-
Μπράβο GFON για τον κόπο σου!!!
Και μπράβο και σε αυτούς για την απάντηση. Προσωπικά διαφωνώ πως αυτό που λένε ισχύει απόλυτα, αλλά είναι αλήθεια πως τα Χριστούγεννα που ήρθα υπήρχε τεράστια βελτίωση σε σχέση με τις αρχές που λειτούργησε η Α.Ο. σε αυτόν τον τομέα, οπότε τα παράπονα και οι υποδείξεις (σε αυτό το ζήτημα) πιάνουν τόπο!
-
Ένα άλλο πρόβλημα που έχω παρατηρήσει είναι οι πινακίδες όταν είναι βρεμένες.
Γίνεται μια περίεργη αντανάκλαση και δεν βλέπεις τι λένε.Το έχετε προσέξει?
-
Πριν από λίγες ημέρες το ένα από τα e-pass που έχουμε στην εταιρεία άρχισε να 'κουδουνίζει' σα κάτι να είχε ξεκολήσει από μέσα και όταν έφτανε το όχημα στη μπάρα δεν άνοιγε.
Προφανώς από πτώση δημιουργήθηκε το πρόβλημα, αλλά και πάλι δεν ήταν σίγουρο, ότι το πρόβλημα ήταν αυτό.Σήμερα το πρωί πηγαίνω σε ένα σταθμό εξυπηρέτησης της α.ο. (στην είσοδο από την ε.ο. ) για να ρωτήσω ένα μπορούν να το αντικαταστήσουν ή αν μπορούν να το ανοίξουν για να κολήσουν ότι έχει ξεκολήσει από μέσα μήπως και λειτουργεί μετά από την επέμβαση αυτή. (Δεν ήθελα να το ανοίξω μη τυχόν και του κάνω χειρότερη ζημιά από ότι είχε)
Η κυρία που με εξυπηρέτησε το είδε άκουσε τον θόρυβο που έκανε και μου είπε ότι πρέπει να αντικατασταθεί με κόστος 20 ευρώ.
Την ρώτησα μήπως αν το άνοιγε κάποιος τεχνικός κ.λ.π.. Αλλά η απάντηση ήταν απόλυτη. 'Δεν φιάχνεται'.
Έφυγα λοιπόν και όταν πήγα στο γραφείο μου κάθησα να το ανοίξω (έτσι ή αλλοιώς χαμένο ήταν). Το άνοιξα και είδα ότι η μπαταρία που έχει μέσα είχε φύγει από τον ένα πόλο και για αυτό έκανε τον θόρυβο και κατ΄ επέκταση δε λειτουργούσε το e-pass.
Έβαλα τη μπαταρία στη θέση την και όλα ξαναέγιναν κανονικά.
Συμπέρασμα. Το δίνουν δήθεν δωρεάν (εμείς είμαστε από τους παλαιούς χρήστες και το έχουμε πληρώσει αλλά αυτό μάλλον δε το κοιτάνε) αλλά σε κάθε πρόβλημα λένε αλλαγή, με κόστος 20 ευρώ.
Η συσκευή αυτή έχει μέσα μπαταρία άρα λογικά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα πάψει να λειτουργεί κι όποιος πηγαίνει θα του λένε αλλαγή μια και δε το ανοίγουν.
Λοιπόν για όσους έχουν e-pass. Αν αρχίσει και κάνει διακοπές ή γενικότερα δελειτουργεί σωστά μάλλον είναι θέμα μπαταρίας.
Ανοίξτε το με ένα κατσαβιδάκι ή άλλο αντικείμενο (είναι 'κουμπωτό') και αλλάξτε την μπαταρία (Μέγεθος ΑΑ αλλά 3,6 volt).Σίγουρα το κόστος θα είναι λιγότερο από τα 20 ευρώ που ζητούν οι της α.ο..
Αυτή την αντιμετώπιση την είχαν σε ένα πελάτη (εταιρεία) που τους δίνει, πιστέψτε με, πολλά χρήματα μηνιαίως.
Ας μην υποθέσω πως θα αντιμετωπίσουν ένα ιδιώτη που κάνει λίγα περάσματα. -
Η αττική όδος είναι τέλεια , πλησιάζει τις προδιαγραφές του εξωτερικου
-
tazio σε εμας τους παλιους πελατες πιστωσαν προσφατα τον λογαριασμο μας με 20 ευρω.
Οσο για το αν (ή οποτε) καποια στιγμη σταματησει να δουλευει το epass, τοτε θα ζητησω δευτερο λογαριασμο epass με δευτερη συσκευη και αμεσως θα ζητησω καταργηση του πρωτου λογαριασμου...
-
Ναι, αλλά αν τους επιστρέψεις το κουτί χωρίς να δουλεύει, δεν σου επιστρέφουν την εγγύηση.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ναι, αλλά αν τους επιστρέψεις το κουτί χωρίς να δουλεύει, δεν σου επιστρέφουν την εγγύηση.Ισως να μην εκφραστηκα σωστα με αποτελεσμα να μην καταλαβες. Ολοι εμεις που ειχαμε δωσει 20 Ευρω εγγυηση για την συσκευη πιστωθηκαμε 20 Ευρω τον τελευταιο μηνα απο τις Αττικες Διαδρομες, αρα ειναι σαν μην ειχαμε δωσει εγγυηση αφου (με καθυστερηση καποιων χρονων) τα 20 ευρω τελικα κατεληξαν προς χρηση.
Δεν υπαρχει λοιπον καποιο ποσο που να παρουμε πισω, ειτε δουλευει η συσκευη ειτε οχι!
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Ναι, αλλά αν τους επιστρέψεις το κουτί χωρίς να δουλεύει, δεν σου επιστρέφουν την εγγύηση.
Ισως να μην εκφραστηκα σωστα με αποτελεσμα να μην καταλαβες. Ολοι εμεις που ειχαμε δωσει 20 Ευρω εγγυηση για την συσκευη πιστωθηκαμε 20 Ευρω τον τελευταιο μηνα απο τις Αττικες Διαδρομες, αρα ειναι σαν μην ειχαμε δωσει εγγυηση αφου (με καθυστερηση καποιων χρονων) τα 20 ευρω τελικα κατεληξαν προς χρηση.
Δεν υπαρχει λοιπον καποιο ποσο που να παρουμε πισω, ειτε δουλευει η συσκευη ειτε οχι!
Έτσι θα σε άφηναν νομίζεις;
Αν το επιστρέψεις και δε λειτουργεί θα σου αφαιρέσουν από το νέο e-pass που θα σου δώσουν 20 ευρώ από αυτά που θα βάλεις ή αν έχεις υπόλοιπο μέσα θα αφαιρεθεί από αυτό.
Αν το επιστρέψεις και δε πάρεις νέο στο ονομά σου ή δε πάρεις καθόλου. Θα σου ζητήσουν 20 ευρώ σαν αποζημίωση για τη φθορά του παλαιού.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ούτε καν το ανοίγουν, παρά λένε την ατάκα τους αμέσως. Από κακή χρήση δε λειτουργεί και πρέπει να αντικατασταθεί.
Δεν είναι τα 20 ευρώ το θέμα αλλά η αντιμετώπιση. -
Οπότε το γυρνάς σε πρόγραμμα friendly, fast, easy ή όπως αλλιώς το λένε, για να ΜΗΝ λεχεις μηνιαίο πάγιο, και το βάζεις στον ΠΑΓΟ, ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΟ!!!
Κατόπιν κάνεις ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ συνδρομή με ή χωρίς πάγιο. Παίρνεις την νέα, λειτουργούσα (!!) συσκευή, κάνεις εσύ τη δουλειά σου, ΧΤΥΠΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ!!!Η όλη ιστορία μου μυρίζει αντικίνητρο για να μην ΠΑΥΕΙΣ απο πελάτης!!
tazio, καταπληκτικός! Δεν είναι τα 20ρικα για χάρισμα στους κλέφτες!!
Πάντως κι εμένα που κάνω 6 διελεύσεις το χρόνο (ερχόμενος και φεύγοντας από Ελλάδα...) το ΙΔΙΟ θα με γείωναν... ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ είναι, ποσώς νοιάζονται πόσες διελεύσεις κάνεις εσύ, εγώ, ή όλοι μας παρέα... Αλλιώς δεν θα ανέβαζαν και 10 ευρωλεπτά το μήνα με το ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ... -
tazio, αν και δεν ειναι αυτο το κεντρικο θεμα του ποστ σου, εφοσον ειχες πληρωσει παλια εγγυηση συσκευης και δεν σου εχουν πιστωσει 20 ευρω για διελευσεις, να πας να τους το πεις. Ειναι δικαιωμα των παλιων συνδρομητων αυτο...
Επισης, αυτο που σου εκανε η συγκεκριμενη κοπελα για την συσκευη δεν γινεται συνηθως, δηλαδη δεν ειναι τακτικη της εταιρειας οταν χαλαει ενα e-pass να σου λενε δεν φτιαχνει, παρε καινουριο.
Ισως θα επρεπε να παραπονεθεις σε καποιον προϊσταμενο της γιατι αυτη της η πραξη ηταν αυθαιρετη, στις περισσοτερες των περιπτωσεων τα φτιαχνουν οι τεχνικοι. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ούτε καν το ανοίγουν, παρά λένε την ατάκα τους αμέσως. Από κακή χρήση δε λειτουργεί και πρέπει να αντικατασταθεί.
Δεν είναι τα 20 ευρώ το θέμα αλλά η αντιμετώπιση.Mα εσύ ο ίδιος δεν παραδέχτηκες ότι η μπαταρία έφυγε από τη θέση της λόγο χτυπήματος/απρόσεκτης χρήσης;;;;
Νομίζω ότι το γράφει καθαρά στην εγγύηση σε ΟΛΕΣ τις ηλεκτρονικές συσκευές ότι ΔΕΝ καλύπτεσαι σε περίπτωση κακής/ μη προβλεπόμενης χρήσης.
-
Ναι, αλλά η υπάλληλος δεν το ήξερε. Θα μπορούσε απλώς να έχει τελειώσει η μπαταρία και εκείνη θα του χρέωνε 20 ευρώ γιατί το 'χάλασε'.
-
Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Επισης, αυτο που σου εκανε η συγκεκριμενη κοπελα για την συσκευη δεν γινεται συνηθως, δηλαδη δεν ειναι τακτικη της εταιρειας οταν χαλαει ενα e-pass να σου λενε δεν φτιαχνει, παρε καινουριο.
Ισως θα επρεπε να παραπονεθεις σε καποιον προϊσταμενο της γιατι αυτη της η πραξη ηταν αυθαιρετη, στις περισσοτερες των περιπτωσεων τα φτιαχνουν οι τεχνικοι.Έκανα και δεύτερη επίσκεψη σε άλλο σταθμό εξυπηρέτησης και μου είπε το ίδιο και άλλη υπάλληλος.
Είπαμε στον προιστάμενο πάμε τη τρίτη φορά (για να έχουμε άλλοθι ).
Το θέμα της πίστωσης των είκοσι ευρώ της εγγύησης τακτοποιήθηκε μετά από ένα τηλεφώνημα.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ούτε καν το ανοίγουν, παρά λένε την ατάκα τους αμέσως. Από κακή χρήση δε λειτουργεί και πρέπει να αντικατασταθεί.
Δεν είναι τα 20 ευρώ το θέμα αλλά η αντιμετώπιση.Mα εσύ ο ίδιος δεν παραδέχτηκες ότι η μπαταρία έφυγε από τη θέση της λόγο χτυπήματος/απρόσεκτης χρήσης;;;;
Νομίζω ότι το γράφει καθαρά στην εγγύηση σε ΟΛΕΣ τις ηλεκτρονικές συσκευές ότι ΔΕΝ καλύπτεσαι σε περίπτωση κακής/ μη προβλεπόμενης χρήσης.
Έγραψα ότι δε λειτουργούσε 'πιθανόν από πτώση' (τα e-pass τα χρησιμοποιούμε διάφοροι στην εταιρεία και δεν ήξερα ποιος πιθανον έκανε τη 'ζημιά') και όντως η πτώση ήταν η αιτία που έφυγε η μπαταρία από τη θέση της με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί.
Ένα άνοιγμα και στερέωση της μπαταρίας σίγουρα δε κοστίζει 20ευρώ.
Γι αυτό και στάθηκα στο πως το επισκεύασα για να το μάθουν και άλλοι χρήστες τέτοιων συσκευών. -
Καλημέρα
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΧτες το βράδυ καθώς γύριζα από Ελευσίνα χρησιμοποιώντας την Α.Ο. γύρω στο 1 km πριν τα διόδια (είμαι ήδη μέσα στην Α.Ο.) και ενώ προσπερνώ ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται στη δεξιά λωρίδα ξαφνικά βλέπω κάτι σαν πέτρες και χώματα να έρχονται κατα πάνω μου!! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να αντιδράσω καθόλου και ακούω απλά το μπαμ, νομίζοντας αρχικά πως κάτι πάτησε το Avensis που προσπέρναγα και το εκτόξευσε πάνω μου. Σταματάω στα Διόδια που σχεδόν έβλεπα μπροστά μου και λέω στην κοπέλα πως κάτι είναι κανα χιλιόμετρο πριν στο δρόμο να παν να το ελέγξουν και τρώω το πρώτο ΣΟΚ.
Είναι κάτι γύφτοι που πετάνε πέτρες! αμα θέλετε να καλέσουμε το 100. Σταματάω δεξιά κατεβαίνω κάτω και πάω να ελέγξω αν έχω ζημιά...
Η σίτα από τον προφυλακτήρα μου έχει μια τρύπα μεγέθους γροθιάς και διάφορα άλλα κοπανήματα ο προφυλακτήρας, ενώ το ψυγείο από μέσα φαίνεται χτυπημένο, αλλά ευτυχώς χωρίς να τρέχει τίποτα.
Αφού έρχεται κάποιος από τα κινητά συνεργεία της Α.Ο, του λέω ενημέρωσε να πάει κάποιος εκεί γιατί μπορεί να το ξανακάνουν με πιο άσχημα αποτελέσματα. Μου λέει φιλαράκι έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά τι να κάνουμε μπλα μπλα μπλα και μετά απο 10 λεπτά περίπου έρχεται και ένα φορτηγό με σπασμένο παρμπρίζ (με τις ανάλογες χριστοπαναγίες από μέρους μου για το ξύσιμο των @@ τους...)Έρχεται η αστυνομία μετά από κανα 20λεπτο καταγράφει το συμβαν, μας λέει πως δε μπορεί να κάνει τίποτα, άμα θέλουμε να υποβάλλουμε μήνυση κατά αγνώστου πρέπει να πάμε στο Α.Τ Ασπροπύργου, στο οποίο δεν ήξεραν καν πως ακριβώς να με στείλουν για να πάω...
Αυτό που κατάλαβα είναι πως αυτό είναι καθημερινό φαινόμενο και πως τόσο η Αστυνομία, όσο και η Α.Ο. φοβούνται να πλησιάσουν την περιοχή στην οποία είναι κράτος εν κρατει οι φίλοι μας οι γύφτοι.
Το γράφω κυρίως για να ενημερώσω τους χρήστες της Α.Ο. οτι ειδικά στο σuγκεκριμένο σημείο χρειάζεται τύχη και προσοχή για να περάσεις αλώβητος τις νυχτερινές ώρες (όπως αποδείχτηκε από τη στάση τόσο της αστυνομίας αλλά και της Α.Ο.). Καλή τύχη σε όλους λοιπόν γιατί νομίζω πως δεν είναι μακριά η ώρα που δεν θα τη γλιτώσει κάποιος μόνο με σπασμένα παρμπρίζ και προφυλακτήρες. Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως σε αυτήν εδώ τη χώρα που ζούμε πρέπει πρώτα να γίνει ένα σοβαρό ατύχημα ή δυστύχημα μπας και ξυπνήσουν κάποιοι ώστε να αλλάξει μια τόσο επικίνδυνη κατάσταση (και άν )
ΥΓ. Μπορώ να κάνω κάτι στην Α.Ο. που ενώ γνωρίζει δεν ενημερώνει τους ανυποψίαστους χρήστες της;
Συγνώμη για το μακροσκελές post.
-
Να τους πιασουν και να τους τουφεκισουν!!!!!
Αν ειναι δυνατον ρε γμτ.....
-
Βασικά μπορείς να στραφείς νομικά εναντίον της εταιρίας με την αιτιολογία ότι παρόλο που γνώριζε το θέμα, δεν έλαβε προληπτικά μέτρα για να προστατεύσει τους χρήστες της οδού.
Επίσης παρόλο που δεν είχες περάσει τα διόδια, ο δρόμος που οδηγεί σε αυτά, είναι αποκλειστικής χρήσης της Αττικής Οδού (δεν έχει άλλη διέξοδο), άρα είναι προς όφελος της και οφείλει να προστατεύει τους χρήστες που κατευθύνονται στα διόδια. Θα μπορούσε π.χ. να είχε αναθέσει σε μια ιδιωτική εταιρία security να κάνει περιπολίες στα σημεία που είναι επικίνδυνα να πετάξουν αντικείμενα στους χρήστες του δρόμου.
Κάντε και μια καταγγελία στα κανάλια. Αν το θέμα πάρει δημοσιότητα, θα βρεις και άλλα θύματα στο ίδιο σημείο, θα ενωθείτε και θα στραφείτε όλοι μαζί κατά της εταιρίας και θα της ζητήσετε να πληρώσει τις ζημιές.
-
Μόνο που οι γύφτοι δεν βρίσκονται μέσα στο δρόμο όταν πετάνε τις πέτρες αλλά έξω από αυτόν.
Και σίγουρα δεν βρίσκονται κοντά σε κάμερες ελέγχου, δεν είναι και χαζοί.Με τον ίδιο τρόπο δηλαδή μπορείς να απαιτήσεις από το κράτος να σε αποζημιώσει όταν είσαι κινούμενος επί της εθνικής οδού και κάποιος σου πετάξει πέτρα ;;;;;;
-
Και ουτε εχει την αρμοδιοτητα να φυλλασει η ΑΟ ΑΕ την ΑΟ για εγκληματα, αυτο ειναι δουλεια της ΕΛΑΣ.
-
Προφανώς θα είναι κάποιο σημείο που είναι κοντά στον δρόμο (πχ γέφυρα). Δεν είναι σε όλο το μήκος της η ΑΟ το ίδιο προσβάσιμη στο να μπορέσει κάποιος να ρίξει αντικείμενα. Αν είναι ΕΝΑ συγκεκριμένο σημείο και κατ'επανάληψη υπάρχουν τέτοια κρούσματα, οφείλει να λάβει μέτρα για να λυθεί το πρόβλημα. Από τη στιγμή που πληρώνεις ΚΑΙ για τις ασφαλείς διαδρομές όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι προσφέρουν.
Αν δηλαδή ένα supermarket στο εξωτερικό πάρκινγκ (που θεωρητικά δεν φέρει ευθύνη) γίνονται τα αίσχη (παρκάρισμα, ληστείες, καροτσάκια χύμα κτλ) δεν θα βάλει άτομα να επιβάλλουν μια τάξη? Και τα 2 λειτουργούν ως εταιρίες. Αν υπάρχουν κακώς κείμενα, οφείλουν να τα εξαλείψουν.
Αττική Οδός