Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1-ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ-ΜΑΙΟΣ 2006
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1-ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ-ΜΑΙΟΣ 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Formula 1
    39
    194
    258
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      frontier last edited by

      Ο χρήστης f1f έγραψε:
      Η Renault ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με τη FOΑ (Formula One Administration) και υπέγραψε τη νέα Συνθήκη Ομόνοιας, η οποία έχει ισχύ από το 2008 έως το 2012. Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η γαλλική ε

      Προσέχετε λίγο τι γράφετε στο f1f, όλες οι ομάδες συμφώνησαν, η Renault δεν διαφοροποιήθηκε.

      Ορίστε και η κοινή ανακοίνωση η οποία έγινε πριν τον αγώνα της Βαρκελώνης, αφού η συμφωνία υπεγράφη σήμερα το πρωί:

      Πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        f1f last edited by

        Ο χρήστης Frontier έγραψε:

        Η Renault ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με τη FOΑ (Formula One Administration) και υπέγραψε τη νέα Συνθήκη Ομόνοιας, η οποία έχει ισχύ από το 2008 έως το 2012. Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η γαλλική ε

        Προσέχετε λίγο τι γράφετε στο f1f, όλες οι ομάδες συμφώνησαν, η Renault δεν διαφοροποιήθηκε.

        Προσέχουμε αρκετά. Η πρώτη που έκανε ανακοίνωσε ήταν η Renault σήμερα το πρωί. Ήμασταν οι πρώτοι που κάναμε την ανακοίνωση. Επειδή το θέμα μας φάνηκε σημαντικό το 'ποστάραμε' αμέσως. Όταν μετά από 1 ώρα βγήκε η κοινή ανακοίνωση ενημερώσαμε αμέσως το site μας. Μπορείς να δεις το σχετικό άρθο στην αρχική σελίδα μας.

        Επίσης, και αυτό επιτρέψτε μας να πιστεύουμε οτι έχει μεγάλη σημασία, η Renault ανακοίνωσε οτι υπέγραψε την συνθήκη με την FOA. Οι υπόλοιπες ομάδες ανακοίνωσαν οτι θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα μέχρι το 2012. Καμία άλλη ομάδα δεν υπέγραψε την συνθήκη ομόνοιας. Οι υπόλοιπες ομάδες υπέγραψαν 'μνημόνιο κατανόησης'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alonso last edited by

          Καλα αν δεν ερθει ο Κιμης στη Ρενω, ηρθε το ΤΕΛΟΣ μας.Ξανα λεω ποιος θα κυνηγησει πρωταθλημα ο Φισι?
          Αντε ελπιζω στο Μονακο να εχουμε ευχαριστα νεα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Σε 3 εβδομαδες το πολυ θα ξερουμε ποιος θα ειναι ο πιλοτος που θα βρισκεται το 2007 διπλα στον Alonso...
            Tαδε εφη Ron Dennis στο Ισπανικο GP...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funis last edited by

              This week’s testing schedule

              http://www.formula1.com/news/4379.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                [b]Briatore worried about Bridgestone's monopoly[/b]
                16 May 2006

                Renault F1 chief Flavio Briatore is worried about Bridgestone's monopoly when Michelin departs Formula One at the end of this season. Briatore believes teams such as Ferrari have an unfair advantage on the current Michelin runners.

                'I believe we need to be worried about that, absolutely. If you use Bridgestone already surely you have an advantage,' Briatore told PA. 'We need to make sure that somebody working with Bridgestone in the last five years or whatever have not any advantage. The tyre is so predominant.'

                Briatore already thought about a fair solution for all the F1 teams. 'I believe what the federation should be doing to be fair is change the compound, they need to change the construction, they need to change completely.'

                'Because if not, I don't think it is fair to give an advantage to some teams. I believe we need to have equal possibility to do our job. Whatever we do we need to do it quickly because we need to design the car for 2007.'

                'I am completely open to whatever it is, we need to be correct and we need to make sure that nobody has any advantage. I don't ask for anything special but the competition needs to be fair and the tyre is so predominant it's amazing.'

                και τι φταίμε εμείς κ. Μπριατόρε? Ας αλλάζατε ελαστικά φέτος για να έχετε περισσότερο χρόνο προσαρμογής με τα Bridgestone. Δικό σας πρόβλημα, όχι δικό μας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mclaren-queen last edited by

                  Τοτε θα χανε εδαφος στο φετινο πρωταθλημα ρε συ!Πιστευω οτι εχει δικιο σ αυτο που λεει ασχετα με το οτι ο λογος που το λεει ειναι μονο και μονο για να δημιουργησει ενταση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    ειναι ενας φοβος που υπαρχει....δε θεωρω ομως οτι θα επηρεαστει πολυ το πρωταθλημα εκτος και αν η φερραρι αρχισει να ριχνει γυρους στους υπολοιπους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mclaren-queen last edited by

                      Τα Μπριτζ - κακα τα ψεμματα- ειναι φτιαγμενα για να ταιριαζουν στη Φερραρι και στο οδηγικο στυλ του ΜΣ και δεν προκειται να αλλαξουν φιλοσοφια του χρονου...Επισης εχει καθε λογο να προσεχει περισσοτερο τη Φερραρι σε σχεση με τους υπολοιπους.Η Φερραρι αν φτιαξει εστω και λιγο ανταγωνιστικο μονοθεσιο του χρονου παει για περιπατο εκτος και αν περασει η προταση Μπριατορε(Δηλαδη ψιλοαπιθανο)!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                        ειναι ενας φοβος που υπαρχει....δε θεωρω ομως οτι θα επηρεαστει πολυ το πρωταθλημα εκτος και αν η φερραρι αρχισει να ριχνει γυρους στους υπολοιπους...

                        δες που ήταν η Τοyota πέρσι και που είναι φέτος σε σύγκριση με τη Φεράρι..... αλλά καμία από τις ομάδες δε διαμαρτυρήθηκε φέτος για το αν η Φεράρι έχει καλύτερη μεταχείρηση. Μη ξεχνάτε ότι γι'αυτό ακριβώς το λόγο άλλαξε ο κανονισμός αν θυμάμαι καλά και κάθε ομάδα μπορεί να έχει εντελώς διαφορετική γόμα από τους αντιπάλους της.... το ίδιο συμβαίνει στη Michelin φέτος αν δε κάνω λάθος - ξαναλέω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Paul Ricard Day 1

                          Fernando Alonso Renault 1m05.686 143
                          Felipe Massa Scuderia Ferrari 1m05.707 127
                          Jarno Trulli Toyota 1m05.752 117
                          Heikki Kovalainen Renault 1m05.889 174
                          Kimi Raikkonen Team McLaren Mercedes 1m05.996 68
                          Juan Pablo Montoya Team McLaren Mercedes 1m06.177 103
                          Nick Heidfeld BMW Sauber 1m06.466 100
                          Robert Kubica BMW Sauber 1m06.586 123
                          Scott Speed Toro Rosso 1m06.725 150
                          Ralf Schumacher Toyota 1m07.009 104
                          Christian Klien Red Bull Racing 1m07.016 65
                          Robert Doornbos Red Bull Racing 1m07.760 83

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-tifosi last edited by

                            Συμφωνώ απόλυτα με τον Briatore, θα είναι άδικο να μείνουν ίδιοι οι κανονισμοί ελαστικών του χρόνου. Πλέον με έναν κατασκευαστή έχουμε τη χρυσή ευκαιρία για να επανέλθουμε σε σλικ λάστιχα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                              Πλέον με έναν κατασκευαστή έχουμε τη χρυσή ευκαιρία για να επανέλθουμε σε σλικ λάστιχα.

                              Το οποιο και θα γινει, τα λαστιχα ηδη δοκιμαζονται στο GP2

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mschumacher last edited by

                                Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                Συμφωνώ απόλυτα με τον Briatore, θα είναι άδικο να μείνουν ίδιοι οι κανονισμοί ελαστικών του χρόνου. Πλέον με έναν κατασκευαστή έχουμε τη χρυσή ευκαιρία για να επανέλθουμε σε σλικ λάστιχα.

                                εγώ διαφωνώ, η Τοyota και η Williams ήταν βλάκες που άλλλαξαν ελαστικά 1 χρόνο πριν? Ή μήπως το έκαναν επειδή η Bridgestone το 2005 ήταν στα πάνω της??? Ξέρουμε πολύ καλά για πιο λόγο το έκαναν και αν αλλάξει ο κανονισμός θα αδικηθούν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  H Toyota to ekanan san meros emporikis simfonias pou kaliptei ta elastika prwtis topothetisis olwn twn autokinitwn tis. Otan to eixe mathei o Gascoyne eixe ginei eksalos k i disforia tou ekfrastike se polles sinenteukseis.

                                  H Williams allakse giati pisteue oti xwris ergostasiaki ipostiriksi, i Michelin de tha tiw edine kamia simasia.

                                  Ara den isxiei auto pou les Gianni

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                                    Συμφωνώ απόλυτα με τον Briatore, θα είναι άδικο να μείνουν ίδιοι οι κανονισμοί ελαστικών του χρόνου. Πλέον με έναν κατασκευαστή έχουμε τη χρυσή ευκαιρία για να επανέλθουμε σε σλικ λάστιχα.

                                    εγώ διαφωνώ, η Τοyota και η Williams ήταν βλάκες που άλλλαξαν ελαστικά 1 χρόνο πριν? Ή μήπως το έκαναν επειδή η Bridgestone το 2005 ήταν στα πάνω της??? Ξέρουμε πολύ καλά για πιο λόγο το έκαναν και αν αλλάξει ο κανονισμός θα αδικηθούν.

                                    δηλαδη θα επρεπε να ειχαν αλλαξει ολοι φετος?μονο και μονο απο το φοβο μην ευνοηθει η φερραρι και οι 2-3 αλλες?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jarnot last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                      H Toyota to ekanan san meros emporikis simfonias pou kaliptei ta elastika prwtis topothetisis olwn twn autokinitwn tis. Otan to eixe mathei o Gascoyne eixe ginei eksalos k i disforia tou ekfrastike se polles sinenteukseis.

                                      Ara den isxiei auto pou les Gianni

                                      Όχι ότι δεν είχαν στο μυαλό τους και το 2007, που παρεμπιπτόντως ήταν η χρονιά που υποτίθεται ότι θα ήταν σε θέση να ανταγωνιστούν για τον τίτλο. Και αν συνέχιζαν με Michelin, ποτέ δεν θα τα κατάφερναν το 2007. (Όχί ότι τώρα θα τα καταφέρουν, αν κι εγώ ελπίζω, αλλά έχουν περισσότερες πιθανότητες τώρα, όντας το 2007 2η σεζόν με Bridg., όταν πολλοί από τους διεκδικητές στην 1η τους.)

                                      Με άλλα λόγια ίσως θα είναι εν μέρει άδικο να αλλάξουν οι κανονισμοί, όταν οι ομάδες που έμειναν με Michelin (επειδή νόμιζαν θα είναι κατά πολύ ισχυρότερη) ήξεραν βεβαίως ότι την επόμενη χρονιά θα έτρωγαν το αγγούρι της αλλαγής σε Bridg. Αλλά τώρα... 'απελθέτω απ' εμού το ...αγγούριον τούτο'!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ksanalew, i apofasi twn Toyotaiwn parthike stin Iaponia apo anthrwpous pou den exoun kamia sxesi me to programma tis F1.

                                        Ligo poli to peristatiko sinopsizei k to giati i omada einai kathilomeni stin metriotita. Mia sigxroni ekdosi tis Jaguar.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          αν το απαιτησουν οι ομαδες της μισελεν θα υπαρξει ευνοικη ρυθμιση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mschumacher last edited by

                                            Qualifying Problems in Monaco GP
                                            Jacques Villeneuve says qualifying for next week's Monaco Grand Prix will be 'hell', with 22 drivers trying to set a fast lap over a period of 15 minutes on the streets of Monte Carlo.

                                            Villeneuve has joined Australian Mark Webber in expressing his concerns about how the new knockout format could pose more of a risk than ever before.

                                            'Monaco (qualifying) will be hell,' said the Canadian. 'I hope there are no games going on, because it could be very dangerous, and if something like that happens, it could be massive.'

                                            Villeneuve has so far been the only driver to be penalised for holding a rival during qualifying.

                                            It happened at the European Grand Prix, were he was slammed by Italian Giancarlo Fisichella, who said the BMW driver has ruined his chances of making it to the final session.

                                            'You can talk as much as you want, but it depends on who, how, and if you get punished or not, and so far the only one who has got punished is me, while no one else seems to get punished,' added Villeneuve.

                                            Monte Carlo is the slowest track on the Formula One calendar.

                                            προβλέπετε να γίνει χαμός στα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου.... μάλιστα διάβασα πως, αν κάποιος οδηγός βρεθεί πίσω από κάποιον που κινείται πιο αργά, είναι στο outlap ή inlap κτλ, δε πρέπει να κόψει ταχύτητα για να περάσει αυτός που βρίσκεται πίσω για να μη καταστρέψει το γύρο του.

                                            Taking under consideration the nature of street circuit in Monaco, there may be a lot of problems for drivers to get a clean lap especially in first qualifying session. Apparently drivers have already met to discuss the seriousness of the situation and warned rookies to not back off during the qualifying as it may destroy flying laps of top guys.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr