-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τα 'εργοστασιακά' DRL στις ΗΠΑ δεν ανάβουν τα πίσω φώτα μόνο τα μπροστα.Αν γινει νομος ομως δεν θα πρεπει ολα τα αμαξια καινουργια και παλια να τα εχουν αναμμενα;Οποτε ολοι οσοι δεν τα εχουν εργοστασιακα θα πρεπει να αναβουν και τα πισω.
-
Oχι...τι τα πληρώσαμε τα auto lights...
-
Ο χρήστης eurkon έγραψε:
Ναι στη χρηση των φώτων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πιστεύω πως ανεξάρτητα από την επιβάρυνση της κατανάλωσης το γεγονός ότι ασυναίσθητα η προσοχή ακόμη και ενός αφηρημένου οδηγού ή πεζού μπορεί να ενταθεί θα οδηγήσει σε μείωση των ατυχημάτων. Ο ίδιος χρησιμοποιώ τα φώτα εδώ και χρόνια και οφέιλω να πω ότι σε δύο τουλάχιστον τροχονομικούς ελέγχους μου έγινε παρατήρηση γιατί τα είχα αναμμένα ντάλα μεσημέρι!Νομιζω οτι ειναι παρανομο να εχεις τα φωτα συνεχεια αναμμενα.Για αυτον τον λογο φανταζομαι μολις βγαινεις απο τουνελ υπαρχει πινακιδα 'Σβηστε τα φωτα σας'.Αφηρημενος οδηγος =εν δυναμει δολοφονος.Να κατσει σπιτι του καλυτερα.
Επισης αν δουλευει η κορνα συνεχεια τοτε και οι πεζοι θα ειναι πιο προσεχτικοι.Μηπως καπου εχει χαθει το μετρο;Μηπως θα επρεπε να υπαρχουν καλυτεροι δρομοι που να μην επιτρεπουν την συναντηση αντιθετα κινουμενων αυτοκινητων;Καλυτερο σχεδιασμο διαβασεων ,αλλα και τηρηση αυτων απο τους οδηγους και τους πεζους ,στις πολεις; -
Ενταξει δε γινεται ο δρομος Ανω Κλωκοθουρια - Αγιος Βησσαριων να εχει νησιδα στη μεση.
Απο την αλλη αυτο ακριβως ειναι το θεμα. Παιρνουμε ως δεδομενο οτι ο οδηγος ειναι καφρος, αφηρημενος, μιλαει στο κινητο, τρωει κλπ και παιρνουμε μετρα για να προσαρμοστουμε στην υπαρξη των κουκουρουκου οδηγων αντι να παρουμε μετρα να τους εξαφανισουμε απο τους δρομους.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επειδή για 3 μήνες πραγματικά δεν συννεφιάζει (Ιουν-Ιουλ-Αυγ), καταρρίπτουμε ένα μέτρο που μπορεί να δίνει λύσεις για τους υπόλοιπους 9;Δε βλέπω για ποιο λόγο θα έπρεπε να επιβάλλεται ένα τέτοιο μέτρο βάση ημερολογίου και όχι βάση καιρού, εφόσον ούτως ή άλλως θα ελέγχεται η τήρησή του.
Το θεωρώ να κυκλοφορούμε όλοι κάτω από τον καυτό ήλιο με τα φώτα αναμμένα (1) για να μην έχουμε να σκεφτούμε να τ'ανάψουμε σε περίπτωση συννεφιάς, βροχής, κλπ και (2) επειδή πιθανώς κάτι να έχουν να προσφέρουν ακόμα και στον ήλιο (σε ποιούς βρε, στους κατά 99% στραβούς που δε βλέπουν γύρω τους κάτω από το φως του ηλίου;;..)
Θα σας πω μια ιστορια απο το φετινο Πασχα.
Συνεβη στη Φινλανδια:
.....
Συμπερασμα: Αντιθετως με οσα λετε, αυτος που εδινε στοχο και χτυπουσε στο ματι ημουν εγω με τα σβηστα φωτα και οχι οι εκατονταδες με τα αναμμενα.Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιστοριούλα η οποία αποδεικνύει αυτό που είπαν παραπάνω οι Krusenstern, Kacey & σια.
(μεταξύ μας πάντως, απορώ πως σας έβλεπαν οι άλλοι οδηγοί και σας έκαναν σήμα... κανονικά θα έπρεπε να σας είχαν κάνει χαλκομανία... )αυτο ακριβως ειναι το θεμα. Παιρνουμε ως δεδομενο οτι ο οδηγος ειναι καφρος, αφηρημενος, μιλαει στο κινητο, τρωει κλπ και παιρνουμε μετρα για να προσαρμοστουμε στην υπαρξη των κουκουρουκου οδηγων αντι να παρουμε μετρα να τους εξαφανισουμε απο τους δρομους.
Αυτό ξαναπέστο!!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Καθε πότε ερχεσαι στην Ελλαδα; Γιατι τα τελευταια χρονια εχει κοντά 300 μερες ηλιοφανεια το χρονο δηλαδη 10 μηνες (7 μηνες το χρόνο διαφορά).Την πάτησες, γιατί μιλάς με μεγάλο φαν του ήλιου! Δεν ξέρω αν παρατήρησες το πόσο συννεφιά και βροχή φάγαμε φέτος, όπου ουσιαστικά ήλιο αργήσαμε πολύ να δούμε - τέλη Απριλίου οι πρώτες μαζεμένες μέρες ηλιοφάνειας και πλήρης ηλιοφάνεια από τις 12/5 και μετά. Το κλίμα αλλάζει και το παρακολουθώ! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως...
Το θέμα μας είναι το εξής: Οδηγώντας, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν φώτα τα αντιλαμβάνομαι από πολλαπλάσια απόσταση και είμαι σίγουρος ότι το φως των προβολέων τους ευθύνεται για αυτό (και όχι για το ότι 'είναι σπάνια', άρα τα προσέχω). Αν νιώθουν και άλλοι έτσι, καλώς να μπει το μέτρο. Αν δεν νιώθουν πιο ασφαλείς...μπορεί να είμαι μειοψηφία! Σημασία έχει ότι το έχουν υιοθετήσει μερικοί ήδη και στην Ελλάδα, και φαίνονται πιο εύκολα χωρίς να ενοχλούν κανέναν, μπορεί να γίνω και εγώ ένας από αυτούς, αν και βαριέμαι αφόρητα τη διαδικασία εξηγήσεων σε ηλίθιους αστυνομικούς.
Επανάσταση πάντως δεν θα έφερνε, το πολύ πολύ να έσωζε από μερικές μικρές χαζοσυγκρούσεις...Άλλα πράγματα χρειαζόμαστε για να είμαστε πιο ασφαλείς στους δρόμους...κινητό, ανούσιες κόντρες, ψευτοβιασύνες κλπ. Αυτά πρέπει να περιορίσουμε...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναι στη χρηση των φώτων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πιστεύω πως ανεξάρτητα από την επιβάρυνση της κατανάλωσης το γεγονός ότι ασυναίσθητα η προσοχή ακόμη και ενός αφηρημένου οδηγού ή πεζού μπορεί να ενταθεί θα οδηγήσει σε μείωση των ατυχημάτων. Ο ίδιος χρησιμοποιώ τα φώτα εδώ και χρόνια και οφέιλω να πω ότι σε δύο τουλάχιστον τροχονομικούς ελέγχους μου έγινε παρατήρηση γιατί τα είχα αναμμένα ντάλα μεσημέρι!
Νομιζω οτι ειναι παρανομο να εχεις τα φωτα συνεχεια αναμμενα.Για αυτον τον λογο φανταζομαι μολις βγαινεις απο τουνελ υπαρχει πινακιδα 'Σβηστε τα φωτα σας'.Αφηρημενος οδηγος =εν δυναμει δολοφονος.Να κατσει σπιτι του καλυτερα.
Επισης αν δουλευει η κορνα συνεχεια τοτε και οι πεζοι θα ειναι πιο προσεχτικοι.Μηπως καπου εχει χαθει το μετρο;Μηπως θα επρεπε να υπαρχουν καλυτεροι δρομοι που να μην επιτρεπουν την συναντηση αντιθετα κινουμενων αυτοκινητων;Καλυτερο σχεδιασμο διαβασεων ,αλλα και τηρηση αυτων απο τους οδηγους και τους πεζους ,στις πολεις;Δεν νομίζω ότι είναι παράνομο. Η πινακίδα μετά τα τούνελ δεν σημαίνει ότι τελειώνει η υποχρέωση σου να έχεις ανοικτά τα φώτα που σημαίνει η πινακίδα πριν το τούνελ? Δεν νομίζω το βράδυ να βλέπει κανείς την πινακίδα και να σβήνει τα φώτα!
Πάντως για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω σίγουρα. Δεν θυμάμαι στον ΚΟΚ να λέει κάτι για απαγόρευση λειτουργίας των φώτων την ημέρα πάντως.
-
Πολύ κοντά τα ποσοστά ...
Δεν νομίζω οτι στην χώρα με την περισσότερη ηλιοφάνεια στην Ευρώπη χρειάζεται αυτό το μέτρο ... -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αφορμή για το παρών ήταν ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο ένθετο 'Automotive' της Καθημερινής (20/5/2006) που έπεσε στα χέρια μου, με θέμα την πιθανή υποχρεωτική εφαρμογή της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με ανοικτά τα φώτα ακόμα και την ημέρα.Έχουν ακουστεί πολλές απόψεις από φίλους με τους οποίους το συζήτησα (όπως 'ένας ακόμα τρόπος να μας χώνουν πρόστιμα', 'θα ήταν ηλίθιο κάτι τέτοιο στην Ελλάδα και θα κάνει περισσότερο κακό παρά καλό ειδικά τους μήνες που έχει ήλιο', 'δε θα μπορείς πλέον να κάνεις σήμα στον άλλο που έρχεται κατά πάνω σου προσπερνώντας στο αντίθετο ρεύμα', 'τσάμπα κατανάλωση, λαμπτήρες, θέρμανση του περιβάλλοντος', ή 'αφού το κάνουν αυτοί εκεί πάνω ας το κάνουμε κι εμείς!')....
εγώ ψήφισα ναι ότι πρέπει να τα ανάβουμε τα φώτα, όσο για τους αντίθετους τα επιχειρήματα τους ειναι ανυπόστατα, απλά, δεν μπαίνω στην διαδικασία να τα αναλύσω
-
Ο χρήστης giannispolo έγραψε:
εγώ ψήφισα ναι ότι πρέπει να τα ανάβουμε τα φώτα, όσο για τους αντίθετους τα επιχειρήματα τους ειναι ανυπόστατα, απλά, δεν μπαίνω στην διαδικασία να τα αναλύσωΜήπως είσαι λίγο απόλυτος?
Αυτό:
Όχι.
Τώρα, να δεχτώ ότι σε βλέπουν καλύτερα με αναμμένα φώτα. Όταν τα ανάψουν ΟΛΟΙ, τι θα προσφέρει? Κανείς δεν θα ξεχωρίζει.
... γιατί είναι ανυπόστατο?
-
Όχι
Απλά υπερβολικό... έως και επικίνδυνο -
Γειά σας,
Η ...συζήτηση έχει ανάψει για τα καλά και το αποτέλεσμα είναι πάνω κάτω σχεδόν μοιρασμένο...!
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν επιστημονικές μελέτες και αναλύσεις για την αναγκαιότητα ή μη, της εφαρμογής των αναμένων φώτων και την ημέρα.
Όπου ισχύει το μέτρο αύτό, ίσως από κάποιες στατιστικές μετρήσεις προέκυψαν θετικά συμπεράσματα. Προσωπικά δεν το γνωρίζω.
Έχω την εντύπωση όμως, ότι οι περισσότεροι ασχολούνται με τους ...τύπους και όχι με την ουσία.
