-
Τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και τα δύο απ' ότι λέγεται...
Το Τάπερ είναι ένα όπλο οδήγησης. Δώστου 'καλές' διαδρομές και απόλαυσέ το. Σε ταξίδι και στην πόλη μάλλον είναι κουραστικό γιατί είναι πολί σφιχτό. Εξαιρετικό στήσιμο, κινητήρας και κιβώτιο.
Το Celica είναι ένα εξαιρετικό σπορ και συνάμα πολιτισμένο αυτοκίνητο. Κάνει τα πάντα (πόλη, ταξίδι, στροφές) πολύ καλά. Ο κινητήρας είναι μια χαρά. Δεν τραβάει όπως του Τάπερ στις μεσαίες αλλά το κάνουν και ακούγεται σαν 1300αρης...
Βλέπεις τις ανάγκες σου και παίρνεις. Η Celica πρέπει να είναι πιο ακριβή για ίδιας χρονολογίας αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ανμπορουσε να διορθωθει η ελλειψη ροπης στις μεσαιες στροφες (λεγε με kompressor) αυτος ο κινητηρας θα ηταν υποδειγματικος.
Δεν είναι όμως.
Γι αυτό και το type R είναι καλύτεροΟυτε του ταπερ το μοτερ ειναι υποδειγματικο κατα τη γνωμη μου.. Το βοηθουν οι κοντυτερες σχεσεις και τα εξτρα 200cc.
Για διλιτρο μοτερ ομως ειναι και αυτο 'περιεργο' στη λειτουργια του συγκρινομενο με ενα 2λιτρο τουρμπο, οπως ειναι 'περιεργος' και ο VVTLi συγκρινομενος με τον 1,8T του γρουπ VAG. -
Το type R δεν είχε τόσο μπαμ όσο τα turbo, είναι λογικό
Ετισ είναι τα ατμοσφαιρικά, αλλά είναι και συνήθως ελαφρύτερο.Δεν είναι ακριβώς κουραστικό στην πόλη
Απλώς γενικά πρεπει να κοιτας για λακουβες για να μη βγάλεις βυζιά
Αυτό είναι γενικό φαινόμενο σε όλα τα χαμηλου προφίλ λάστιχα -
Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;
-
don't worry, be happy
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου; -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;Για αρχη να μην τρως κοτοπουλο!
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Celica! Μακράν πιο φιλική...αλλά και διασκεδαστική!
+1 σταθερή αξία!
κι εγω μαζι!
Εσύ είσαι με το θηρίο σου!
-
Σημειώνω ότι σε κανένα από τα δύο δεν έχω καν μπει μέσα...
Για καθημερινή χρήση και στύλ την φιλική Celica.
Για πίστα και πυροβολητά το απόλυτο Civic R.
Καθώς η καθημερινότητά μου προβλέπει σπίτι δουλειά κλπ και όχι πίστα, και οι φορές που θα στρίψω αποτελούν μικρό ποσοστό χρόνου και χλμ, η καθόλα γρήγορη, άνετη και φιλική Celica θα ήταν η προτίμησή μου. Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....Όλα αυτά είναι το τάπερ;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σημειώνω ότι σε κανένα από τα δύο δεν έχω καν μπει μέσα...
Για καθημερινή χρήση και στύλ την φιλική Celica.
Για πίστα και πυροβολητά το απόλυτο Civic R.
Καθώς η καθημερινότητά μου προβλέπει σπίτι δουλειά κλπ και όχι πίστα, και οι φορές που θα στρίψω αποτελούν μικρό ποσοστό χρόνου και χλμ, η καθόλα γρήγορη, άνετη και φιλική Celica θα ήταν η προτίμησή μου. Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....Εάν εννοείς ότι το σιβίκ είναι περισσότερο παπουδίστικο απο οποιοδήποτε άλλο χάτσμπακ,θα διαφωνήσω.Αν εννοείες ότι τα χάτσμπακ είναι περισσότερο συντηρητικά από ότι τα 'κουπέ',τότε κάνω πάσο.
Πάντως,πιστεύω ότι ελάχιστοι (έναν έχω μόνο στο μυαλό μου εγώ) που θα το οδηγήσουν,θα το απορρίψουν λόγω εξωτερικής εμφάνισης.
Καλό το περιτύλιγμα,έλα όμως που τρώμε τήν καραμέλα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;
Για αρχη να μην τρως κοτοπουλο!
[off topic]
Μύθος.............
[/off topic]
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....
Όλα αυτά είναι το τάπερ;
Εμένα γιατί μου φαίνεται για έπαινος προς την celica, συγκρίνοντάς την με την αντίστοιχη corolla ts;
Διαβάζει και ο syele;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σημειώνω ότι σε κανένα από τα δύο δεν έχω καν μπει μέσα...
Για καθημερινή χρήση και στύλ την φιλική Celica.
Για πίστα και πυροβολητά το απόλυτο Civic R.
Καθώς η καθημερινότητά μου προβλέπει σπίτι δουλειά κλπ και όχι πίστα, και οι φορές που θα στρίψω αποτελούν μικρό ποσοστό χρόνου και χλμ, η καθόλα γρήγορη, άνετη και φιλική Celica θα ήταν η προτίμησή μου. Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....Ελα τώρα... τίγκα στο σπόλιερ είναι γύρω γύρω και ζαντικό 17αρι
και δε μοιάζει με πολυμορφικό το 3θυρο. Αλλο πάτωμα και αλλο σουλούπι έχει... Για δες το καλά -
Μακριά από τα κοτόπουλα λοιπόν, είναι και οι αρρώστιες που κουβαλάνε τα ρημάδια...
Βρε Tazio και Hunter, αυτό εννοεί το παιδί, ότι ένα χάτσμπακ είναι πιο γεροντίστικο από ένα κουπέ.
Πάντως, μια φορά που προσπάθησα να μπω σε Celica TS, δε βολευόμουν καθόλου γιατί έχει στάνταρ ηλιοροφή και κόβει πολύ από το εσωτερικό ύψος. Ας το κοιτάξει αυτό ο υποψήφιος αγοραστής. -
Πάντως έχει πλάκα ένα 'πολυμορφικό' να ρίχνει ξύλο σε 'σπορ' αυτοκίνητα.
-
Κανένα από τα δύο.
-
Εγώ θυμάμαι τον Καββαθά να διαολοστέλνει την celica λέγοντας οτι είναι καλή μόνο για να πουλάς μούρη στην πλατεία του χωριού.
Επίσης θυμάμαι τον Στράτη να με πηγαίνει στα Μέγαρα στην πρώτη εκδήλωση για το Gti της χρονιάς οδηγώντας ένα type-R και το αυτοκινητάκι να στρίβει φανταστικά. -
Κανενας δενμπορει να αμφισβητησει το πως στριβει το ταπερ, απλα απο αισθηση ειναι f#%@ing artificial intelligence συγκριτικα με αλλα και παλυ μονο απο αισθηση τιμονιου..
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πάντως έχει πλάκα ένα 'πολυμορφικό' να ρίχνει ξύλο σε 'σπορ' αυτοκίνητα.Όσο πολυμορφικό είναι το TypeR άλλο τόσο οικογενειακή είναι η Integrale...
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R