Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2004 (H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2004 (H)
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 86
    • 87
    • 35 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    1722
    46849
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lazarefa last edited by

      Το αμάξι φοράει όντως τα Re 050. Όπως έχω ήδη γράψει, πιθανότατα η σχετικά αυξημένη υποστροφή ήταν λόγω των ελαστικών, κάτι που αποδείχτηκε σε μεγάλο βαθμό λίγο αργότερα, αφού αυτή περιορίστηκε αρκετά μετά τα πρώτα 3000χλμ. Οι 17άρες είναι οι εργοστασιακές. Το αμάξι ήρθε παραγγελία από το εργοστάσιο, τίποτα δεν τοποθετήθηκε εδώ. Το να έκανα ευθυγράμμιση στα πρώτα 3-4000χλμ δεν το καταλαβαίνω ειλικρινά. Τα 125 άλογα σε σχέση με τα 76 του Clio κινούν 330+ παραπάνω κιλά. Βέβαια και πάλι η αναλογία κιλών/ίππο είναι καλύτερη στο GTC (αλίμονο!) ωστόσο λόγω κοντύτερων σχέσεων (ειδικά 1η - 2η), το Renault όταν οδηγούνταν χωρίς φορτίο έδινε την εντύπωση αρκετά ζωντανού αυτοκινήτου. Αλήθεια η αμεσότητα στην απόκριση του γκαζιού χωρίς το διακόπτη ενεργοποιημένο σου άρεσε; (εννοώ για σπορ οδήγηση, όχι οδήγηση πόλης). Επίσης η ταχύτητα στην αλλαγή (κούμπωμα) των σχέσεων αλλά και η αίσθηση του επιλογέα; Προσωπικά έχω κάνει αρκετές φορές αλλαγές ψηλά από 5000σαλ πχ με 2η, 3η ή και 6000σαλ, ακόμα και ο κόφτης έχει πέσει τουλάχιστον 5-6 φορές έως τώρα. Το κούμπωμα λοιπόν ψηλά (πάνω από τις 5000σαλ) δεν προδιαθέτει για αλλαγές σε αυτούς τους ρυθμούς...Διαφωνείς; Επίσης τα 10,9 δευτ. για το 0-100 που μέτρησαν οι 4Τ στο 5Θ Astra 1.8 (τεύχος Απρ. 2004) νομίζω πως αφενός δεν είναι και πολύ καλός χρόνος για την κατηγορία και αφετέρου ενδεικτικός των σχετικά μακριών σχέσεων (ειδικά 1η, 2η). Προσωπικά βέβαια το 0-100 δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, απλά γιατί το θεωρώ άνευ ουσίας για την οδήγηση και τη χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο. Θεωρώ σημαντικότατες τις ρεπρίζ που με ενδιαφέρουν στα ταξίδια για ενεργητική ασφάλεια δηλ. την ευστροφία και τη ροπή του κινητήρα σε μεγάλο φάσμα στροφών. Εδώ το 1.8 ειδικά από τις 3500 σαλ και πάνω είναι πολύ καλό. Ειδικά μεταξύ 3500 - 4500σαλ ο κινητήρας ανεβάζει με χαρακτηριστική ευκολία. Μόνο αρνητικό εδώ ο τραχύς θόρυβος μετα τις 4000σαλ που αυξάνεται όσο αυξάνουν οι στροφές.
      Εδώ θα ήθελα να διαβάσω απόψεις (αν υπάρχουν) από φίλους που τυχόν οδήγησαν Astra και με τους 2 κινητήρες 1.8. Τι εννοώ; Προσωπικά υποψιάζομαι πως ο 1.8 140PS απλά έχει καλύτερη απόδοση ψηλά από τον 1.8 125PS, δηλ. μετατοπίσανε οι τεχνικοί της Opel τις καμπύλες ισχύος κ ροπής σε υψηλότερους ρυθμούς περιστροφής. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν να μαρτυρούν τα νούμερα της ισχύος, 140PS@6300rpm έναντι 125PS@5600rpm, καθώς και η ελάχιστη (3%) αύξηση της μέγιστης ροπής. Αν δηλαδή για παράδειγμα η απόδοση του κινητήρα σε χαμηλομεσαίες στροφές (1500-2800) είναι έστω και ελαφρά υποδεέστερη, προσωπικά δε θα το θεωρούσα σοβαρή βελτίωση προκειμένου να κερδίσω 7-10 χαω παραπάνω τελικής...Άποψή μου βέβαια πάντα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ignatios-fiker last edited by

        Καλημέρα.
        Σχετικά με την ζωντάνια, ή μάλλον την ψευδαίσθηση ζωντάνιας του κινητήρα, θα σου παραθέσω περιληπτικά τις απόψεις κάποιων από το Όπελκλαμπ, οι οποίοι έχουν ήδη το 1.8 140 αλόγων αλλά κανείς τους δυστυχώς το IDS plus!
        Αναφορικά με τη ευθυγράμμιση, να ξέρεις, ένα καινούριο αμάξι με τα βάλε-βγάλε σε μπάρες, πλοία, φορτηγά κτλ, ένα μικρό απότομο χτυπηματάκι να έχει σε κάποια από τις μπάρες απότομα με τα λάστιχα, αμέσως χάνει την ευθυγράμμισή του!
        Χωρίς το IDS plus δεν το οδήγησα, άλλωστε εγώ είδα το 1.6, το οποίο είναι πιο ζωντανό χαμηλά και μεσαία από πχ Φόκους ή Γκολφ, αλλά μετά τις 5000 στροφές δεν ανεβαίνει με τίποτα!
        Το 140άρι έχει μετρηθεί κοντά στα 10' 0-100 αλλά οι ρεπρίζ με όποια ταχύτητα είναι κορυφαίες, καλύτερες πχ από Impreza 2.0R και εφάμιλλες του πολύ καλού VTEC 1.8 της Honda, που φοράει το τελευατίο Σιβικ!
        Αναφορικά με την αίσθηση και την αμεσότητα αλλά και την κατευθυντηκότητα, το αμάξι που οδήγησα ήταν κορυφαίο! Απλά έδειχνε πολύ λίγο με τον κινητήρα!Εφόσον έχεις και 17άρια, πρέπει να πετάει το αμάξι!Κάνε μία ευθυγράμμιση, έλεγξε τις πιέσεις και αύξησε μέχρι +2 λίμπρες με κρύα ελαστικά μπροστά αν το πιέζεις , έλεγξε και την κατάσταση των ελαστικών σου και θα με θυμηθείς!
        Παραθέτω λοιπόν περιληπτικά τα παρακάτω, μέχρι στιγμής δεν έχω γράψει στο οπελκλαμπ, αλλά θα το κάνω:

        **Παιδιά αν και νέος στο Forum παρέλαβα την Παρασκευή ένα Άστρα 1.8 140 άλογα. Η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν με ένα Suzuki Swift GTi για 7 χρόνια (τα 4 τελευταία με 120 άλογα στο στον τροχό) και εν συνεχεία με ένα Clio Initiale 1.6 (115 Hp) για 5 χρόνια.
        Το αυτοκίνητο αν και σε διαδικασία στρωσίματος μετά από 350 χλμ μου δίνει μία φοβερά συμπαγή και δυνατή αίσθηση. Λόγω παρελθόντος για κάποιο λόγο πατάω συνέχεια το ΧΧΧΧΧ μιας και το βαρύ τιμόνι και αναρτήσεις μου φτιάχνουν την διάθεση.
        Το κράτημα είναι υπεράνω κριτικής μέχρι στιγμής το ESP δεν είναι ιδιατέρως παρεμβατικό. Τα αποθέματα δύναμης παρότι είναι κάτω από τα ωφέλιμα όρια (μέχρι 4000 στροφές) μοιάζουν αρκετά μεγάλα και τα φρένα δίνουν ασφάλεια.

        Συμφωνώ με τον συνάδελφο οδηγό από πάνω, σ'αυτά που είπε....
        Πολύ καλό κράτημα, αποθέματα δύναμης κ ροπής που δεν μπορώ να αξιοποιήσω λόγω στρωσίματος και κυρίως το Άστρα που δίνει τέλεια αίσθηση στις στροφές!!

        Άλλες εντυπώσεις από ταξίδι 1000+ χλμ Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα: Πολύ καλή αίσθηση από το μπάκετ κάθισμα και καλή πλευρική στήριξη στις στροφές, ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ από το Άστρα !!! Όταν το πάτησα, πήγαινα με 120 στον αυτοκινητόδρομο... και σε λιγότερο από 1 λεπτό είχα φτάσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου (220 χλμ/ώρα)
        Κατά τ'άλλα... άριστη ποιότητα κατασκευής, καθόλου τριξίματα, πολύ σταθερό μέχρι και την τελική ταχύτητα. Μόνο που πάνω από τα 160 χλμ/ώρα γίνεται αισθητός ο θόρυβος από το βουητό της μηχανής κ είναι λίγο ενοχλητικό.
        Το τιμόνι είναι καλό, σπορ και σταθερό.
        Τα φρένα καλά, αλλά δεν έκανα και πολύ έντονη χρήση, και τα φώτα πορείας ΜΑΖΙ με τα προβολάκια ομίχλης φωτίζουν την περιοχή λίγων μέτρων μπροστά από το αυτοκίνητο σαν να είναι ημέρα!!! Πολύ καλό διότι η οδήγηση τη νύχτα γίνεται πολύ πιο ξεκούραστη!!! Και χρησιμεύουν τα προβολάκια ομίχλης, ακόμα και χωρίς την ομίχλη!!

        Να μιλήσω και εγώ για την μετά-στρώσιμο εμπειρία. Το αυτοκίνητο καταρχάς είναι τρένο (με το σπορτ στο on). Το ESP είναι όσο πρέπει παρεμβατικό και με το ESP Off μπορείς αν 'ξέρεις' να παίξεις κιόλας με ασφάλεια. Η κατανάλωση είναι μέχρι στιγμής 9,8 Lt/100 με πολύ χρήση στην πόλη. Αρκετά συμπαθητικά. Με τον κλιματισμό ανεβαίνει αισθητά.
        Το δοκίμασα σε μία αγαπημένη διαδρομή εντός Αττικής Σούνιο - Σαρωνίδα που 'ταιριάζει' σε μικρότερα αυτοκίνητα και διαπίστωσα ότι σε σχέση με το Clio 1.6 16v 110 ίππων, που είχα, η διαδρομή έγινε σαφώς πολύ ταχύτερα. Αν καταφέρνεις και κρατάς τους ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα ψηλά μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα. Ο χρόνος της διαδρομής ήταν αντίστοιχος με αυτούς που έκανα με το Swift GTi στο παρελθόν.
        Μόλις περάσει τις 3500-4000 στροφές ο κινητήρας ζωντανεύει και το αυτοκίνητο αυξάνει ρυθμούς πολύ εύκολα. Οι ρεπριζ του είναι κορυφαίες

        Το ηχοσύστημα με έχει ικανοποιήσει αρκετά (δεν χωράει συζήτηση για το ότι έβαλα το MP3 με τα 7 ηχεία και σε μεγάλες ταχύτητες ιδιώς με ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόματης αύξησης της έντασης σε συνάρτηση με την ταχύτητα.
        Υπάρχουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες που στην καθημερινότητα κάνουν την ζωή σου πιο εύκολη και έχουν μεγάλη αξία. Για παράδειγμα τα εκπληκτικά φώτα (xenon). Χθες το βράδυ που έβρεχε διαπίστωσα πόσο σημαντικό είναι να έχει το αυτοκίνητο πραγματικά εκπληκτικούς υαλοκαθαριστήρες. Στο Clio άλλαζα λαστιχάκια σχεδόν κάθε τρεις μήνες για να τους κρατάω σε υποφερτό επίπεδο.

        Κατανάλωση: 10 λίτρα/100 χλμ στην πόλη
        7 λίτρα/100 χλμ στην εθνική οδό

        Από 3000 rpm και πάνω τραβάει πολύ

        Φρένα ΑΨΟΓΑ. Πολύ δυνατά άμεση ακινητοποίηση. Με τα εργοστασιακά 17αρια ζαντολάστιχα δεν είχα πρόβλημα από την συμπεριφορά τους. Το ESP το απενεργοποιείς κρατώντας πατημένο το κουμπί για 5+ δευτερόλεπτα. Ανάβει ένα κίτρινο τριγωνάκι στο ταχύμετρο και γράφει και στο μετρητή χιλιομέτρων ESP Off. Με το κουμπάκι ή αλλιώς με επανεκκίνηση του κινητήρα το ενεργοποιείς.

        Κράτημα ψηλά τα λέει όλα η λέξη τρένο. Στις καμπές της περιφερειακής του Υμητού με 160+ άνετα. Με 215 κοντέρ και νιώθεις ότι είσαι σε θωρηκτό. Πραγματικά σε αίσθηση προσεγγίζει την Μercedes CLK200 K που έχω οδηγήσει αρκετά στο τρόπο που κινείται ψηλά.

        Για το κράτημα με 200+ χλμ/ώρα, συμφωνώ απολύτως!!!

        Στα 1600 χλμ ο κινητήρας έχει ανοίξει λίγο, τον νιώθω πιο δυνατό στην επιτάχυνση! Τον πιέζω και περισσότερο βέβαια τώρα...

        Αυτό το αυτοκίνητο δεν ξεκολλάει με τίποτα από την καμπύλη που του θέτεις στη στροφή... στην Περιφερειακή Υμηττού, που συνήθως σε πετάει πάντα στις στροφές, με το τίποτα!!! Εκνευριστικά στιβαρό...

        Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά εντυπωσιακό σε επίπεδο κρατημάτων και πιστέψτε με ξέρω τι λέω μιας και οι προηγούμενες μου εμπειρίες + τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στο σπίτι με κάνουν να έχω άποψη. Τους χρόνους που έχω κάνει στο Καρέα και στην διαδρομή Σαρωνίδα - Σούνιο με το Άστρα τους έχω κάνει μόνο με το Suzuki Swift GTi (με 122 στο τροχό και Koni Κίτρινα + Eybach) και με το Άστρα έρχονται πιο 'ξεκούραστα' χωρίς να χρειαστεί να είσαι τόσο πολύ στην τσίτα. Στον Καρέα περνάς σαν σίφουνας χωρίς καν να το καταλάβεις. Το αυτοκίνητο διατηρεί πολύ μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα με τρομερή άνεση. Λόγω του όγκου και του βάρους του πολλοί ίσως να μην το συνειδητοποιήσουν και να κινηθούν με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από τα 'όρια' τους μιας και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να σε κάνει μάγκα.
        Ανέβηκα Λιβαδειά και στην Εθνική πήγαινε 180+ με απίστευτη άνεση. Μου θύμισε τον τρόπο που κινείται στην Εθνική η CLK 200 Kompressor του 2001 (193 άλογα) του πατέρα μου. Είναι αυτό που λέμε 'δρομέας μεγάλων αποστάσεων'.
        Το ESP είναι εξαιρετικό, πριν το πάρω, σκεφτόμουν, ότι θα το είχα μονίμως απενεργοποιημένο, αλλά τελικά δεν είναι παρεμβατικό και δεν με ενοχλεί.

        Έχω κάνει περίπου 2000 χλμ, όντως όπως λέει και ο stakon το αυτοκίνητο είναι άπαιχτο στις υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό. Όπως στις Mercedes, νομίζεις πως πηγαίνεις με 120 κοιτάς το κοντέρ και είναι στα 170! Τρένο πραγματικά με το ΧΧΧΧ on (IDS plus δεν έχω).

        Από θόρυβο, μουγκρίζει αρκετά πάνω από τις 4500 αλλά σε χαμηλομεσαίες δεν ακούγεται τίποτα... παρά μόνο το γουργούρισμα του ιμάντα που γυρνάει πάνω στα ρουλεμάν. Έχω στήσει αυτί πάνω στο καπό, γι'αυτό το λέω!!

        Θα πιάσω ξανά την τελική όταν ανέβω Θεσσαλονίκη για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, αν και είναι τόσο εύκολο που σχεδόν το σνομπάρω: 120 km/h ----> 220 km/h σε ένα λεπτό μάξιμουμ!!

        Φρένα πολύ ικανοποιητικά, μια φορά τα 'κάρφωσα' στο πάτωμα και σταμάτησα σε δευτερόλεπτα... και 20 πόντους από την μπροστινή οδηγό που το είχε κοκαλώσει χωρίς λόγο, κλασικά....
        Κατανάλωση δεν έχει διαφορά από την αρχή, τα λάδια που βάζει ΧΧΧΧΧΧ τα λένε 'λάδι στρωσίματος' και το αλλάζεις κανονικά στις 15000 χλμ, και μάλιστα το σέρβις αυτό είναι δωρεάν αρκεί να συμπληρώσεις ένα Δελτίο Ικανοποίησης που θα σου στείλουν από τα κεντρικά με θετικές απόψεις, και να το στείλεις πίσω μέσω της Αντιπροσωπείας.....

        Τριγμοί τίποτε απολύτως, ευθυγράμμιση απόλυτη (καμμία παρέκκλιση με αφημένο το τιμόνι), το οδόμετρο έγραφε 8 χλμ.

        Λοιπόν το ESP δουλεύει εξαιρετικά σε στεγνό οδόστρωμα που το δοκίμασα, το μόνο πρόβλημα είναι ότι αν αποφασίσεις να κινηθείς πραγματικά γρήγορα τότε δεν κόβει πολύ.
        Το ΧΧΧΧΧΧΧ βελτιώνει πάρα πολύ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις συνεχόμενες στροφές ιδιαίτερα αν βγάλεις το ESP και δεν σε κόβει και μπορείς και μπαίνεις όπως πρέπει στην στροφή.