Αλήθεια οι δικυκλιστές γιατί κυκλοφορούν πάντα με τα φωτά ανοικτά ; Έχει δεν έχει ήλιο κλπ ; Συμβάλλει αυτό στην ασφάλειά τους ; Αν ναί, γιατί να μην επεκταθεί και στα αυτοκίνητα ;
Ας παραδειγματιστούμε λιγάκι από κάποιους που ασχολούνται (έστω και καθ ΄υπερβολή) με την ασφάλεια του οδηγού και όχι σαν τους '...δικούς μας'!! που ασχολούνται μόνιμα με τα πρόστιμα και πάντα κατασταλτικά, ενώ ποτέ προληπτικά ;.
Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι όλα τα προερχόμενα από έξω (Ευρώπη) είναι και σωστά, αλλά στον συνδυασμό αυτοκίνητο-οδηγός-δρόμος-ασφάλεια είναι σαφώς πολύ πιο μπροστά από εμάς.Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Νομιζω οτι ειναι παρανομο να εχεις τα φωτα συνεχεια αναμμενα.Για αυτον τον λογο φανταζομαι μολις βγαινεις απο τουνελ υπαρχει πινακιδα 'Σβηστε τα φωτα σας'.Αφηρημενος οδηγος =εν δυναμει δολοφονος.Να κατσει σπιτι του καλυτερα.
Επισης αν δουλευει η κορνα συνεχεια τοτε και οι πεζοι θα ειναι πιο προσεχτικοι.Μηπως καπου εχει χαθει το μετρο;Μηπως θα επρεπε να υπαρχουν καλυτεροι δρομοι που να μην επιτρεπουν την συναντηση αντιθετα κινουμενων αυτοκινητων;Καλυτερο σχεδιασμο διαβασεων ,αλλα και τηρηση αυτων απο τους οδηγους και τους πεζους ,στις πολεις;Δεν νομίζω ότι είναι παράνομο. Η πινακίδα μετά τα τούνελ δεν σημαίνει ότι τελειώνει η υποχρέωση σου να έχεις ανοικτά τα φώτα που σημαίνει η πινακίδα πριν το τούνελ? Δεν νομίζω το βράδυ να βλέπει κανείς την πινακίδα και να σβήνει τα φώτα!
Πάντως για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω σίγουρα. Δεν θυμάμαι στον ΚΟΚ να λέει κάτι για απαγόρευση λειτουργίας των φώτων την ημέρα πάντως.
Άρθρο 36
Κανόνες χρήσης των φώτων οχημάτων
...Τα φώτα πορείας απαγορεύεται να είναι αναμμένα, όταν το οδόστρωμα φωτίζεται αρκετά μεν μέσα στις κατοικημένες περιοχές αρκετά δε και συνεχώς εκτός κατοικημένων περιοχών, ώστε ο οδηγός να μπορεί να διακρίνει ευκρινώς από απόσταση τουλάχιστον εκατό (100) μέτρων, ως και όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση ή στάθμευση.
Τώρα, αν εσύ (γενικά αναφέρομαι) κυκλοφορείς με αναμμένα φώτα την ημέρα και σε σταματήσει η τροχαία και τους πεις 'Που είναι το πρόβλημα ρε σεις, το και το λέει ο ΚΟΚ κι εγώ ΔΕΝ μπορώ να διακρίνω ευκρινώς από απόσταση 100 μέτρων χωρίς τα φώτα μου ακόμα και την ημέρα'..... θα ήθελα να είμαι εκεί να δω τι θα πουν!
-
Ο χρήστης maximos έγραψε:
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν επιστημονικές μελέτες και αναλύσεις για την αναγκαιότητα ή μη, της εφαρμογής των αναμένων φώτων και την ημέρα.
Όπου ισχύει το μέτρο αύτό, ίσως από κάποιες στατιστικές μετρήσεις προέκυψαν θετικά συμπεράσματα. Προσωπικά δεν το γνωρίζω.
Έχω την εντύπωση όμως, ότι οι περισσότεροι ασχολούνται με τους ...τύπους και όχι με την ουσία.Αυτο που εγω εχω καταλαβει απο την ολη συζητηση ειναι οτι ΤΟ ΜΟΝΟ σιγουρο ειναι οτι ανεβαινει η καταναλωση κατα ενα ποσοστο μεχρι 3%.
Ως κρατος και ως ατομα, ακομη και αυτο το 3% ειναι δαπανηρο.
Ολα τα αλλα; Οπως λεει και ο Νιονιος
Φημες και ψευτιες και ανοησιες και στατιστικες -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Νομιζω οτι ειναι παρανομο να εχεις τα φωτα συνεχεια αναμμενα.Για αυτον τον λογο φανταζομαι μολις βγαινεις απο τουνελ υπαρχει πινακιδα 'Σβηστε τα φωτα σας'.Αφηρημενος οδηγος =εν δυναμει δολοφονος.Να κατσει σπιτι του καλυτερα.
Επισης αν δουλευει η κορνα συνεχεια τοτε και οι πεζοι θα ειναι πιο προσεχτικοι.Μηπως καπου εχει χαθει το μετρο;Μηπως θα επρεπε να υπαρχουν καλυτεροι δρομοι που να μην επιτρεπουν την συναντηση αντιθετα κινουμενων αυτοκινητων;Καλυτερο σχεδιασμο διαβασεων ,αλλα και τηρηση αυτων απο τους οδηγους και τους πεζους ,στις πολεις;Δεν νομίζω ότι είναι παράνομο. Η πινακίδα μετά τα τούνελ δεν σημαίνει ότι τελειώνει η υποχρέωση σου να έχεις ανοικτά τα φώτα που σημαίνει η πινακίδα πριν το τούνελ? Δεν νομίζω το βράδυ να βλέπει κανείς την πινακίδα και να σβήνει τα φώτα!
Πάντως για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω σίγουρα. Δεν θυμάμαι στον ΚΟΚ να λέει κάτι για απαγόρευση λειτουργίας των φώτων την ημέρα πάντως.
Άρθρο 36
Κανόνες χρήσης των φώτων οχημάτων
...Τα φώτα πορείας απαγορεύεται να είναι αναμμένα, όταν το οδόστρωμα φωτίζεται αρκετά μεν μέσα στις κατοικημένες περιοχές αρκετά δε και συνεχώς εκτός κατοικημένων περιοχών, ώστε ο οδηγός να μπορεί να διακρίνει ευκρινώς από απόσταση τουλάχιστον εκατό (100) μέτρων, ως και όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση ή στάθμευση.
Τώρα, αν εσύ (γενικά αναφέρομαι) κυκλοφορείς με αναμμένα φώτα την ημέρα και σε σταματήσει η τροχαία και τους πεις 'Που είναι το πρόβλημα ρε σεις, το και το λέει ο ΚΟΚ κι εγώ ΔΕΝ μπορώ να διακρίνω ευκρινώς από απόσταση 100 μέτρων χωρίς τα φώτα μου ακόμα και την ημέρα'..... θα ήθελα να είμαι εκεί να δω τι θα πουν!
Αφού λέει φώτα πορείας ρε συ (τα μεγάλα). Για τα διασταύρωσης μιλάμε τόση ώρα. (τα μεσαία)
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
λέει φώτα πορείας ρε συ (τα μεγάλα). Για τα διασταύρωσης μιλάμε τόση ώρα. (τα μεσαία)Έχεις δίκιο, τα φώτα 'διασταύρωσης' είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν εδώ! Ψάχνοντας περισσότερες πληροφορίες για τα DRLs, συνάντησα τα λεγόμενα 'Reduced Brightness High Beams' (φώτα πορείας με μειωμένη ένταση) και... κόλλησα! Η αλήθεια είναι ότι ο δικός μας ΚΟΚ δε μπορώ να είμαι σίγουρος πως θα τα αντιμετώπιζε τα συγκρεκριμένα DRLs, αλλά ίσως αυτό δεν είναι του παρόντος.
Για να γυρίσουμε σε αυτό που συζητούσαμε, δε βρίσκω κάτι άλλο στο άρθρο 36 του ΚΟΚ που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίων όποιου κυκλοφορεί με τα φώτα του αναμμένα και την ημέρα.
-
όταν γύρισα απο Φιλανδία και είχα βγάλει το δίπλωμα μου οδηγούσα πάντα με τα φώτα ανοιχτά καθώς έτσι μας έμαθαν πάνω (κάνει τρελή διαφορά!)
Αλλά κουράστηκα που μου έκαναν σινιάλο ολοι οτι τα έχω ανοιχτά, βαρέθηκα και την μουρμούρα φίλων και τελειωτικό χτύπημα ήταν όταν με σταμάτησε μπλόκο να μου κάνει παρατήρηση.Τώρα οταν είμαι πάνω, τα αυτοκίνητα οταν τα βάζεις μπρός εχουν τα φώτα μόνιμα ανοιχτά, ενώ εδώ μονο οταν σκοτεινιάζει. Είναι δύσκολο να αλλάξεις τον κόσμο μόνος σου..
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Είναι δύσκολο να αλλάξεις τον κόσμο μόνος σου..Το δύσκολο είναι να δείξεις ότι εφαρμόζοντας σε μια χώρα σαν την Ελλάδα κάτι που έκαναν οι βόρειοι λόγω μικρής ηλιοφάνειας θα έχει περισσότερο θετικά παρά αρνητικά αποτελέσματα.
Να πεις ότι βοηθάει και καμιά wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Daytime_running_lamp
'Scientific study of the value of DRLs has yielded widely divergent results. It is problematic and difficult to apply the successful results obtained in Scandinavian countries to jurisdictions like the U.S., Canada and Australia, for the ambient light conditions and vehicles in use are extremely different. Studies conducted in North America have thus far not shown a conclusive safety benefit to DRL, and have raised questions about possible safety disbenefits, e.g. turn signal masking, motorcycle safety reduction and/or glare, from certain DRL implementations. Nevertheless, a safety improvement is at least suggested by many studies'
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αυτο που εγω εχω καταλαβει απο την ολη συζητηση ειναι οτι ΤΟ ΜΟΝΟ σιγουρο ειναι οτι ανεβαινει η καταναλωση κατα ενα ποσοστο μεχρι 3%.
Ως κρατος και ως ατομα, ακομη και αυτο το 3% ειναι δαπανηρο.
Ολα τα αλλα; Οπως λεει και ο Νιονιος
Φημες και ψευτιες και ανοησιες και στατιστικεςΕντελώς προσωπική εκτίμηση και χωρίς στοχεία, αλλά αυτό το νούμερο μου φαίνεται πολύ μεγάλο. Αν μιλούσαμε για 0.3%, θα το θεωρούσα λογικό.
-
Ο χρήστης maximos έγραψε:
Αλήθεια οι δικυκλιστές γιατί κυκλοφορούν πάντα με τα φωτά ανοικτά ; Έχει δεν έχει ήλιο κλπ ; Συμβάλλει αυτό στην ασφάλειά τους ; Αν ναί, γιατί να μην επεκταθεί και στα αυτοκίνητα;Συμφωνείς με το 'ό,τι τραβάει την προσοχή την αποσπάει από κάτι άλλο' (βλέπεις π.χ. μια ωραία κοπέλα να διασχίζει το δρόμο)? Αν όχι, γιατί? Αν τραβούν τα φώτα των αυτοκινήτων μεγαλύτερο μέρος της προσοχής μας όντας αναμμένα και την ημέρα (έστω ότι έτσι πάει, ακόμα και κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο της Ελλάδας), δε νομίζεις ότι οι δικυκλιστές θα γίνουν αυτομάτως λιγότερο ορατοί και θα κινδυνεύουν περισσότερο απ' ότι τώρα?
Οι ποδηλάτες [κι εδώ μιλάω σε πρώτο πρόσωπο] χρησιμοποιούμε φωτάκια LED που αναβοσβήνουν για να μας προσέχουν περισσότερο οι οδηγοί των αυτοκινήτων. Θα μπορούσε κατά προέκταση και τα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν με τέτοια φωτάκια, που να αναβοσβήνουν, αλλά δε θέλω να σκέφτομαι ποιός θα έδινε σημασία στους ποδηλάτες τότε.
Υποθέσεις κάνω, βέβαια....
Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?...