-
το μεταφερω οπως το μεταφραζει ακριβως , στο τελος λεει:
'Αυτός δίνει totaalresultaat 28,1 σημείων σε 32 και αυτός τον παράγει σύμφωνα με το EuroNCAP 4 ASTRE. Μέχρι να κερδίσει τον αριθμό του ASTRE είναι 5.'
-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΕΤΣΙ ΤΙ ΛΕΤΕ?????
-
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 800/12.jpg
Απο τη φωτογραφία αυτή για ένα αστέρι και με το ζόρι.
-
ΣΤΑ crash test μετραει και η ζημια που προκαλει το καθε χτυπημα αν ειναι και κατα ποσο σοβαρο κ.τ.λ. Γιατι λοιπον αναφερουν για 4 EURONCAP????
-
Το κουράζεις...
Αναφέρουν ότι σύμφωνα με το EuroNCAP θα ήταν 4 αστέρια. Εσύ το πιστεύεις? Αν δεν υπήρχε ανεξάρτητος οργανισμός και τα έκαναν όλοι μόνοι τους, όλα τα αμάξια θα είχαν 4 και 5 αστέρια.
Μπορεί να πάει στο EuroNCAP και να πάρει στα αλήθεια 4 ή μπορεί και να πατώσει. Απλώς δεν ξέρουμε και τέτοια πράγματα δεν είναι για εικασίες.
Πάντως στη φώτο που σου λέει ο ΙΚΕ αν το χρώμα πάνω στο τιμόνι είναι από το κεφάλι της κούκλας δεν είναι ούτε 1 αστέρι.
Δεν θέλουμε να 'στην πούμε' απλώς να λες ξαφνικά ότι το νέο Niva είναι το καλύτερο τζιπ όλων, ότι πατάει το νέο GV και ότι θα τα σαρώσει όλα αν το εισάγουν (που δεν το εισάγουν γιατί το έφτιαξαν για την ψυχή της μάνας τους και δεν θέλουν να ρημάξουν την αγορά) νομίζω ότι καταλαβαίνεις πως ακούγεσαι υπερβολικός.
-
Eγώ δεν θελω να ελθω σε αντιπαραθεση με κανέναν συνφορουμιστα καθε αλλο μαλιστα, προβάλω αυτό που βρίσκω στο διαδυκτιο ,γιατι για το συγκεκριμένο αμάξι δεν εχουμε εμπειρίες , και ετσι το κρίνω, τώρα αν κανω λαθος τι να πω, απλα βαζω τα συν και τα πλην ετσι οπως τα βρισκω και λέω:
ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ? 4Χ4 ωραία.- Πρέπει να ειναι κοντό =ΟΚ
2)Αντε να χωράει και την οικογένεια = ΟΚ
3)Γωνιες εισόδου- εξόδου καλές =ΟΚ
4)Να ειναι οικονομικό με μοντέρνο κινητήρα = ΟΚ - Να μήν είναι ακριβό αφού προοριζεται για '' ΣΠΑΣΙΜΟ''= ΟΚ
- Να εχει πανω του ολων των ειδών τις επιλογές τετρακίνησης, οπως μονιμη τετρακινηση, μπλοκε κεντρικο, μπλοκε μπροστινο, μποκε πίσω, ΑΡΓΟ, αργο με μποκαρισμενο το κεντρικο, αργο με ελευθερο το κεντρικο (γιατι ετσι θελω να παω μια διαδρομη)=ΟΚ
7)Να είναι αυτοκίνητο αντοχής ,νομιζω=ΟΚ
Να ειναι ασφαλές = ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ αν φθανει το EURONCAP 4* - Nα ειναι εμφανίσιμο = ? σαν κατι μεταξύ OPEL & SAXO ειναι ,τι να πω...
- Πρέπει να ειναι κοντό =ΟΚ
-
Και από ποιότητα κατασκευής? Αξιοπιστία? Από εμφάνιση άστο καλύτερα,
BTW έχεις καμιά σελίδα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά στα Αγγλικά? Έχει όλες αυτές τις επιλογές που λες?
- Να εχει πανω του ολων των ειδών τις επιλογές τετρακίνησης, οπως μονιμη τετρακινηση, μπλοκε κεντρικο, μπλοκε μπροστινο, μποκε πίσω, ΑΡΓΟ, αργο με μποκαρισμενο το κεντρικο, αργο με ελευθερο το κεντρικο (γιατι ετσι θελω να παω μια διαδρομη)=ΟΚ
Από χώρους τι λέει? Ο κινητήρας ποιος είναι?
Τιμή περίπου ποια είναι σε Ευρωπαϊκές χώρες που εισάγεται?
-
site υπαρχουν πολλα με τεχνικα χαρακτηριστικα οπως π.χ.
http://www.ladanivabelgium.be/Chevy_Niv ... lmotor.htm
αργοτερα θα δώσω και αλλα.
-
Το θεμα ειναι να μην περνουμε στραβα κατ, ετσι επειδή κατι μας την σπαει με το προκατοχο του και απο εκει και περα να τα βλεπουμε ΟΛΑ αρνητικα.Αν κυτταξεις την τελαυταια εκδοση την trophy λέι οτι εκτος απο τα statard που νομιζω τα γνωρίζουμε ολοι εχει ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
Following offroader’s options are added to the standard equipment:
Electric hoist, removable (to be fixed and transported in the trunk)
Self-locking limited-slip differential (cross-axle, symmetric and spiral), set in front and rear axles
Snorkel
Ball sockets, increased strength of tie-rod ends
Mechanical automatic timing chain tensioner
Hooking device
Larger tyres size 215/75 R15
Light-alloyed forged wheel discs
Single-tube hydraulic shock absorbers with improved characteristics
Additional lamps (high position)
Pilot-light
Roof rack
Rack bar jack
Send truck
The car was designed for people who like hunting and fishing as well as extreme road-off driving.http://www.gm-avtovaz.ru/new_en/index.p ... flashMenu= ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ
-
Για τα 3 μπλοκέ που λέει?
-
Self-locking limited-slip differential (cross-axle, symmetric and spiral), set in front and rear axles
Εδω δεν λεει με τα λιγα αγγλικα που ξερω οτι εχει χειροκίνητο μπλοκε μπροστα και πισω? -
τιμη σε ρουβλια 321,000.00 and 353.500,00 rubles accordingly
http://www.gm-avtovaz.ru/new_en/index.p ... nformDetal
-
προσπαθω να βρω για το TROPHY για το οποιο και μιλαμε, αν μπορει καποιος να μας πει ποσο ειναι σε ευρω καλο θα ηταν.
-
τεχνικα χαρακτηριστικα
http://www.gm-avtovaz.ru/new_en/index.p ... F1&model=n -
και μετα συνεχεια τεχνικων χαρακτηριστικων
http://www.gm-avtovaz.ru/new_en/index.p ... F1&model=n -
Πιθανολογώ οτι επειδη το' trophy' παρουσιαστηκε πριν 4-5 ημέρες δεν εχουν δωσει ακόμα τιμές.
-
Τι ειναι ρε παιδια τα ρουβλια???
-
Οπως λεμε 'τούβλια' ? κατι τετοιο
-
Για να βρισκουμε την τιμη σε ευρω
http://www.mataf.net/en/exchange-RUB.htm
Ερώτηση για NIVA