Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 13
    • 14
    • 8 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    52
    278
    1384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      http://www.suzuki-auto.de/auto/live/mod ... iste-1.pdf

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Το Σαββάτο που ήμουν σε μία εμπορία της Suzuki έπεσα και σε παραγγελία SX4... Είχε έρθει ο πελάτης για να το δει αλλά δεν το είχαν φέρει. Στις εμπορίες θα ερχόταν σήμερα είπαν ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panos17 last edited by

          Λοιπον φίλτατοι, μόλις γύρισα απο την personal best στο Μαρούσι, όπου εκτίθεται ήδη ένα SX4.

          Eντυπώσεις: ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΕΣ!
          Το εσωτερικό του φαίνεται πολύ καλοφτιαγμένο, η θέση οδήγησης είναι κατ'εμέ άριστη, όπως άριστο είναι και τα καθίσματα με σωστή στήριξη μηρών (ίσως κάποιοι έχετε πάρει χαμπάρι το κόλλημά μου με τα ...καθίσματα ) Πολύ καλοί χώροι, ακόμη και πίσω απο το κάθισμα οδηγού (ύψος 1.83)

          Σε ότι αφορά καθίσματα, και αποστάσεις χειριστηρίων απο τον οδηγό, θεωρώ ότι είναι σαφώς καλύτερο απο το Terios!
          Και κάτι τελευταίο που μπορει κάποιοι (και συμπαθάτε με) να το εκλάβετε ώς κακία, to SX4 δείχνει -και είναι- 'πιό' αυτοκίνητο απο το Terios...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Θετικότατες ε? καλό αυτό ...
            Σου είπαν τίποτα για παραγγελίες?
            Από εμφάνιση εξωτερική πως σου φάνηκε? Εχει ύψος από το έδαφος?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos17 last edited by

              Παραγγελίες... χμμμ...
              Ο πωλητής που ήταν εκεί μου είπε για χρόνο παράδοσης 1 μήνα περίπου σε ότι χρώμα θέλω.
              Δύο εκδόσεις εξοπλισμού, βασική: 17.500

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tagheuer last edited by

                To SX4, έχει :
                19 πόντους απόσταση από το έδαφος ( καλή για το υφος του αυτοκινήτου)

                ΑΛΛΑ,
                ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΕΣ ΓΩΝΙΕΣ (ΜΟΙΡΕΣ) ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ 17,3 !!
                ΚΑΙ ΔΙΑΦΥΓΗΣ 31.
                (ράμπας ...... )

                Το TERIOS έχει:

                20 πόντους απόσταση από έδαφος
                και
                προσέγγιση 38 μοίρες,
                ΔΙΑΦΥΓΗΣ 37 και ράμπα 24.

                ΑΠΛΑ ΔΕ ΤΙΘΕΤΕ ΘΕΜΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

                Για την ιστορία το GV (το 2.0...) έχει :
                20 πόντους απόσταση από έδαφος
                Πρόσέγγιση 29, διαφυγή 27, και ράμπα 19

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panos17 last edited by

                  Εχχχμμμμ... Ναί. Σωστά
                  Βεβαια, έχει ήδη συζητηθεί παραπάνω το θέμα, εγώ π.χ. το πολύ σε βατό χωματόδρομο, που μπορεί να έχει και λίγη λάσπη να το πάω όταν (μετά το Σεπτέμβρη πρώτα ο Θεός) το κοιτάξω σαν αγορά. Δεν με ενδιαφέρουν οι καθαρά χωμάτινες διαδρομές, παρ'ότι θα έβλεπα με ενδιαφέρον αγώνες 4x4 απο την πλευρά του θεατή όμως...

