Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CELICA TS η TYPE - R
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    147
    544
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και τα δύο απ' ότι λέγεται...

      Το Τάπερ είναι ένα όπλο οδήγησης. Δώστου 'καλές' διαδρομές και απόλαυσέ το. Σε ταξίδι και στην πόλη μάλλον είναι κουραστικό γιατί είναι πολί σφιχτό. Εξαιρετικό στήσιμο, κινητήρας και κιβώτιο.

      Το Celica είναι ένα εξαιρετικό σπορ και συνάμα πολιτισμένο αυτοκίνητο. Κάνει τα πάντα (πόλη, ταξίδι, στροφές) πολύ καλά. Ο κινητήρας είναι μια χαρά. Δεν τραβάει όπως του Τάπερ στις μεσαίες αλλά το κάνουν και ακούγεται σαν 1300αρης...

      Βλέπεις τις ανάγκες σου και παίρνεις. Η Celica πρέπει να είναι πιο ακριβή για ίδιας χρονολογίας αυτοκίνητα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefos last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:

        Ανμπορουσε να διορθωθει η ελλειψη ροπης στις μεσαιες στροφες (λεγε με kompressor) αυτος ο κινητηρας θα ηταν υποδειγματικος.

        Δεν είναι όμως.
        Γι αυτό και το type R είναι καλύτερο

        Ουτε του ταπερ το μοτερ ειναι υποδειγματικο κατα τη γνωμη μου.. Το βοηθουν οι κοντυτερες σχεσεις και τα εξτρα 200cc.
        Για διλιτρο μοτερ ομως ειναι και αυτο 'περιεργο' στη λειτουργια του συγκρινομενο με ενα 2λιτρο τουρμπο, οπως ειναι 'περιεργος' και ο VVTLi συγκρινομενος με τον 1,8T του γρουπ VAG.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Το type R δεν είχε τόσο μπαμ όσο τα turbo, είναι λογικό
          Ετισ είναι τα ατμοσφαιρικά, αλλά είναι και συνήθως ελαφρύτερο.

          Δεν είναι ακριβώς κουραστικό στην πόλη
          Απλώς γενικά πρεπει να κοιτας για λακουβες για να μη βγάλεις βυζιά
          Αυτό είναι γενικό φαινόμενο σε όλα τα χαμηλου προφίλ λάστιχα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              don't worry, be happy

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;

                http://boobmail5.scoreland.com/Boobmail/boobmail417/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;

                  Για αρχη να μην τρως κοτοπουλο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnnywalker last edited by

                    Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:

                    Celica! Μακράν πιο φιλική...αλλά και διασκεδαστική!

                    +1 σταθερή αξία!

                    κι εγω μαζι!

                    Εσύ είσαι με το θηρίο σου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Σημειώνω ότι σε κανένα από τα δύο δεν έχω καν μπει μέσα...
                      Για καθημερινή χρήση και στύλ την φιλική Celica.
                      Για πίστα και πυροβολητά το απόλυτο Civic R.
                      Καθώς η καθημερινότητά μου προβλέπει σπίτι δουλειά κλπ και όχι πίστα, και οι φορές που θα στρίψω αποτελούν μικρό ποσοστό χρόνου και χλμ, η καθόλα γρήγορη, άνετη και φιλική Celica θα ήταν η προτίμησή μου. Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazio last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....

                        Όλα αυτά είναι το τάπερ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Σημειώνω ότι σε κανένα από τα δύο δεν έχω καν μπει μέσα...
                          Για καθημερινή χρήση και στύλ την φιλική Celica.
                          Για πίστα και πυροβολητά το απόλυτο Civic R.
                          Καθώς η καθημερινότητά μου προβλέπει σπίτι δουλειά κλπ και όχι πίστα, και οι φορές που θα στρίψω αποτελούν μικρό ποσοστό χρόνου και χλμ, η καθόλα γρήγορη, άνετη και φιλική Celica θα ήταν η προτίμησή μου. Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....

                          Εάν εννοείς ότι το σιβίκ είναι περισσότερο παπουδίστικο απο οποιοδήποτε άλλο χάτσμπακ,θα διαφωνήσω.Αν εννοείες ότι τα χάτσμπακ είναι περισσότερο συντηρητικά από ότι τα 'κουπέ',τότε κάνω πάσο.
                          Πάντως,πιστεύω ότι ελάχιστοι (έναν έχω μόνο στο μυαλό μου εγώ) που θα το οδηγήσουν,θα το απορρίψουν λόγω εξωτερικής εμφάνισης.
                          Καλό το περιτύλιγμα,έλα όμως που τρώμε τήν καραμέλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Εγώ που έχω ελαστικά υψηλού σχετικά προφίλ αλλά έχω βγάλει βυζιά, τι να κάνω γιατρέ μου;

                            Για αρχη να μην τρως κοτοπουλο!

                            [off topic]

                            Μύθος.............

                            [/off topic]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης tazio έγραψε:

                              Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....

                              Όλα αυτά είναι το τάπερ;

                              Εμένα γιατί μου φαίνεται για έπαινος προς την celica, συγκρίνοντάς την με την αντίστοιχη corolla ts;

                              Διαβάζει και ο syele;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                Σημειώνω ότι σε κανένα από τα δύο δεν έχω καν μπει μέσα...
                                Για καθημερινή χρήση και στύλ την φιλική Celica.
                                Για πίστα και πυροβολητά το απόλυτο Civic R.
                                Καθώς η καθημερινότητά μου προβλέπει σπίτι δουλειά κλπ και όχι πίστα, και οι φορές που θα στρίψω αποτελούν μικρό ποσοστό χρόνου και χλμ, η καθόλα γρήγορη, άνετη και φιλική Celica θα ήταν η προτίμησή μου. Αποτελεί και ιδιαίτερο μοντέλο και όχι γρήγορη έκδοση ενός καλού μεν παπουδίστικου δε μισοπολυμορφικού μικρομεσαίου....

                                Ελα τώρα... τίγκα στο σπόλιερ είναι γύρω γύρω και ζαντικό 17αρι
                                και δε μοιάζει με πολυμορφικό το 3θυρο. Αλλο πάτωμα και αλλο σουλούπι έχει... Για δες το καλά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Μακριά από τα κοτόπουλα λοιπόν, είναι και οι αρρώστιες που κουβαλάνε τα ρημάδια...
                                  Βρε Tazio και Hunter, αυτό εννοεί το παιδί, ότι ένα χάτσμπακ είναι πιο γεροντίστικο από ένα κουπέ.
                                  Πάντως, μια φορά που προσπάθησα να μπω σε Celica TS, δε βολευόμουν καθόλου γιατί έχει στάνταρ ηλιοροφή και κόβει πολύ από το εσωτερικό ύψος. Ας το κοιτάξει αυτό ο υποψήφιος αγοραστής.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazio last edited by

                                    Πάντως έχει πλάκα ένα 'πολυμορφικό' να ρίχνει ξύλο σε 'σπορ' αυτοκίνητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Κανένα από τα δύο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mousatos last edited by

                                        Εγώ θυμάμαι τον Καββαθά να διαολοστέλνει την celica λέγοντας οτι είναι καλή μόνο για να πουλάς μούρη στην πλατεία του χωριού.
                                        Επίσης θυμάμαι τον Στράτη να με πηγαίνει στα Μέγαρα στην πρώτη εκδήλωση για το Gti της χρονιάς οδηγώντας ένα type-R και το αυτοκινητάκι να στρίβει φανταστικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          reddragon last edited by

                                          Κανενας δενμπορει να αμφισβητησει το πως στριβει το ταπερ, απλα απο αισθηση ειναι f#%@ing artificial intelligence συγκριτικα με αλλα και παλυ μονο απο αισθηση τιμονιου..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            insanedriver last edited by

                                            Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                            Πάντως έχει πλάκα ένα 'πολυμορφικό' να ρίχνει ξύλο σε 'σπορ' αυτοκίνητα.

                                            Όσο πολυμορφικό είναι το TypeR άλλο τόσο οικογενειακή είναι η Integrale...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr