-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
ένα αριστούργημα εν ονόματι GTi.Αν θεωρείς τόσο καλό το Gti (μαζί σου), γιατί δεν ψήφισες το Leon?
Έχεις οδηγήσει Fiesta ST? Fiesta S? Αν ναι, ποιο από τα δύο σου άρεσε περισσότερο στο δρόμο?
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
ÊáôÜ ôç ãíþìç ìïõ fiestapower ôá ðáñáëÝò êáèþò ôï Golf GTi ìðïñåß íá åßíáé Ýíá ðïëý êáëü áõôïêßíçôï ãåíéêÜ, áëëÜ ü÷é üôé áðïôåëåß êáé ãíçóéüôáôï óõíå÷éóôÞ ôïõ üñïõ 'GTi' êáé üôé áõôü óõíåðÜãåôáé!Ó÷åôéêÜ ìå ôçí ôåëåõôáßá óïõ ðáñÜãñáöï, ðéóôåýù ðùò ìÝ÷ñé êáé óÞìåñá äåí õðÜñ÷ïõí áõôïêßíçôá ðïõ èá ìðïñïýóáí íá áíôáãùíéóôïýí ôéò ÃáëëéêÝò êáôáóêåõÝò ôïõ ðáñåëèüíôïò óôçí åí ëüãù êáôçãïñßá(áíáöÝñïìáé ìüíï óôïí ïäçãéêü ôïìÝá).
Óõìöùíþ, üðùò åßðåò, ôïõ ðáñåëèüíôïò...
Ôï óÞìåñá ôùí ÃÜëëùí üìùò? Áêüìá êáé ôï Megane RS, ï êáëýôåñïò áíôéðñüóùðïò ôùí ãÜëëùí óôçí êáôçãïñßá, Ý÷åé çëåêôñéêÞ áßóèçóç êáé êáêÞ èÝóç ïäÞãçóçò (áí êáé îõñßæåé óå óôÞóéìï - áðïôåëåóìáôéêüôçôá).
Ç êáêÞ åñãïíïìßá êáé ç ðñïóðÜèåéá ãéá ìåßùóç ôïõ êüóôïõò äåí Ý÷ïõí íá êÜíïõí ìå ôéò éêáíüôçôåò ôùí ìç÷áíéêþí
Äõóôõ÷þò ïé êáôáóêåõÝò ôïõ ðáñåëèüíôïò ðåñÜóáí áíåðéóôñåðôß, äéüôé áðïëéèùìÝíá best sellers üðùò ïé 4Ô ôéò óêüôùóáí ìå ôéò ìáëáêßåò ðåñß åíåñãçôéêÞò áóöÜëåéáò, ÅSP êáé Üëëåò áçäßåò, åðéâñáâÝõïíôáò ôá ôåèùñáêéóìÝíá ìéêñïìåóáßá ôïõ óçìåñá (1300 êéëÜ).
ÊÜðïéïé áëëïé ôï îåêßíçóáí ìå ìïõöá crash test ïé 4Ô ðáñüëï ðïõ Ý÷ïõí ÷Üóåé ðïëý áðï ôï ïîý ãñÜøéìï áêüìá áíôÝ÷ïõí..óõãêñéôéêÜ ðÜíôáÓôçí ðñÜîç ðïëÝìçóáí ôï êáêü ðõñïóâåóôéêÜ, 'äéïñèþíïíôáò' ôéò åôáéñßåò êáé ü÷é ôïõò ïäçãïýò.
¸ðñåðå âëÝðåôå íá ðñïëÜâåé ç åôáéñßá ôçí ìáëáêßá ôïõ ïäçãïý, ü÷é íá áêïëïõèÞóïõìå ôï äýóêïëï äñüìï (ïäéãéêÞ ðáéäßá).
Áõôü åßíáé ìÝëçìá ôùí ïäçãþí ôïõ êñÜôïõò êáé ôÝëïò ôçò åôáéñßáò¸ôóé ðñþôï ðëÞãìá ôùí 'äçìïóéïãñÜöùí' ïé ãÜëëïé, ôùí ïðïßùí ôï üíïìá óðéëùíüôáí ôüóá ÷ñüíéá ìå ôá óáîüñáëëá êïëëçìÝíá óôéò êïëþíåò, ôïõìðáñéóìÝíá óôá óôñïöéëßêéá. Êáé ôï áðïôÝëåóìá, ðåñÜóáí óôï Üëëï Üêñï.
Ïé áíåãêÝöáëïé ôóáêßæïíôáé ìå üôé êáé íá íáé ...áðëÜ ïé ãÜëëïé Þôáí öôçíüôåñïé êáé ôïõò áãüñáæå ï êáèÝíáò
Åõôõ÷þò õðÜñ÷ïõí áêüìá êáôáóêåõáóôÝò ðïõ äåí ôïõò êáßãåôáé êáñöÜêé ôé èá ðåé ï êáèå áóöáëåéïìáíÞò äçìïóéïãñÜöïò...
ÂÌW, Mazda, Honda, Ford êáé ëßãï... Álfa, Nissan, Volkswaggen åßíáé áðü ôïõò êáôáóêåõáóôÝò åõñåßáò ðáñáãùãÞò ðïõ êñáôÜíå ôï êåöÜëé øçëÜ... Áò ôïõò ÷áñïýìå üóï áêüìá ôïõò Ý÷ïõìå.
ÊñáôÜù ìüíï Ìazda Honda ïé õðüëïéðïé ôï Ý÷ïõí ñßîåé óôá ðïëëÜ Üëïãá ,ìåãÜëåò æÜíôåò -ãéá íá ÷ùñÜíå ôá äéóêüöñåíá ðïõ èá ôá óôáìáôÞóïõí - ôá Ý÷ïõí ðëáêþóåé óôá 500 äéáöïñåôéêÜ åßäç áóöÜëåéáò áåñüóáêùí ðïëõôÝëåéáò êáé ãêáôæåôïëïãßáò ..ÐáëáéóôÝò ôïõ Óïýìï åßíáé ü÷é áõôïêßíçôá -
Opertie απο σχετικα φτηνα τουτου το στ ειναι το μοναδικο που πλησιαζει το 106..τα αλλα .Αν ειχε 0-100 ενα κσερο 8 ομως θα μας αρεσε πιο πολυ υποθετω. Το γκολφ εμενα δεν με τρελανε. Ενα γρηγορο μπαουλο αλλα αψυχο.Εξαιρετικο για καθημερινη μεταφορα.
Να σας δω ολους εσας με τα 106 και τα μιατα οταν θα πατε ν αλλαξετε αυτοκινητο,τι θα διαλεξετε?? Οταν θα στριβεις και θα μιλας με τηλεβοα στις ροδες,θα λες ααααα εχω γκαζι ομως???? Παρτε 200 αλογακια και ενα τιμονι απο σκουνα και πειτε μου ποσο καλα θα περνατε στο βουνο...αλλα και την καθημερινοτητα σας.
Φιλικα εεεε -
rallye εξαρταται τι θεωρεις συμβιβασμο. Τι προτιμας ενα καλο απλα μοτερακι και τελειο τιμονι με σχεσεις κ αισθηση που τα 106 δεν ειχαμε στον υπνο μας η 200 αλογακια και ηλεκτρικο τιμονακι? Το esp οταν θεωρει οτι δεν ειναι σωστα αυτα που κανεις και πιανει,ασχετος αν το εχεις στο οφφ δεν σε χαλαει?Φανασου να μην βγαινει καν μερικως οφφ
Για μενα αυτος ειναι ο χειροτερος συμβιβασμος.
Ααα ξεχασα, βεβαια πως ζουμε σε χωρα με τετοια οικονομικη ευμαρια που τα 30000 για να παρεις ενα new age gti ειναι μια καθημερινοτητα.. ασχετως αν μας χατζιλικωνουν μαμα μπαμπας θεια, Αγιος Βασιλης κτλπ κτλπ
-
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Να σας δω ολους εσας με τα 106 και τα μιατα οταν θα πατε ν αλλαξετε αυτοκινητο,τι θα διαλεξετε??Αν είχα 106 δε θα το άλλαζα με τίποτα αυτή τη στιγμή. Θα μάζευα λεφτά να πάρω κάτι άλλο. Δε θα άφηνα ένα τέλειο GTi για να πάρω ένα που δε με ικανοποιεί, μόνο και μόνο για να πάρω κάτι καινούργιο. Αυτό βέβαια είναι που θα έκανα εγώ. Καθένας θα έχει και μια διαφορετική τοποθέτηση
Το miata είναι άλλο θέμα. Για μικρά GTi λέμε, άσχετα αν ήταν στις υποψηφιότητες
-
Γενικά ενώ παλιά στο θεσμό ήταν πιο σκληρα αυτοκιήνητα τώρα έγινε λίγο πιο μαρκετιγκ
Το Golf GT αν κατάλαβα καλά το βασικό του πρόβλημα στο να χαρακτηριστεί gti (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η WV) είναι ότι είναι μαλακό.
Φετος δεν υπήρχαν νεα μόντέλα και για αυτό η λίστα μεγάλωσε με υβριδικά της κατηγορίας (GT προς το GTI)
Είναι και πάλι μαρκετιγκ το θέμα
Δε μαλώνουμε με κανέναν. Φερτε όλα σας τα αμάξια να σας ψηφίσουν και οτι πει ο κόσμος που με την ψήφο του στο μιατα έδειξε ότι δεν πιστευει στη διαδικασία.
Ηταν για μενα ψήφος αποδοκιμασίας -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ένα αριστούργημα εν ονόματι GTi.
Αν θεωρείς τόσο καλό το Gti (μαζί σου), γιατί δεν ψήφισες το Leon?
Έχεις οδηγήσει Fiesta ST? Fiesta S? Αν ναι, ποιο από τα δύο σου άρεσε περισσότερο στο δρόμο?
To leon εξηγεί γιατί δεν το ψήφισε όπως και το Octavia.
Σπύρο έχει SΤ, για το αν έχει οδηγήσει S όμως θα πρέπει να σου απαντήσει ο ίδιος.
-
Και που να το οδηγούσες κιόλας. Είναι εξαμπούρδελη μπούρδα, με πλαίσιο από hyundai του 90 (scoupepe), με ανάρτηση και ενισχύσεις σχεδιασμένα από τους κάγκουρες της lotus. Και σαν να μην έφταναν όλα τούτα, αφήνει ως νεοφιλελεύθερη λαίλαπα κάποιες καρότσες πίσω του τα αριστουργήματα της λαϊκής εταιρείας.
Ο υπαινιγμος με την lotus μου θυμιζει το αλλο καλο ανεκδοτο με τα Ιμπιζα του 90 και το ονομα της Porsche στο μοτερ τους. Ελεος!
Θα προτεινω και στο lotus forum να πουλησουν τα Elise τους και να παρουν Astra (και οραμα) στην μιση τιμη!
Και εγω διαβασα οτι βαλανε οδηγο του bTCC να μαζεψει τα αμαζευτα και κυριως να βιδωσει τον κωλο κατω, αλλα οτι μουριαζει υπερβολικα ειναι γεγονος και δεν μπορω να καταλαβω γιατι θιγομαστε εμεις εδω μεσα λες και συμμετειχαμε στην εξελιξη και μας κραζουν για το αποτελεσμα μας.
Αγοραστες ειμαστε και οχι προβατα και πρεπει να τα λεμε οπως ειναι.Οσο για αυτα που λεει ο Borbos,
Δηλαδη στριβει το Colt? Τι οδηγουσες μεχρι τωρα?
Μια χαρα αμαξακι ειναι ποιοτικο, γρηγορο, δεν θα χαλασει ποτε αλλα καπου εδω τελειωνουν ολα για αυτο. Οσοι το πηραν και νομιζουν οτι πηραν μικρο EVO απλα εχασαν. Μια ψηλη, πολυμορφιζουσα (και ασχημημεσα-εξω αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο) βολιδα για ευθειες ειναι.
Δεν ειναι και OPC αλλα δεν φτιαχτηκε για τα βουνα...
Δεν ξερω αν εχεις colt ή αν εισαι στο coltclub και αν ειναι και αυτος που θα αναφερω τωρα, αλλα αν ολα αυτα τα αν ισχυουν ρωτα αν καποιο ανθρακι χθες το βραδυ στο τελειωμα του Κηφισσου στην δεξια παρατεταμενη στροφη που σε κατεβαζει προς Γλυφαδα προσπαθησε να ακολουθησει ενα saxo και αν δεν ειναι κολλημενος θα σου πει και ο ιδιος πως στεκοταν το saxo και ποσο κλειστα και τι μουτρα του εβγαλε στο τελος το colt. Ασε που ξεκινησαμε με -2 αμαξια και καταληξαμε -1 κολωνα. Α... και το saxo ειναι 14αρι...Ελπιζω να μην θεωρηθει προκλητικο γιατι δεν εχω τετοια προθεση.
Απλως, φανηκε το στησιμο των αυτοκινητων.
και για να μην φανει οτι το παιζω..καπως εμενα με πατησε μετα στην αριστερη στροφη για Συγγρου μια Celica TS (μαλλον) αλλα για αυτο θα γραψω στο TypeR vs Celica TS.
(φιλικη συμβουλη: μην οδηγατε νυχτα με αναμμενα τα φωτα θεσης και τα προβολακια ομιχλης. Απλα δεν κανετε την παρουσια σας αισθητη οσο με τα πορειας) -
καλή τροπή ... πέρνει νομίζω αυτό το τοπικ .... αφου ξεφεύγουμε και απο τα στεγνα νούμερα της τηλεμετρίας... και κάπου αναζητούμε τον παράγοντα ανθρωπο που αναζητά μεσω κάποιου (και καλά GTi) να ξεφύγει απο την καθημερινότητα του, στις περισσότερες φορές στη διαδρομή σπιτι-δουλεια, δουλεια-σπιτι. Κάπως έτσι το είδαν και οι Marketing-Man των εταίριων και μας γέμισαν με τα σημερινά Gti ...
προσωπικά το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που ξέρω ... έχουν το αυτοκινητό τους απλά για να τους πάει απο το Α σημείο στο Β. Αν μπορούσαν θα έιχαν οδηγό ή θα έπερναν κάθε μέρα ταξί...
μια μικρή μειονότητα, έχει ξεφύγει λίγο (5-10%) και αναζητα απο το οχημά της κάτι παραπάνω .... γιατι εκτονωνεται με αυτό το τρόπο βρέ παιδι μου.... δεν λέω ότι είναι κακό .....
θα συμφωνησω με τα παιδια παραπάνω που λένε οτι και τα παιδιοδικα εχουν μια διαπλοκή .... και οτι η ποιοτητα τους φθήνει μέρα με τη μέρα ....
η Αξια του περιεχομενου και του λόγου έχει περάσει σε δευτερη μοιρα......τώρα αν το αυγο ένακε την κότα ή το αντιστροφο δεν το ξερω.... δηλαδή αν τα περιοδικά μας οδηγησαν εκεί... ή η ζητηση των αναγνωστών ήταν αυτή που ήθελε κάτι το (απλό, φανταχτερο) και με πολλά DVD περιεχόμενο.....
Ο Συμβιβασμός του τρόπου ζωης μας ..... σχεδιάσε όλα αυτά τα Gti που αναφέρουμε παραπάνω και για τους δικούς του λόγους ο καθένας τα απορίπτουμε ....
προσωπικά λόγο της γενικότερης οικονομικής στενότητας έχω καταλήξει...
όχι στην αναζήτηση ένος πραγματικού οδηγικού παιχνιδιού .....S2000
EVO IX
Elise
κτλαλλά στην κατοχή 2 ξεχωριστών οχημάτων για τις αναγκες μου και της οικογένειας .....
το 106 για όλα τα καλά και τα κάκα του που ξέρουμε για την πίστα και για μια βόλτα στο βουνό χωρίς προορισμό.....
και ένα συμβιβασμένο μικρομεσαίο.... για κάθε μερα ... Focus/Civic/Note
καλύτερα να ανοιξουμε ένα τοπικ για τα all type classic τύπου Gti
πχ ....
ΒΜW 2002
opel ascona
Datsun A510
Quatrro 85αντε ... για γράψτε και για αλλές μεγάλες αγάπες !!!!
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Ο υπαινιγμος με την lotus μου θυμιζει το αλλο καλο ανεκδοτο με τα Ιμπιζα του 90 και το ονομα της Porsche στο μοτερ τους. Ελεος! Θα προτεινω και στο lotus forum να πουλησουν τα Elise τους και να παρουν Astra (και οραμα) στην μιση τιμη!Έχω άποψη για εκείνα τα Astra με την ανάρτηση της Lotus και σε σχέση με το target group ενός Astra 1.4, η ανάρτηση ήταν εξαιρετική. Πότε άραγε θα μάθουμε να κοιτάμε τα πράγματα 'σχετικά'; Δεν μπορείς να τα βάζεις όλα στο ίδιο καλάθι. Δεν περιμένει κανείς από ένα Astra να στρίβει σαν 106. Δηλαδή όποιο αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στις hardcore αγωνιστικές μας ανησυχίες, είναι αυτομάτως κακό;
Κοίτα που υπερασπίζομαι το Astra τώρα...
-
Screwdriver: Απάντησες όπως ακριβώς άρμοζε στον υπαινιγμό περί Lotus... Η εκτίμηση στην Lotus από μέρους μου είναι απεριόριστη, και το Exige είναι το dream car μου. Έκαστος στο είδος του, όμως, και η (αν) η Lotus εξέλιξε το OPC (μαλλον διαφημιστικό τρυκ είναι βασιζόμενο στη συγγένεια των εταιριών) τότε πολύ απλά, δεν την ένοιαζε να κάνει καλή δουλειά.
Όσο για το φίλο που παρεξηγήθηκε με το Colt, μάλλον έκανες το λάθος να το επιλέξεις... Δεν πειράζει, πάντα υπάρχει η δυνατότητα να διορθώνουμε τα λάθη μας! Το πουλάς, και παίρνεις ένα ST!!!
johnkyr ωραίο ποστ με νοσταλγία και συναιρσθηματισμό!
οpterios καλά δεν περιμένει κανείς το Astra να στρίβει σαν 106, αλλά θα υπονοείς ότι στρίβει καλύτερα από τα υπόλοιπα της κατηγορίας? Συγγνώμη αλλα για μένα (τα έχω οδηγήσει στα 1.4 και τα δύο) το Golf είναι έτη φωτός μπροστα! Το ίδιο και στα 1600, το Golf και το Focus, γεννεές μπροστα!
-
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Opertie απο σχετικα φτηνα τουτου το στ ειναι το μοναδικο που πλησιαζει το 106..τα αλλα .Αν ειχε 0-100 ενα κσερο 8 ομως θα μας αρεσε πιο πολυ υποθετω.To ST ΕΧΕΙ ξερό 8.0 0-100.... Όχι ότι το κάνει καλό αυτοκίνητο αυτό αλλά η πραγματικότητα να λέγεται.
Έχω αναλύσει σε άλλο τόπικ (περί φιέστα στ) τους λόγους που τα ελληνικά περιοδικά το παρουσιάζουν 9+...
οι πραγματικές τιμές έχουν μετρηθεί σε dragstrips στην Αγγλία και δίνουν ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με αυτά του Autocar, δηλ 0-97 -->7.8sec.
Aντίθετα, το Colt δεν μπορεί να κατέβει κάτω από 8 στην ίδια δοκιμασία, λόγω μή απενεργοποιούμενου ESP. (Αρκετά πιστεύω με τους αριθμούς) -
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Δεν ξέρω πραγματικά αν κατ'αυτόν τον τρόπο κατάντησε έτσι ο χώρος του αυτοκινήτου, αλλά μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.Αναρωτιέμαι πως εσύ που μου ακούγεσαι ψιλοψαγμένος συμβιβάζεσαι με ένα αμάξι σαν το ST.Και εγώ την ίδια απορία έχω κάθε φορά που οδηγώ ή συνοδηγώ τα Rallye των φίλων μου
Aπλά επειδή ήθελα να πάρω ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ hot hatch, λόγω ανασφάλειας με τα μεταχειρισμένα (πχ. στουκαρισμένα, σκισμένα κλπ). Αν κυκλοφορούσε καινούριο το 106 GTi πέρισυ, μπορείς να καταλάβεις ποια θα ήταν η επιλογή μου...
Πάντως από τα σημερινά για μένα Golf GTI > Renault Clio 2.0 Cup > Mini S & Fiesta ST... μετά όλα τα υπόλοιπα με αρκετή διαφορά... Το ST ήταν το φθηνότερο και γιαυτό το επέλεξα
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ο υπαινιγμος με την lotus μου θυμιζει το αλλο καλο ανεκδοτο με τα Ιμπιζα του 90 και το ονομα της Porsche στο μοτερ τους. Ελεος! Θα προτεινω και στο lotus forum να πουλησουν τα Elise τους και να παρουν Astra (και οραμα) στην μιση τιμη!
Έχω άποψη για εκείνα τα Astra με την ανάρτηση της Lotus και σε σχέση με το target group ενός Astra 1.4, η ανάρτηση ήταν εξαιρετική. Πότε άραγε θα μάθουμε να κοιτάμε τα πράγματα 'σχετικά'; Δεν μπορείς να τα βάζεις όλα στο ίδιο καλάθι. Δεν περιμένει κανείς από ένα Astra να στρίβει σαν 106. Δηλαδή όποιο αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στις hardcore αγωνιστικές μας ανησυχίες, είναι αυτομάτως κακό;
Κοίτα που υπερασπίζομαι το Astra τώρα...
Σιγουρα οχι! Αλλα να ξερουμε τι πηραμε και γιατι το πηραμε. Αυτο λεω μονο. Να αγοραζουμε συνειδητα και να μην αεροβατουμε σχετικα με το τι πηραμε.Να χαιρομαστε τα πλεονεκτηματα και να αναγνωριζουμε τα μειονεκτηματα (κυριως για το δικο μας καλο).
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Έχω αναλύσει σε άλλο τόπικ (περί φιέστα στ) τους λόγους που τα ελληνικά περιοδικά το παρουσιάζουν 9+...μου λες σε παρακαλώ που να το διαβάσω
-
-To ελληνικό ST με τις 16'' (195/54) χρειάζεται 3η για να φτάσει τα 100χαω.
-Αντίθετα, το αγγλικό με τις 17'' (205/40) τα φτάνει τα 97 και ξεπερνάει οριακά τα 100.- Στην ελλάδα, το WDS firmware με το οποίο ξεκίνησαν να κυκλοφορούν τα ST είχε τον κόφτη 2ας στις 7200rpm... Mε μια αναβάθμιση της Ford του σεπτέμβρη (την οποία φοράνε αυτά που δοκιμάζονται στον ειδικό τύπο) ο κόφτης έπεσε κάτω από τις 7100 (όριο όπου ξεπερνιούνται τα 100 χαω με 17΄΄΄) οπότε τώρα, ούτε με 17΄΄ δεν ολοκληρώνει το 0-100 με 2α.
-Ευτυχώς βγήκε update τώρα τον Μάιο που επαναφέρει τον κόφτη στα εργοστασιακά του (7200) και καταργεί ένα τύπου αντισπίν κόφτη που έκοβε δύναμη από τον κινητήρα κατά το έντονο σπινιάρισμα. (λειτουργούσε ανεξαρτήτως ESP ON/OFF)
- Στην ελλάδα, το WDS firmware με το οποίο ξεκίνησαν να κυκλοφορούν τα ST είχε τον κόφτη 2ας στις 7200rpm... Mε μια αναβάθμιση της Ford του σεπτέμβρη (την οποία φοράνε αυτά που δοκιμάζονται στον ειδικό τύπο) ο κόφτης έπεσε κάτω από τις 7100 (όριο όπου ξεπερνιούνται τα 100 χαω με 17΄΄΄) οπότε τώρα, ούτε με 17΄΄ δεν ολοκληρώνει το 0-100 με 2α.
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Opertie απο σχετικα φτηνα τουτου το στ ειναι το μοναδικο που πλησιαζει το 106..τα αλλα .Αν ειχε 0-100 ενα κσερο 8 ομως θα μας αρεσε πιο πολυ υποθετω.
To ST ΕΧΕΙ ξερό 8.0 0-100.... Όχι ότι το κάνει καλό αυτοκίνητο αυτό αλλά η πραγματικότητα να λέγεται.
Έχω αναλύσει σε άλλο τόπικ (περί φιέστα στ) τους λόγους που τα ελληνικά περιοδικά το παρουσιάζουν 9+...
οι πραγματικές τιμές έχουν μετρηθεί σε dragstrips στην Αγγλία και δίνουν ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με αυτά του Autocar, δηλ 0-97 -->7.8sec.
Aντίθετα, το Colt δεν μπορεί να κατέβει κάτω από 8 στην ίδια δοκιμασία, λόγω μή απενεργοποιούμενου ESP. (Αρκετά πιστεύω με τους αριθμούς)Ναι, πράγματι το έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ... Όπου κάποιος πάλευε να αποδείξει ότι το ST χάνει 1.7' στο 0-100 (9.7' το μέτρησαν οι 4Τ και σχεδόν 9 το βελτιωμένο του '0-100-0') επειδή χρειάζεται μια επιπλέον αλλαγή (με τη γιαγιά μου στο τιμόνι προφανώς) διότι η δευτέρα του κοφτιάζει στα 99.999!!!
Όσο για την κόντρα με το τουρμπάτο CZ... Δεν τίθεται θέμα - και οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους, και τα χαρακτητιστικά των κινητήρων σε σχέση με το βάρος (στα ίδια άλογα, έχουμε πάνω από 21 κιλά ροπής στο τουρμπάτο CZ, και μόνο 19 στο ατμοσφαιρικό ST).
Αυτό όμως που τα λέει όλα είναι ο χρόνος στην πίστα, όπου το ST δείχνει το πόσο 'αγωνιστικό' είναι, καθώς πέρα σπό ωραία αίσθηση (άψογο τιμόνι είναι η αλήθεια) οι χρόνοι του απογοητεύουν ΠΛΗΡΩΣ. Πάνω από 1:17.5'' αν θυμάμαι καλά, τη στιγμή που το 100% 'μαμά' C2 VTS, με 30 άλογα λιγότερα, γράφει καλύτερο χρόνο!!
Φανταστείτε πόσο καλύτερα στρίβει το Γαλλάκι, δηλαδή, αν το ST είναι τόσο 'εκκρηκτικό' όσο το παρουσιάζουν μερικοί στην ευθεία...
Αυτά, για να μην ξεφεύγουμε. Όποιος το πήρε, καλά έκανε (καλύτερα να νομίζεις πως πας γρήγορα και να το απολαμβάνεις παρά να πας πραγματικά γρήγορα χωρίς να το απολαμβάνεις!! ), και τα λεφτά που κοστίζει τα αξίζει πέρα για πέρα, αλλά καλό είναι να θυμόμαστε για τι μιλάμε. Κολλήσαμε δυό ρίγες κι έχουμε τη νέα Stradale, νομίζουν μερικοί που το πήραν....
-
αμαξάκι κου αξίζει 100% τα λεφτά του και έχει πολυ καλό πατημα ..... στο δρόμο ελαφρύ και fun2drive είναι και το sportKA. έχουμε κάνει διαρδομές σε δρόμους με στροφιλίκι και μου άρεσε πάρα πολύ ....
αυτο που χαλάει στα καινούρια Gti είναι το βάρος τους .... μαγάλη διαφορά στην Αδράνεια... όταν στρίβεις... όσο καλό και να είναι το αυτοκίνητο....
δειτε κανα video από bestmotoring ... σε πίστα με Μ3-Μ5 κτλ ... θα δείτε πόσο παλεύει η Μ5 να στρίψει μιας και είναι 2τόνους ....
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Ναι, πράγματι το έχουμε αναλύσει σε άλλο τόπικ... Όπου κάποιος πάλευε να αποδείξει ότι το ST χάνει 1.7' στο 0-100 (9.7' το μέτρησαν οι 4Τ και σχεδόν 9 το βελτιωμένο του '0-100-0') επειδή χρειάζεται μια επιπλέον αλλαγή (με τη γιαγιά μου στο τιμόνι προφανώς) διότι η δευτέρα του κοφτιάζει στα 99.999!!!
Σε παλαιότερο τεύχος οι 4Τ το έχουν μετρήσει 9.3 Τον ξέρεις τον Καρανικόλα και τις βελτιώσεις του;Έχεις οδηγήσει ST;Αυτά που έγραψε ο fiestapower τα διάβασες;Τα κατάλαβες;;
Όσο για την κόντρα με το τουρμπάτο CZ...
Δεν τίθεται θέμα - και οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους, και τα χαρακτητιστικά των κινητήρων σε σχέση με το βάρος (στα ίδια άλογα, έχουμε πάνω από 21 κιλά ροπής στο τουρμπάτο CZ, και μόνο 19 στο ατμοσφαιρικό ST).Κόντρα;Ποια κόντρα;Μίλησε κανείς για κόντρα; Να την χαίρεσαι την τουρμπίνα σου κι άσε τις κόντρες.
Αυτό όμως που τα λέει όλα είναι ο χρόνος στην πίστα, όπου το ST δείχνει το πόσο 'αγωνιστικό' είναι, καθώς πέρα σπό ωραία αίσθηση (άψογο τιμόνι είναι η αλήθεια) οι χρόνοι του απογοητεύουν ΠΛΗΡΩΣ. Πάνω από 1:17.5'' αν θυμάμαι καλά, τη στιγμή που το 100% 'μαμά' C2 VTS, με 30 άλογα λιγότερα, γράφει καλύτερο χρόνο!!
DRIVE ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2006-FIGHT CLUB ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ
FIESTA ST 1:43:70(το evo το έχει μετρήσει στα 1:41+ )
ΜΙΤΣΟΥΚΟΛΤ 1:44:50
Να γελάσουμε κι εμείς οι πικραμένοι λίγο
Κι επειδή σου αρέσουν τα περιοδικά,πάρε και τους 4Τ και το EVO και θα δεις ποιο επιλέγουν Μάιος και Ιούνιος 2005 είναι,σε βοηθάω.
Όσο για το C2 και το EVO και οι 4Τ(αν θυμάμαι καλά)το βρίσκουν χειρότερο...σε αίσθηση από το...FIESTA S(1.6,100hp).
Φανταστείτε πόσο καλύτερα στρίβει το Γαλλάκι, δηλαδή, αν το ST είναι τόσο 'εκκρηκτικό' όσο το παρουσιάζουν μερικοί στην ευθεία...
Δεν μίλησε κανείς για εκρηκτικά,μπόμπες και φυτίλια.Το ST είναι (πολύ)καλό εκεί που πρέπει.. :iconcool:
Αυτά, για να μην ξεφεύγουμε. Όποιος το πήρε, καλά έκανε (καλύτερα να νομίζεις πως πας γρήγορα και να το απολαμβάνεις παρά να πας πραγματικά γρήγορα χωρίς να το απολαμβάνεις!! ), και τα λεφτά που κοστίζει τα αξίζει πέρα για πέρα, αλλά καλό είναι να θυμόμαστε για τι μιλάμε. Κολλήσαμε δυό ρίγες κι έχουμε τη νέα Stradale, νομίζουν μερικοί που το πήραν....
Έετσι.Να χαίρεσαι εσύ το μικρό μούλτιβαγκον evo σου κι άσε τους άλλους να χαίρονται τη νέα stradale.
-
Κανονιστε να αρχισει παλι πολεμος Colt Czt vs Fiesta St...
Το GTi της χρονιάς - Μέγαρα 7/5