-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
τους ειχε γραψει στο psclub ο αργυρης-toyristas. ψαξε και λιγο βρε παιδι μου...
μη διανοηθθεις να κανεις τιποτα χωρις το πλακακι στα χερια σου θα το φυσας και δε θα κρυωνει.Αυτους τους κωδικούς έδωσα και μου έλεγε οτί δεν βλέπει τπτ.Τελοσπάντον θα πάω απο εκεί και θα δω,πιστεύω να μπορέσω να βγάλω άκρη.......
-
δωσε το δικο σου κωδικο με βαση αριθμο πλαισιου. ειναι ιδιο το πλακακι.
το ενα αν θυμαμμαι εχει 30 και το αλλο 32 δοντια. -
Εχουμε ιδεα ,ποσα λίτρα παραφλου χρειάζεται το κάρο για αλλαγή,γιατι στο manual ,ψάχνω αλλα δεν βρίσκω.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μη διανοηθθεις να κανεις τιποτα χωρις το πλακακι στα χερια σου θα το φυσας και δε θα κρυωνει.
...
η πισω θεωρητικα ειναι σκετη. το μπαρακι το παιρνεις μονο και καλα αν δε ξεκολλαει το παλιο.που δεν......
...Η πλάκα είναι ότι στο συνεργείο 'μου' αλλάζουν αντιστρεπτικές ξεκολλώντας το πλακάκι. Το έχουν κάνει κατ'επανάληψη (σε πολλούς) με 100% επιτυχία, εν γνώση μου. Οι ίδιοι μου είπαν ότι ΠΟΤΕ δεν τους έτυχε να μην βγαίνει το άκρο της αντιστρεπτικής. Μιλάμε για πολύ έμπειρους μηχανικούς.
-
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
Εχουμε ιδεα ,ποσα λίτρα παραφλου χρειάζεται το κάρο για αλλαγή,γιατι στο manual ,ψάχνω αλλα δεν βρίσκω.Έχω βρει 2 νούμερα: 5,5 ή 6,5 λίτρα.
-
Αποκάλυψη: Η βαλβολίνη AMSOIL 75W90 MANUAL TRANSMISSION (MTG) λειτουργεί καταπληκτικά στο κιβώτιό μας ακόμη και κρύα! Το περίμενα, αλλά είχα κάποιον ενδοιασμό κατά πόσο μπορεί να συναγωνιστεί στο κρύο shifting την TRP 75W80!! Τί σου κάνουν οι πολυαλφαολεφίνες...
-
ΤΟ σαζμαν τι ζημια ειχε>???
-
Κάτι τρέχει με τα ψαλίδια του 206 μου!
Πάλι έχουν τζόγους!δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί!τι να πω δεν ξέρω! -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Κάτι τρέχει με τα χαλίδια του 206 μου!
Πάλι έχουν τζόγους!δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί!τι να πω δεν ξέρω!Και μενα τζογο εχει,οταν στριβω το τιμονι ακουγεται γκουπ, γκουπ.
Φταινε οι παλιοδρομοι μας, και το 206 εχει ρποβλημα στα ψαλιδια.
Προς το παρον το υπομενω αφου περα απο το θορυβο δεν επηρεαζει σε κατι αλλο. -
φρικη ...
εβαλα 283 φρενα .
δεν εχω δοκιμασει αποδοση αλλα εχασα τιμονι με πρωτη ματια.
πιο βαρυ και με λιγοτερη αισθηση.δε περιμενα τοση διαφορα απλα απο +5κιλα περιπου απο καθε μερια!!!!πρεπει να κοιταξω και πιεσεις.
θα επανερθω. φρικη. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
φρικη ...
εβαλα 283 φρενα .
δεν εχω δοκιμασει αποδοση αλλα εχασα τιμονι με πρωτη ματια.
πιο βαρυ και με λιγοτερη αισθηση.δε περιμενα τοση διαφορα απλα απο +5κιλα περιπου απο καθε μερια!!!!πρεπει να κοιταξω και πιεσεις.
θα επανερθω. φρικη.+5 kg σε μη αναρτωμενη μαζα?
Οντως φρικη παναγιωτη! -
3me5 to kopsame...
σκεψου οτι τα φρενα απο το c5 Που τα σηκωσα σε κουτα ηταν κοντα στα 30+κιλα.πιαστηκε η μεση μου.
βεβαια εκεινα ειναι 289*29...............
και εχουν και 1.5 φορα το τακακι μας σε μεγεθος! -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ΤΟ σαζμαν τι ζημια ειχε>???Το ένα από τα δύο ρουλεμάν ήταν τελειωμένο... Άλλαξα καί τα δύο (28.5Ε από την SKF) για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
φρικη ...
εβαλα 283 φρενα .
δεν εχω δοκιμασει αποδοση αλλα εχασα τιμονι με πρωτη ματια.
πιο βαρυ και με λιγοτερη αισθηση.δε περιμενα τοση διαφορα απλα απο +5κιλα περιπου απο καθε μερια!!!!πρεπει να κοιταξω και πιεσεις.
θα επανερθω. φρικη.+5 kg σε μη αναρτωμενη μαζα?
Οντως φρικη παναγιωτη!Ωχ! Βάλε ζάντες τιτανίου! Τί τιτανίου; Πουπουλίου πρέπει να βάλεις!!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
öñéêç ...
åâáëá 283 öñåíá .
äåí å÷ù äïêéìáóåé áðïäïóç áëëá å÷áóá ôéìïíé ìå ðñùôç ìáôéá.
ðéï âáñõ êáé ìå ëéãïôåñç áéóèçóç.äå ðåñéìåíá ôïóç äéáöïñá áðëá áðï +5êéëá ðåñéðïõ áðï êáèå ìåñéá!!!!ðñåðåé íá êïéôáîù êáé ðéåóåéò.
èá åðáíåñèù. öñéêç.Óå 15áñåò ×þñïò áðüìåéíå ãéá íá áåñßæïíôáé ?´
ãéá ôïõò ðßóù èá êÜíåéò ôßðïôá Þ èá ðáßîåéò ìå õëéêÜ ôñéâÞò ? -
πισω τι να κανω?
αφου εχω ιδια φρενα με rc οπως και ολα τα 206...τα φρενα δεν τα εχω τεσταρει. να καταλαβετε εχω οδηγησει το πεζο 30χλμ απο τοτε που τα εβαλα λογω δουλειας και πιπας που εσκασε χτες το βραδυ
εχουν λιγο κενο στο πενταλ στην αρχη το οποιο ισως οφειλεται
α. φθαρμενα τακακια( -μεταχειρισμενα) αν και ειναι σα καινουργια οποτε το βλεπω απιθανο
β. αλλη τρομπα με rc αν και λενε οτι τα 206-c2 με abs-bas εχουν ενισχυμενη τρομπα.περιμενω τσεκαρισμα για αυτο.
γ. δεν αλλαξα υγρα φρενων καθως ειχα 0.5 λιτρο rbf και θελει τουλαχιστον
1+... πηρα αλλα 2 μισολιτρα και οταν ξαναπαω μηχ. θα τα αλλαξω.
δ.ισως ειναι η ιδεα μου λογω μεγαλυτερου εμβολου δαγκανας που θελει και πιο πολυ δυναμη?
παντως δεν ειναι ανοχλητικο.σχεδον δε το καταλαβαινεις μετα απο λιγο.
ειδωμεν.το λιγο που ειδα ειναι οτι ενω τη 1η μερα το abs εμπαινε αμεσως. τη δευτερη εμπαινε λιγοτερο.λες και προσαρμοστηκε ο εγκελφαλος του abs>?????χλωμο το βλεπω.μαλλον εμαθα να φρεναρω.
το αλλο βεβαια εχω χασει τιμονι. εχει γινει βαρυτερο με λιγοτερη αισθηση.
σε 1 στροφη προς γραφειο που γλυστρουσε ανελεητα και το τιμονι μετα τη μεση της στροφης το ενιωθες να ελαφραινει απο υποστροφη(το εφτανα απεναντι για να χαρω ) τωρα τιποτα........
ισως εχω και λαθος πιεσεις. τα ειδα πολυ πεσμενα τα λαστιχα. απλα και πριν με μαμα φρρενα ιδιες πιεσεις ειχαν!απο χωρο ενα θα πω. πριν ειχα βαρακια ζυγοσταθμισης στη μεση της ζαντας.τα εβγαλε το παιδι και τα εβαλε στην ακρη διοτι εξυναν τη δαγκανα!!!αρα χωρος δακανα-ζαντα λιγοτερο απο ενα βαριδι ζυγοσταθμισης.
απο αερα ειναι οκ αφου εχω αλουμινιου. με τις σιδερενιες που φορανε τα ημισλικ θα εχω προβλημα.το εχουν δοκιμασει και σε αλλο 206 με αλουμινιου 15αρες και ειναι μια χαρα. για 16αρες ουτε λογος.
παντως και οι σιδερενιες χωρανε.
οι δε σιδερενιες απο ξαρα που εχω θα ειναι ακομα πιο ανετα αφου με οφσετ 16 θα εχω 1εκατοστο πιο αερα στο καθετο αξονα... -
Παιδιά καλησπέρα! Είμαι καινούργιος στο forum και κοιτώντας λίγο τα προηγούμενα post περί των 'απάντων' για το 206, μου έκανε εντύπωση η τεχνική σας κατάρτιση σε πολλά θέματα!
Επειδή έχω και εγώ ένα 206 gti 1.6, ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια, επειδή ψάχνοντας σε όλα τα post που έχετε στείλει, κάπου χάθηκα...
Τελικά είπαμε, ότι xs-gti έχουν το ίδιο στήσιμο, σωστά; Αλήθεια, μεταξύ gti 1.6 και gti 2.0 (του απλού όχι του rc) τι διαφορές υπάρχουν; Α, και αν δεν βαριέστε , ξαναλέτε τα μεγέθη αντιστρεπτικών και ράβδων στρέψης που φορά το μαμίσιο;
Ευχαριστώ πολύ!
ΥΓ: Ίσως θα ήταν καλύτερα να χώριζε ο admin την ενότητα αυτή σε υποενότητες, π.χ. στήσιμο-ανάρτηση, κινήτηρας, μετάδοση, κτλ., έτσι ώστε να μπορεί κάποιος καινούργιος (π.χ. εγώ... ) να βρει πιο εύκολα και γρήγορα αυτό που θέλει!
-
Παιδιά καλησπέρα! Είμαι καινούργιος στο forum και κοιτώντας λίγο τα προηγούμενα post περί των 'απάντων' για το 206, μου έκανε εντύπωση η τεχνική σας κατάρτιση σε πολλά θέματα!
Επειδή έχω και εγώ ένα 206 gti 1.6, ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια, επειδή ψάχνοντας σε όλα τα post που έχετε στείλει, κάπου χάθηκα...
Τελικά είπαμε, ότι xs-gti έχουν το ίδιο στήσιμο, σωστά; Αλήθεια, μεταξύ gti 1.6 και gti 2.0 (του απλού όχι του rc) τι διαφορές υπάρχουν; Α, και αν δεν βαριέστε , ξαναλέτε τα μεγέθη αντιστρεπτικών και ράβδων στρέψης που φορά το μαμίσιο;
Ευχαριστώ πολύ!
ΥΓ: Ίσως θα ήταν καλύτερα να χώριζε ο admin την ενότητα αυτή σε υποενότητες, π.χ. στήσιμο-ανάρτηση, κινήτηρας, μετάδοση, κτλ., έτσι ώστε να μπορεί κάποιος καινούργιος (π.χ. εγώ... ) να βρει πιο εύκολα και γρήγορα αυτό που θέλει!
-
Παιδιά, πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση... Ούτε το 206 gti είναι χάλια, αλλά ούτε και μπορεί να συγκριθεί με rallye, 106 gti σε επίπεδο αίσθησης!
Βασικά, τυχαίνει να έχω οδηγήσει αρκετά και τα 3 (το 205 δυστυχώς δεν το πρόλαβα!). Η αλήθεια είναι ότι ύστερα από το facelift και με τις αλλαγές στο στήσιμο, το 206 πλησίασε αρκετά το 106, αλλά του λείπει κάτι σε αίσθηση. Με το rallye γίνεσαι αμέσως ένα με το δρόμο, ενώ με το 206 χρειάζεσαι πρώτα μία μικρή περίοδο εξοικείωσης. Για παράδειγμα, η ουρά του 206 είναι λίγο πιο απότομη σε σχέση με το 106, αν και παραμένει γραμμική, οπότε και αυτό θέλει κάποια εξοικείωση και γενικά πιο απαλές κινήσεις σε τιμόνι και γκάζι. Ακόμη, στην είσοδο της στροφής κάνει ένα περιττό μικρό βύθισμα, το οποίο αν και συνηθίζεται εύκολα, χάνει λίγο σε ακρίβεια από το 106. Κατά τ' άλλα πιστεύω, ότι εάν το συνηθίσεις το 206, μπορείς να πας πραγματικά αέρα και με αυτό!
Και κακά τα ψέματα, 106 rallye και gti, έτσι όπως πάνε τα πράγματα στις αυτοκινητοβιομηχανίες (ασφάλεια uber alles), δυστυχώς, δεν νομίζω ότι θα ξαναδούμε! Οπότε, κατά την γνώμη μου, το 206 gti, είναι ίσως το πλέον κοντινό στην νοοτροπία της παλιάς καλής σχολής!
-
a.υπαρχει θεμα με 206. ισως επρεπε να ενσωματαθει εκει...
για μενα απο οσα λιγα εχω δει με το δικο μου 206. ενα ειναι το προβλημα. το βαρος.............
βαλε 100+κιλα στο 106 και ελα να τα πουμε. δε μιλαω για επιδοσεις αλλα για αδρανεια στις αντιδρρασεις και στον ελεγχο.
εδω εβαλα 283 φρενα τις προαλλες απο 266 και με αυτα τα +3-4κιλα στην αναρτωμενη μαζα της αναρτησης εχασα μερος απο το τιμονι που ειχα φτιαξει με την αναρτηση και τις αντιστρεπτικες.οσο πιο βαρυ ενα αμαξι τοσο παυει η απολυτη σπορ αισθηση.
Τα πάντα για το Peugeot 206