-
Άν αρχίσουμε για την ποιότητα κατασκευής απ' το ουγγρικό εργοστάσιο πάμε χαμένοι. Ήδη ο φίλος με τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το ουγγρικό Σουίφτ με τρόμαξε αρκετά . Πάνω που έκλινα μάλλον προς το SX4 ..... (κυρίως λόγω χρημάτων)
-
Αναφέρομαι σε καταστάσεις που έγιναν πριν από 8 χρόνια οπότε θέλω να πιστεύω (ή όχι ) ότι κάποια πράγματα έχουν αλλάξει ... ή όχι ...
Τέλος πάντων ας μην πιανόμαστε μόνο από την δική μου περίπτωση με το Swift για να βγάλουμε συμπεράσματα και για το SX4 ...
-
Η ασφάλεια που σου προσφέρει στο δρόμο η μόνιμη τετρακίνηση δεν έχει σχέση με αυτήν που σου προσφέρει μια αυτόματη τετρακίνηση....
Και όπως λένε και τόσοι άλλοι ο προσανατολισμός τους είναι διαφορετικός.
Και όσους νομίζουν ότι ένα νεροφάγωμα είναι εύκολη ιστορία στην οποία όλα τα τετρακίνητα ή ψευτοτετρακίνητα μπορούν να ανταπεξέλθουν, τους περιμένουν μεγάλες και κακές εκπλήξεις στην ελληνική ύπαιθρο![**Storm **καλομαθημένο εννοώ ότι ίσως έχεις συνηθίσει αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας οπότε είναι άδικο να έχεις αντίστοιχες απαιτήσεις από ένα 4μετρο.]
-
Ο χρήστης Σταύρος Αλέξογλου έγραψε:
Συντροφε pentraks είναι σαφές απο τα γραφόμενά σου, ότι ο δικός σου στόχος είναι καθαρά χωμάτινος, ή τέλος πάντων περισσότερο χώμα.
Εκεί ακριβώς είναι και η διαφορά μας, μιάς και εγώ μιλάω για αυτοκίνητο το οποίο με την 4κίνηση θα προσφέρει περισσότερη ασφάλεια, σε κάποιον ο οποίος θέλει να κάνει όλες τις δουλειές, (καθημερινή οδήγηση στην πολη, ταξίδια γενικώς) αλλά επειδή τυγχάνει να είναι και φυσιολάτρης, και του αρέσουν τα βουνά, θέλει ένα 4x4 το οποίο να του προσφέρει επιπλέον ασφάλεια σε δρομους όπου μπορεί το χειμώνα να έχουν και λίγο χιόνι ή πάγο, η να είναι βρεγμένοι και γλυστεροι, και να πάει όταν οι συνθήκες το επιβάλουν και σε κάνα χωματόδρομο...
Για τα παραπάνω δεν χρειάζεται αυτός ο κάποιος το Terios, αλλά αυτοκίνητα σαν τα SX4/Sedici ή Ignis.
Γιά όσους θέλουν παιχνίδια με λασπόβαλτους, και αναβάσεις ...βουνών ας πάρουν το terios και ας κάνουν το κεφάλι τους κουδούνι στην Εθνική μέχρι να πάνε εκεί που θέλουν...
Διάβασα το topic και χαμογέλασα.Θα σας περιγράψω μία κατάσταση που έζησα το '02 ή το '03,δεν θυμάμαι καλά...
Ήταν εκείνο το Acropolis που είχε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια Δίκαστρο,Ταρζάν,Άγιο Στέφανο και οι 4ΤΡΟΧΟΙ είχαν και roadbook!
Κατέβηκα λοιπόν με ένα φίλο μου με το Jimny του για λασποθεραπεία αλλά και ορεινή πεζοπορία στις γύρω κορυφές(Βελούχι,Παρνασσό,διάσχιση της Οίτης κλπ).Είχε χιονίσει και αργά(7 Απρίλη!) αλλά και καθόταν μια χαρά η Πρωτομαγιά και είχαμε πολλές μέρες στη διάθεσή μας(να σημειώσω ότι όλες μας οι διανυκτερεύσεις έγιναν χύμα στα βουνά με σκηνή,όσο για το μπάνιο μας το κάναμε σε μια λίμνη με ζεστό ιαματικό νερό,οι φορουμάδες της Λαμίας και οι ακροπολικοί γνωρίζουν,ανά τριήμερο).
