Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 120
    • 121
    • 59 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    35366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      af9pk last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Να κι άλλος λόγος που αυξάνονται τα τροχαία (μετωπικές από έλλειψη δύναμης), αλλά μειώνονται οι νεκροί (5 αστέρια είναι αυτά)

      Προφανως υποθετω οτι αστειευεσαι ε (και με ενα θεμα που δεν επιδεχεται χιουμορ)?

      Γιατι δεν μπορει να υπονοεις οτι τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σημερα στους δρομους εχουν λιγοτερη δυναμη (ή ενεργητικη ασφαλεια) απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουσαν πριν απο απο 5 - 10 - 15 χρονια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Punto I 1.2 16V 85, Punto II 1.2 16V 80, Punto ΙΙ f/l Sporting 95 ή Grande Punto 95;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          και φυσικά JTD 130HP

          Να μην σας πώ τι έρχεται το μετά ... το 2007 .....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
            και φυσικά JTD 130HP

            Να μην σας πώ τι έρχεται το μετά ... το 2007 .....

            Συζητάμε για ατμοσφαιρικά βενζίνης, αφού -δυστυχώς- αυτά μπορεί να αγοράσει η πλειοψηφία

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              af9pk last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Punto I 1.2 16V 85, Punto II 1.2 16V 80, Punto ΙΙ f/l Sporting 95 ή Grande Punto 95;

              Δηλαδη με το παραδειγμα αυτο υποθετω οτι εξαντλεις την επιχειρηματολογια σου?

              Αν εκανες την συγκριση αυτη για να δειξεις οτι κυκλοφορουν πιο αδυναμα αυτοκινητα τοτε μπορω να πω οτι:
              Πρωτον ολα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν δεν ειναι Punto και να εμεινω στην παρατηρηση μου οτι το συνολο των αυτοκινητων που κυκλοφορει στους Ελληνικους δρομους σημερα ειναι πιο δυνατο και διαθετει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια απο το συνολο των αυτοκινητων που κυκλοφορουσε πριν απο 5-10-15 χρονια (αφου οι στατιστικες συγκρισεις ατυχηματων τετοιο χρονικο οριζοντα εχουν), οποτε ειναι ατοπο να λες οτι Να κι άλλος λόγος που αυξάνονται τα τροχαία (μετωπικές από έλλειψη δύναμης), αλλά μειώνονται οι νεκροί (5 αστέρια είναι αυτά), και
              Δευτερον οτι το Punto I 1.2 με το Grande Punto 95 ειναι τοσο διαφορετικα αυτοκινητα που απευθυνονται σε τελειως διαφορετικο κοινο, οποτε καθε συγκριση μεταξυ τους ειναι ατοπη.

              Αν παλι εκανες την συγκριση αυτη για να υπονοησεις κατι σχετικα με τα Fiat Punto ή την Fiat γενικοτερα, τοτε επειδη φαινεται να σου αρεσει η παραθεση αριθμων: VW Golf 1.6 110bhp 830kg (1976) συγκρινομενο με VW Golf 1.6 100bhp 1173kg (2003)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Τώρα το Punto με τα 95HP είναι αργό και επίφοβο μετοπική... ευτύχως έχει 5 αστέρια..

                για τα Α4 1.6 με 102 δεν άκουσα τίποτα..... αλλά εκεί δεν έχεις ούτε 5 αστερια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                  Τώρα το Punto με τα 95HP είναι αργό και επίφοβο μετοπική... ευτύχως έχει 5 αστέρια..

                  για τα Α4 1.6 με 102 δεν άκουσα τίποτα..... αλλά εκεί δεν έχεις ούτε 5 αστερια...

                  αυτό κατάλαβες;;;;

                  το Α4 1.6 (και τα αντίστοιχα μοντέλα) έχει φάει το άπειρο κράξιμο, αλλά προφανώς δεν το έχεις διαβάσει ποτέ.

                  Έγραψα ότι το Grande Punto είναι αργό κι επικίνδυνο; αν δεν μπορείς να καταλάβεις το νόημα δεν φταίω εγώ.

                  Διαφωνείς ότι το προηγούμενο Sporting είναι ΠΙΟ γρήγορο -άρα με καλύτερες ρεπρίζ/ενεργητική ασφάλεια- ή όχι; αμφισβητείς τις μετρήσεις;

                  κοίτα μερικές σελίδες πιο πίσω όπου έχει γραφτεί η σύγκριση των δύο Punto. Είναι λάθος; Βέβαια με την αριθμητική τελευταία δεν τα πας και πολύ καλά, αλλά δεν είναι δικό μου πρόβλημα

                  @af9pk:

                  Η πλειοψηφία των κινητήρων πάνω κάτω τα ίδια νούμερα ισχύος βγάζει. Θα μείνω στα τρία πιο πρόσφατα supermini, Clio, GP, 207.

                  Ίδια ιπποδύναμη, μεγαλύτερο βάρος και για τα τρία. Ποια έχουν καλύτερες ρεπρίζ/ενεργητική ασφάλεια; Οι προηγούμενες γενιές ή οι σημερινοί αντικαταστάτες;

                  Το παράδειγμα με τα Golf, λίγο άκυρο γιατί στη μία περίπτωση αναφέρεσαι στο GTi και στην άλλη σε μία απλή έκδοση 1.6 και προφανώς το πρώτο είναι γρήγορο και για τα σημερινά δεδομένα, ενώ το δεύτερο απλώς επαρκές, ενώ η GTi έκδοση του δεύτερου ήταν η 1.8Τ με 150.

                  Εκτός του ότι συνέκρινες γενιές με διαφορά 27 χρόνων, ενώ τα τρία Punto μεταξύ τους έχουν 12-13 χρόνια διαφορά

                  Μην πας τόσο μακριά, θυμήσου τα Swift GTi 1.3/101, 106 1.4 95 XSi, ακόμα και τα προηγούμενα 100άρια Polo & Ibiza. Οι ιπποδυνάμεις πάνω κάτω (σε ατμοσφαιρικούς βενζίνης) ίδιες μένουν

                  Αυτό που γράφει η πλειοψηφία των χρηστών (ακόμα και κατόχων Punto) είναι ότι τα 'new age' supermini, βάρυναν, μεγάλωσαν και έγιναν πιο αργά, το αμφισβητείς;

                  και προσωπικά, στα @@ μου τα όποια αστέρια στην παθητική ασφάλεια, δεν είναι κριτήριο αγοράς για μένα. Αν υπάρχει καλώς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    af9pk last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    [...]
                    @af9pk:

                    Η πλειοψηφία των κινητήρων πάνω κάτω τα ίδια νούμερα ισχύος βγάζει. Θα μείνω στα τρία πιο πρόσφατα supermini, Clio, GP, 207.

                    Ίδια ιπποδύναμη, μεγαλύτερο βάρος και για τα τρία. Ποια έχουν καλύτερες ρεπρίζ/ενεργητική ασφάλεια; Οι προηγούμενες γενιές ή οι σημερινοί αντικαταστάτες;

                    Το παράδειγμα με τα Golf, λίγο άκυρο γιατί στη μία περίπτωση αναφέρεσαι στο GTi και στην άλλη σε μία απλή έκδοση 1.6 και προφανώς το πρώτο είναι γρήγορο και για τα σημερινά δεδομένα, ενώ το δεύτερο απλώς επαρκές, ενώ η GTi έκδοση του δεύτερου ήταν η 1.8Τ με 150.

                    Εκτός του ότι συνέκρινες γενιές με διαφορά 27 χρόνων, ενώ τα τρία Punto μεταξύ τους έχουν 12-13 χρόνια διαφορά

                    Μην πας τόσο μακριά, θυμήσου τα Swift GTi 1.3/101, 106 1.4 95 XSi, ακόμα και τα προηγούμενα 100άρια Polo & Ibiza. Οι ιπποδυνάμεις πάνω κάτω (σε ατμοσφαιρικούς βενζίνης) ίδιες μένουν

                    Αυτό που γράφει η πλειοψηφία των χρηστών (ακόμα και κατόχων Punto) είναι ότι τα 'new age' supermini, βάρυναν, μεγάλωσαν και έγιναν πιο αργά, το αμφισβητείς;

                    και προσωπικά, στα @@ μου τα όποια αστέρια στην παθητική ασφάλεια, δεν είναι κριτήριο αγοράς για μένα. Αν υπάρχει καλώς

                    lkar με ενοχλει που οταν βγαινει το Golf 1.6 (2003), ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο που εκτελει πολλες φορες ρολους οικογενειακου, δηλαδη 4 επιβατες + αποσκευες, με τους 100 ιππους του στα κιλα που εχει ή ακομα καλυτερα που θα κληθει να κινησει κρινεται απλώς επαρκές απο εσενα, ενω ενα supermini οπως το G. Punto με τα 95 αλογα του, που θα εκτελεσει ευκολοτερο ρολο, αφου συνηθως δεν αποτελει κυριο οικογενειακο αυτοκινητο, λαμβανει σχολια σου απαξιωτικα οπως Να κι άλλος λόγος που αυξάνονται τα τροχαία (μετωπικές από έλλειψη δύναμης).

                    Θα μπορουσα να συνεχισω και να βρω αναριθμητες λογικες ανακολουθιες στα παραδειγματα που αναφερεις περι 13 ή 27 ετων, Swift GTi/106 και G.Punto, ή περι ιδιων ιπποδυναμεων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες, αλλα δεν νομιζω να εχει νοημα μια προσωπικη αντιπαραθεση σε ενα θεμα για το Grande Punto. Δεν μπορεις να διακρινεις τον διαφορετικο ρολο των διαφορετικων αυτοκινητων και να τα κρινεις λιγοτερο υποκειμενικα?

                    Αυτο που εχει νοημα, για να απαντησω στην ερωτηση σου περι βαριων 'new age' supermini, ειναι οτι ναι, πιστευω οτι καθε καινουργια γενια αυτοκινητων ενος segment μεγαλωνει/βαραινει αλλα αλλαζει και προσανατολισμο! Για παραδειγμα αυτος που καποτε αγοραζε Fiat Bravo (segment C) τωρα καλυπτεται με ενα G. Punto (segment B), ενω για παραδειγμα καποιος που αγοραζε μια Alfa Romeo 166 (segment E) τωρα μια Alfa Romeo 159 (segment D) καλυπτει καλυτερα τις αναγκες του.

                    Αλλα το σχολιο σου [περι βαρους] *Να κι άλλος λόγος που αυξάνονται τα τροχαία (μετωπικές από έλλειψη δύναμης), αλλά μειώνονται οι νεκροί (5 αστέρια είναι αυτά) * δεν ειναι καθολου λογικο αφου για να το επαναλαβω *το συνολο των αυτοκινητων που κυκλοφορει στους Ελληνικους δρομους σημερα ειναι πιο δυνατο και διαθετει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια απο το συνολο των αυτοκινητων που κυκλοφορουσε πριν απο 5-10-15 χρονια *. Το αμφισβητεις?

                    ΥΓ. Οσο για τα αστερια στα @@ σου, περι ορεξεως...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Af9pk έγραψε:

                      [...]
                      @af9pk:

                      Η πλειοψηφία των κινητήρων πάνω κάτω τα ίδια νούμερα ισχύος βγάζει. Θα μείνω στα τρία πιο πρόσφατα supermini, Clio, GP, 207.

                      Ίδια ιπποδύναμη, μεγαλύτερο βάρος και για τα τρία. Ποια έχουν καλύτερες ρεπρίζ/ενεργητική ασφάλεια; Οι προηγούμενες γενιές ή οι σημερινοί αντικαταστάτες;

                      Το παράδειγμα με τα Golf, λίγο άκυρο γιατί στη μία περίπτωση αναφέρεσαι στο GTi και στην άλλη σε μία απλή έκδοση 1.6 και προφανώς το πρώτο είναι γρήγορο και για τα σημερινά δεδομένα, ενώ το δεύτερο απλώς επαρκές, ενώ η GTi έκδοση του δεύτερου ήταν η 1.8Τ με 150.

                      Εκτός του ότι συνέκρινες γενιές με διαφορά 27 χρόνων, ενώ τα τρία Punto μεταξύ τους έχουν 12-13 χρόνια διαφορά

                      Μην πας τόσο μακριά, θυμήσου τα Swift GTi 1.3/101, 106 1.4 95 XSi, ακόμα και τα προηγούμενα 100άρια Polo & Ibiza. Οι ιπποδυνάμεις πάνω κάτω (σε ατμοσφαιρικούς βενζίνης) ίδιες μένουν

                      Αυτό που γράφει η πλειοψηφία των χρηστών (ακόμα και κατόχων Punto) είναι ότι τα 'new age' supermini, βάρυναν, μεγάλωσαν και έγιναν πιο αργά, το αμφισβητείς;

                      και προσωπικά, στα @@ μου τα όποια αστέρια στην παθητική ασφάλεια, δεν είναι κριτήριο αγοράς για μένα. Αν υπάρχει καλώς

                      lkar με ενοχλει που οταν βγαινει το Golf 1.6 (2003), ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο που εκτελει πολλες φορες ρολους οικογενειακου, δηλαδη 4 επιβατες + αποσκευες, με τους 100 ιππους του στα κιλα που εχει ή ακομα καλυτερα που θα κληθει να κινησει κρινεται απλώς επαρκές απο εσενα, ενω ενα supermini οπως το G. Punto με τα 95 αλογα του, που θα εκτελεσει ευκολοτερο ρολο, αφου συνηθως δεν αποτελει κυριο οικογενειακο αυτοκινητο, λαμβανει σχολια σου απαξιωτικα οπως Να κι άλλος λόγος που αυξάνονται τα τροχαία (μετωπικές από έλλειψη δύναμης).

                      Θα μπορουσα να συνεχισω και να βρω αναριθμητες λογικες ανακολουθιες στα παραδειγματα που αναφερεις περι 13 ή 27 ετων, Swift GTi/106 και G.Punto, ή περι ιδιων ιπποδυναμεων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες, αλλα δεν νομιζω να εχει νοημα μια προσωπικη αντιπαραθεση σε ενα θεμα για το Grande Punto. Δεν μπορεις να διακρινεις τον διαφορετικο ρολο των διαφορετικων αυτοκινητων και να τα κρινεις λιγοτερο υποκειμενικα?

                      Αυτο που εχει νοημα, για να απαντησω στην ερωτηση σου περι βαριων 'new age' supermini, ειναι οτι ναι, πιστευω οτι καθε καινουργια γενια αυτοκινητων ενος segment μεγαλωνει/βαραινει αλλα αλλαζει και προσανατολισμο! Για παραδειγμα αυτος που καποτε αγοραζε Fiat Bravo (segment C) τωρα καλυπτεται με ενα G. Punto (segment B), ενω για παραδειγμα καποιος που αγοραζε μια Alfa Romeo 166 (segment E) τωρα μια Alfa Romeo 159 (segment D) καλυπτει καλυτερα τις αναγκες του.

                      Αλλα το σχολιο σου [περι βαρους] *Να κι άλλος λόγος που αυξάνονται τα τροχαία (μετωπικές από έλλειψη δύναμης), αλλά μειώνονται οι νεκροί (5 αστέρια είναι αυτά) * δεν ειναι καθολου λογικο αφου για να το επαναλαβω *το συνολο των αυτοκινητων που κυκλοφορει στους Ελληνικους δρομους σημερα ειναι πιο δυνατο και διαθετει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια απο το συνολο των αυτοκινητων που κυκλοφορουσε πριν απο 5-10-15 χρονια *. Το αμφισβητεις?

                      ΥΓ. Οσο για τα αστερια στα @@ σου, περι ορεξεως...

                      To σχόλιό μου προφανώς δεν το κατάλαβες. Αναφέρεται στις εταιρείες που εστιάζουν περισότερο στην παθητική ασφάλεια -και για λόγους marketing- παρά στην ενεργητική. Clear;

                      Έχουμε αναφερθεί άπειρες φορές και στα σημερινά 1.600άρια 110-120 ίππων και στην προηγούμενη γενιά Αν και τα στοιχεία σου για το Golf IV 1.6 είναι λάθος -αρχικά έβγαινε με τον 8V 102 ίππων και μετά με τον 16V που έμπαινε και στο Leon με 105 ίππους-. Το ΙΙΙ 1.6 GT ήταν 1.6/100

                      Πέρα από την ιπποδύναμη, ένα 1.4 και ένα 1.6 αντίστοιχης ιπποδύναμης έχουν διαφορά και στη ροπή και για να βγει η ροπή στο δρόμο μεσολαβεί και το κιβώτιο, που ανάλογα με την κλιμάκωσή του μεταβάλλει προς το καλύτερο ή το χειρότερο τις ρεπρίζ.

                      Στα πολλές χιλιάδες χλμ που κάνω ετησίως σε όλων των ειδών τους δρόμους και τις καιρικές συνθήκες την ενεργητική ασφάλεια, τα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα προσπεράσματα, τα κρατήματα και τις υψηλές μέσες ταχύτητες δεν τις αλλάζω με κανένα 'αστέρι'

                      Όσο για τις κατηγορίες/ανάγκες κλπ, τα θεωρώ marketing tricks, οπότε πάμε σε άλλη συζήτηση.

                      Για τις δύο τελευταίες γενιές του Punto δεν απάντησες

                      και β) πως κρίνεις τις επιδόσεις του GP 95 & 77

                      και για να το ξεκαθαρίσω, θεωρώ το Clio II 16V/100 καλύτερο από το ΙΙΙ, το προηγούμενο Sporting καλύτερο από το σημερινό και χωρίς να έχω οδηγήσει ακόμα 207, το 206 1.6 με τα 110 θα δείχνει το δρόμο στο 207.

                      Θα είχε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον μία σύγκριση, βάσει διαστάσεων, του 207 με το 306.

                      Βάσει διαστάσεων επίσης το Grande συγκρίνεται ευθέως με το Tipo.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nick last edited by

                        Αν θα πας σύμφωνα με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ingegnere last edited by

                          Τα πράγματα μου φαίνονται πιο απλά .Τα αυτοκίνητα του segment B μεγάλωσαν (από γενιά σε γενιά )μαζί με τους ιδιοκτήτες τους , τις ανάγκες τους και τα πορτοφόλια τους… αλλά πιστεύουν ότι είναι ακόμα νέοι!!! Σε αυτό το target group ανήκω και εγώ δυστυχώς (1992: clio I 1.4s – 1997: megane coupe 1.6 – 2003: alfa 147 2.0) . Ελπίζω (για τους πιτσιρικάδες και εμένα) σε εκδόσεις γρήγορες των Aygo , 107 , panda , fox κ.λ.π. για να επιστρέψει η χαρά του ΠΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panos17 last edited by

                            Ο χρήστης Nick έγραψε:
                            Αν θα πας σύμφωνα με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας.

                            Σωστότατος!
                            Βασικό στοιχείο, -και **πρώτο και πάνω **απο όλα τα άλλα- ενεργητικής ασφάλειας φίλτατοι, είναι η γνώση του αυτοκινήτου, και η **σωστή εκτίμηση **της τρέχουσας κατάστασης απο τον οδηγό.

                            Αν ξέρεις ΤΙ και ΠΟΤΕ ακριβώς να το κάνεις, δεν έχεις πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας ακόμη και με 800άρι Matiz να είσαι στην εθνική...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              Ο χρήστης ingegnere έγραψε:
                              Τα πράγματα μου φαίνονται πιο απλά .Τα αυτοκίνητα του segment B μεγάλωσαν (από γενιά σε γενιά )μαζί με τους ιδιοκτήτες τους , τις ανάγκες τους και τα πορτοφόλια τους… αλλά πιστεύουν ότι είναι ακόμα νέοι!!! Σε αυτό το target group ανήκω και εγώ δυστυχώς (1992: clio I 1.4s – 1997: megane coupe 1.6 – 2003: alfa 147 2.0) . Ελπίζω (για τους πιτσιρικάδες και εμένα) σε εκδόσεις γρήγορες των Aygo , 107 , panda , fox κ.λ.π. για να επιστρέψει η χαρά του ΠΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!!!

                              Έρχεται και Panda (860Kg) με 95 CV ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nick last edited by

                                Ο χρήστης panos17 έγραψε:

                                Αν θα πας σύμφωνα με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας.

                                Σωστότατος!
                                Βασικό στοιχείο, -και **πρώτο και πάνω **απο όλα τα άλλα- ενεργητικής ασφάλειας φίλτατοι, είναι η γνώση του αυτοκινήτου, και η **σωστή εκτίμηση **της τρέχουσας κατάστασης απο τον οδηγό.

                                Αν ξέρεις ΤΙ και ΠΟΤΕ ακριβώς να το κάνεις, δεν έχεις πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας ακόμη και με 800άρι Matiz να είσαι στην εθνική...

                                Ετσι ειναι .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης funkyreverend στις 19/12 έγραψε:

                                  Όχι για ένα 'Punto' αλλά για το Grande Punto. Απ'ό,τι έχω διαβάσει πιστεύω πως το 95HP θα τα αξίζει τα λεφτά του μέχρι το τελευαίο ευρώ.

                                  Η μοναδική (αντικειμενική) ένσταση-αμφιβολία σχετικά με το 95αρι, είναι η εξής:

                                  Το Punto II 1.4 95hp αναγκαζόταν λόγω σχεδιασμού κινητήρα (ίσως και συνδυασμού με το κιβώτιο) να ανεβάσει πολλές στροφές για να 'πιέσει' στις επιδόσεις τα άλλα 1.4 με ~100 άλογα.

                                  Το Grande Punto σίγουρα θα έχει παραπάνω κιλά. Πολλά κιλά και κινητήρες που θέλουν πολλές στροφές συνήθως δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Λέτε να έχει δυσκολία σε ρεπρίζ ή θα φορέσει κοντό κιβώτιο (όπως έκανε το Clio III, αν και με πιο ροπάτο χαμηλά κινητήρα) και θα διατηρήσει καλές τιμές στις επιδόσεις, αλλά με περισσότερες στροφές (άρα και θόρυβο, άρα και κατανάλωση, άρα...);

                                  Απαντήθηκε η αμφιβολία μου...ε, άργησε τέσσερις-πέντε μήνες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης Nick έγραψε:

                                    Αν θα πας σύμφωνα με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας.

                                    Σωστότατος!
                                    Βασικό στοιχείο, -και **πρώτο και πάνω **απο όλα τα άλλα- ενεργητικής ασφάλειας φίλτατοι, είναι η γνώση του αυτοκινήτου, και η **σωστή εκτίμηση **της τρέχουσας κατάστασης απο τον οδηγό.

                                    Αν ξέρεις ΤΙ και ΠΟΤΕ ακριβώς να το κάνεις, δεν έχεις πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας ακόμη και με 800άρι Matiz να είσαι στην εθνική...

                                    Ετσι ειναι .

                                    ε να αγοράζουμε Matiz αφού προσφέρουν και αυτά ενεργητική ασφάλεια και όλα εξαρτώνται από τον οδηγό

                                    Πόσο χρόνο και πόσα μέτρα θα χρειαστεί ένα 800άρι Matiz να προσπεράσει -αν μπορεί- μία νταλίκα που πηγαίνει με 90 σε εθνική/επαρχιακό δρόμο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      ......

                                      Πόσο χρόνο και πόσα μέτρα θα χρειαστεί ένα 800άρι Matiz να προσπεράσει -αν μπορεί- μία νταλίκα που πηγαίνει με 90 σε εθνική/επαρχιακό δρόμο;

                                      Μια ταινια του Αγγελοπουλου μου ερχεται στο μυαλο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Αν πηγαίνει η νταλίκα με 90 είναι μια χαρά. Όταν πηγαίνει με 40 σε στενό δρόμο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          luke-dreamwalker last edited by

                                          Οκ να φορτώσουμε και το Ματιζ με 4 άτομα και να πάμε να ευχαριστηθούμε μια ορεινή διαδρομή.....
                                          ειδικά άμα γίνει και στάση για φαί και μέτα έχει ακόμα ανηφόρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            baspats last edited by

                                            το πηρα το punto στα χερια μου!!! αν και λογω στρωσιματος δεν μπορω να βγαλω συμπερασματα για τον κινητηρα το αμαξι ειναι πολυ ανετο στον δρομο χωρις να παιρνει κλεισεις ουτε και να νιωθεις αβολα παρα τις 17αρες και την σκληρη αναρτηση...
                                            το τιμονι ωραιο και για παρκαρισμα το city κανει την δουλεια πολυ ευκολη...
                                            εντυπωσιασμενος απο τα φρενα,τα χειρηστηρια στο τιμονι και το hill holder που επενεβει καποια στιγμη!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 59 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr