-
Ρυθμίσιμη συμπεριφορά, ε;
Μπράβο στους Πεζαίους! Αλλά τα 1200 κιλά είναι πάααααρα πολλά!
-
- οτι το 207 προσφερεται σε λογικη τιμη
-
Η συζήτηση περί αγοράς καινούριων σουπερμίνι ή 'παλιών' μικρομεσαίων μεταφέρθηκε εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=18522
[moderator]
-
Κανένας που να το ζαχαρώνει; Ειδικά αυτό το μελί είναι...άλλο πράγμα!
-
Εγώ το ψιλοζαχαρώνω για να πώ την μαύρη αλήθεια με τον 1.6Τ βέβαια αλλά....who knows είναι και το 'γεροντίστικο' αλά 307 εσωτερικό στην μέση...
-
Έχει βγεί το 1,6Τ???
Αν όχι πότε το περίμενουμε;;
Άλογα;;
Τιμή;;; -
Αν και όταν βγει το 1.6Τ, μάλλον δεν θα σε πειράζει καθόλου το γεροντίστικο εσωτερικό, πίστεψέ με!
Δεν εννοώ ότι όταν βγει, θα είσαι μάλλον σιτεμένος, αλλά ότι αν το πάρεις και στο μελί, δεν θα σε νοιάζει καθόλου...
-
πολύ space look ,θα πουλήσει
-
μιξη 206 και 307....μεχρι και το νουμερο τουμοντελου κανει κρα...207!!!
σιγουρα μια απο τις καλες επιλογες της κατηγοριας...πιστευω οτι ειναι πανω απ ο το γκραντε πουντο...φυσικα μιλαμε για 1.6
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
σιγουρα μια απο τις καλες επιλογες της κατηγοριας...πιστευω οτι ειναι πανω απ ο το γκραντε πουντο...φυσικα μιλαμε για 1.6
Τόσο αργό που κάναν το Punto, σιγά το δύσκολο!
Πάντως είναι σε σχετικά λογική τιμή (σε σχέση με τα άλλα) για 1600...
-
παντως οι σπορτ εκδοσεις του 207, εχουν διαφοροποιημενο εσωτερικο, με στυλ καρμπον κλπ.
Οποτε ισως δεν ειναι τοσο γεροντιστικο. -
Σε αυτή τη φωτογραφία, το μόνο που δε μου αρέσει είναι η θέση της οθόνης και το κάλυμμα αυτής (όπως και στο 307). Απαραίτητο το κάλυμμα για την προστασία από τον ήλιο (και για να φαίνεται κιόλας) αλλά δίνει την εντύπωση ότι το προόριζαν για μετακινούμενη οθόνη (όπως πχ στο Mazda 6) και μετά λόγω κόστους αποφάσισαν να την κάνουν σταθερή.
-
Τελικα το εχει παρει κανεις βρε παιδια να μας πει καμμια πρωτη εντυπωση.??
Αντε να παιρνουμε σειρα!! -
Σχόλια από το 'στατικό έκθεμα' (1.6 Executive Pack) που είδα στην έκθεση:
ΚΑΛΑ:
- Εξαιρετική ποιότητα κατασκεύης (τόσο σε αφή όσο και σε εικόνα μου φαίνεται ανώτερη του Clio).
- Θαυμάσια θέση οδήγησης και πληρέστατο ταμπλό
- Εντυπωσιακή εμφάνιση
ΜΕΤΡΙΑ:
- Το κιβώτιο έχει μεγάλες διαδρομές
- Ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει - για το μέγεθος του αυτοκινήτου.
- Είναι και φαίνεται ογκώδες
ΑΣΧΗΜΑ:
- Ο χώρος στο πίσω κάθισμα (ειδικά για το κεφάλι). Στριμώχτηκα όσο και στο δικό μου!
- Το ρύγχος μπροστά πετάει έντονα και γενικά -παρότι εντυπωσιακό- παύει να είναι κομψό όπως το 206, έχοντας πολλές... προεξοχές (ειδικά χαμηλά πίσω).
- Η απομίμιση 'ανθρακονήματος' στο ταμπλό. Έλεος με τις πλαστικούρες με τα μπιμπίκια που γυαλίζουν (σα χάντρες για ιθαγενείς) στα λεγόμενα sport-exclusive-executive μοντέλα κάθε λογής.
Θα προσπαθήσω την επόμενη εβδομάδα να το οδηγήσω.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Σχόλια από το 'στατικό έκθεμα' (1.6 Executive Pack) που είδα στην έκθεση:ΚΑΛΑ:
- Εξαιρετική ποιότητα κατασκεύης (τόσο σε αφή όσο και σε εικόνα μου φαίνεται ανώτερη του Clio).
- Θαυμάσια θέση οδήγησης και πληρέστατο ταμπλό
- Εντυπωσιακή εμφάνιση
Τα υλικά του εσωτερικού στο Clio δείχνουν σαφώς ανώτερα σε ποιότητα. Για μένα εντελώς αδιάφορο αυτό βέβαια. Στα άλλα δύο που λες, μαζί σου.
