Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 153
    • 154
    • 82 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    4680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      biscione last edited by

      Ο χρήστης Kid έγραψε:
      Ποσοστιαία οι πωλήσεις της AR πόσο ανέβηκαν με την έλευση 159 & Brera?

      ηταν αρκετα ικανοποιητηκες συμφωνα με τα τελαιυταια στοιχεια των 4 τροχων
      της ιταλιας τα νουμερα απομονομενα της αλφα μολις βρω το αντοιστιχο
      αρθρο θα στα σκαν ..

      ως εικονα γενικα το γρουπο φιατ εχει παρει ενα πανω 30% και ολοι μιλανε γιαυτο .. στανταρ στο διαδυκτυο θα χεις πετυχει κανα αναλογο αρθρο

      Αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι

      αληθεια ρε παιδια.. το χω απορια.. ολοι αυτοι που γραφουν τα αρθρα στα διαφορα περιοδικα.. καλα αντε να τελειωσαν μια σχολη δημοσιογραφιας
      αλλα.. με το αμαξη.. τη σχεσει μπορει να εχουν
      δεν σας φενεται λιγο φλου.. δλδ ο οποιοσδηποτε .. που τελειωσε δημοσιογραφος μπορει να παει να δουλεψει σε ενα περιοδικο αυτοκινητου?
      με πια κριτιρια θα τον παρουν ..??

      ΚΑΡΑ ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ αλλα μου κολησε με τα λεγομενα των συνφορουμιστον μου

      ΠΡΟΣΟΧΗ .. δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο συγκριτικο
      βγαζω απο το παιχνιδι ιταλικα.γαλικα,γερμανικα,τζαπαν,κορεα,αμαξια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        Ο χρήστης Kid έγραψε:
        Ποσοστιαία οι πωλήσεις της AR πόσο ανέβηκαν με την έλευση 159 & Brera?

        Για τον Απριλιο 06 είναι στο +20% ενώ τον Μάιο μπαίνει το δυνατό χαρτί που είναι η 159sw.Η 147 είναι στο νούμερο 6 του C seg. με 2659 ταξινομήσεις και πρώτη ανάμεσα στα μεσαία πολυτελείας.Ολο το Fiat Group είναι στο +6,6%.

        AR 159
        Σύνολο 2.575

        Bmw 3
        Σύνολο 3.066
        SW 1.775
        Sedan 1.291

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          traveller last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι

          To ' πε και ο Κεφαλογιάννης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            H 147 πρώτη στα μεσαία πολυτελείας;

            anyway, http://www.acea.be όλα τα στοιχεία εκεί είναι

            μερίδιο 1,0%

            πέρυσι YTD 39.063, φέτος YTD 39.638 -αναμένεται και ο Απρίλιος κατά τις 15 Μαΐου-, δηλαδή τα δύο ολοκαίνουρια μοντέλα έχουν φέρει πανευρωπαϊκή αύξηση 635 μονάδες, ή αλλιώς 1,5%

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              babbis last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              H 147 πρώτη στα μεσαία πολυτελείας;

              anyway, http://www.acea.be όλα τα στοιχεία εκεί είναι

              μερίδιο 1,0%

              πέρυσι YTD 39.063, φέτος YTD 39.638 -αναμένεται και ο Απρίλιος κατά τις 15 Μαΐου-, δηλαδή τα δύο ολοκαίνουρια μοντέλα έχουν φέρει πανευρωπαϊκή αύξηση 635 μονάδες, ή αλλιώς 1,5%

              Πέρα από τους πανυγυρσμούς επειδή δεν πουλάει η Alfa Romeo, μπορούμε να σοβαρευτούμε και να αναλύσουμε και τους λόγους:

              1. Δεν έχει mini-supermini στην γκάμα

              2. Το μικρομεσαίο είναι μάλλον γερασμένο, ενώ η πλειοψηφία του ανταγωνισμού έχει ανανεωθεί τα τελευταία 2 χρόνια

              3. Δεν έχει SUV ενώ το cross-over της δεν μπορεί με ένα μόνο μοτερ να πείσει με την πρώτη

              4. Η 166 είναι υπερβολικά γερασμένη αλλά και κατώτερη του ανταγωνισμού

              5. Αλλο πράγμα να πουλάς 156 1.6/1.8 στα 20-25000

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                biscione last edited by

                πολυ σωστος

                γενικα τα καινουργια αμαξια της εταιριας υποσχονται πολλα και η εταιρια τωρα
                στεκεται στα ποδια της.. οποτε πιστευω η πορεια θα ειναι ανοδικη και κερδοφορα..

                απο την μια βλεπω.. οτι η powertrain προσπαθει να εξελιξη καινουργιες καινοτομιες στα μηχανικα μερη (uniair,v.g.turbo)
                αλλα δεν μπορει να τα κανει ολα ταυτοχρονα δεν εχει .. αυτην την δυνατοτητα
                οποτε προτιμησε να λανσαριστουν πρωτα τα μοντελα να μπουν στην μαχη του ανταγωνισμου και μετα να τα παντρεψει με τους καινουργιους κινητηρες..

                δεν υπαρχει το τελειο αμαξη .. ουτε οτι αυτο ειναι καλυτερο απο το αλλο
                ειπαμε το γουστο ειναι προσωπικο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Βασικά μια διόρθωση φίλε Babbis εκτός και αν αναφέρεσαι στην Ελληνική αγορά...γιατί έξω οι Alfa 159 είναι κυρίως 2.4JTD οπότε η γκάμα των βενζινοκινητήρων δεν πολυαπασχολεί. Το SW σίγουρα θα βοηθήσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                    Πέρα από τους πανυγυρσμούς επειδή δεν πουλάει η Alfa Romeo, μπορούμε να σοβαρευτούμε και να αναλύσουμε και τους λόγους:

                    Ναι, ετοιμάζω πάρτι όταν ανακοινωθούν και του Απριλίου. Αν παρακολουθούσες και άλλες θεματικές ενότητες -όπως των ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΩΝ- θα βλέπες γενικότερο σχολιασμό, αλλά από σφαιρική ενημέρωση/πληροφόρηση...

                    1. Δεν έχει mini-supermini στην γκάμα

                    Ούτε η BMW έχει -τα ΜΙΝΙ είναι ξεχωριστή μάρκα-, ούτε η Audi πλέον, αλλά και που είχε το Α2, @@ πουλούσε

                    1. Το μικρομεσαίο είναι μάλλον γερασμένο, ενώ η πλειοψηφία του ανταγωνισμού έχει ανανεωθεί τα τελευταία 2 χρόνια

                    Αφού το θεωρείται το 'καλύτερο' μικρομεσαίο, γιατί δεν πουλάει; Το Α3 -που πουλάει πολύ περισσότερα- κυκλοφορεί ήδη 3 χρόνια -αν θες να συγκριθείς με 'premium'- και η 1 πιο σύγχρονη μεν από τα 2, αλλά ούτε αυτή έχει πουλήσει τα αναμενόμενα. Σ' απασχολεί ο υπόλοιπος ανταγωνισμός; Το f/l τελικά της 147 μάλλον αποτυχημένο εμπορικά μπορεί να θεωρηθεί.

                    1. Δεν έχει SUV ενώ το cross-over της δεν μπορεί με ένα μόνο μοτερ να πείσει με την πρώτη

                    Κι η Audi μόλις πρόσφατα απέκτησε, άλλωστε τα SUV αποτελούν ένα 10-15% μερίδιο αγοράς. Και πάλι ποιος φταίει που ΔΕΝ έχει SUV; To Kamal σαν σχέδιο υπάρχει χρόνια

                    1. Η 166 είναι υπερβολικά γερασμένη αλλά και κατώτερη του ανταγωνισμού

                    Ενώ παλιότερα πουλούσε;

                    [quote='Babbis']
                    5. Αλλο πράγμα να πουλάς 156 1.6/1.8 στα 20-25000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Πω πω μένος!

                      Κατ'αρχήν κανείς δεν είπε ότι δεν φταίει η Alfa Romeo για την πολιτική της. Σαφώς και φταίει που -κατά κάποιον τρόπο- εγκαταλείπει τους πελάτες που την στήριζαν όλα αυτά τα χρόνια.
                      Το αν θα κερδίσει ή θα χάσει από αυτή την κίνηση είναι νωρίς να το πούμε.
                      Πάντως σαφώς το δίκτυο, η φήμη και τα προιόντα των γερμανών -κυρίως- ανταγωνιστών είναι πολύ δυνατά και σε πολλούς τομείς καλύτερα.

                      Λάθος επίσης -πιστεύω- είναι και το λανσάρισμα της Brera. Από την αλλαγή του αρχικού -τρομερού- σχεδίου της μέχρι και στο κοινό το οποίο στοχεύει.
                      Ένα roadster αυτής της εμφάνισης θα έπρεπε να κοιτά στα μάτια ανταγωνιστές όπως το s2000, 350z, boxster κλπ ειδικά η κορυφαία 3.2 έκδοση του. Όχι αυτά που παραδοσιακά έχουν το δικό τους αφοσιωμένο κοινό (Mercedes).
                      Ναι ξέρω η έκδοση GTA μπλα, μπλά. Όπως μέχρι τώρα άκουγα(με) για πίσω ρυθμισμένη τετρακίνηση, κορυφαία ακαμψία, δυνατότερους κινητήρες.
                      Προσοχή, δεν λέω ότι η Brera δεν είναι κορυφαία γι'αυτό που την επέλεξαν να είναι, απλά λέω ότι θα έπρεπε να είναι κάτι άλλο.
                      Οκ το 'ανάμεσα στα σκληροπυρηνικά και στα άνετα-ποιοτικά' είναι καλό αλλά η Alfa Romeo ποτέ δεν ήταν crossover μάρκα πάντα κοίταζε στα μάτια τον ανταγωνισμό τώρα είμαστε στο λίγο από εδώ και λίγο απο 'κει(?)

                      Υγ.Θέλω να δω κι ένα συγκριτικό TT 3.2, z4 και Brera 3.2 εκεί θα δείξει περισσότερα αν και κατά πόσο αξίζει -αν υποθέσουμε ότι τα Z, cayman είναι αλλού-.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        babbis last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Πέρα από τους πανυγυρσμούς επειδή δεν πουλάει η Alfa Romeo, μπορούμε να σοβαρευτούμε και να αναλύσουμε και τους λόγους:

                        Ναι, ετοιμάζω πάρτι όταν ανακοινωθούν και του Απριλίου. Αν παρακολουθούσες και άλλες θεματικές ενότητες -όπως των ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΩΝ- θα βλέπες γενικότερο σχολιασμό, αλλά από σφαιρική ενημέρωση/πληροφόρηση...

                        To ύφος και οι πράξεις σου το δείχνουν, από την πρώτη στιγμή που είμαι μέλος του φόρουμ και σε ότι αφορά την AR. Άλλαξέ το, μάθε να συμπεριφέρεσαι πιο ευγενικά και να διαφωνείς πολιτισμένα χωρίς ειρωνίες και κανείς δεν θα σε κατηγορεί για μεροληψία. Έχεις σκεφτεί γιατί μόνο εσένα και κανα δυο ακόμα?

                        Βέβαια μετά από τόσες παρενέσεις από alfisti, και mods συνεχίζεις το βιολί σου. Κάτι που σημαίνει ότι μάλλον σου αρέσει να ασχολούνται μαζί σου έστω και αρνητικά. Αχ αυτά τα 10 λεπτά δημοσιότητας!!!

                        1. Δεν έχει mini-supermini στην γκάμα

                        Ούτε η BMW έχει -τα ΜΙΝΙ είναι ξεχωριστή μάρκα-, ούτε η Audi πλέον, αλλά και που είχε το Α2, @@ πουλούσε

                        Το γνωρίζω ότι οι premium δεν έχουν. Απλά οι πίνακες πωλήσεων δεν χωρίζονται σε premium και μη, οπότε το ανέφερα.

                        1. Το μικρομεσαίο είναι μάλλον γερασμένο, ενώ η πλειοψηφία του ανταγωνισμού έχει ανανεωθεί τα τελευταία 2 χρόνια

                        Αφού το θεωρείται το 'καλύτερο' μικρομεσαίο, γιατί δεν πουλάει; Το Α3 -που πουλάει πολύ περισσότερα- κυκλοφορεί ήδη 3 χρόνια -αν θες να συγκριθείς με 'premium'- και η 1 πιο σύγχρονη μεν από τα 2, αλλά ούτε αυτή έχει πουλήσει τα αναμενόμενα. Σ' απασχολεί ο υπόλοιπος ανταγωνισμός; Το f/l τελικά της 147 μάλλον αποτυχημένο εμπορικά μπορεί να θεωρηθεί.

                        Κάποιος που γνωρίζει την τεχνολογία της 147 και τι αυτή προσφέρει θα την αγοράσει χωρις να υπολογίσει την ηλικία. Αυτό όμως δεν μπορείς να το αναμένεις από το ευρύ καταναλωτικό κοινό. Μην ξεχνάς ότι οι διαστάσεις της μειονεκτούν από τον ανταγωνισμό. Λογικά κάποιος που δεν τον νοιάζουν τα κρατήματα-επιδόσεις-οδιγική απόλαυση θα προτιμήσει κάτι πιο άνετο(μαλακες αναρτήσεις), πιο πρακτικό (μεγαλύτεροι χώροι) και με περισσότερα αστέρια στις τράκες.

                        ότι ισχύει για την υπόλοιπη γκάμα ισχύει κι εδώ. Οι Alfa απευθύνονται σε πιο 'συγκεκριμενο' κοινό από ότι το Α3 ή το focus ή η corolla!!! και λογικό είναι να υπερτερούν σε πωλήσεις.

                        1. Δεν έχει SUV ενώ το cross-over της δεν μπορεί με ένα μόνο μοτερ να πείσει με την πρώτη

                        Κι η Audi μόλις πρόσφατα απέκτησε, άλλωστε τα SUV αποτελούν ένα 10-15% μερίδιο αγοράς. Και πάλι ποιος φταίει που ΔΕΝ έχει SUV; To Kamal σαν σχέδιο υπάρχει χρόνια

                        Αν υπολογίσεις όλες τις κατηγορίες μοντέλων ναι, είναι 10-15%. όμως κάποιος θα προτιμήσει πχ το rav4 από το avensis. Άρα το θέμα είναι η αναλογία των SUV σε σχέση με τα segment d/e όπου και πραγματικά κερδίζουν έδαφος παγκοσμίως και όχι σε σχέση με όλα τα αμάξια!!

                        Άρα η alfa μη έχοντας ένα segment d suv έχει μειονέκτημα.

                        1. Η 166 είναι υπερβολικά γερασμένη αλλά και κατώτερη του ανταγωνισμού

                        Ενώ παλιότερα πουλούσε;

                        Μπορεί να μην πουλούσε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν καλο αμάξι. Απλά σε αυτήν την κατηγορία οι Γερμανικές προτάσεις ήταν και είναι καλύτερες. Άλλωστε σε αυτό το segment η mercedes παίζει μόνη της. Δες διαφορά της E/S Class με την 5άρα/7άρα και τα Α6/Α8!!

                        Παρόλαυτά η AR έχει παρουσία στο χώρο για δεκαετίες με τις 164/166.

                        [quote='lkar']
                        [quote='Babbis']
                        5. Αλλο πράγμα να πουλάς 156 1.6/1.8 στα 20-25000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnnywalker last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                            Ρε lkar έλεος. Το κακό management έγινε πριν από 10ετίες. Πλέον η AR είναι σε ανοδική τροχιά. Από την 155/146/GTV που είχανε πάτωμα FIAT φτάσαμε στις 159/147/GT/Brera που είναι και πιο καλες συγκριτικά αλλά και γνήσιες Alfa Romeo!!!

                            Από το 1997 μέχρι σήμερα μόνο βήματα εμπρός γίνονται.

                            Στον δικό σου κόσμο υπαρχουν μαγικά ραβδάκια. Στην πραγματικότητα όχι.

                            για την ώρα... που τα είδες τα 'βήματα μπροστά' με συνεχώς πτωτικες πωλήσεις;;; τις πωλήσεις από το 1990 μέχρι σήμερα ΟΛΩΝ των εταιρειών σου έδωσα και μιλάς για βήματα μπροστά, από το 97; έγιναν δύο 'μπαμ' με την 156 και την 147 κι απο το 2001, συνεχής πτώση, βγαίνει η GT το 2003, ξανά πτώση, το αμφισβητείς κι αυτό;;;

                            Όσο για το 'γνήσιες' Alfa Romeo, 'γνήσια εθνική' εταιρεία, δεν υπάρχει. Οι φωτογραφίες που έχουν παρατεθεί για την 'εθνικότητα' των προϊόντων είναι αποκαλύπτικές και αποδεικνύνουν τα αυτονόητα.

                            Για τα μπλοκ μην τα ξαναγράφουμε

                            http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=690

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babbis last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Ρε lkar έλεος. Το κακό management έγινε πριν από 10ετίες. Πλέον η AR είναι σε ανοδική τροχιά. Από την 155/146/GTV που είχανε πάτωμα FIAT φτάσαμε στις 159/147/GT/Brera που είναι και πιο καλες συγκριτικά αλλά και γνήσιες Alfa Romeo!!!

                              Από το 1997 μέχρι σήμερα μόνο βήματα εμπρός γίνονται.

                              Στον δικό σου κόσμο υπαρχουν μαγικά ραβδάκια. Στην πραγματικότητα όχι.

                              για την ώρα... που τα είδες τα 'βήματα μπροστά' με συνεχώς πτωτικες πωλήσεις;;; τις πωλήσεις από το 1990 μέχρι σήμερα ΟΛΩΝ των εταιρειών σου έδωσα και μιλάς για βήματα μπροστά, από το 97; έγιναν δύο 'μπαμ' με την 156 και την 147 κι απο το 2001, συνεχής πτώση, βγαίνει η GT το 2003, ξανά πτώση, το αμφισβητείς κι αυτό;;;

                              Όσο για το 'γνήσιες' Alfa Romeo, 'γνήσια εθνική' εταιρεία, δεν υπάρχει. Οι φωτογραφίες που έχουν παρατεθεί για την 'εθνικότητα' των προϊόντων είναι αποκαλύπτικές και αποδεικνύνουν τα αυτονόητα.

                              Για τα μπλοκ μην τα ξαναγράφουμε

                              http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=690

                              Η χαζός είσαι η τον χαζό κάνεις.

                              Δεν είναι βήματα μπροστά όταν από την 33 και την 145 έχεις την 147? Δεν είναι η 147 πολύ ανώτερο συνολικά αυτοκίνητο σε σχέση με τον ανταγωνισμό?

                              Δεν ισχύει το ίδιο για την 155-159? Δεν είναι η 159 κλάσεις ανώτερη?

                              όμοια οι GTV-Brera.

                              H Alfa Romeo βγάζει καλύτερα προιόντα σήμερα από ότι πριν 15 χρόνια και έχει πολύ καλύτερα οικονομικά σήμερα από τότε.

                              Αν αυτό το λες οπισθοδρόμηση μπράβο σου!

                              Οι πωλήσεις φυσικά και θα πέσουν όταν υπάρχει το φάντασμα της αξιοπιστίας, και όταν ανεβαίνουν οι τιμές. Ξέρεις πόσους ξέρω που ενώ θέλανε να παρουν 147/156 φοβήθηκαν ή τους ανάγκασαν οι δικοί τους και πήγαν στην σίγουρη corolla/golf?

                              Aλλά όταν τα περιοδικά σε κάθε νέο μοντέλο σχολιάζουν 'κούκλα είναι, μακάρι να βγει αξιόπιστη' (4Τ Μαϊου για τη νέα Spider) και υπάρχει ύπουλος πόλεμος, πως μπορούν να ανέβουν οι πωλήσεις?

                              όταν οι 4Τ λένε με ψηλά γράμματα στο τέλος ότι η 2.2 είναι μονόδρομος στα 35χιλ και ενώ έχουν και την 1.9 και την 2.2 μετρημένες δεν βάζουν στους πίνακες επιδόσεων του συγκριτικού έστω και για αναφορά τις επιδόσεις της 2.2 τότε τι να λεμε?

                              όταν συγκρίνουν την έκδοση του leon sport που δεν θα έρθει στην Ελλάδα με την 147 .

                              Σε πολλά φταέι η Alfa Romeo αλλά όχι ότι δεν βγάζει καλά αυτοκίνητα.

                              Το αντίθετο αυτή την στιγμή πλην της 166 έχει τα καλύτερα μοντέλα στην κατηγορία GT/Brera/159/147.

                              Για τους κινητήρες GM ισχύουν αυτά που έγραψα και επαναλαμβάνω:

                              Oι νέοι κινητήρες είναι Fiat-Gm powertrain

                              Στον R&D τομεα της Fiat-Gm powertrain το 80% των εργαζομενων ηταν της Fiat(50-50 μονο στην χρηματοδοτηση) και δεν ειναι τυχαιο οτι μετα το τελος της Fiat-Gm,η δευτερη επελεξε ως κεντρο εξελιξης των κινητηρων της στην ευρωπη,αυτο της Fiat στο Τορινο.Επισης ειναι λογικο η Fiat να εχει μεγαλυτερο ποσοστο συνεισφορας στο R&D καθως ειναι τα μοναδικα μπλοκ που θα ειναι συμβατα με το Multiair(ηλεκτρονικος ελεγχος των βαλβιδων) που θα εφοδιασει μονο τους L4-850/V6 JTS....Περα απο τα μπλοκ ολα τα υπολοιπα μερη ειναι 100% της Αlfa Romeo καθως επισης & το dual VVT(TwinPhaser) που ειναι πατενταρισμενη εφευρεση της Alfa Romeo S.P.A.

                              Αλλα αφου κανεις τοσο μεγαλο θεμα μονο για ενα κομματι αψυχου μεταλλου (μπλοκ),διαπιστωνουμε οτι ολοι οι οικοι συνεργαζονται στους κινητηρες...
                              1)Η Bmw εφοδιαζει το Mini με κινητηρες Chrysler ενω εχει συμβολαιο για τα μελλοντικα τετρακυλινδρα(1.8-2.2lt) με την PSA...επισης τα diesel του Mini προερχονται απο την Toyota.
                              2)Τα Diesel της Daimlerchrysler ειναι της Vm motori s.p.a. της οποιας κατεχει απο το 2003 το 49% μαζι με την Penske ενω εμπλεκεται(η VM) και σε ορισμενα diesel της VW/ Mitsubishi.
                              3)H Ford--> Jaguar/Aston martin ενω συνεργαζεται με την PSA στα Diesel.
                              4)Audi Seat & Skoda,ιδιους κινητηρες με την VW.
                              5)Η Cayenne φοραει τον 3.2V6 της VW χωρις καμια τροποποιηση,Εlise,Speedster...κτλ.

                              Επιπλέον:

                              Η GM ήταν σε άσχημη οικονομική κατάσταση με Opel Saab και Daewoo όπως και η Fiat. Επίσης δεν είχε hightech diesel και τις γνώσεις των ιταλών σε μηχανικά θέματα δημιούργησε τις προυποθέσεις να δημιουργηθούν 2 JointVenture η Fiat-GM Powertrain με έδρα το Τορίνο της Ιταλίας για τους κινητήρες και τα κιβώτια και την GM-Fiat Global Purchasing για τις προμήθειες με έδρα το Ruesselheim συν την συνεργασία σε μερικές πλατφόρμες μοντέλων όπως την 'Εψιλον των Vectra/vectra SW/Signum/9-3 η οποία εξελιχθηκε περαιτέρω απο την AR ώστε να προκύψει η 'premium' πλατφόρμα των 159/brera projects 939/946 αντίστοιχα.

                              Επίσης

                              ...)....οι νέοι V6 χρησιμοποιούν μπλοκ που εξελίχθηκε απο την Fiat-GM Powertrain(εταιρία με έδρα στο Τορίνο) αλλά ούτως η άλλως το μπλοκ είναι το άψυχο κομμάτι του κινητήρα την ψυχή τη δίνει η κεφαλή, οι μανοβελλισμοί δηλαδή τα τμήματα που κινούνται και αυτά είναι 100% Alfa Romeo....V6 HF(High Feature) λέγονται οι εκδόσεις που χρησιμοποιούν οι μάρκες της GM οι οποίες έχουν άλλη κεφαλή άλλους μανοβελισμούς δεν έχουν απευθείας ψεκασμό και έχουν μονό μεταβλητό χρονισμό και όχι διπλό όπως οι Alfa Romeo V6 JTS.....η επιλογή της αυστραλίας έγινε επειδή το εργοστάσιο είναι τελείως καινούριο(άρχισε να δουλεύει το 2004).....η Holden δεν έχει άμεση σχέση αν και στο μέλλον θα χρησιμοποιήσει κάποια απο τισ εκδόσεις που προορίζονται για την cadillac των V6 HF για να αντικατστήσει τουs παλιούς της V6....

                              Αυτά για την ώρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                H 147 πρώτη στα μεσαία πολυτελείας;

                                Ο kid ρώτησε μόνο για την αγορά της Ιταλίας.Εκανα λάθος +21%,όχι +20%,ενώ το Group είναι στην Ιταλία στο +6,5%.Τώρα εαν θέτεις θέμα για το σύνολο των ευρωπαίκων πωλήσεων σαφώς και δεν υπάρχει ακόμα ικανοποίηση.Ο ρεαλιστικός στόχος με τον οποίο θα είναι ικανοποιημένοι είναι 100000 πωλήσεις για την 159.Εξαιτίας του στοπ της παραγωγής και τις καθυστερήσεις που προέκειψαν από το αυξημένο quality control είχε ως αποτέλεσμα χρόνους παράδοσης σε πολλές περιπτώσεις 4-6 μηνών... ..και η καθυστέριση στη παρουσίαση σε πολλές χώρες.Με αυτά τα δεδομένα η alfa romeo θα παραδόσει τουλάχιστον 85.000 159 το 2006 και 120.000 το 2007.Η γκάμα κινητήρων της 159 θα ενισχυθεί το 2007 ενώ η προσθήκη της Sportwagon και της 149 (2007) θα δώσει την απαιτούμενη ώθηση.Οσο αναφορά τη Fiat δε νομίζω να αμφιβάλει κανείς για την κερδοφορία της.Οι ιταλοί είναι αποφασισμένοι να προσφέρουν και δεύτερο πανευρωπαικό best seller (μετά το G.Punto) διαγράφωντας τα αποτυχημένα bravo-stilo και επαναπροσδιοριζωντάς το ως maxi-punto.

                                Τοp Ten Aπριλίου στην Ιταλία...το facelift κρίνεται απόλυτα επιτυχήμενιο καθώς η 147 διατηρεί το μεριδιό της.

                                2006/2005
                                1 FORD FOCUS 5.757 6.056
                                2 OPEL ASTRA 4.170 5.272
                                3 VOLKSWAGEN GOLF 3.947 5.994
                                4 RENAULT MEGANE 3.205 3.767
                                5 FIAT STILO 3.144 3.905
                                6 ALFA ROMEO 147 2.659 3.059
                                7 MERCEDES CLASSE A 2.244 2.419
                                8 RENAULT SCENIC 2.209 3.250
                                9 OPEL ZAFIRA 2.011 956
                                10 FIAT MULTIPLA 2.006 2.446

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by



                                  http://autoblog.it/uploads/alfabreraspider3.jpg
                                  http://autoblog.it/uploads/alfabreraspider7.jpg
                                  http://autoblog.it/uploads/alfabreraspider6.jpg
                                  http://autoblog.it/uploads/alfabreraspider8.jpg
                                  http://autoblog.it/uploads/alfabreraspider5.jpg
                                  http://img85.imageshack.us/img85/6286/spider010tz.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    biscione last edited by

                                    αυτος ο il fusi σακη μεγαλο κονε πρεπει να χει για να πηγαινει στο pomigliano
                                    και να του αραδειαζουν μπρερα και σπαιντερ..

                                    παιδια δεν βγαινει ακρη .. και τις 1000 σελιδες να φτασουμε παλι θα υπαρχουν διαφωνιες ....

                                    και τον 3.2 με 300 ΗΡ να δουμε παλι κατι αλλο θα βρεθει ως μειωνεκτημα
                                    και φτου απ την αρχη ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      babbis last edited by

                                      Ο χρήστης Biscione έγραψε:
                                      αυτος ο il fusi σακη μεγαλο κονε πρεπει να χει για να πηγαινει στο pomigliano
                                      και να του αραδειαζουν μπρερα και σπαιντερ..

                                      παιδια δεν βγαινει ακρη .. και τις 1000 σελιδες να φτασουμε παλι θα υπαρχουν διαφωνιες ....

                                      και τον 3.2 με 300 ΗΡ να δουμε παλι κατι αλλο θα βρεθει ως μειωνεκτημα
                                      και φτου απ την αρχη ..

                                      μα δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο. όλα έχουν + και - και όλα έχουν τις δικές τους κρυφές χάρες. Όλα φτιάχθηκαν να εξυπηρετουν κάποιο κοινό.

                                      Το θέμα δεν είναι να μην λέμε τα - ενός αυτοκινήτου. Εγώ σαν αγοραστής δεν με ενδιαφέρει η γνώμη μόνο του alfista αλλά και η γνώμη των άλλων. Το να ακούω μόνο καλά δεν θα με βοηθήσει καθόλου.

                                      Το κακό είναι:

                                      1. Να ακούς μόνο τα μειονεκτήματα για ένα μοντέλο
                                      2. Να ακούς μόνο μειονεκτηματα για μια μάρκα από συγκεκριμένους
                                      3. Να τα ακούς με εμπάθεια, ειρωνία και προκλητικότητα
                                      4. Να αποκρύπτεται η αλήθεια όπως πχ με το Ισπανικό άρθρο και να βλέπεις τους γνωστούς προβοκάτορες του φόρουμ να στήνουν γλέντι, χωρίς να κάτσουν να αξιολογήσουν.

                                      Η κριτική και η διαφωνία έιναι καλοδεχούμενη. Αλλά διαφωνία δεν σημαίνει ειρωνία και χλευασμός.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Επίσης να συμπληρώσω ότι είναι κακό να προσπαθούμε να πείσουμε τους πάντες ότι ένα μοντέλο είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα στα σημεία που προφανώς υστερεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Βασικά δεν γυρνάμε στο on topic μόνο ο sakiss είναι on topic...οπότε θαυμάστε τις φώτο του

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            babbis last edited by

                                            Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                            Επίσης να συμπληρώσω ότι είναι κακό να προσπαθούμε να πείσουμε τους πάντες ότι ένα μοντέλο είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα στα σημεία που προφανώς υστερεί.

                                            πουθενά εγω τουλάχιστον δεν το έκανα αυτό. Και δεν νομίζω ότι είπε κάποιος ότι η brera θα γαμαει στις πίστες.

                                            Φυσικά κάτι τέτοιο θα το καταδίκαζα αλλά τουλάχιστον να γράψει κάποιος υπερβολές υπερ ενός μοντέλου δεν δημιουργεί 'αναταρραχή' σε ένα φόρουμ.

                                            Σε ένα thread 'ελέυθερο' μεν αλλά με έντονη 'συμμετοχή' από τους alfisti είναι μεγαλύτερη αγένεια και δείγμα κακής ανατροφής και φυσικά προκαλεί καυγάδες χωρίς νόημα η ίδια στάση για τα αρνητικά της brera.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 82 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr