-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Είναι και το COLT στο μυαλό μου, πιο πολύ για την 7ετή εγγύηση, αλλά το θέμα είναι πως δε ξέρω αν καλύπτει τα πάντα και δεύτερον δεν έχω ακούσει καλά λόγια για Σαρακάκη...
- εισαι σιγουρος οτι θελεις μικρο αυτοκινητο ? Π.χ με τις 16000 που κανει το Polo μπορεις να παρεις το Opel Astra 1.4 με πολυ καλο επιπεδο εξοπλισμου (λεω τώρα εγώ....).
Επίσης μπορεί να πάρει το Toyota Corolla 1.4 που είναι καλύτερο από το 1.4 Astra για την πόλη γιατί έχει πιο πρόθυμο κινητήρα χαμηλά (το τονίζω αυτό: για να φύγει από στάση το Corolla αρκεί ένα πατηματάκι στο γκάζι, ενώ το Astra θέλει πιο βαθύ πάτημα και ανέβασμα κάποιων στροφών). Έχει βέβαια και χαμηλότερη ποιότητα εξοπλισμού και κατασκευής, αλλά αυτό είναι διαφορετικό θέμα. Από εγγύηση παίζει 6ετής που είναι πιο πλήρης από την 6ετή της Opel.
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Eγω παλι γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα παρεις το Polo ?
Τελος παντων διαβασε προσεκτικα το μυνημα του S_Mario που νομιζω οτι ειναι ολη η ουσια, **ξεφυγε απο ταμπελες του στυλ 'ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ' **, οι καιροι εχουν αλλάξει και πλεον ολοι φτιαχνουν καλά αυτοκινητα.
Τα βασικα ερωτήματα ομως ειναι αλλα
-
εισαι σιγουρος οτι θελεις μικρο αυτοκινητο ? Π.χ με τις 16000 που κανει το Polo μπορεις να παρεις το Opel Astra 1.4 με πολυ καλο επιπεδο εξοπλισμου (λεω τώρα εγώ....).
-
Ποια ειναι τα κριτήρια σου ? Σε ενδιαφερει π.χ η καταναλωση βενζινης, η οδικη συμπεριφορα, η ποιοτητα κατασκευής (Πώς ορίζεις την ποιοτητα κατασκευής αλήθεια), η αξιοπιστια (προσεχε δεν ειναι ακριβώς το ιδιο πράγμα), οι επιδόσεις, η οικονομια στην συντήρηση (εχεις δει τιμοκαταλογο Service σε VW?), οι προσφερόμενες εγγυήσεις, το κοστος μεταπώλησης, η εμφάνιση ?
Βαλτα ολα αυτα κατω, συγκρινε, ιεράρχισε και μετά...
-
ΟΔΗΓΗΣΗ!! Δεν αγοραζουμε τουτου εαν δεν το οδηγήσουμε. Να εισαι σιγουρος οτι αρκουν 10-15 λεπτά οδήγησης για να αγαπήσεις ή να απορρίψεις ενα αυτοκινητο ανεξάρτητα ποσο καλό ή κακό ειναι...
-
Bάλε και το συναίσθημα (αν θέλεις)
και προχώρα
Κοίτα, το POLO όπως είπα είναι υποψήφιο.
Είμαι σίγουρος πως θέλω μικρό αυτοκίνητο (μικρό σε μέγεθος POLO, SWIFT κτλ, όχι μικρότερο). Τα κρίτηρια μου είναι όλα αυτά που προανέφερες, αλλά πρώτα απ'όλα θέλω ένα αμάξι να μου αρέσει. Να μην καίει τα 'κέρατα του' (δε θα κολλήσω στο 1 παραπάνω λίτρο στα 100 km από την στιγμή που μου αρέσει ένα αμάξι). Το service το σκέφτομαι, αλλά τιμές δε ξερω ούτε για το ένα ούτε για το άλλο. Αξιοπιστία πιστεύω πως πάνω κάτω θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα, όχι τόσο στην αισθητική, αλλά στην πρακτική (μακριά από μας!!). Ποιότητα κατασκευής με ενδιαφέρει να είναι καλή και όχι μάπα, αφού το αμάξι θα το κρατήσω για κάποια χρόνια.
Για το test drive έχεις δίκιο, κ εγώ πιστεύω πως θα μου ξεκαθαρίσει πολλά για το πιο να διαλέξω. Απλά, εξωτερικά μου αρέσει λίγο παραπάνω το POLO, ενώ μηχανικά έχω πιστεί πως το SWIFT είναι καλύτερο. Είναι και η διαφορά στην τιμή, και γι αυτό δε ξέρω.
Το COROLLA θα βγεί νέο μοντέλο μέσα στον επόμενο χρόνο ή κάνω λάθος? Αν είναι να βγεί, το θεωρώ αμαρτία να το πάρω.
-
-
Κάτσε να δεις πόσο θα κάνει το καινούριο (μπρρρρ) και αν θα βλεπεται γιατί από κάτι κατασκοπικές φωτογραφίες είναι μάπα. Οδήγησέ το, έτσι από περιέργεια. Για πόλη το θεωρώ άριστο. Έβγαλαν μια διαφήμιση αυτές τις μέρες - το δίνουν από 13.900. Προφανώς το 3θυρο 1400άρι με σχετικά λίγο εξοπλισμό. Αλλά σε σύγκριση με κάτι άλλα είναι σαφώς καλύτερο. Από αξιοπιστία μην το συζητάς σε σχέση με το polo. H διαφορά στο μήκος είναι ~26 πόντοι. Όχι τόσο σημαντική.
-
Κοίτα, η COROLLA η 1.4 Terra ας πούμε (που είναι η χαμηλότερη σε τιμή) έχει 15700 + το χρώμα + τις πινακίδες, βάλε δηλαδή κανά 700άρι παραπάνω.
Πάμε δηλαδή στα 16400? Τα βλέπω λίγο πολλά, εδώ δηλαδή δε πρέπει να σκεφτώ την επόμενη κατηγορία? Άσε που όπως είπα, δε θέλω να πάρω αμάξι και μετά από ένα χρόνο να βγεί νέο μοντέλο ή έστω facelift. Γιατί να μην είναι ωραίο το καινούριο? Απλά, χρειάζεται χρόνο το μάτι για να το συνηθίσει.
Θα κανονίσω αυτό το ρημάδι το test drive μπας και μου λυθούνε οι απορίες.
Άντε να δούμε.
EDIT
Τα service σε VW και SUZUKI, έχουν μεγάλη διαφορά? Τι άλλο πρέπει να κοιτάξει κάποιος εκτός από την τιμή κτλ κτλ?
-
Ο χρήστης pr0gressive έγραψε:
**Κοίτα, η COROLLA η 1.4 Terra ας πούμε (που είναι η χαμηλότερη σε τιμή) έχει 15700 + το χρώμα + τις πινακίδες, βάλε δηλαδή κανά 700άρι παραπάνω.Πάμε δηλαδή στα 16400? Τα βλέπω λίγο πολλά**, εδώ δηλαδή δε πρέπει να σκεφτώ την επόμενη κατηγορία? Άσε που όπως είπα, δε θέλω να πάρω αμάξι και μετά από ένα χρόνο να βγεί νέο μοντέλο ή έστω facelift. Γιατί να μην είναι ωραίο το καινούριο? Απλά, χρειάζεται χρόνο το μάτι για να το συνηθίσει.
Θα κανονίσω αυτό το ρημάδι το test drive μπας και μου λυθούνε οι απορίες.
Άντε να δούμε.
EDIT
Τα service σε VW και SUZUKI, έχουν μεγάλη διαφορά? Τι άλλο πρέπει να κοιτάξει κάποιος εκτός από την τιμή κτλ κτλ?
H corolla 1.4 Terra αυτη τη στιγμη έχει ακριβώς : 13.900 + 400euro (μεταλλικο χρωμα) = 14.300 Με το κλειδί στο χέρι
-
Τότε sorry, εγώ είδα την τιμή που γράφει σε αυτό εδώ το site.
-
Ο χρήστης S_Mario έγραψε:
H corolla 1.4 Terra αυτη τη στιγμη έχει ακριβώς : 13.900 + 400euro (μεταλλικο χρωμα) = 14.300 Με το κλειδί στο χέρι
Ίδια τιμή με το yaris;;;;
-
Ναι , μα είναι φυσικό ...
Η τιμη της Corolla εχει πεσει γιατι θα βγει το νεο μοντελο προς Ιανουαριο , και το Yaris ειναι φρεσκο μοντελο. -
Υπάρχει κανα URL με photos της καινούριας COROLLA?
-
Δεν θες να τις δεις.
-
Κοίτα, σε αυτό το topic Που έδωσες είχε μερικές που και καλά μπορούσες να φανταστείς πως θα είναι.
Αν έχει μούρη σαν το Yaris δεν θα είναι πολύ άσχημη, αλλά θα είναι διαφορετική από την σημερινή.
Όπως και να έχει αργεί και έχω κουραστεί για να περιμένω.
-
To θέμα είναι όχι να περιμένεις το καινούριο αλλά να επωφεληθείς από τις προσφορές για το τρέχον, εφόσον δεν σ' ενδιαφέρει το ότι θα αλλάξει το μοντέλο. Το νέο σίγουρα θα είναι αρκετά ακριβό αν κρίνεις από τις τιμές του νέου yaris. Όσο κοστίζει το yaris +2000 τουλάχιστον θα κοστίζει το Corolla. Βέβαια θα είνα πολύ πιο φρέσκο στα πάντα (μπλιμπλίκια, ασφάλεια, εσωτερικός σχεδιασμός, εξοπλισμός). Απλώς σήμερα με 15-16000 παίρνεις ένα καλό και αξιόπιστο αμάξι με χώρος που δεν έχει κανένα μικρό.
-
Λοιπόν, πήρα τηλ μια αντιπροσωπεία VW που την έχει ένας 'γνωστός'. Τα VW POLO 100hp θα σταματήσουνε από παραγωγή για λόγους τους οποίους δε γνωρίζει ο ίδιος. Μάλλον επειδή θα βγάλουνε το GTi .
Άρα POLO θα υπάρχουνε (100άρια) μέχρι να τελειώσει το απόθεμα. Τα 75άρια δεν θα σταματήσουνε να βγαίνουνε. Εσείς τι λέτε? Με ποιά λογική το κάνει τώρα αυτό? όχι η VW αλλά οποιαδήποτε εταιρεία...
Στην Γερμανία πάντως κυκλοφορεί και το cross-polo που είναι polo σε φάση polo αλλά πιο υπερυψωμένο, με πλαστικά στο κάτω μέρος του (σαν Citroen XTR ένα πράγμα). Η τιμή του (στα 100hp) είναι 17000 περίπου στην Γερμανία.
-
Ignis Sport!
13.430 με το κλειδι στο χερι... (αν παρεις ασημι, μαυρο + 400ευρω για μεταλλικο)
αεροσακοι οδηγου-συνοδηγου
ABS ΜΕ EBD
immobiliser
a/c
0-100 σε 8,9
Τελικη πολλοι απο το club 215km/h
14 ροπη στις 6100
vvti
109 αλογα (αντιπροσωπειας) 118 πραγματικα σε δυναμομετρο
Τρελο (αγωνιστικο) λουκ
Αξιοπιστια (μοτερ,κιβωτιο κορυφαια)
τριμεταλλικη φλαντζα οπως τα 106 ραλι
ανετοι οι χωροι για τους πισω παρολο που ειναι τριθυρο
διαθεσιμα χρωματα: ασημι (μεταλλικο), κιτρινο,μαυρο(μεταλλικο),κοκκινο
δε το βλεπεις ευκολα στο δρομο και συνεπως θα εχεις ιδιαιτερο αμαξιΣτις στροφες πεταει κωλο αν το πας οριο αλλα μαζευεται ευκολα και εχει πλακα γενικα...
Τι να διαλέξω??