        Το ESP είναι ικανοποιητικό, δεν μπαίνει αμέσως αλλά μόνο όταν χρειάζεται , και επίσης πολύ καλό σε λειτουργία είναι και το traction που έχει, καθώς δεν αφήνει τις ρόδες να σπινάρουν ανεξέλεγκτα. Το λαμπάκι έχει ανάψει ελάχιστες φορές και υστέρα από δική μου επιμονή σε στροφή, με γλιστερό οδόστρωμα.

        Αυτό όμως που με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο απο όλα είναι η ηλεκτρονική ανάρτηση.Το αμάξι είναι σίγουρα το πιό πολιτισμένο στην κατηγορία του.Θα περίμενε κανείς το αμάξι να είναι κούτσουρο!Λάθος!!!Σήμερα γύρισα από ένα ταξιδάκι που είχα παει(Βυτίνα -Δημητσάνα) με ήπιους ρυθμούς στον δρόμο(εκτός απο μερικές εξαιρέσεις) και δέν με κούρασε καθόλου!Σαν να οδηγόυσα ένα νορμάλ 1600αρι.Κάποια στιγμή μάλιστα ακολούθησα ένα χωματόδρομο πολύ καλής ποιότητας και νόμιζα ότι οδηγούσα σε άσφαλτο!!!**

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lazarefa last edited by

          Αγαπητέ φίλε Ιγνάτιε, προφανώς δεν έχω λόγο να θάψω το αμάξι μου . Σε πολλά από τα λεγόμενά μας συμφωνούμε λίγο πολύ. Απλά θα ξαναπώ πως για μένα η αίσθηση σπορ οδήγησης δεν είναι τόσο έντονη όσο τουλάχιστον προιδεάζει η δυναμική εμφάνιση του (ομολογουμένως πολύ όμορφου) αυτοκινήτου. Το τιμόνι σίγουρα συγκαταλέγεται στα θετικά του αυτοκινήτου, με καλή αίσθηση και πληροφόρηση, επαρκώς γρήγορο και βαρύ αυξανόμενης της ταχύτητας, τα φρένα επίσης (σε χρήση εκτός πόλης όπου νομίζω λειτουργούν καλύτερα σε σχέση με τις αστικές διαδρομές, ελέω ίσως αρχικής νεκρής διαδρομής του πεντάλ). Επειδή δε θέλω, μια κι εκθέσαμε νομίζω επαρκώς και οι 2 τις απόψεις μας, να θεωρηθεί ότι μετέχουμε σε κοκορομαχία (λέμε τώρα...) ή/και να γίνουμε βαρετοί πλατιάζοντας με τις εντυπώσεις μας για το εν λόγω αμάξι, θα σε παρακαλούσα, κλείνοντας, να μου αναφέρεις τις εντυπώσεις σου από τον επιλογέα ταχυτήτων (κούμπωμα, αίσθηση, ταχύτητα αλλαγών). Τις δικές μου τις έχω ήδη εκθέσει..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            γιαννη το πιθανοτερο ειναι το αστρα να πατησε σε κακο οδοστρωμα...

            επισης δε ξερω τι λαστιχα εχεις αλλα εφοσον δεν εχεις καλη αισθηση του αυτοκινητου, ισως να πρεπει να βαλεις και κανα νεο ελαστικο....bridgestone εχει??????

            οταν ειχαμε στο λεον τα re-040 το αυτοκινητο πηγαινε κατα διαολου, κατα την αποψη μου....καμια σιγουρια χωρια τη μεγαλη ισχυ που ειχε...μετα βαλαμε τα pilot και πηγαινει σαφως καλυτερα...

            φυσικα το λεον ποτε δε μου εδωσε την αισθηση οτι παταει σαν γαλλικο...για να σου πω την αληθεια με το κλιο μου παω σαφως καλυτερα...και το αισθανομαι πολυ πιο καλα στο δρομο..

            συν το οτι η οπελ δεν εχει και ως ακρογωνιαιο λιθο την οδικη συμπεριφορα...

            νομιζω οτι πρεπει να δεις με τα λαστιχα σου τι γινεται και πιστευω οτι αμα βριες κατι που να ζεσταινεται λιγο πιο γρηγορα δε θα χεις προβλημα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              γιαννη το πιθανοτερο ειναι το αστρα να πατησε σε κακο οδοστρωμα...

              επισης δε ξερω τι λαστιχα εχεις αλλα εφοσον δεν εχεις καλη αισθηση του αυτοκινητου, ισως να πρεπει να βαλεις και κανα νεο ελαστικο....bridgestone εχει??????

              οταν ειχαμε στο λεον τα re-040 το αυτοκινητο πηγαινε κατα διαολου, κατα την αποψη μου....καμια σιγουρια χωρια τη μεγαλη ισχυ που ειχε...μετα βαλαμε τα pilot και πηγαινει σαφως καλυτερα...

              φυσικα το λεον ποτε δε μου εδωσε την αισθηση οτι παταει σαν γαλλικο...για να σου πω την αληθεια με το κλιο μου παω σαφως καλυτερα...και το αισθανομαι πολυ πιο καλα στο δρομο..

              συν το οτι η οπελ δεν εχει και ως ακρογωνιαιο λιθο την οδικη συμπεριφορα...

              νομιζω οτι πρεπει να δεις με τα λαστιχα σου τι γινεται και πιστευω οτι αμα βριες κατι που να ζεσταινεται λιγο πιο γρηγορα δε θα χεις προβλημα....

              τα ελαστικά είναι Bridgestone turanza τα οποία υπήρχαν κατά την αγορά. Εδώ θέλω να σημειώσω το εξής. Η αλλαγή στις ζάντες έγινε μια μέρα πριν τη παραλαβή, και δε ξέρω αν άλλαξαν ελαστικά ή φόρεσαν αυτά που υπήρχαν στις νέες ζάντες... πάντως είναι κρίμα να τα πετάξω από τώρα.... Να σημειώσω πως ακόμα και με το ζέσταμα, η κατάσταση παραμένει η ίδια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                γιαννη το πιθανοτερο ειναι το αστρα να πατησε σε κακο οδοστρωμα...

