-
Σε βατους χωματινους δρομους δε θα εχει προβλημα δειδικα καλοκαιρινους μηνες. Δε κανω σκληρη χρηση και πιο πολυ σε ασφαλτο πηγαινω. Γιατι να παρω SUV και να υπομενω? Για την Αθηνα υπαρχει ενα παλιο Polo οποτε αρχιζουμε να ψαχνουμε.
Πολυ δυσκολο ομως. Θελω μοντελο 03 και μετα. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Τελικα η αποφαση βγηκε!!!!
Στην αναμονη για ευρεση καλου μτχ (μια και δεν ειναι επειγον) A4 T Quatro Avant
Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση για την Ελλαδα.
Το αν θα βρεθει καποιο καλο, ειναι αλλη υποθεση.Ωραία επιλογή φαίνεται σύμφωνα με αυτά που ζητάς!!
Λέτε ο κοσμος να άρχισε να καταλαβαίνει ότι αν θελει χωρους η καλύτερη λύση είναι τα stationwagon και όχι τα suv;
-
Δυστυχώς όχι ακόμα. Όσοι το καταλάβουν είναι ευτυχείς ειδικά αν είχαν ή είχαν δοκιμάσει SUV πρωτύτερα...
-
Είναι και αυτοί που θέλουν χώρους και δεν τους αρέσουν τα station! Τι να κάνουμε άμα θέλουν SUV ας πάρουν.
Εμένα μου τι σπάει όταν τους λες ότι το Cherokee πχ είναι σαν φορτηγό στο δρόμο και παίρνουν περισπούδαστο ύφος για να σου πουν 'Σιγά ρε είναι καλή μάρκα η Jeep' ή 'Τόσοι που το έχουν πως πάνε στο δρόμο?' ή το καλύτερο 'Δεν ξέρει τώρα από Jeep η JEEP, ξέρει η Toyota'.
ΝΑΙ ΡΕ ΞΕΡΕΙ! Για SUV δρόμου ξέρει!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δυστυχώς όχι ακόμα. Όσοι το καταλάβουν είναι ευτυχείς ειδικά αν είχαν ή είχαν δοκιμάσει SUV πρωτύτερα...Μα ποιος ειπε οτι ο πρωτος λογος για να αποκτησει καποιος SUV ειναι οι χωροι??
-
Αν και είναι σε αδράνεια το θέμα λίγες μέρες........ να απαντήσω σε κάποιες δηλώσεις όπως
'Αντί να πάρει ένα εξαιρετικο αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά, επιλέγει ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας'
ή
'επειδή έχω οδηγήσει cherokee 3.7 δε νομίζω να υπάρχει χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό εντός δρόμου... '***
οκ δεν λέω.... υποκειμενική η άποψη του καθενώς αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μπορεί να μην ήξερα πολλά από off road στην αρχή που το πήρα (τώρα κάτι ξέρω) αλλά ξέρω από αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει ουκ ολίγα.
Δεν λέω, σίγουρα είναι το αυτοκίνητο που θα σε καλύψει οριακά όσο και όπως θες εντός δρόμου αλλά όχι και ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ και τέτοιου είδους δηλώσεις.
Έτσι αφήνουμε στο forum ιστορία σε κάποιον που θα ψάξει ότι το τσερόκι είναι ένα περίπτερο που δεν μπορεί κανείς να πάει ταξίδι.
Προσωπικά έχω κάνει ατελείωτες χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του και εντός και εκτός δρόμου και με μεγάλες και με μικρές ταχύτητες.Και στρίβει και μια χαρά πάει στην Εθνική βολικά με 150 και ξεκούραστα χωρίς να πλέει (και παραπάνω πάει αλλά είπαμε ....... μην παίζουμε με την ζωή μας.... δεν είναι σαύρα το αμάξι).
Δεν ξέρω τι οδηγήσατε..... αλλά το δικό μου ΚΑΙ στρίβει ΚΑΙ ξεκούραστο είναι ΚΑΙ ταξίδια πολλά έχω κάνει ΚΑΙ σε αφήνει άφωνο εκτός δρόμου. Δεν μου πληγώσατε το αμάξακι.... μην το δείτε έτσι προς Θεού.... απλά οι ανωτέρω χαρακτηρισμοί φαντάζουν υπερβολικοί.
