυρματο να φουλ-αρει τις στροφες)...Όπως και να 'χει ομως, απολογουμαι...
Προσωπικα δεν μου αρεσε αυτη η τακτικη που επελεξαν οι μηχανικοι της ΜcLaren...
Στις ελευθερες δοκιμες της Πεμπτης ο Kimi ειχε προβλημα με τις καλωδιωσεις στον κινητηρα του,αλλα οι μηχανικοι του επελεξαν να τις αλλαξουν μονο και μονο για να μην δεχτουν ποινη 10 θεσεων...κατι το οποιο στερησε ομως στον αγωνα απο τον Φινλανδο τουλαχιστον 8 σιγουρους βαθμους...αφου ως γνωστον ο Raikkonen εγκατελειψε απο υπερθερμαση στις καλωδιωσεις και οχι απο σπασιμο οπως σωστα λεει ο Βασιλης...Υ.Γ Και οσο γι αυτα που βλεπω μερικοι να γραφουν του τυπου ''ο Montoya κοιμοταν και οτι δεν εκανε τιποτα...'',ειναι μ@λ@κιες για να μην πω γελοια...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πολύ καλό!
Αυτό που αδυνατώ, όμως, εγώ να καταλάβω είναι το εξής: τι σόι 'ασπίδα θερμότητας' είναι αυτή που χρησιμοποίησε η Mclaren αφού δεν αντέχει τη θερμότητα και πιάνει φωτιά!
Εγκάθετε!
Η ασπίδα θερμότητας περιείχε και αυτό:
Εχουν θησαυρίσει τα ψιλικατζίδικα και τα σούπερ μάρκετ με τις τελευταίες πατέντες της ΜακΛάρεν
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Ναι να σημειωσουμε επισης οτι ο Button τερματισε 6ος στην Ισπανια (οπου η ομαδα δεν θα πηγαινε καλα) και 11ος στο Μονακο (οπου ηταν η ΠΙΣΤΑ του) πισω απο τον Liuzziπου ειναι και κεινοι που υπερασπιζονταν τον ερασιτεχνισμο της πριν μερικα γκραν πρι....
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Υ.Γ Και οσο γι αυτα που βλεπω μερικοι να γραφουν του τυπου ''ο Montoya κοιμοταν και οτι δεν εκανε τιποτα...'',ειναι μ@λ@κιες για να μην πω γελοια...Ε πες μας τότε ρε Φάνη, εκτός από το να γυρνάει στην πίστα χωρίς να απειλήσει ποτέ κανέναν και χωρίς να απειληθεί από κανέναν, τι το αξιοσημείωτο έκανε, γιατί εμείς οι γελοίοι δεν είδαμε τίποτα άλλο.
-
Under-fire Schumacher apologises to Alonso
Germany's seven-time Formula One Champion Michael Schumacher on Monday apologised to Fernando Alonso for wrecking his fast qualifying lap for the weekend's controversial Monaco Grand Prix.
Schumacher was accused of deliberately parking his car on the circuit to ruin the defending drivers' world champion's best lap.
The move denied Renault driver Alonso the chance to better Schumacher's time and the FIA, motor racing's governing body, ruled the manoeuvre was intentional and relegated the German to the back of the grid.
'I can only apologise to Fernando,' said Schumacher, who finished fifth after starting 22nd. 'He had just honestly put the ideal lap together in this moment, but at no moment was it my intention, because I didn't even know where Fernando was, at that moment - because, here, with the strategy you can stagger things.
'He could have been out in front of me. He could have finished his lap. I didn't know. I didn't really care because I do my own job at this moment and I'm highly concentrated.
'So, absolutely, at no moment was that the intention. As I said, if you know what we know, then you would understand.'
Schumacher said he was disappointed that he could not defend his position properly when he was accused of his professional foul.
'It was pretty disappointing to have to go and not be able to do something,' said the seven-times drivers Champion.
'Although there was plenty of evidence and we managed to provide very important information that it was not possible to see from the outside. But nevertheless at certain moments, certain situations are pre-judged and that's where you are. You have to pay for it. We paid for it, we did it in style, we raced as hard as we could, and we got some points. What is important now is that we've got to look forward from now on.'Schumacher had earlier hit out at his critics in an interview with Bild daily: 'I did not know where (Fernando) Alonso was and I have a clear conscience.'
Renault boss Flavio Briatore, who was Schumacher's team chief when the pair were together at Benetton, was just one high-profile figure to express his disgust at the move.
Schumacher moved from the back of the grid to finish the race in fifth but is now 21 points behind Alonso in the championship standings after the Spaniard won the race.
'I am still second in the standings and I think the title is still possible,' vowed Schumacher. 'Whoever knows me and watched the race knows I do not do giving up.'
Επίσης:
One of the three stewards who sent Michael to the back of the grid, meanwhile, defended their decision.
Spaniard Joaquin Verdegay said: 'He performed some absolutely unnecessary and pathetic counter-steering (and) lost control of the car while travelling at 16kmh! That's something completely unjustifiable, and the engine (also) shut off because he wanted it to.'
WTF?
Πηγη: F1-Live.com
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Υ.Γ Και οσο γι αυτα που βλεπω μερικοι να γραφουν του τυπου ''ο Montoya κοιμοταν και οτι δεν εκανε τιποτα...'',ειναι μ@λ@κιες για να μην πω γελοια...
Ε πες μας τότε ρε Φάνη, εκτός από το να γυρνάει στην πίστα χωρίς να απειλήσει ποτέ κανέναν και χωρίς να απειληθεί από κανέναν, τι το αξιοσημείωτο έκανε, γιατί εμείς οι γελοίοι δεν είδαμε τίποτα άλλο.
Τερματιζει σας πειραζει,δεν τερματιζει παλι σας πειραζει...
Οταν ξεκολλησεις ελα να μιλησουμε γιατι με αυτα που λες συζητηση μαζι σου δεν μπορω να κανω...Ο ανθρωπος πηρε ''αθορυβα'' και μαγκια του γι'αυτο 8 πολυτιμους βαθμους για την ομαδα του,ο Kimi μπορεις να μου πεις τι εκανε...?
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Υ.Γ Και οσο γι αυτα που βλεπω μερικοι να γραφουν του τυπου ''ο Montoya κοιμοταν και οτι δεν εκανε τιποτα...'',ειναι μ@λ@κιες για να μην πω γελοια...
Ε πες μας τότε ρε Φάνη, εκτός από το να γυρνάει στην πίστα χωρίς να απειλήσει ποτέ κανέναν και χωρίς να απειληθεί από κανέναν, τι το αξιοσημείωτο έκανε, γιατί εμείς οι γελοίοι δεν είδαμε τίποτα άλλο.
το οτι γυρνουσε καποια στιγμη προς τη μεση του αγωνα πανω απο 1 δευτερολεπτο πιο γρηγορα απο fa kr kai weber δεν το προσεξες.απο 8 sec περιπου,κατεβασε στο 0,5.
Επίσημο thread:GP Mονακό