ΜΕΤΡΙΑ:
- Το κιβώτιο έχει μεγάλες διαδρομές
- Ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει - για το μέγεθος του αυτοκινήτου.
- Είναι και φαίνεται ογκώδες
Το κιβώτιο δεν έπρεπε να σου κάνει εντύπωση αν οδηγείς 206. Είναι ακριβώς ίδιο σε διαδρομές και αίσθηση. Συνηθίζεται εύκολα πάντως. Ογκώδες, ναι είναι. Το είδα σταματημένο δίπλα σε 307, και το 307 δείχνει μικρότερο!
ΑΣΧΗΜΑ:
- Ο χώρος στο πίσω κάθισμα (ειδικά για το κεφάλι). Στριμώχτηκα όσο και στο δικό μου!
- Το ρύγχος μπροστά πετάει έντονα και γενικά -παρότι εντυπωσιακό- παύει να είναι κομψό όπως το 206, έχοντας πολλές... προεξοχές (ειδικά χαμηλά πίσω).
- Η απομίμιση 'ανθρακονήματος' στο ταμπλό. Έλεος με τις πλαστικούρες με τα μπιμπίκια που γυαλίζουν (σα χάντρες για ιθαγενείς) στα λεγόμενα sport-exclusive-executive μοντέλα κάθε λογής.
Θα προσπαθήσω την επόμενη εβδομάδα να το οδηγήσω.
Σύμφωνος σε όλα
Still, παραμένει επιλογή μου στην κατηγορία. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
- Η απομίμιση 'ανθρακονήματος' στο ταμπλό. Έλεος με τις πλαστικούρες με τα μπιμπίκια που γυαλίζουν (σα χάντρες για ιθαγενείς) στα λεγόμενα sport-exclusive-executive μοντέλα κάθε λογής.
Ε τι να κάνουμε, το αληθινό ανθρακόνημα το φύλαξαν για τα φρένα
-
Απο τό βρετανικό Autocar
Remember that the 207 is not only slightly bigger than the 206, but also massively heavier.
As you might expect, the 207 grips well, understeers gently and never does anything that might catch out even an over-enthusiastic teenager recently relieved of his L-plates. But nor, as you may also be suspecting, is there much in the way of fun to be had here. The chassis is poised and the steering accurate, but there’s no sense of being part of the action.
http://www.autocar.co.uk/RoadTest_Summa ... _ID=220034
Το 4auto δίνει στο 1.4 κατανάλωση 11λ/100χλμ.....
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Σχόλια από το 'στατικό έκθεμα' (1.6 Executive Pack) που είδα στην έκθεση.1.4 Trendy για μένα χθες...
+ ΣΥΝ
-
Ωραίο, ώριμο σχέδιο του 206, λες και πήρανε το 206 GTi 2.0 και το 'φτιάξανε'. Αποτέλεσμα ικανοποιητικότατο.
-
Ποιότητα κατασκευής τέτοια, που άνθρωπος ή ζώο ΔΕΝ θα αγοράσει το 206 αν βρίσκονται στην ίδια έκθεση (ισχύει για όλα τα σούπερμίνι νέας κοπής). Παρασάγγες...!
-
Ημιμπάκετο κάθισμα οδηγού-συνοδηγού με ωραία στήριξη μέσης και πολύ 'λειτουργικό' ύφασμα, όχι ακριβό αλλά νιώθεις ότι θα δείχνει καθαρό και θα μείνει σε καλή κατάσταση για καιρό.
-
Μεγάλο πορτ-παγκάζ (270 λίτρα)
-
Πολύ καλοί χώροι για τα γόνατα των πίσω. Πίσω από τη θέση οδήγησής μου (είμαι 1.85), θα πήγαινα άνετα ταξίδι στο πίσω κάθισμα (όπου πάλι θα ήμουν 1.85!)
-
Ωραίος πίνακας οργάνων και ωραία η φάση με το όργανο λαδιού (όταν ανοίγεις τον κινητήρα, δείχνει πίεση λαδιού και μετά γυρνάει στη θερμοκρασία, το βρήκα πολύ έξυπνο)
-
Επιτέλους η ρεζέρβα μέσα!!! Δεν μπορώ να καταλάνω τι κερδίζουν οι εταιρείες με τη ρεζέρβα σε σχάρα από κάτω...
-
Εκπληκτικό χρώμα το μελί ρε παιδιά...
- ΠΛΗΝ ή θέμα γούστου
-
Ωραίο, ώριμο σχέδιο του 307. Η ομοιότητα όχι μόνο στις διαστάσεις, αλλά και στο πώς φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα.