-
Ο χρήστης stelna έγραψε:
Αν και είναι σε αδράνεια το θέμα λίγες μέρες........ να απαντήσω σε κάποιες δηλώσεις όπως'Αντί να πάρει ένα εξαιρετικο αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά, επιλέγει ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας'
ή
'επειδή έχω οδηγήσει cherokee 3.7 δε νομίζω να υπάρχει χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό εντός δρόμου... '***
οκ δεν λέω.... υποκειμενική η άποψη του καθενώς αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μπορεί να μην ήξερα πολλά από off road στην αρχή που το πήρα (τώρα κάτι ξέρω) αλλά ξέρω από αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει ουκ ολίγα.
Δεν λέω, σίγουρα είναι το αυτοκίνητο που θα σε καλύψει οριακά όσο και όπως θες εντός δρόμου αλλά όχι και ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ και τέτοιου είδους δηλώσεις.
Έτσι αφήνουμε στο forum ιστορία σε κάποιον που θα ψάξει ότι το τσερόκι είναι ένα περίπτερο που δεν μπορεί κανείς να πάει ταξίδι.
Προσωπικά έχω κάνει ατελείωτες χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του και εντός και εκτός δρόμου και με μεγάλες και με μικρές ταχύτητες.Και στρίβει και μια χαρά πάει στην Εθνική βολικά με 150 και ξεκούραστα χωρίς να πλέει (και παραπάνω πάει αλλά είπαμε ....... μην παίζουμε με την ζωή μας.... δεν είναι σαύρα το αμάξι).
Δεν ξέρω τι οδηγήσατε..... αλλά το δικό μου ΚΑΙ στρίβει ΚΑΙ ξεκούραστο είναι ΚΑΙ ταξίδια πολλά έχω κάνει ΚΑΙ σε αφήνει άφωνο εκτός δρόμου. Δεν μου πληγώσατε το αμάξακι.... μην το δείτε έτσι προς Θεού.... απλά οι ανωτέρω χαρακτηρισμοί φαντάζουν υπερβολικοί.
Δεν είναι καθόλου υπερβολικοί (οι χαρακτηρισμοί). Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς στην άσφαλτο. Κανείς δεν είπε το αντίθετο. Παρόλα αυτά εμμένω στις απόψεις μου. Αν αγοράζεις cherokee για κίνηση μόνο στην άσφαλτο τότε πραγματικά έχεις κάνει τη χειρότερη δυνατή επιλογή. Πραγματικά δεν πάει, δεν έχει πιο κάτω. (Ίσως Το suzuki jimny, αλλά είναι σε άλλη κατηγορία και ουδέποτε η suzuki το προώθησε σαν all around όχημα.)
Αν οδηγήσεις κάποιο άλλο SUV θα συμφωνήσεις και εσύ μαζί μου. -
Αγαπητέ meco,
Βεβαίως και συμφωνώ μαζί σου και ομολογώ πως στο παρελθόν με έχεις βοηθήσει σε κάποιες επιλογές μου. Μπορεί να είμαι νέος user τώρα αλλά υπήρξα με πολλά Username εδώ και αρκετά χρόνια στο forum των 4T. Anyway....
Απλά θεωρώ -και ζητώ συγγνώμη αν κρίνομαι υπερβολικός- ότι κάποια Posts ενώ θα ήταν πιο ξεκάθαρα ολοκληρωμένα (πχ όπως αυτό που αναφέρεις τώρα) χάνουν και παραπληροφορούν με μεμονομένες απαντήσεις όπως 'ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ' κτλ. Για μένα κάθε πρόταση σε αυτό το μοναδικό για την Ελλάδα forum σε ένα τόσο δημοφιλές topic πρέπει να είναι πιο αναλυτική. Ομολογώ πως και εγώ δίστασα να πάρω το cherokee -ούτε να το οδηγήσω ήθελα- αφού είχα διαβάσει εδώ ότι είναι περίπτερο, νταλίκα, φορτηγό, σβήνει κτλ κτλ ....... δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.
Έχω οδηγήσει το Rav4, υποδειγματικό ομολογώ καθώς και το forester το οποίο δεν με εντυπωσίασε στις On road επιδόσεις. Εν κατακλείδι η άποψη μου είναι ότι το cherokee είναι αξιοπρεπέστατο στον δρόμο δεδομένου ότι προορίζεται πιο πολύ για εκτός. Ναι μεν ... αλλά...! Και άνετο στο ταξίδι είναι , και στρίβει αλλά και φοβίζει ορισμένες φορές (στις στροφές με μεγάλες ταχύτητες).
Φιλικά
Στέλιος. -
@stelna
Πές τα χρυσόστομε!Ανάλογα με την κατανομή των χρηστών ενός forum υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις όπως αυτές διαμορφώνονται ανα θέμα.
Πχ σε κάποια άλλα forum είναι ΝΤΡΟΠΗ ένα εκτός δρόμου όχημα, να μην έχει αργά ή να μην έχει 31'' λάστιχα ή να μην απέχει 40 εκατοστά απο το έδαφος
Περι ορέξεως λοιπόν, 'κολοκυθόπιτα' !!
-
Τι να σας κάνω που σας συμπαθώ και σας εκτιμώ πολύ και τους δύο, τουλάχιστον για τα όσα έχουμε πει μεταξύ μας μέσα στο forum...
-
Eγω απο την μερια μου δεν εχω οδηγησει Cherokee ,αλλα αυτο που βλεπω ειναι οτι τα περισσοτερα που βλεπω στην εθνικη , πανε με υψηλες -για τον χαρακτηρα τους - ταχυτητες (140-150-160)...
Αυτο πιστευω οτι κατι σημαινει για τις εντος δρομου δυνατοτητες του αυτοκινητου ...φιλε stelna μπορεις να μας κανεις μια μικρη συγκριση μεταξυ RAV - Cherokee σχετικα με τις εντος δρομου δυνατοτητες τους ....?
-
Stelna και vasdari συγγνώμη αλλά σε αυτό το θέμα συμφωνώ 100% με meco. Και όντως τo jimny είναι χειρότερο λόγω μικρού μεταξονίου.
-
Το Rav4 είναι σαν αυτοκίνητο επιβατικό normal. Ένιωθα δηλαδή ότι οδηγούσα αμάξι και όχι suv..... Ομολογουμένως αν ήθελα να αγοράσω SUV για χώμα, χιόνια και..... 'that's it' θα έπαιρνα ασυζητητή το RAV4..... το οποίο και εξωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση έχει και σούπερ πάει στον δρόμο.
Από την άλλη όμως το cherokee δεν με φοβίζει και ούτε με φόβισε ποτέ στον δρόμο. Προσωπικά ταξιδεύω άνετα ακόμα και σε καθημερινές μετακινήσεις (Αττική οδό μέσω Περ.Υμμητού , καισαριανή, καλλιθέα κτλ) μέχρι να πάρω ένα μικρούλι για τέτοια χρήση.
Πρόσφατα πήγα στο Καϊμάκτσαλαν άνετα, ξεκούραστα, ήσυχα, με μέσα οριαία ταχύτητα να ανέρχεται στα 140 και ομολογώ πως δεν θα ήθελα κάτι περισσότερο ή λιγότερο. Σίγουρα το RAV4 θα ήταν ακόμα πιο ξεκούραστο αλλά το cherokee με κάλυψε απόλυτα.
Όπως έχω ξαναπεί το αμάξι είναι του 09/2003 και έχει 50.000 χλμ περίπου. Για μένα που θέλω το ¨κάτι παραπάνω' εκτός δρόμου είναι άψογο. Έχει κάνει απίστευτα χιλιόμετρα εκτός, έχω σπάσει το μισό αμάξι από κάτω, έχω αλλάξει 2 φορές λάστιχα από τον Νοέμβριο του 2005 επειδή τα έκοψα από τις extreμιές αλλά η απόλαυση του να ανεβαίνεις ένα απίστευτα λασπωμένο βουνό, να διασχίζεις το δάσος και μετά να βγαίνεις στην εθνική χαλαρός και ξεκούραστος και να επιστρέφεις χωρίς άγχος και με το αυτοκίνητο να μην 'πλέει' (δεν ξέρω .... αλλά το δικό μου δεν πλέει........) είναι απόλαυση. Τα έχεις όλα σε ένα....... Από την άλλη το cherokee (δεν ξέρω γιατί) δεν με στεναχωρεί που το έχω γραντουνίσει.... το βλέπω κάτι μεταξύ κυριλέ και ροκοκατάστασης.....
Κλείνωντας, αξίζει να αναφέρω ότι έκανα μέτρηση αμορτισερ και είδα ότι τα μπροστινά είχαν 78% και τα πίσω 89% !!!!!!!!!!!!! Αυτό ήταν χαρούμενη είδηση
Να μην παρεξηγούμαι όμως..... δεν τα λέω όλα αυτά για να δικαιολογήσω μια πχ αποτυχημένη αγορά μου ώστε να νιώσω καλύτερα. Πραγματικά αυτή είναι η άποψη μου για το cherokee και είμαι απόλυτα καλυμένος (εκτός βέβαια από το ότι λίγο περισσότερη δύναμη την θέλει διότι σέρνεται)
-
το 2.4 εχεις?
-
ναι ναι ..... συγγνώμη που δεν το ανέφερα.
Έχω το 2.4L με το 5άρι κιβώτιο (δεν θέλω ου.......)
-
(Ου ου ου ουτε να το σκεφτεσαι ..... )
Παντως μεση ωριαια στα 140χλμ ειναι πολυ καλα .....μονο στις ρεπριζ πρεπει να σε προβληματιζει .....
Ως αναφορα τωρα την οδικη του συμπεριφορα - οπως εχω ξαναπει χωρις να το εχω οδηγησει - πιστευω οτι πρεπει να ειναι αρκετα αξιοπρεπεις ,διαφορετικα δεν θα βλεπαμε τοσα Cherokee να κινουνται με μεγαλες ταχυτητες στις εθνικες οδους ...
-
οκ το διαβασα ολο
Εχω το maverick 2000cc μοντελο 2002 , το οποιο το πουλαω για να παρω το cherokee 3.7 μοντελο παλι 2002 2003(οτι βρω οταν πουλησω το μαβ)
Ειδα το το μαβ δεν το αναφερετε πουθενα .... εκτος δρομου παει καλυτερα απο αρκετα SUV και αυτο το λενε ολα τα τεστ που ειχαν γινει τουλαχιστον οταν το ειχα παρει .Τωρα οσο αφορα την επιλογη μου για το Jeep τα πραγματα ειναι απλα .το 2.4 ειναι ενα πολυ ωραιο 4χ4 εκτος δρομου αλλα μας τα χαλαει λιγο στην εθνικη που δεν κανει ευκολα προσπεραση αντιθετα το 3.7 κανει τα παντα παει παντου και αμα λαχει κανεις και κανα αναποδο αμα 8ες .Καταναλωση απο 13 που ειμαι τωρα Μ.Ο. θα παω στα 15 αρα δεν ειναι τρελη αλλαγη service και τα λοιπα αμα τα κανεις εκτος Jeep εισαι μια χαρα τωρα για εκτος δρομου απλα διαφορα απο τα υπολοιπα τεραστια (δεν το συγκρινω με 'τερατα' αλλα με τα νορμαλ 4χ4)
Χωρους .... σχετικα καλα(με το μαβ δεν συγκρινετε ΚΑΝΕΝΑ!!!)
επειδη εχω suv και θελω να κανω και off-road παιρνω καθαρο 4χ4 και οχι SUV.... -
Κοίταξε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το CRD! Δεν θα μετανοιώσεις!
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Κοίταξε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το CRD! Δεν θα μετανοιώσεις!+1
Αν είναι να πάρεις Cherokee οπωσδήποτε να κοιτάξεις το 2.8 CRD.
Δεν το συζητώ καν. Ρώτησε αν βγαίνει και χειροκίνητο. Αν ναι πάρτο έτσι. -
Κυριοι τα πλανα αλλαξαν LC δαγκωτο !!!!
μοντελο 2000 με 2001 ........ το 3.4 το 5πορτο και τα μυαλα στα καγκελααα
CR-V καινούργιο η Cherokee 3.7 του 2004 με 25000 km?