Πού θέλω να καταλήξω;
1.Μετά από τόσες μέρες σκληρού off-roading στις ειδικές(δεν είχαν περάσει ακόμη τα μηχανήματα της Νομαρχίας,για όσους νομίζουν ότι Acropolis σημαίνει ΟΑΚΑ...)
2.Μετά από ανάβαση στο Γεροντόβραχο σε χιόνι σούπα και πεζοπορική διάσχιση του Παρνασσού από την Επτάλοφο(Αγόριανη) μέχρι τους Δελφούς από το Ε4
3.Μετά από ύπνο ελεύθερα στη Φύση,αδιάφορης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος(στο οροπέδιο της Οίτης,στις λίμνες είχε 0 C και στον Παρνασσό όλα ήταν παγωμένα) για πολλές μέρες...
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ!
Από το Γαλαξίδι μέχρι το Κιλκίς αγαπητοί φίλοι,ΔΕΝ πατήσαμε εθνική,και μάλιστα σε ένα πολύ πατημένο κομμάτι κάπου στα λουτρά Σμοκόβου,το Jimny άρχισε να λιώνει τα χωματερά του από την πόρωση!
Νομιζαμε(ναι, νομίζαμε!Πειράζει,αφού είμασταν πανευτυχείς;) πως πηγαίναμε μαλλιά κουβάρια και χαμογελούσαμε μέχρι τα αυτιά!Για ποιά κούραση στην άσφαλτο μιλάτε;
Αγαπητοί φίλοι,
μη μιλατε θεωρητικά για αυτοκίνητα.ΖΗΣΤΕ ΤΑ,ΛΙΩΣΤΕ ΤΑ,ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ...ωραιότατο και για να μην χάνουμε την ουσία
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
[**Storm **καλομαθημένο εννοώ ότι ίσως έχεις συνηθίσει αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας οπότε είναι άδικο να έχεις αντίστοιχες απαιτήσεις από ένα 4μετρο.]Οι απαιτήσεις μου είναι περιορισμένες ... και για αυτο το λόγο πάω σε 3πορτο Vitara ... Απλά το πρόβλημα μου είναι ότι έχω συνηθίσει το υποβραχιόνιο και όταν μπαίνω σε αυτοκίνητο χωρίς τον παλιο'τεμπέλη' μου φαίνεται λίγο παράξενο ... ειδικά όταν ακούω ότι δεν προβλέπεται ούτε ως εξτρά ...
Οπότε όλα καλά!!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αναφέρομαι σε καταστάσεις που έγιναν πριν από 8 χρόνια οπότε θέλω να πιστεύω (ή όχι ) ότι κάποια πράγματα έχουν αλλάξει ... ή όχι ...Τέλος πάντων ας μην πιανόμαστε μόνο από την δική μου περίπτωση με το Swift για να βγάλουμε συμπεράσματα και για το SX4 ...
Σωστά, μέσα σε 8 χρόνια έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Εξίσου και το νέο Swift εκεί φτιάχνεται νομίζω (ή έστω και εκει) και δεν έχω ακούσει σχόλια για προβλήματα.
Πάντως για να είμαι ειλικρινής δεν θα έπαιρνα εντελώς νέο μοντέλο πριν ακόμα βγει. Θα περίμενα κανένα χρόνο για να λυθούν τα νηπιακά προβλήματα ή θα έπαιρνα το Terios που η αξιοπιστία του είναι συμβόλαιο.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
...Θα περίμενα κανένα χρόνο για να λυθούν τα νηπιακά προβλήματα ...Αν ειναι λίγο λιγότερο π.χ. 10 μήνες ?
Το GV είχε νηπιακά ή βγήκε κατευθείαν ενήλικας??
-
Μέχρι στιγμής το δικό μου δεν έχει βγάλει κάτι (το πήρα σχεδόν 11 μήνες από όταν κυκλοφόρησε). Άλλοι μιλάνε για τριγμούς στο τζάμι και άλλα μικρά, τίποτα σοβαρό μέχρι στιγμής (ευτυχώς). Αλλά σκέψου ότι το αμάξι δεν είναι 100% νέο, είναι ανανέωση παλιού μοντέλο, η οποία έστω και ριζική δεν είναι το ίδιο με ολοκαίνουργιο μοντέλο.
Πάντως γενικά η βιομηχανία έχει κάνει άλματα σε τέτοια θέματα, αλλά και πάλι θα δίσταζα να πάρω μοντέλο που ακόμα δεν βγήκε (δηλαδή να πάρω κυριολεκτικά από τα πρώτα πρώτα αυτοκίνητα).
-
11 μήνες?
Μα, δεν ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2005 να πωλείται? ή κάνω λάθος?
Πόσο καιρό το έχεις και σε ποιο χρώμα?Ωστόσο και το Terios και το SX4 είναι καινούρια μοντέλα ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
11 μήνες?
Μα, δεν ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2005 να πωλείται? ή κάνω λάθος?
...20 Aυγούστου 2005 αν θυμάμαι καλά η επίσημη παρουσίαση. Συγγνώμη που χώθηκα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
11 μήνες?
Μα, δεν ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2005 να πωλείται? ή κάνω λάθος?
Πόσο καιρό το έχεις και σε ποιο χρώμα?Ωστόσο και το Terios και το SX4 είναι καινούρια μοντέλα ...
Μάιο 2005 κυκλοφόρησε το αμάξι. Το ότι η Ελληνική αντιπροσωπία το έφερε Οκτώβρη δεν λέει τίποτα! Εγώ το έχω σχεδόν 2 μήνες.
Για τα υπόλοιπα δες το topic του Vitara, έχω και φώτο ( http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=300 ) του Azure Grey και όλες τις λοιπές πληροφορίες - γιατί βγαίνουμε off topic εδώ.
Ξεκίνα από εδώ:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 957#544957 -
Ο χρήστης afonic έγραψε:
11 μήνες?
Μα, δεν ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2005 να πωλείται? ή κάνω λάθος?
Πόσο καιρό το έχεις και σε ποιο χρώμα?Ωστόσο και το Terios και το SX4 είναι καινούρια μοντέλα ...
Μάιο 2005 κυκλοφόρησε το αμάξι. Το ότι η Ελληνική αντιπροσωπία το έφερε Οκτώβρη δεν λέει τίποτα!
Για τα υπόλοιπα δες το topic του Vitara, έχω και φώτο ( http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=300 ) του Azure Grey και όλες τις λοιπές πληροφορίες - γιατί βγαίνουμε off topic εδώ.
Νομίζω πως κάνεις λάθος για το Μάιος 2005 που λες. Η ελληνική αντιπροσωπεία είχε πανευρωπαική πρεμιέρα.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Νομίζω πως κάνεις λάθος για το Μάιος 2005 που λες. Η ελληνική αντιπροσωπεία είχε πανευρωπαική πρεμιέρα.
Και:
-
Δεκτόν!!! Το τρίπορτο όμως βγήκε λίγο αργότερα(ιούλιος). Συγγνώμη απο όλους για τα απανωτά off topic για ένα όχι και τόσο σημαντικό ζήτημα
-
Ειναι γεγονος ομως οτι η πρωτη του πανευρωπαικη εμφανιση εγινε στην Ελλαδα....και σιγουρα ΔΕΝ ηταν τον Μαιο..
-
Θα πάρω τη Suzuki Ιαπωνίας από το Skype και θα σας πω!
Πίσω στο Vitara thread, το ριμάξαμε αυτό οι βιταράκηδες.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εχω πολύ κακές αναμνήσεις από το Magyar Swift που είχα το 1997-2000 ...
κουφές και περίεργες βλάβες για τις οποίες έφταιγαν τα Ουγγαρικά προϊόντα που είχε πάνω ...Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το 'ουγγρικό' SX4 έχει εξαρτήματα άλλων προμηθευτών από αυτούς του 'γερμανικού' golf ή της 'ιταλικής' 159?
Τι με κάνει να το πιστεύω ?
Αγόρασα το Magyar Swift Gti 1997 ... (από το 1996 όλα τα Swift ήταν Magyar)
Φίλος είχε αγοράσει το Japan Suzuki Gti 1994 ...Στους 14 μήνες μου κάηκε το μοτέρ κίνησης υαλοκαθαριστήρων που ήταν Ουγγρικής προέλευσης και φυσικά δεν ήταν το ίδιο με του φίλου μου ... Ζημιά 100.000δρχ γιατί ήταν εκτός εγγύησης για 2 μήνες... Μετά από τσακωμό πλήρωσα 80000δρχ.... Το παράδοξο? Το μοτέρ κάηκε μία μέρα που έβρεχε γιατί πήρε νερά από μία τρύπα που είχε επάνω χωρίς τάπα! Το καινούριο που μου έβαλαν ήταν το ίδιο χωρίς τάπα και το τάπωσαν με σιλικόνη στο συνεργείο!
Στους 7 μήνες κάηκε ο μοτέρ κίνησης του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού. Ξανά ίδια περίπτωση. Μοτέρ ουγγρικής προέλευσης. Ζημιά μπήκε στην εγγύηση (ευτυχώς)
Προβολάκια γνήσια ομίχλης made in hungary ... έπαιρναν διαρκώς υγρασία. Κάθε μήνα άλλαζα λάμπες.
Μπαταρία made in hungary ... Στο ένα χρόνο την άλλαξα (έμεινε από μπαταρία)
Αμορτισέρ/Ελατήρια made in hungary ... Στον ένα χρόνο άλλαξα τα αμορτισέρ γιατί έβγαλαν λάδια.
Πέτρα μικρή στο τζάμι-παρμπρίζ έκανε ολόκληρη λακούβα! Τζάμι made in hungary ...
Τι θέλω να πω? Οτι είναι φυσιολογικό να βάζουν προϊόντα ουγγρικής προέλευσης αφού είναι ποιο φτηνά και δεν υποχρεώνονται να τα μεταφέρουν από Ιαπωνία.Για αυτό το λόγο αγόρασα ένα SUZUKI που στην άδεια και στο πλαίσιο έλεγε Magyar Swift και έψαχνα να βρω το SUZUKI ...
Ακόμα και από το τιμόνι έλειπε το λογότυπο της SUZUKI! Ηταν κενό!
Φυσικά ο φίλος μου με το Ιαπωνικό ποτέ δεν αντιμετώπισε τέτοια προβλήματα... και σε συγκρίσεις που κάναμε στα δύο αυτοκίνητα συνέχεια βρίσκαμε διαφορές ...
Η κυριότερη αιτία που θα αγοράσω το Terios(το πρώτο τρίμηνο του 2007,Θεού θέλοντος),είναι ακριβώς αυτή,το made in Japan της κατασκευής.
Όπως έχω ξαναγράψει, ασχολούμαι και με την εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών,έχοντας στη διάθεσή μου ένα Corolla '03.Το τί έχει υποστεί αυτό το αυτοκίνητο,απλά δεν περιγράφεται.Εκπαιδεύονται με δαύτο τουλάχιστον δέκα αρχάριοι οδηγοί ημερησίως,οι οποίοι ταλαιπωρούν οικτρά το αυτοκίνητο,άθελά τους βέβαια(αυτή είναι και η δουλειά του).
Όλα τα ορατά εξαρτήματα και χειριστήρια του Terios,είναι ίδια με του Corolla (πλην αυτών θέρμανσης-κλιματισμού που είναι από Yaris) και το γεγονός αυτό αποτελεί την καλύτερη εγγύηση.
Αυτό που περιμένω τώρα στο Terios, είναι αυτόματος κλιματισμός που κάνει τη διαφορά(24000€ είναι αυτά...) και την κυκλοφορία των SX4,Sedici και...Landwind,που πιστεύω ότι θα μειώσουν και θα παγιώσουν την τιμή του Τέρη σε κανονικά επίπεδα -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
.... έχω συνηθίσει το υποβραχιόνιο και όταν μπαίνω σε αυτοκίνητο χωρίς τον παλιο'τεμπέλη' μου φαίνεται λίγο παράξενο ... ειδικά όταν ακούω ότι δεν προβλέπεται ούτε ως εξτρά ...Το περίεργο είναι ότι σε φωτό του Terios το έχω δει και με υποβραχιόνιο (μικρό και αδύναμο πάντως) οπότε ελπίζω. Οι πωλητές πάντως δεν έχουν ιδέα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν προβλέπεται να το μάθουν κάποια στιγμή! Επίσης σε φωτό έχω δει στην πλάτη του καθίσματος πτυσσόμενο γαντζάκι για σακούλα για το οποίο επίσης δεν ξέρουν. Μόνο για εταζέρα ξέρουν ότι κάποτε θα έρθει σαν extra...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το περίεργο είναι ότι σε φωτό του Terios το έχω δει και με υποβραχιόνιο (μικρό και αδύναμο πάντως) οπότε ελπίζω. Οι πωλητές πάντως δεν έχουν ιδέα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν προβλέπεται να το μάθουν κάποια στιγμή! Επίσης σε φωτό έχω δει στην πλάτη του καθίσματος πτυσσόμενο γαντζάκι για σακούλα για το οποίο επίσης δεν ξέρουν. Μόνο για εταζέρα ξέρουν ότι κάποτε θα έρθει σαν extra...Και μένα αυτά με χάλασαν, η άγνοια ή μη διάθεση για ενημέρωση από τους πωλητές ...
Κάποιος μάλιστα μου είπε πολύ άνετα ότι υποβραχιόνιο μπορώ να βάλω από τρίτο κατασκευαστή αν βρω σε καταστήματα με αξεσουάρ!...! Ωραία λύση!
Το terios δεν έχει εταζέρα? Και τι έχει πίσω?
-
Πιστεύει κανείς πως όποια επιλογή και κάνει κάποιος ανάμεσα σε terios, sx4 , sedici θα δυσαρεστηθεί ? Η χρήση των αυτοκινήτων είπαμε ότι θα είναι 99% άσφαλτος.
Για το χώμα στην Ελλάδα o πιο σημαντικός παράγοντας δεν είναι η τετρακίνηση (στο στεγνό), αλλά τα λάστιχα , το ύψος από το έδαφος, το μεταξόνιο και οι πρόβολοι . προσωπικά δεν βάζω σχεδόν ποτέ 4Χ4 (Mitsubishi Pajero Sport , new panda 4X4) παρά μόνον σε χιόνι και βαθύ πέρασμα με λάσπη. Όσων αφορά τους όρους SUV και Crossover , η διαφορά είναι ότι τα SUV είναι αυτοκίνητα σχεδιασμένα και για χρήση εκτός ασφάλτου (όχι εκτός δρόμου... π.χ. terios , gv 3p 1.6, rav4, forester κ.λ.π.), ενώ Crossover είναι τα 4Χ4 που βασίζονται σε απλά αυτοκίνητα με κάποιες (σοβαρές και αυτά) δυνατότητες για χώμα π.χ. audi crossover , Subaru outback , sx4& sedici (υπάρχει και 4Χ2 το sx4), αλφα crosswagon, fiat panda κ.λ.π.
Θέλω να σας πω επίσης ότι συμφωνώ με τον Σταύρο , λιώστε τα ,καλύτερα εμείς , παρά ο επόμενος…
Daihatsu Terios ή Suzuki SX4/ FIAT Sedici