-
Γι' αυτό λένε Μιχάλη!
-
Ο Βασίλης Viper, λόγω χαρακτήρα και εξαιτιας του πολύ ασχημου γεγονότος, που μας πείραξε ΟΛΟΥΣ...................... δεν ήθελε να γραψει και για τον αγώνα που έτρεξε εκείνος και άλλοι φίλοι...........
Ας το γραψω ομως εγω για ενημερωση.......
Έτρεξαν λοιπον στο IAME CHALLENGE στα Κιούρκα και σίγουρα ευχαριστήθηκαν, απο τον αγώνα, περασαν καλά και εκτός απο ψιλοθεματα του αγώνα, εμειναν ικανοποιημένοι ΚΑΙ απο το αποτέλεσμα......
ΚΕΕP KARTING............................
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Ο Βασίλης Viper, λόγω χαρακτήρα και εξαιτιας του πολύ ασχημου γεγονότος, που μας πείραξε ΟΛΟΥΣ...................... δεν ήθελε να γραψει και για τον αγώνα που έτρεξε εκείνος και άλλοι φίλοι...........Ας το γραψω ομως εγω για ενημερωση.......
Έτρεξαν λοιπον στο IAME CHALLENGE στα Κιούρκα και σίγουρα ευχαριστήθηκαν, απο τον αγώνα, περασαν καλά και εκτός απο ψιλοθεματα του αγώνα, εμειναν ικανοποιημένοι ΚΑΙ απο το αποτέλεσμα......
ΚΕΕP KARTING............................
Ξέρεις πως είναι το πρώτο κυπελλάκι που παίρνεις να σημαδεύεται από ένα τέτοιο γεγονός;
Τι να πω, πάμε για τον επόμενο.
Μια συνοπτική περιγραφή του αγώνα υπάρχει στο greek-kart...
-
Η εμεπειρία μου από καρτ είναι μόνο νοικιάρικα..αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να πάρω ένα δικό μου..
Μπορεί να μου πει κάποιος συνοπτικά πόσο περίπου κοστίζει η αγορά ενός μτχ καρτ για να ξεκινήσει κανείς?
Φαντάζομαι 100cc είναι καλά για αρχή..
Δεν ενδιαφέρομαι για κάποιο πολύ καλό και '''τελευταίας τεχνoλογίας'''..
αξιόπιστο σχετικά να'ναι..
Με γύρω στα 2000 βρίσκεις κτ αξιοπρεπές?
Και βασικά..ακόμα κ αν βρίσκεις..κάποιος τελείως άσχετος πως θα ξέρει αν αυτό που βλέπει στην αγγελία είναι καλό η όχι?
Ευχαριστώ προκαταβολικά;) -
Koίτα, για χομπίστες υπάρχουν 3 μοτέρ. Rotax, IAME & Rok όλα στα 125. Είναι πολύ πιο πολιτισμένα από τα 100 ενώ η αγορά οτιδήποτε άλλου είναι οικονομική αυτοκτονία. Με 2000 βρίσκεις κάτι καλό σε μτχ. Για οτιδήποτε θέλεις εδώ είμαστε...
-
100cc έγραψα επειδή φοβόμουν μήπως τα 125 είναι too much για αρχάριο..
Τα μηνιαία έξοδα για ένα τέτοιο καρτ σαν αυτά που φορούν τα μοτερ που αναφέρεις πόσα είναι πάνω-κάτω αν το χρησιμοποιεί κανείς μια φορά τη βδομάδα?
Χρειάζεται οπωσδήποτε αγορά τρέιλερ για τη μεταφορά του καρτ,ή μπορείς να το αφήνεις στην πίστα? -
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
100cc έγραψα επειδή φοβόμουν μήπως τα 125 είναι too much για αρχάριο..
Τα μηνιαία έξοδα για ένα τέτοιο καρτ σαν αυτά που φορούν τα μοτερ που αναφέρεις πόσα είναι πάνω-κάτω αν το χρησιμοποιεί κανείς μια φορά τη βδομάδα?
Χρειάζεται οπωσδήποτε αγορά τρέιλερ για τη μεταφορά του καρτ,ή μπορείς να το αφήνεις στην πίστα?Κι όμως το 'καθαρόαιμο' 100 είναι πολύ πιο βάρβαρο από τα χομπίστικα 125άρια.
Τα έξοδα; Πέρα από βενζίνες και λάδια, τα λάστιχα είναι το πιο 'βαρβάτο' έξοδο. Υπολόγισε 140-160
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
Ελπίζω να μην αργήσει πολύ η ώρα που θα πάρω κ εγώ ένα δικό μου -
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Η εμεπειρία μου από καρτ είναι μόνο νοικιάρικα..αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να πάρω ένα δικό μου..
Μπορεί να μου πει κάποιος συνοπτικά πόσο περίπου κοστίζει η αγορά ενός μτχ καρτ για να ξεκινήσει κανείς?
Φαντάζομαι 100cc είναι καλά για αρχή..
Δεν ενδιαφέρομαι για κάποιο πολύ καλό και '''τελευταίας τεχνoλογίας'''..
αξιόπιστο σχετικά να'ναι..
Με γύρω στα 2000 βρίσκεις κτ αξιοπρεπές?
Και βασικά..ακόμα κ αν βρίσκεις..κάποιος τελείως άσχετος πως θα ξέρει αν αυτό που βλέπει στην αγγελία είναι καλό η όχι?
Ευχαριστώ προκαταβολικά;)Ήρθες στην κατάλληλη παρέα..........
Η λύσεις για ενημέρωση είναι δυο ...........ή διαβάζεις το κομμάτι που έχουμε εδω που κάπου στις σελίδες που υπάρχουν εχουμε δώσει αρκετές φορές ανάλογες πληροφορίες ή κοιτάς τις ανάλογες καρτοσελίδες που έχουμε επισυνάψει..........
Οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοτι θέλεις μην διστάσεις να μας ρωτήσεις ακόμη και με pm....
(καρτάκι με περίπου 2000...ΑΨΟΓΟ υπάρχει και περιμένει... συνοδεύεται απο συμπαράσταση και συμβουλές...........μακράς διάρκειας....)
Ευχαριστώ Άγγελος.
-
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
Για αγορά καρτ βέβαια σκέφτομαι μετά τον Αύγουστο,όπου και θα έχω μαζέψει τα απαιτούμενα χρήματα..
Εύχομαι ως τότε να έχει πουληθεί το δικό σου βέβαια,αλλά αν δν έχει συζητάμε τότε -
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
Για αγορά καρτ βέβαια σκέφτομαι μετά τον Αύγουστο,όπου και θα έχω μαζέψει τα απαιτούμενα χρήματα..
Εύχομαι ως τότε να έχει πουληθεί το δικό σου βέβαια,αλλά αν δν έχει συζητάμε τότεΣταύρο ??? οτι θέλεις να ξέρεις πως είμαστε μια ΠΑΡΕΑ AΠΛΑ.....!!!!
Σκοπός μας η διασκέδαση και το 'ξεμπούκωμα' με όσο γίνεται λιγώτερα έξοδα.
Θέλουμε και νεους φίλους για να πάρουν γεύση της απόλαυσης που μας δίνουν τα καρτάκια.
Παρακολούθα τις σελίδες μας και οποτε έχουμε συνάντηση θα χαρούμε να σε δούμε και να τα πούμε απο κοντά για πολλά......Οσο για το καρτάκι μου βασικά δεν θέλω να το δώσω αλλά υπάρχουν 'τρύπες' για βούλωμα οπότε....
-
Θα χαρώ κ εγώ να τα πούμε στην επόμενη συνάντησή σας!
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Θα χαρώ κ εγώ να τα πούμε στην επόμενη συνάντησή σας!OK Μείνε συντονισμένος................
-
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, σε τί επίπεδο αξιοπρέπειας μπορεί να κινηθεί κάποιος στους αγώνες, οδηγώντας ένα μεταχειρισμένο καρτ?
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, σε τί επίπεδο αξιοπρέπειας μπορεί να κινηθεί κάποιος στους αγώνες, οδηγώντας ένα μεταχειρισμένο καρτ?Αν κατάλαβα εννοείς ότι έχοντας στην κατοχή σου παίρνεις την απόφαση να κατέβεις σε αγώνες?:hmmm:
Έχουμε και λέμε. Τον πρωταρχικό ρολο τον παίζει το τι συνδυασμό έχεις,σασσί-μοτέρ.Αναλόγως το τι μοτέρ έχεις κατεβαίνεις και σε ανάλογο πρωτάθλημα ή στα 3 challenge που υπάρχουν.Οι καλύτερη εξήγηση που μπορείς να πάρεις για αυτό που ρωτάς είναι να κάτσεις να διαβάσεις 4 παιδιά απο το φορουμ μας πως ξεκίνησαν φέτος τους αγώνες έχοντας καρτ 3-4 χρόνων παλαιότερα απο των ανταγωνισμό.Ο Δημήτρης τρέχει στο rotax challenge και έχει τερματίσει και τις φορές στην 13 θέση στους 25-27 αλλά δεν έχει την εμπειρία ακόμα και υποπίπτει σε λάθη.Τα άλλα 2 παιδιά Χρήστος-Βασίλης τρέχουν στο IAME challenge και στον 1ο αγώνα τερμάτισαν στην 8-9 θέση.Θέλω να σου πω ότι μεγάλο ρόλο παίζει το τι προπόνηση έχεις κάνει και σε τι κατάσταση είναι το σασσί και το μοτέρ.Απο κει και περά πρέπει να στηθεί το καρτ ανάλογα τις ανάγκες του οδηγού,της πίστας,των ελαστικών κτλ κτλ.Aυτό χρειάζεται έμπειρο άνθρωπο οπότε μπορείς να απευθηνθείς σε κάποιο του χώρου και να τον έχεις μηχανικό μόνο για των αγώνα.
Εύχομαι να μην έπεσα έξω και να σε βοήθησα.Ότι άλλο θες ρώτα.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, σε τί επίπεδο αξιοπρέπειας μπορεί να κινηθεί κάποιος στους αγώνες, οδηγώντας ένα μεταχειρισμένο καρτ?Αξιοπρεπέστατα!
Ειδικά το δικό μου έχει 'φάει' πολλές ώρες (σασσί 2002 μοτέρ 2003 με πάνω από 60 ώρες λειτουργίας), αλλά παρ'όλα αυτά με το minimum της συντήρησης πραγματικά χάρηκα τον αγώνα. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο που τερμάτισε πηγαίναμε τραινάκι... Δλδ οι διαφορές ήταν στα δέκατα.
Περισσότερο σημασία έχει να πάρεις το 100% του 'πακέτου' σου, παρά να έχεις το τέλειο καρτ και να έχεις το 70%.
Όπως έλεγε και ο αγαπημένος μου αντιπρόσωπος (
) 'Δεν έχει σημασία τι εξοπλισμό έχεις, αλλά ποιος θέλει περισσότερο να κερδίσει'... Trust me είδα από ΠΟΛΥ κοντά ένα παλιό καρτ να κερδίζει το καρτ του περσινού κυπελλούχου.
Καλύτερα πάντως να έρθεις σε κάποιον αγώνα να δεις την προετοιμασία από κοντά....
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, σε τί επίπεδο αξιοπρέπειας μπορεί να κινηθεί κάποιος στους αγώνες, οδηγώντας ένα μεταχειρισμένο καρτ?καινούργια λάστιχα να έχεις και μετα παίζουν μικρολεπτομέρειε1...
Σφιχτή πίστα -> χαλαρο σασσι (σφίγγει-χαλαρωνει απο την πισω καθετη ραβδο κατω απο την εξατμιση), μικρο σχετικα μετατρόχιο μπροστα (κατι ροδελες βαζεις βγαζεις), μεγάλο πίσω γρανάζι
ανοιχτή πιστα -> σφιχτο σασσι, μεγαλο μετατρόχιοο μπροστα, μικρό πισω γραναζι
Παιχνίδια με τα ζιγκλερ-> ζέστη-μικρό ζιγκλερ, κρύο, υγρασία μεγαλύτερο ζιγκλερ
Παίξιμο με Power ValveΆ και να αποφέυγεις τους ταρζαν!!Αυτοί συνήθως βγαίνουν εκτός γραμμής και παραφυλάς απο πίσω...!!!Άσε που αν ειναι πολυ ταρζαν έχεις να φας κλείσιμο που θα παει συνεφο!!
Γενικές Αρχές...Τα λέω καλά???
-
Μόνο όπου μεταξόνιο βάλε μετατρόχιο. Mεταξόνιο είναι απόσταση μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Μόνο όπου μεταξόνιο βάλε μετατρόχιο. Mεταξόνιο είναι απόσταση μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών.Ωπα, σωστά, γλώσεψα την μπερδα μου!!!
-
Παρακολουθώ αγώνες πολύ τακτικά κι επειδή το σπίτι μου είναι κανα 5λεπτο με το αυτοκίνητο από το Kartodromo, στη συγκεκριμένη πίστα δε χάνω αγώνα. Φίλε Viper, όσο για την προετοιμασία που λες, παλιότερα είχα την ευκαιρία να παρευρίσκομαι σε 'τέντα', όταν έτρεχε ο Κατσίμης στα καρτ, αλλά πλέον δεν έχω αντίστοιχο στενό σύνδεσμο. Και βαριέμαι να τον κυνηγάω στις αναβάσεις! Βέβαια, τόσο ο Σταμάτης, όσο και οι αντίστοιχοι οδηγοί που πάλευαν για τις θέσεις π.χ. 1-6 (Καϊτατζής, Αντωνιάδης κτλ) είχαν πάντα τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό.
Όμως τώρα, δε μπορώ να ξέρω ποιός οδηγάει τί, ούτε την οδηγική ικανότητα του καθένα για να μπορώ να κρίνω τη διαφορά που κάνει το καρτ.
Κι επειδή λόγω οικονομικών, η μόνη μου ευκαιρία να ασχοληθώ με τους αγώνες θα ήταν με ένα μεταχειρισμένο, κάνω μια έρευνα να δω τί παίζει και αν αξίζει.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