                στο ίδιο οδόστρωμα πατάω κάθε μέρα ίδια ώρα... και έτυχε μόνο 1 φορά με κανονικό φρενάρισμα... το ίδιο συνεχίστηκε με κανά 2 δοκιμές ενώ από το μεσημέρι και μετά (και μετά από δοκιμές) δε ξαναεμφανίστηκε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Αρκεί μια πέτρα να σηκώσει τον τροχό για λίγο ώστε να χάσει πρόσφυση η ρόδα και το φρενάρισμα θα ενεργοποιήσει αμέσως το ABS. Κι επειδή τα ABS δεν είναι όλα ίδια, άλλα κρατάνε το αμάξι μόλις βρει πρόσφυση η ρόδα και άλλα σου προσφέρουν βόλτα μερικών κρίσιμων μέτρων με κρακ-κρακ-κρακ στο πόδι. Το Astra έχει καλό ABS ευτυχώς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ignatios-fiker last edited by

                    [quote='adis4gr']
                    φυσικα το λεον ποτε δε μου εδωσε την αισθηση οτι παταει σαν γαλλικο...για να σου πω την αληθεια με το κλιο μου παω σαφως καλυτερα...και το αισθανομαι πολυ πιο καλα στο δρομο..

                    συν το οτι η οπελ δεν εχει και ως ακρογωνιαιο λιθο την οδικη συμπεριφορα...

                    quote]

                    Ας ασχοληθούμε με κανένα σοβαρό αυτοκίνητο και όχι με γαλλικά σε αυτή τουλάχιστον την κατηγορία, είδατε τί έγραψε και ο άλλος παραπάνω σχετικά με τη διαφορά σε χρόνους με το παλιό του Κλιό των 110 ίππων, το οποίο σχετικά με το υπάρχον, καλοφτιαγμένο και πολύ άνετο μεν αλλά ιδιαίτερα μαλακό, χωρίς αίσθηση και υποστροφικό και ιδιαίτερα αδύνατο στη ρυθμισιμότητα Κλιό 1600 ήταν κλάσεις μπροστά οδηγικά!

                    Από τα υπάρχοντα Bridgestone τα μόνα που μπορούν πραγματικά να κάνουν κάτι σε ελληνικό οδόστρωμα είναι τα S03 και αυτά για όποιους θέλουν ελαστικό με πλαϊνά σχεδόν σλικ αλλά και πολύ καλή συμπεριφορά σε βρεγμένο!Το αμάξι ΄πρέπει να έχει όμως πάνω από 200 άλογα!

                    Σχετικά με τον λεβιέ, επειδή γενικά δεν μου αρέσει να σκίζω το αμάξι, δεν το πολυπείραξα!Άλλωστε, όπως έγραψα παραπάνω ήμουν διαρκώς είτε με πατημένη τη 2α, είτε με πατημένη την τρίτη, για να κρατάω τον κινητήρα στα 1600 μεταξύ 4500-5500 στροφές, όπου και αποδίδει καλά. Για το λεβιέ στα Όπελ έχω ακούσει, καμία σχέση δεν έχει με αντίστοιχο ιαπωνικό πχ, αλλά σαφώς καλύτερος από κάθε γαλλικό... Πάντως είναι θέμα βαλβολίνης σε πολλές περιπτώσεις, και με ένα άλλαγμα σε κάτι προς το συνθετικότερο πολλά αλλάζουν όταν ζεσταθεί το αμάξι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                      γιαννη το πιθανοτερο ειναι το αστρα να πατησε σε κακο οδοστρωμα...

                      στο ίδιο οδόστρωμα πατάω κάθε μέρα ίδια ώρα... και έτυχε μόνο 1 φορά με κανονικό φρενάρισμα... το ίδιο συνεχίστηκε με κανά 2 δοκιμές ενώ από το μεσημέρι και μετά (και μετά από δοκιμές) δε ξαναεμφανίστηκε...

                      αρα ηταν καθαρα θεμα συγκυριας...οποτε μην ανησυχεις..

                      για τα bg...εγω δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος απο τα re-040 (νομιζω αυτα φορουσε το λεον)...αν τα ειχαμε πληρωσει για αντικατασταση, θα τον κρεμουσα τον βουλκανιζατερα...δε ξερω για τα turanza αν και γενικα στο φορουμ ακουγονται καλα σχολια για τα bg...πηγαινε στα μεγαρα και ξεσκισε τα ωστε να τα αλλαξεις γρηγορα!!!
                      γενικα θες λαστιχο που να ερχεται σε καλη θερμοκρασια γρηγορα...ειναι αναλογα και το στυλ που σου αρεσει στην οδηγηση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης Ιγνάτιος Φίκερ έγραψε:
                        τα φώτα πορείας ΜΑΖΙ με τα προβολάκια ομίχλης φωτίζουν την περιοχή λίγων μέτρων μπροστά από το αυτοκίνητο σαν να είναι ημέρα!!! Πολύ καλό διότι η οδήγηση τη νύχτα γίνεται πολύ πιο ξεκούραστη!!! Και χρησιμεύουν τα προβολάκια ομίχλης, ακόμα και χωρίς την ομίχλη!!

                        Σε πολλά αυτοκίνητα τα φώτα ομίχλης σβήνουν με τα μεγάλα φώτα για να ΜΗ φωτίζουν τη περιοχή μπροστά στο αυτοκίνητο. Φωτίζοντας μπροστά στο αμάξι κάνουν τα μακρινά αντικείμενα δυσδιάκριτα.

                        Όταν έχει πολύ φως μπροστά στο αμάξι ΔΕΝ βλέπεις μακριά.

                        Τα προβολάκια ομίχλης αποφεύγεις να τα χρησιμοποιείς όταν δεν έχει ομίχλη γιατί τυφλώνεις τους απέναντι. Έτσι είναι φτιαγμένα, για να σε βλέπουν οι απέναντι όταν έχει ομίχλη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          ιγνατιε δε ξερω αν θα παρεις gtc αλλα αν το εχεις υποψη σου στο ευχομαι να το αγορασεις...οπτικα ειναι πολυ ομορφο σε σημειο να νομιζεις οτι δεν ειναι οπελ.. ο 1.8 των 140 ιππων ειναι ταιριαστο συνολο για το ιματζ του αστρα
                          γιατι ετσι και αλλιως τα υπολοιπα δε βαζουν φωτια στο δρομο....

                          να σου πω οτι δεν ειμαι οπαδος των γερμανικων αυτοκινητων, να σου πω οτι εχω καποια εμπερια απο τα οπελ της τελευταιας 6ετιας και να πω οτι δε θα μπω στη διαδικασια να συγκρινω την αισθηση και τις γαλλικες αναρτησεις με αυτες των γερμανικων, ποσο μαλλον με αυτες τις οπελ....το ids ειναι μια καλη αρχη...
                          το αν γερνει το αυτοκινητο πιο πολυ απ'οσο νομιζεις δεν εχει καμια σχεση με το αν θα μεινει πισω απο ενα αυτοκινητο που δε γερνει...το λεον τουρμπο που ηταν και η σπορτιφ αισθηση της vag και ειναι και 'τραπεζι' μπορω να σου πω οτι για τα δικα μου κριτηρια ειναι μετριοτατο σε οτι αφορα το στριβειν....παρολο το ποσο σκληρο ειναι....οι γαλλοι συνηθως βρισκουν τη 'χρυση τομη' σε αντιθεση με τους υπολοιπους που παιδευονται....τα αμαξια τους και στριβουν με σοα και ειναι και ανετα..

                          ας μην αρχισουμε τις συγκρισεις γιατι θα απογοητευτεις...το αστρα ειναι μια ομορφη λυση και ειδικα στα 1.8 ειναι 'ταμαμ'....ας μη λεμε υπερβολες ομως...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ignatios-fiker last edited by

                            Σεβαστές οι απόψεις σου αλλά δεν σου μιλάω για κάποια λόγια που διάβασα σε κανένα περιοδικό, αλλά για τα αυτοκίνητα που οδήγησα ο ίδιος. Και σε καμία περίπτωση δεν θα προτιμούσα πχ VTS C4 1600,μετά βίας τη 2λιτρη και απορρίπτονται όλα τα μιικρότερα γαλλικά!Ας μην ξεχνάμε adis ότι ακόμα και οι σε σημείο παρεξήγησης γαλλόφιλοι 4Τ έχουν απορρίψει από τα στριφτερά γαλλικά το 307 και σχετικά με το Άστρα Η αναφέρουν συχνά, πως πρόκειται για την καλύτερη αυτοκινητιστική έκδοση αναρτησιακής διάταξης με ημιάκαπμτο άξονα πίσω, ο πιο καλοκουρδισμένος ever!Μπορεί πχ ένα Golf να είναι πιο ομοιογενές αλλά η αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο είναι φιλτραρισμένη και χωρίς αίσθησηπαρολη την καλύτερη συπεριφορά πάνω από ανωμαλίες!Πάντως άλλα διαπίστωσ αεγώ όταν το οδήγησα.Εξαιρούνται τα Gti,τα οποία είναι άλλα αμάξια !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ignatios-fiker last edited by

                              Επίσης ας μην ξεχνάμε και το γεγονός (έπειτα από πολύ ψάξιμο εκ μέρους μου), η Όπελ κατασκευαστικά όσο περνούν τα χρόνια είναι από τις πλέον γερμανικότερες σε κατασκευαστικά πρότυπα εταιρείες, περισσότερο από το νοθευμένο πλέον VW-Group.Ειδικά πχ για το Βέκτρα, οι συνθήκες, οι έλεγχοι και γενικότερα ο υψηλός βαθμός κατασκευαστικής ποιότητας είναι πράγματα αδιαμφισβήτητα!Όποιος μπεί σε Άστρα Η κάθε έκδοσης και το συγκρίνει με αντίστοιχα Φόκους, Γκόλφ, 116, Α klasse κτλ, θα διαπιστώσει αλλού ανωτερότητα και αλλού εφάμιλλες εντυπώσεις!
                              Τώρα το αν θα το επιλέξω τελικά, αυτό είναι άγνωστο.
                              Υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα που σκέφτομαι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                Ο χρήστης Ιγνάτιος Φίκερ έγραψε:
                                Σεβαστές οι απόψεις σου αλλά δεν σου μιλάω για κάποια λόγια που διάβασα σε κανένα περιοδικό, αλλά για τα αυτοκίνητα που οδήγησα ο ίδιος. Και σε καμία περίπτωση δεν θα προτιμούσα πχ VTS C4 1600,μετά βίας τη 2λιτρη και απορρίπτονται όλα τα μιικρότερα γαλλικά!Ας μην ξεχνάμε adis ότι ακόμα και οι σε σημείο παρεξήγησης γαλλόφιλοι 4Τ έχουν απορρίψει από τα στριφτερά γαλλικά το 307 και σχετικά με το Άστρα Η αναφέρουν συχνά, πως πρόκειται για την καλύτερη αυτοκινητιστική έκδοση αναρτησιακής διάταξης με ημιάκαπμτο άξονα πίσω, ο πιο καλοκουρδισμένος ever!Μπορεί πχ ένα Golf να είναι πιο ομοιογενές αλλά η αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο είναι φιλτραρισμένη και χωρίς αίσθησηπαρολη την καλύτερη συπεριφορά πάνω από ανωμαλίες!Πάντως άλλα διαπίστωσ αεγώ όταν το οδήγησα.Εξαιρούνται τα Gti,τα οποία είναι άλλα αμάξια !

                                εχει ειπωθει τετοιο πραγμα?

                                εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο για τους γαλλους και τις αναφορες των περιοδικων στο ζητημα της οδικης συμπεριφορας...η 'γερμανοποιηση' ηταν αυτη που εφαγε το 307 το οποιο βεβαια σε σχεση με αλλα γερμανικα της εποχης του ηταν ακομα μπροστα...απλα οι απαιτησεις ειναι διαφορετικες...
                                ας πουμε οτι εχουμε διαφορετικα γουστα σε οτι αφορα την οδικη συμπεριφορα... οπως βλεπεις εσυ τα γαλλικα, ετσι καπως και μαλλον χειροτερα βλεπω εγω τα γερμανικα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ignatios-fiker last edited by

                                  Σωστά!Οι προσωπικές και τεκμηριωμένες απόψεις είναι πάντα θεμιτές!Αλλά όπως και νά,χει, ένα 2.0 307 επ'ουδενί δεν είναι καλύτερο αυτοκίνητο, πουθενά πλην των χώρων από το αμάξι που προαναφέρω και ξεχωρίζω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    Ο χρήστης Ιγνάτιος Φίκερ έγραψε:
                                    Επίσης ας μην ξεχνάμε και το γεγονός (έπειτα από πολύ ψάξιμο εκ μέρους μου), η Όπελ κατασκευαστικά όσο περνούν τα χρόνια είναι από τις πλέον γερμανικότερες σε κατασκευαστικά πρότυπα εταιρείες, περισσότερο από το νοθευμένο πλέον VW-Group.Ειδικά πχ για το Βέκτρα, οι συνθήκες, οι έλεγχοι και γενικότερα ο υψηλός βαθμός κατασκευαστικής ποιότητας είναι πράγματα αδιαμφισβήτητα!Όποιος μπεί σε Άστρα Η κάθε έκδοσης και το συγκρίνει με αντίστοιχα Φόκους, Γκόλφ, 116, Α klasse κτλ, θα διαπιστώσει αλλού ανωτερότητα και αλλού εφάμιλλες εντυπώσεις!
                                    Τώρα το αν θα το επιλέξω τελικά, αυτό είναι άγνωστο.
                                    Υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα που σκέφτομαι...

                                    εχεις κανει ταξιδι σε βεκτρα?ετυχε να κανω σε tdi...αποψη μου ειναι οτι η οπελ εχει κανει βηματα μπροστα ειδικα με το gtc σαν σχεδιασμο αλλα εχει πολυ δρομο ακομα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      Ο χρήστης Ιγνάτιος Φίκερ έγραψε:
                                      Σωστά!Οι προσωπικές και τεκμηριωμένες απόψεις είναι πάντα θεμιτές!Αλλά όπως και νά,χει, ένα 2.0 307 επ'ουδενί δεν είναι καλύτερο αυτοκίνητο, πουθενά πλην των χώρων από το αμάξι που προαναφέρω και ξεχωρίζω...

                                      μιλας για το 180αρι????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ignatios-fiker last edited by

                                        Aνοίγοντας το Press kit του νέου Opel Astra, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με δεκάδες ονομασίες ηλεκτρονικών συστημάτων που εμπεριέχονται στον εξοπλισμό του. H καθολική στροφή προς την τεχνολογία και την πλέον σύγχρονη έκφρασή της στην
                                        αυτοκινητοβιομηχανία, τα κάθε λογής ηλεκτρονικά συστήματα είναι, λοιπόν, η «είδηση» που, με καθαρά δημοσιογραφικούς όρους, μπορεί να κλέψει την παράσταση της παρουσίασηςτης τρίτης γενιάς Astra. Παρ’ όλα αυτά, θα ξεκινήσουμε από το φαινομενικά πιο συμβατικό κομμάτι του δαπέδου «Δέλτα», την πίσω ανάρτηση.
                                        Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές Focus και Golf, που
                                        εισήγαγαν και καθιέρωσαν κατά σειρά τους πολλαπλούς συνδέσμους στην κατηγορία, το Astra βάλθηκε να αποδείξει ότι ο ημιάκαμπτος άξονας ποτέ δεν πεθαίνει! Tο μεγάλο αβαντάζ του έναντι της διάταξης πολλαπλών συνδέσμων είναι, βέβαια, οι περιορισμένες διαστάσεις, ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα, όταν μιλάμε για τη μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση χώρων. Ωστόσο, για να είναι ανταγωνιστικός απέναντι στα συστήματα των αντιπάλων, οι τεχνικοί της Opel φρόντισαν να βελτιώσουν δραστικά τόσο την απόδοσή του όσο και τη «ρυθμισιμότητά» του, έτσι ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις διαφορετικές απαιτήσεις κάθε έκδοσης της γκάμας, από το σπορ 2λιτρο μοντέλο μέχρι το βενιαμίν των 1,4 λίτρων. Σχεδίασαν, λοιπόν, ένα νέο ημιάκαμπτο άξονα με προφίλ σχήματος «U» διπλού τοιχώματος, με δύο ρυθμίσιμες -ανάλογα με την έκδοση και τον κινητήρα- παραμέτρους: το πάχος του τοιχώματος και την κλίση του ανοιχτού τμήματος του «U» ως προς το κάθετο επίπεδο. Mε την πρώτη ελέγχονται περισσότερο ή λιγότερο οι κλίσεις του αμαξώματος κατά το διαμήκη άξονα (γι’ αυτόν το λόγο έχει καταργηθεί η αντιστρεπτική ράβδος πίσω), ενώ η κλίση του ανοιχτού τμήματος του «U» διαφοροποιεί τον κινηματικό έλεγχο των τροχών. Στην κορυφαία έκδοση, για παράδειγμα, ο έλεγχος της σύγκλισης των τροχών έχει επιλεχθεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσφέρει χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης. Tέλος, σε σχέση με το παλαιότερο Astra, το μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 32 χλστ.

                                        Περνώντας στα ηλεκτρονικά, θα ξεκινήσουμε από το CDC (Continuous Damping Control), το σύστημα συνεχούς ελέγχου απόσβεσης των αμορτισέρ, το οποίο για πρώτη φορά τοποθετείται -έστω και προαιρετικά- σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. «Kλειδί» για τη λειτουργία του συστήματος είναι οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες (μία σε κάθε αμορτισέρ), οι οποίες ελέγχουν τη ροή λαδιού (και, κατά συνέπεια, την απόσβεση), εκτελώντας τις εντολές που δέχονται, υπό τη μορφή ηλεκτρικού σήματος, από την κεντρική μονάδα ελέγχου. Eδώ, σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέγονται από αισθητήρες (κάθετης επιτάχυνσης τροχών, πλευρικής επιτάχυνσης και ταχύτητας αυτοκινήτου, θέσης πεντάλ γκαζιού), υπολογίζεται, με τη βοήθεια ενός αλγορίθμου πραγματικού χρόνου, η απαραίτητη δύναμη απόσβεσης για κάθε τροχό, με σκοπό να διατηρηθεί η μέγιστη πρόσφυση υπό όλες τις δυναμικές συνθήκες. Eπιπροσθέτως, με την ενεργοποίηση του διακόπτη «Sport» στο ταμπλό, επιλέγεται ένα δεύτερο σετ παραμέτρων στην κεντρική μονάδα ελέγχου, για μια περισσότερο σπορ, σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων και πιο αργή εμπλοκή του ESP. Παράλληλα, μέσω της ρύθμισης της γωνίας πεταλούδας γκαζιού, ο κινητήρας αποκρίνεται πιο άμεσα, η ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης φροντίζει ώστε το τιμόνι να γίνεται πιο «βαρύ», ενώ, στην περίπτωση που υπάρχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στον «κόφτη».

                                        H ενσωμάτωση του CDC σε ένα κοινό δίκτυο δεδομένων, αισθητήρων και μονάδων ελέγχου με τα ηλεκτρονικά συστήματα ABS, ESP και TCP αποκαλείται από την Opel IDS plus (Interactive Driving System). Tην απαραίτητη υποδομή για αυτήν τη συνεργασία προσφέρει το σύστημα μεταφοράς δεδομένων CAN-bus τρίτης γενιάς, με ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων 500 kbit/δλ.

                                        Το νέο Άστρα προσφέρει τη δυναμική συμπεριφορά που υπόσχεται η σπορ εικόνα του αυτοκινήτου. Βάση αυτής είναι το πλαίσιο IDS (Interactive Driving System) που συνδυάζει εμπρός άξονα με γόνατα McPherson και πατενταρισμένο ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Μία νέα διάσταση ισορροπίας μεταξύ οδηγικής άνεσης και ενεργητικής ασφάλειας προσφέρει το προαιρετικό, προσαρμοζόμενο πλαίσιο IDSPlus με Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Απόσβεσης - Continuous Damping Control (CDC). Το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου πλαισίου, στο οποίο οι μονάδες ελέγχου (εγκέφαλοι) και οι αισθητήρες των ESP Plus, ABS και CDC ανταλλάσσουν συνεχώς δεδομένα, διασφαλίζει άριστη ρύθμιση του πλαισίου σε κλάσματα του δευτερολέπτου και σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Αυτό το είδος ελέγχου του πλαισίου συναντάται μόνο σε πολυτελή μοντέλα και ακριβά σπορ αυτοκίνητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ignatios-fiker last edited by

                                          Σχεδόν...
                                          Όχι για το 136άρι μιλώ, κοιτώ τις ιπποδυνάμεις και υπολογίζω τα πάντα σ εεργοστασιακό επίπεδο!
                                          Επίσης και σχετικά με τα φρένα και την αποτελεσματικότητα αυτών, μπορεί η αίσθηση στα φρένα του Άστρα Η να μην είναι στην παραπάνω έκδοση αμιγώς σπορ, αλλά αυτό ουδόλως επηρρεάζει το τελικό συμπερασμά:

                                          **ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ISO 9002
                                          ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ από 100 χλμ./ώρα - 0 (κρύα φρένα) 38,8 μέτρα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                          Ενδεικτικές τιμές κατά ISO 9002:

                                          Citroen C2 VTS (125ps) : 42,6m(…)
                                          Citroen C4 VTS (110ps): 40,6 m
                                          VW Passat 1.6 : 41,6m
                                          Citroen C5 1.8: 39,9m
                                          Audi A4 1.8 T Quattro: 40,9m (…)
                                          Ford Mondeo 1.8: 42,6m (…)
                                          Toyota Avensis 1.8: 41,8m
                                          Alfa Romeo 159 2.2 : 40m (…)
                                          BMW 320 : 39,2m (…)
                                          Renault Laguna 2.0 Turbo : 41,9m (…)
                                          Saab 2.0 Aero : 40,5m (…)
                                          Mercedes C 230 (204ps) : 38,4m
                                          Volvo S 40 T5 (218ps): 40,9m
                                          BMW 523i : 40,1 m**

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ignatios-fiker last edited by

                                            Στο διαδίκτυο βρήκα και το παρακάτω, και πάντα για την έκδοση 1600 με IDS plus, αφού δυστυχώς στο Άστρα ο 140άρης δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα.

                                            Το Golf με τις πιο μαλακές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, είναι μάλλον καλύτερο για ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, ωστόσο το εξελιγμένο από τη Lotus Astra είναι καλύτερο σε όλους τους υπόλοιπους δρόμους. Η ανάρτηση προσφέρει απαράμιλλη σταθερότητα και έλεγχο του αμαξώματος, ενώ πραγματική αποκάλυψη είναι το τιμόνι, που είναι ακριβέστατο και σωστά ζυγισμένο. Το Astra 'ρέει' από στροφή σε στροφή με τέτοιο τρόπο που ακόμα και το Focus δυσκολεύεται να φτάσει. Είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο θα οδηγήσεις ακόμα και χωρίς να έχεις λόγο, απλώς και μόνο για να διασκεδάσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 35 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr