-
Ο χρήστης medst98 έγραψε:
H ποιότητα του Ελληνικού ντίζελ είναι το άλλο μεγάλο θέμα (μετά τα +7.000 ευρώ) που με φρενάρει όσον αφορά τον ντιζελοκινητήρα.Διάβασα στην εφημερίδα 'θεμα' το Μ.Σάββατο ότι έρχεται (επιτέλους) η απελέυθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα / Θεσσαλονίκη. Στο ίδιο άρθρο ανέλυε τα +/- των πετρελαιοκινητήρων και έλεγε ότι το κακής ποιότητας ντίζελ μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά
Χεχεχε ..επιτελους τωρα που τελειωνει το πετρελαιο θα επιτραπει και στην Αθηνα η πετρελαιοκινηση
Σοβαρα τωρα , υπαρχουν παρα πολλα πρατηρια με σωστο πετρελαιο στην Αθηνα ..στην επαρχια θα βαζεις μονο απο εταιρειες για ποιο σιγουρια ...
Το καλυτερο αυτη τη στιγμη ειναι το V-power diesel...
Μην ανησυχεις ομως αν μπει 'κακο' πετρελαιο θα το καταλαβεις κ δεν θα ξαναβαλεις απο εκει .....
Επισης το οτι σε καποιο βενζιναδικο βαζουν πετρελαιο πολλοι ταξιτζηδες δεν ειναι εχεγγυο οτι τα καυσιμα ειναι καθαρα....βλεπεται οι ποιο παλιοι κινητηρες δεν ειναι τοσο ευαισθητοι στο κακης ποιοτητας πετρελαιο..Αν βαλεις 4000 την αποσβεση απο το καυσιμο + 3000 παραπανω που θα το δωσεις απο το 1.6 + 1250 παραπανω η ευχαριστηση που θα σου εχει προσφερει παραπανω απο το 1.6 τοτε εισαι κερδισμενος....
Βρε τραβα παρε το diesel και μην σκεφτεσαι τιποτε αλλο .....ααααιντεεεεε!!!
υ.γ Οποιος αγοραζει καινουργιο αυτοκινητο απο Ελλαδα χαμενος ειναι ...
-
Τώρα αρχίσανε τα διλλήματα, νεο Terios τώρα!!! ή αναμονή κ κάτι παραπάνω για το 1.93d diesel GV.... αντε πάλι απο την αρχή...
Ρε παιδιά είναι σίγουρη η αλλαγή με τα diesel η μόνο υποσχέσεις,,,? -
Γειά σας,
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Eίσαι σίγουρος για την αξιοπιστία με δεδομένο την ποιότητα του ελληνικού ντίζελ;Στην Ελλάδα που ζούμε, με την ανυπαρξία κάθε μορφής ποιοτικού ελέγχου απο την πλευρά της πολιτείας, αλλά και των θεσμοθετημένων οργάνων της, δεν είμαι σίγουρος για τίποτε
Ακούγεται κάπως ...αφοριστικό και ίσως απόλυτο, είναι όμως μιά αλήθεια!!
Είσαι μήπως σίγουρος, για την βενζίνη; το νερό που πίνεις ή αγοράζεις, αυτό που τρώς ή που σου σερβίρουν; κλπ κλπ (προς Θεού **μη με σχετίσεις **με Ευαγγελάτο, μακρυά από μένα!!!).
Κλείνω εδώ, γιατί μάλλον είμαι εκτός topic.Φιλικά
Μάξιμος
-
Επίσης,
Ο χρήστης medst98 έγραψε:
...αν θα μπορέσω να κάνω μερική έστω απόσβεση κερδίζοντας από την κατανάλωση και από την τιμή πώλησης του αυτοκινήτου (όταν έρθει η στιγμή να το αποχωριστώ.) ...Συνεχίζω να επιμένω στο θέμα της ...απόσβεσης !!
**Το αυτοκίνητο το αγοράζεις πρωτίστως γιατί το χρειάζεσαι, για να κάνεις το ...κέφι σου και να το χαρείς και όχι για να το ...πουλήσεις ...!! **(έστω και αν θάρθει κάποια στιγμή και αυτό).
Η τιμή μεταπώλησης, είναι πράγματι ένα ικανό κριτήριο αγοράς, σκέψου όμως ότι μιλάμε για το ίδιο (σχεδόν) αυτοκίνητο, που θα κρατήσει (αναλογικά) την διαφορά στην τιμή του και στην μεταπώληση.
Αυτό τουλάχιστον δείχνει μέχρι τώρα η αγορά.Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
αλλαγή με τα diesel η μόνο υποσχέσεις,,,?Ειδηση απο4Τ
Ανακοίνωση τον Σεπτέμβριο στην ΔΕ Θεσ/νίκης,απο το πρωθυπουργό,και εφαρμογη μεσα στο 2007.Αυτό που το κάνει ακόμη ενδιαφέρον είναι και πιθανη εφαρμογή πρόσθετων μετρων απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων.
Μήπως να περιμένουμε μεχρι τον Σεπτεμβριο?αλλα πάλι στην Ελλάδα ζούμε.... -
άλλη μία ερώτηση: στον περιστροφικό διακόπτη επιλογής της 4κίνησης, η επιλογή Ν τί ακριβώς κάνει; Σε τί χρησιμεύει;
-
Ο χρήστης medst98 έγραψε:
άλλη μία ερώτηση: στον περιστροφικό διακόπτη επιλογής της 4κίνησης, η επιλογή Ν τί ακριβώς κάνει; Σε τί χρησιμεύει;Ελευθερώνει το κεντρικό διαφορικό. (Συμφωνα με το μάνιουαλ το τοποθετούμε εκεί για ρυμούλκιση)
Την πρώτη φορά που είδα το GV ήταν μόλις το έφερε το φορτηγό και ο διακόπτης ήταν στο Ν.
Πάντως λογικά δε θα το χρησιμοποιήσεις ποτέ -
επειδή με τα τεχνικά δε τα πάω καλά...
πρακτικά, τι σημαίνει αυτό; η κίνηση μεταδίδεται μόνο πίσω; -
To N ουσιαστικά είναι η 'νεκρά'. χρησιμοποιείται όταν θέλεις να σε ρυμουλκήσουνε ώστε να μειωθούν οι τριβές ή όταν έχεις εργάτη και δεθείς σε δεντρο πχ ώστε να ρυμουλκήσεις το ίδιο σου το αυτοκίνητο.
Σπάνια χρησιμοποιείται...
-
ναι,αλλά όταν βάζουμε τον διακόπτη στο Ν, η κίνηση μεταδίδεται μόνο πίσω ή και στους 4 τροχούς;
πρακτικά, αν με τον τρόπο αυτό το αυτοκίνητο γίνεται δικίνητο μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση και τις φθορές στην κίνηση εντός πόλης.
ισχύει κάτι τέτοιο; -
Στο Ν η κινηση δε μεταδιδεται που8ενα. Ειναι σαν να εχεις νεκρα στο κιβωτιο σου. Ακομη κ αν εχεις ταχυτητα, κ ο δευτερος μοχλος ειναι στο Ν, πατωντας γκαζι μονο 8α ανεβαζει στροφες, δε 8α παει που8ενα.
-
Την πρωτη φορα που πηγα να δοκιμασω την 4κινηση σε χιονια απο κεκτημενη ταχυτητα αντι να βαλω 4χ4 εβαλα Ν ...Παταγα λοιπον γκαζι και δεν πηγαινε πουθενα το αυτοκινητο ...Η πλακα ειναι οτι εγω νομιζα οτι ειχα κολησει (τελειως ασχετος τοτε) !!!!
Μετα απο 1 λεπτο καταλαβα την 'εξυπναδα' που ειχα κανει κανει , εβαλα τον μοχλο στη σωστη θεση κ συνεχισα τον δρομο μου ....Οποτε το N σημαινει - οπως ειπες κ ο xtkz - οτι ΔΕΝ μεταδιδεται κινηση ΠΟΥΘΕΝΑ ... το εμαθα με τον καλυτερο τροπο ....
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Οποτε το N σημαινει - οπως ειπες κ ο xtkz - οτι ΔΕΝ μεταδιδεται κινηση ΠΟΥΘΕΝΑ ... το εμαθα με τον καλυτερο τροπο ....
Γι αυτό πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρίν οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο 'ειδικό' , να έχουμε διαβάσει και κατανοήσει πως λειτουργεί για να μην μπλέξουμε χωρίς λόγο.
Επίσης καλό είναι να κάνουμε δοκιμές όσον αφορά την τετρακίνηση κυρίως, σε ελεγχόμενες συνθήκες ώστε όταν πραγματικά μας χρειαστεί να ξέρουμε τι συμβαίνει και τι θα πρέπει να κάνουμε.
Εμένα αυτό με βοήθησε πάρα πολύ, όπως επίσης και κάποια άρθρα με οδηγίες για το πώς οδηγούμε εκτός.
Με λίγα λόγια λοιπόν, RTFM!
-
Είμαι υποψήφιος αγοραστής του Grand Vitara, μετά από πολύμηνη έρευνα και test drive τριήμερα μεταξύ RAV4 (πολύ καλό αυτοκίνητο στο δρόμο, πολύ περισσότερο 'δρομοποιημένο' από το προηγούμενο), Freelander (μου ξεβιδώθηκε η ...εξάτμιση από τον κινητήρα), Τσερόκι 2.4 (πάρα πολύ καλό εκτός, κουραστικό στην εθνική), κατέληξα στο Grand Vitara 2000 cc, το οποίο ως γενική αίσθηση, μου έδωσε την εντύπωση ότι ελαφρώς 'απο-χωματοποιήθηκε' και έγινε ένα ιδανικό αυτοκίνητο για αυτούς που έχουν πρώτη επιλογή την άνεση στο δρόμο και αμέσως μετά τις απαιτήσεις ενός πολύ καλού εκτός δρόμου που φτάνει ακόμα και τις αγριάδες!!!
-
-
Ο χρήστης Κώστας Κυριακόπουλος έγραψε:
....το οποίο ως γενική αίσθηση, μου έδωσε την εντύπωση ότι ελαφρώς 'απο-χωματοποιήθηκε' και έγινε ένα ιδανικό αυτοκίνητο για αυτούς που έχουν πρώτη επιλογή την άνεση στο δρόμο και αμέσως μετά τις απαιτήσεις ενός πολύ καλού εκτός δρόμου που φτάνει ακόμα και τις αγριάδες!!!χι!χι! ότι ακριβώς ζητάω ...
-
Να προσθέσω κάτι περί του ΜΗ διακόπτη στο 3θυρο.
Το 3θυρο ως γνωστόν δεν έχει ούτε κοντά αλλά ούτε και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού. Ως αποτέλεσμα λείπει ο διακόπτης επιλογής τετρακίνησης. Μαζί του λείπει και η θέση 'Ν' του 5θυρου. Τι σημαίνει αυτό?
Απλούστατα ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η ρυμούλκηση οποιασδήποτε μορφής. Και από άλλο όχημα με συρματόσκοινο, και από γερανούς οδικής βοήθειας που σηκώνουν τους 2 μπροστά τροχούς. Προσοχή και στο παρκάρισμα γιατί άμα το πάρει γερανός υπάρχει σοβαρό πρόβλημα!
Σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος ο μόνος τρόπος μεταφοράς είναι από μεγάλο φορτηγάκι οδικής βοήθειας που ανεβάζει στην καρότσα ολόκληρο το αυτοκίνητο. Όλα αυτά ενώ με το 5θυρο βάζεις το διακόπτη στο N και είσαι άνετος.
-
Afonic συνεχίζω εδώ!!!
Τα μαύρα πίσω τζάμια επιτρέπονται? Ακούγονται διάφορα για τα σκούρα τζάμια.Η αντιπροσωπεία τι λέει για αυτό? Μήπως αναφέρονται στην άδεια?
Azure Gray είναι το δικό σου ε?
Το Graphite Gray είναι ποιο ανοικτό?Τα'χω μπλέξει να πάρει!!!!
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Προσοχή και στο παρκάρισμα γιατί άμα το πάρει γερανός υπάρχει σοβαρό πρόβλημα!Αν το παρει γερανος τοτε εχουμε ολοι προβλημα , γιατι κανεις δεν θα εχει τον διακοπτη στο N
Το θεμα ειναι πως θα καταλαβουν οι 'υπευθυνοι' οτι ΔΕΝ ρυμουλκουνται ολα τα αυτοκινητα με τον ιδιο τροπο ...Σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος ο μόνος τρόπος μεταφοράς είναι από μεγάλο φορτηγάκι οδικής βοήθειας που ανεβάζει στην καρότσα ολόκληρο το αυτοκίνητο. Όλα αυτά ενώ με το 5θυρο βάζεις το διακόπτη στο N και είσαι άνετος.
Eτσι κ αλλιως τα περισσοτερα φορτηγα οδικης βοηθειας -αν οχι ολα- πλεον φορτωνουν στην καροτσα ολοκληρο το αυτοκινητο .....
-
Ναι το Azure είναι το δικό μου. Το άλλο είναι πιο ανοικτό και πιο 'γκρίζο'. Πάντως άμα πας σε μια αντιπροσωπία έχουν μικρά μεταλλικά κομμάτια με τα χρώματα και μπορεις να δεις τη διαφορά. Έχει και ένα ωραίο χρώμα προς μαργαριτάρι άμα θες κάτι ανοικτό.
Τα πίσω φιμέ τζάμια ΝΟΜΙΖΩ ότι επιτρέπονται αλλά ούτε ρώτησα στην αντιπροσωπία ούτε είμαι σίγουρος. Νομίζω ότι απαγορεύονται στα 2 μπρος πλαϊνά τζάμια και στο παμπρίζ και επιτρέπονται στα 2 πίσω και το πίσω τζάμι. Με τόσο καγκούρια που τα έχουν όλα φιμέ πάντως δεν νομίζω να μου πει κανένας τίποτα. Την άδεια δεν την έχω πάρει ακόμα.
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006