-
Εσωτερικά, το σχέδιο της κονσόλας είναι λίγο 'περίεργο', μια που έχει ένα σχεδιαστικό twist, το οποίο όμως ούτε πολύ σε 'πολυτέλεια' κάνει ούτε σε εργονομία -πολλά κουμπάκια ρε παιδί μου, και αυτό το γείσο κάτω από την οθόνη, ποιος το σκέφτηκε; Μήπως δεν ήταν της Πεζό σχεδιαστής; Κατάσκοποι από την Ν.Κορέα υποψιάζομαι έκαναν σαμποτάζ!
-
Θέση οδήγησης, στην οποία άνθρωπος δεν νομίζω ότι θα γούσταρε να οδηγήσει επιθετικά (ισχύει και για τα υπόλοιπα σούπερμίνι νέας κοπής). Το ταμπλό είναι τόσο βαθύ, που αν πέσει κάτι εκεί πίσω, μπορεί να χρειάζεται να λύσεις τους προβολείς για να το βρεις. Ο ορίζοντας πέφτει πιο μπροστά από το τέλειωμα του ταμπλό! Κάθεσαι πολύ ψηλά για να έχεις επαφή με το δρόμο (χθες ήμουν 1.85 και έπρεπε να κάνω τη θέση αρκετά ψηλά για να νιώσω καλά). Τα τριγωνοπαραθυράκια σε συνδυασμό με τις λίγο μυστήριες κολώνες, την άβυσσο του ταμπλό και τους καθρέπτες ιαπωνικών της χρυσής εποχής του '78-82, ενοχλούν λίγο στην ορατότητα. Φίλος κάτοχος του 206 με ύψος 1,70 δεν μπορούσε να βρει 'πολεμική θέση', όπως και εγώ. Στο C3 τουλάχιστον κάθεσαι ψηλά και εποπτεύεις όλο το δρόμο, πράγμα που στο 207 δεν γίνεται.
-
Ρηχό πορτ-παγκάζ. Ρε παιδιά, 4 μέτρα έχουν φτάσει τα άτιμα και έχουν 270 λίτρα (ισχύει για όλα τα σούπερμινι νέας κοπής); Αν όμως πηγαίνουν όλα τα έξτρα εκατοστά σε ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης...Το Clio μου έχει 250 λίτρα και είναι 3,77...και δεν ήταν και αχανές...
-
Το πρόβλημα με τα κεφάλια που λέει και ο Petros! Χθες, που όταν κάθισα πίσω, είχα ύψος 1.85, το κεφάλι μου ήταν πολύ κοντά στη χειρολαβή οροφής, στο κούφωμα του παραθύρου και κάπως καλύτερα στο κέντρο της οροφής. Κυρίως στο πλάι το πρόβλημα.
Αυτά! Το μόνο ΠΛΗΝ που με ενόχλησε πραγματικά ήταν η θέση οδήγησης. Τα υπόλοιπα είναι μικρής σημασίας.
Τι με ενόχλησε στον αντιπρόσωπο-πωλητή ο οποίος ήταν και γνωστός από την πώληση του 206 στον φίλο μου...
'Είναι ουδέτερο στο δρόμο, δεν πετάει κώλο, δεν είναι για παιχνίδια, δεν..., δεν..., δεν..., έχει ωριμάσει, δεν είναι για να το τρέχεις και να το λιώνεις κλπ.' και λίγο αργότερα:
'Αν δεν είναι αυτό το αυτοκίνητο νεανικό, τότε ποιο είναι;'
Ερώτησή μου: 'Με το 307 δεν θα γίνει εμφύλιος;'
Απάντηση: ' '.Σαν να μην είχε και πολλά επιχειρήματα, το προϊόν που έχει να πουλήσει είναι πολύ καλό, αλλά δεν έχει όπλα marketing, ειδικά όταν ο πρόγονος είχε πολλά βέλη στη φαρέτρα...
Υ.Γ. A, by the way, είχαμε θάψιμο του 1.4 με τα 90...1.600αρης και μάλιστα με επιχείρημα ότι 'νιώθεις και καλύτερα ψυχολογικά, επειδή έχεις 1.600'!
Θα κυκλοφορήσει και 75αρης (ναι ο γνωστός TU - Tough and Undying), ενώ το 206 αποχαιρέτησε τον 90αρη. Το 1.6Τ με τους 150 θα έρθει αργά το 2007, όπως έχουν ενημερωθεί.
-
-
Ο 'δικός μου' ο πωλητής πάντως -ειδικά όταν είδε ότι είμαι κάτοχος του 206 1.6- αμέσως ομολόγησε.
'Κανένα 207 δεν τραβάει όπως το 206. Αλλά μέχρι το τέλος του καλοκαιριού περιμένουμε το τούρμπο της BMW που θα είναι σούπερ'Τώρα βέβαια αν το τούρμπο καταβροχθίζει μία 15άρα λίτρα τα 100 για να πηγαίνει το ίδιο σβέλτα με το προηγούμενο GTi των 137 ίππων είναι κάτι που θα το δούμε λίαν συντόμως. Αυτό το τελευταίο το είπα εγώ...
-
Δηλ κανενας δεν το οδηγησε???
Δεν τα δινουν ακομα???
Peugeot 207 2006