                  Παρ'αυτα, και επειδή καθαρά εγκυκλοπαιδικά θα με ενδιέφερε να ξέρω τι είναι αυτές οι ...γωνίες που αναφέρετε, (δυατηχώς με τα καθαρά εκτός δρόμου οχήματα και με τόση λεπτομέρεια δεν...) δώστε μου αν μπορείτε το link όπου υπάρχει τεχνική αναφορά σε αυτές, να ξεστραβωθούμε λιγάκι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    optodi last edited by

                    Και ας πούμε ότι ρωτάς :

                    Και ξεκινάς. Και βρίσκεις στο χωματόδρομο ( τον κατά τα άλλα βατό ) λάσπες σε χαντάκια από πρόσφατες νεροποντές , λασπωμένη ανηφόρα , κ.τ.λ. Θα περάσει το SX4 ???? Τι γίνεται τότε? Θα με βοηθήσει εμένα τον άπειρο να μην τρομάξω ( και να παρατήσω τις χωμάτινες περιηγητικές περιπέτειες )????

                    Κατά τα άλλα σίγουρα είναι όμορφο αυτοκίνητο ακόμα και από τις φωτογραφίες , μάλλον πιο ωραίο από το TERIOS ( ελπίζω να το δω τις επόμενες μέρες από κοντά σε αντιπροσωπία Σουζούκι). Και οικονομία πάνω από ένα εκατομύριο δρχ να μην ξεχνιόμαστε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tagheuer last edited by

                      Αυτό το καιρό ΟΛΟΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ασχολειτε με τεστ των Terios και SX4
                      συγκεκριμένα: 4Τροχοί έχουν και τα δυο ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
                      1,9άρη ντήζελ SX4 !!
                      το νέο περιοδικό (παιδί των 4Τ..) 4auto έχει μινι συγκριτικό terios-SX4

                      και αλλα περιοδικά σχεδόν όλα εχουν δοκιμές των 2 αυτοκινήτων.
                      εκεί λοιπόν θα βρεις πολλές πληροφορίες.

                      Τα site ακόμη δεν αναφέρουν πολλά πρόγματα.

                      γωνία προσέγγισης είναι οι μοίρες από το εδαφος μέχρι τη μούρη του αυτοκινήτου, που σχιματίζετε, όταν π.χ προσεγγίζεις ένα ανάχωμα, για να το ανέβεις.
                      Tο jimny π.χ ;έχει 42 μοίρες, το sx4 17,3 σε ποιό θα βρει η μούρη ;
                      αντιστοιχα το διαφυγής, στο κατέβασμα π.χ μιας τεράστιας κατηφόρας, αν θα βρει το πίσω μέρος του προφυλακτήρα, εξάτμισης ανάλογα το αυτοκίνητο.

                      ράμπα, οι γωνίες που σχηματίζονται στη 'κιλιά' του αυτοκινήτου όταν π.χ
                      ανέβεις στη κορυφή ενός αναχώματος και μετά το κατεβεις.

                      τα εξηγησα όσο πιο απλά μπορούσα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Τα έχουμε ξαναπεί αυτά στο thread. Τα νούμερα που έχω για το Sedici είναι λίγο διαφορετικά από το SX4..

                        Incidence angle (standard A) 20.3°
                        Exit angle (standard A) 31.1°
                        Slope angle (standard A) 18.1°
                        Minimum ground clearance (standard A) (mm) 190
                        Climbable gradient 33%

                        Τα είπαμε και πριν:
                        Το SX4 είναι πιο για ON
                        τo Terios πιο ΟFF

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tagheuer last edited by

                          Φίλε Optodi στο ερώτημα σου,

                          Μάλλον με τις συγκεκριμένες συνθήκες που αναφέρεις ΤΟ SX4 ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ !!

                          Και πιστεύω θα κολλήσει ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ !!
                          με λάστιχα A/T 50-50 on-off δηλαδή λογικά θα ζοριστεί αλλα θα περάσει.

                          (ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΠΟΤΕ ΔΕ ΠΑΜΕ 1 ΑΜΑΞΙ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ 2 ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕ ΜΕ ΥΜΑΝΤΑ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΤΡΑΒΗΧΤΟΥΜΕ...)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tazz last edited by

                            Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
                            Αυτό το καιρό ΟΛΟΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ασχολειτε με τεστ των Terios και SX4
                            συγκεκριμένα: 4Τροχοί έχουν και τα δυο ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
                            1,9άρη ντήζελ SX4 !!
                            το νέο περιοδικό (παιδί των 4Τ..) 4auto έχει μινι συγκριτικό terios-SX4

                            Θεωρώ ότι δε στέκει συγκριτικό μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Κατ' εμέ, το SX4 θα έπρεπε να συγκρίνεται π.χ. με το HR-V (αν και πλέον τελείωσε η παραγωγή του). Αποπροσανατολίζεται ο κόσμος (που έτσι κι αλλιώς δεν έχει επίγνωση των πραγματικών του αναγκών). Αν τα αυτοκίνητα είχαν λανσαριστεί με απόσταση 2-3 μηνών το ένα από το άλλο, τα συγκριτικά θα ήταν πολύ λιγότερα.

                            Στα χαρτιά (αλλά και στο δρόμο, σύμφωνα με τον τύπο) δείχνουν εξαιρετικά και τα δύο, αλλά για τελείως διαφορετικές δουλειές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tagheuer last edited by

                              **ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΑΖΖ !!! **

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                ferr-r1 last edited by

                                και εγώ συμφωνώ και να ξαναπώ ότι όπου είδα τιμές για το SX4 είδα ..περίπου, ..κατά προσέγγιση, κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panos17 last edited by

                                  Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
                                  και εγώ συμφωνώ και να ξαναπώ ότι όπου είδα τιμές για το SX4 είδα ..περίπου, ..κατά προσέγγιση, κλπ

                                  Οι τιμές πάντως που μου ανέφερε ο υπάλληλος της personal best ήταν ξεκάθαρες, και όχι κατα προσέγγιση...

                                  Ευχαριστώ τους συντρόφους για τις πληροφορίες παραπάνω, κατάλαβα περί τίνος πρόκειται.
                                  Τονίζω και εγώ ότι (αν και τα έχουμε ξανα-ματα-πεί στις προηγούμενες σελίδες του thread) ότι τα SX4/Sedici 'εχουν διαφορετικό προσανατολισμό απο το Terios.
                                  Και όταν εγώ λέω για βατό χωματόδρομο εννοώ κάτι σαφέστατα πολύ απλούστερο και πολύ ευκολότερο απο αυτό εδώ (το έχω ξαναpostάρει)

                                  http://www.autobild.de/projektor/galeri ... l_id=10231

                                  το οποίο όπως θα δείτε στην επόμενη ακριβώς φωτό του site, το πέρασε με τα ...ασφάλτινα λάστιχά του.

                                  Θα επιμείνω ότι αυτοκίνητο με πέμπτη σχέση που δίνει 29χλμ/1000στρ ΔΕΝ είναι για ταξίδια, και τέτοιο ακριβώς είναι το Terios.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Ο χρήστης panos17 έγραψε:

                                    http://www.autobild.de/projektor/galeri ... l_id=10231

                                    Αυτά θα τα περνάει άνετα και το ένα και τό άλλο.

                                    Οι καλύτερες γωνίες του Terioς θα σε βοηθήσουν σε κατσικόβόλτες με απότομες κλίσεις ενώ το μπλοκέ του θα είναι χρησιμο παντού όπως στην άμμο.

                                    Νομίζω όμως στην στην καθημερινή χρήση στην άσφαλτο το SX4 θα είναι καλύτερη λύση, το παραπάνω πλάτος σε σύνδιασμό με το λίγο χαμηλότερο ύψος πρέπει να του δίνει καλύτερη συμπεριφορά, ενώ η απομόνοση της τετρακίνησης σε 2WD πρέπει να του δίνει καλύτερη οικονομία.

                                    Εν ολίγης εαν δεν προκείται να πάει σε κάτι χειρότερο από την παραπάνω εικόνα, τότε η πολύ καλύτερη τιμή (περί τα 3.000 ευρώ) σε συνδιασμό με την πιο χρήσιμη στην πόλη προσανατολισμό ίσως το κάνουν καλύτερη επιλογή...

                                    ...θα περιμένω να το δώ από κοντά ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης panos17 έγραψε:

                                      Θα επιμείνω ότι αυτοκίνητο με πέμπτη σχέση που δίνει 29χλμ/1000στρ ΔΕΝ είναι για ταξίδια, και τέτοιο ακριβώς είναι το Terios.

                                      Μου το κάνεις λιανά αυτό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        ferr-r1 last edited by

                                        Ο χρήστης panos17 έγραψε:

                                        και εγώ συμφωνώ και να ξαναπώ ότι όπου είδα τιμές για το SX4 είδα ..περίπου, ..κατά προσέγγιση, κλπ

                                        Οι τιμές πάντως που μου ανέφερε ο υπάλληλος της personal best ήταν ξεκάθαρες, και όχι κατα προσέγγιση...

                                        Ευχαριστώ τους συντρόφους για τις πληροφορίες παραπάνω, κατάλαβα περί τίνος πρόκειται.
                                        Τονίζω και εγώ ότι (αν και τα έχουμε ξανα-ματα-πεί στις προηγούμενες σελίδες του thread) ότι τα SX4/Sedici 'εχουν διαφορετικό προσανατολισμό απο το Terios.
                                        Και όταν εγώ λέω για βατό χωματόδρομο εννοώ κάτι σαφέστατα πολύ απλούστερο και πολύ ευκολότερο απο αυτό εδώ (το έχω ξαναpostάρει)

                                        http://www.autobild.de/projektor/galeri ... l_id=10231

                                        το οποίο όπως θα δείτε στην επόμενη ακριβώς φωτό του site, το πέρασε με τα ...ασφάλτινα λάστιχά του.

                                        Θα επιμείνω ότι αυτοκίνητο με πέμπτη σχέση που δίνει 29χλμ/1000στρ ΔΕΝ είναι για ταξίδια, και τέτοιο ακριβώς είναι το Terios.

                                        Όταν οδηγοί με σκαραβαίο και τσικουετσέντο έχουν γυρίσει όλον τον κόσμο και μιλάμε σήμερα το 2006, είναι αστείο να λέμε ότι αυτοκίνητο σαν το Terios δεν είναι για ταξίδι. Εκτός αν θέλουμε να υπερτονίσουμε τη διαφορετικότητα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:

                                          Όταν οδηγοί με σκαραβαίο και τσικουετσέντο έχουν γυρίσει όλον τον κόσμο και μιλάμε σήμερα το 2006, είναι αστείο να λέμε ότι αυτοκίνητο σαν το Terios δεν είναι για ταξίδι. Εκτός αν θέλουμε να υπερτονίσουμε τη διαφορετικότητα

                                          Ναι... και με αρμα μαχης θα μπορουσες να κανεις τον γυρο του κοσμου. Θα το εκανες?
                                          Αμα ειναι να πας για ταξιδι και το αμαξι να σε υποβαλλει σε δοκιμασιες (θορυβος, κοπανημα, κλπ κλπ κλπ.....) τοτε ναι ΔΕΝ ειναι καταλληλο για μακρινες αποστασεις... μην κανετε πως δεν καταλαβαινετε, τα πραγματα ειναι απλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            ferr-r1 last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            Όταν οδηγοί με σκαραβαίο και τσικουετσέντο έχουν γυρίσει όλον τον κόσμο και μιλάμε σήμερα το 2006, είναι αστείο να λέμε ότι αυτοκίνητο σαν το Terios δεν είναι για ταξίδι. Εκτός αν θέλουμε να υπερτονίσουμε τη διαφορετικότητα

                                            Ναι... και με αρμα μαχης θα μπορουσες να κανεις τον γυρο του κοσμου. Θα το εκανες?
                                            Αμα ειναι να πας για ταξιδι και το αμαξι να σε υποβαλλει σε δοκιμασιες (θορυβος, κοπανημα, κλπ κλπ κλπ.....) τοτε ναι ΔΕΝ ειναι καταλληλο για μακρινες αποστασεις... μην κανετε πως δεν καταλαβαινετε, τα πραγματα ειναι απλα.

                                            σίγουρα υπάρχουν πιο άνετα οχήματα αλλά και η άνεση είναι υποκειμενική όπως και η ευχαρίστηση στο ταξίδι.
                                            Προσωπικά διαφωνώ στο (κεφαλαίο) ΔΕΝ είναι για ταξιδι. Είναι υπερβολικό..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 8 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr