Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V-POWER H AΠΛΗ-ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. V-POWER H AΠΛΗ-ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    87
    589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Το επόμενο μου γέμισμα θα είναι με 95άρα. Οχι της Bp γιατί είναι ιδιαίτερα ακριβή. Μάλλον Shell...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Εγώ παιδιά χρησιμοποιώ δύο ειδών βενζίνες.

        Την ΒΡ Ultimate (συνηθέστερα) και την ΕΚΟ 100. Το αμάξι μου έχει ~78.000 χλμ. Τα πάντα πάνω του μαρτυρούν σφρίγος και καλή λειτουργία.

        Τις προάλλες άλλαξα μπουζί μετά από 20.000 χλμ (απλά της EYQUEM) και ήταν πεντακάθαρα. Η λειτουργία του είναι ύσηχη και χωρίς αισθητούς κραδασμούς στην καμπίνα. Όταν είναι στο ρελαντί, το μόνο πράγμα από το οποίο καταλαβαίνεις ότι δουλεύει ο κινητήρας, είναι από το ανεπαίσθητο τρέμουλο του λεβιέ και από το ακόμα πιο ανεπαίσθητο τρέμουλο της καμπίνας. Κάτι μου λέει πως αν πάω και 'γω να καθαρίζω τα μπεκ μου, θα τα βρω εντυπωσιακά καθαρά.

        Η κατανάλωσή του είναι κοντά στην εργοστασιακή, με προσπεράσεις, αυξομειώσεις των στροφών και του φορτίου (οδήγηση σε επαρχιακό δίκτυο). Στην πόλη η κατανάλωση αυξάνει και μπορεί να φτάσει και τα 11 lt ανά 100 Km (χοντρικά). Αλλά στο ταξίδι στην εθνική (σχετική σταθερότητα στις στροφές και το φορτίο γύρω από τα 140km/h και 5η) πέφτει σχετικά εύκολα κάτω από 8 lt ανά 100 km.

        Δεν ξέρω αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις ή στην οικονομία. Δεν έχω μέτρο σύγκρισης, αφού από τότε που βγήκαν οι βενζίνες αυτές, όλο αυτές βάζω. Πριν από αυτές έβαζα Super αμόλυβδη διαφόρων εταιριών.

        Γενικά, αποφεύγω την χρήση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη. Το χρησιμοποιώ για ταξίδια-εξορμήσεις-δουλειές 'εκτός έδρας'...
        Βέβαια και μέσα στην πόλη το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά (όσο και αν το αποφεύγω), αλλά κατά την διάρκεια περιόδων που η κίνηση είναι μειωμένη, ή από δρόμους που συνήθως δεν έχει μποτιλιάρισμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          Έχω δοκιμάσει να βάλω 95άρα. Δεν είδα διαφορά στην απόδοση. Χειροτέρεψε όμως η λειτουργία του κινητήρα. Έγινε λίγο πιο θορυβώδης, λιγότερο πρόθυμος χαμηλά αλλά πρακτικά ίδιες επιδόσεις.
          Συνεχίζω με τις 100άρες πιστεύοντας στο αποτέλεσμα της τελειότερης καύσης τους που θα επιφέρει και καθαρότερο χώρο καύσης. Ίσως γι αυτό και η SHELL δεν ρίχνει τα καθαριστικά της V-POWER 95 στην Super Plus: επειδή δεν το χρειάζεται.
          Βέβαια, καλού-κακού ρίχνω και ένα PROTEC ανά 10000χλμ στο ρεζερβουάρ μου.
          Τα λοιπά όπως τα λέει και ο Δημήτριος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkot last edited by

            Στις αρκετά έγκυρες εκπομπές, κατά την γνώμη μου, FIFTH GEAR ή TOP GEAR δεν θυμάμαι ποιά από τις δύο σε τεστ που έκαναν κατέληξαν στο συμπέρασμα πως μόνο στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων παίζει ρόλο η ποιότητα της βενζίνης όσον αφορά την απόδοση. Π.Χ Το Subaru STI είχε διαφορά 10 άλογα στο δυναμόμετρο αναλόγος των οκτανίων του καυσίμου. Σε νορμαλ αυτοκίνητα η διαφορά είναι ανύπαρκτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkot last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Τα ξαναγράφω μήπως και γλυτώσει κανένας από τους απατεώνες.

              Μόνο αν απαιτεί ο κατασκευαστής τα πολλά οκτάνια. Δεν πρόκειται να δείτε άλογα και οικονομία.

              'Many consumers buy high octane gas believing it is a 'treat' or a 'treatment' for their cars,' said Jodie Bernstein, Director of the FTC's Bureau of Consumer Protection. 'But it's the consumers getting the treatment, not the cars. Most cars don't need and won't benefit from hi-test gas, so paying extra for premium gas is wasting money,' she said.
              http://www.ftc.gov/opa/1997/09/exxon.htm

              ΤΙΣ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ.

              In September 1996, the FTC issued a complaint charging Exxon with making unsubstantiated advertising claims about the ability of Exxon gasoline, including Exxon 93 Supreme, **to clean engines **and reduce auto maintenance costs.
              http://www.ftc.gov/opa/1997/09/exxon.htm

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                af9pk last edited by

                Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                ...
                Η κατανάλωσή του είναι κοντά στην εργοστασιακή, με προσπεράσεις, αυξομειώσεις των στροφών και του φορτίου (οδήγηση σε επαρχιακό δίκτυο). Στην πόλη η κατανάλωση αυξάνει και μπορεί να φτάσει και τα 11 lt ανά 100 Km (χοντρικά). Αλλά στο ταξίδι στην εθνική (σχετική σταθερότητα στις στροφές και το φορτίο γύρω από τα 140km/h και 5η) πέφτει σχετικά εύκολα κάτω από 8 lt ανά 100 km.
                ...

                Η εργοστασιακη καταναλωση του 206 1.6 για επαρχιακο δικτυο (ή αλλιως εκτος πολης) ειναι 5,0λτ/100χμ! Πετυχαινεις τετοιες τιμες???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
                  Η εργοστασιακη καταναλωση του 206 1.6 για επαρχιακο δικτυο (ή αλλιως εκτος πολης) ειναι 5,0λτ/100χμ! Πετυχαινεις τετοιες τιμες???

                  Όχι βέβαια!!! Θα 'θελα...

                  Εγώ ξέρω για 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό είχα υπ' όψη μου όταν μιλούσα για 'εργοστασιακή κατανάλωση'...

                  Το μέγιστο που έχω δει (χοντρικά) είναι 11 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με σχεδόν αποκλειστική χρήση πόλης (και λιγο πλάκωμα στην περιφερειακή).
                  Το ελάχιστο που έχω δει είναι κάπου στα 7+ λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με οδήγηση σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostasv6 last edited by

                    Tha kanw mi asyntomh paremvash sto thema venzinh. Oi venzines perissoterrwn octaniwn auxanoun thn apodwsh se kinhthres pou douleuoun me upsilh sympiesh kai perissotero se aftous pou exoun knock sensor. eidika sthn ellada h thermokrasia eiserxomenou aera einai synhthws panw apo ton mesw oro ths voreias eurwphs opote autokinhta me upsilh sympiesh teienoun na parousiazoun to fainomeno kroustikhs kaushs(peirakia) to opoio exei arnhtika epakoloutha oson afora thn apodwsh kai thn leitourgeia tou kinhthra kathws allazei ta dedwmena tou P/V diagramm(diagramma ogou/pieshs twn 4 xronwn tou kinhthra eswterikhs kaushs) afairwntas apodwsh. Opote h venzinh pollwn octaniwn exasfalizei swsth leitourgeia kai kalh apodwsh analogh twn prodiagrafwn tou kinhthra kai oxi kalyterh. Sthn periptwsh kinhthrwn me knock sensor h katastash einai pio entonh afou ean h venzinh einai kakh tote o knock sensor kovei to avans anaflexews mexri kai -8 moires, otan omws h venzinh einai kalh tote to avans auxanetai kanontas thn diafora sthn apodwsh tou kinhthra kai thn katanalwsh.
                    Oswn afora ta prostheta sto parelthon uphrxe provlhma me tis etaireies lipantikwn opou se merikes periptwseis ta prostheta ths venzinhs exoudeterwnan to aporrypantiko(detergent) tou lipantikou, kati pou eixe ws apotelesma na lerwnete o kinhthras ypervolika.
                    elpizw na erixa ligo fws sto thema kausima.
                    Regards
                    Kostas

                    Σε παρακαλώ, γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες. Μας διευκολύνεις [kouk]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 4
                    • 5
                    • 5 / 5
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr