-
Ο χρήστης the_eye έγραψε:
Όντως αλλά ετοιμάζουν την Corolla Compressor
http://automoto.flash.gr/news/news/2005/10/25/4670id/Τελικά, ούτε αυτό θα το δούμε στους δρόμους από ότι έμαθα.
Κρίμα... -
Ο χρήστης the_eye έγραψε:
Εμενα η επιλογη μου θα ηταν gtc 1,8 140 αλογα!
Κλασσικος κινητηρας, δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα.
Καλη τιμη(20500 το σπορτ) ωραια εμφανιση, καλη συμπεριφορα, τι αλλο να ζητησει κανεις?
Golf gt δεν θα επαιρνα ακομα, μακαρι να βγει καλο.Για δες και το Corolla TS 1,8 192 άλογα, VVTL-i κινητήρας που μαμάει.
Αλλα δυστυχως μονο κινητηρας
-
δυστυχως!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δυστυχως!Γούστα είναι αυτά
-
Ποιός το είπε ότι δε θα βγεί?
-
Mε τα χρηματα του GT παίρνεις Leon TFSI 185hp και τότε νομίζω ότι αλλάζουν οι ισορροπίες...
-
Ο χρήστης harris έγραψε:
Mε τα χρηματα του GT παίρνεις Leon TFSI 185hp και τότε νομίζω ότι αλλάζουν οι ισορροπίες...Το GT έχει 23850, το Leon 25300. Δεν είναι πολύ μεγάλη διαφορά, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι είναι και στα ίδια λεφτά.
-
Στο Leon αυτή η τιμή είναι για άτοκη χρηματοδότηση που δεν έχει η VW.
Για μετρητά ή έντοκο υπολογίζεις -800, άρα 24500 που είναι ακριβώς όσο κάνει και το 5θυρο GT.
Τώρα θα μου πεις ποιος μιλησε για 5θυρο, αλλά μίας και το Leon δεν έχει 3θυρο αυτή είναι η πιο σωστή βάση σύγκρισης. -
Exw ena Leon 1.6lt 115hp Sport kai eimai poly eyxaristimenos ap ola tou! Omorfo poly sport sto dromo, skliri anartisi, wraio bucket saloni klp..
Psaxnw na parw allo 1 aytokinito (mias kai to leon tha to kratisei i adelfi m).
Skeftomai na parw allo 1 idio i kana Astra GTC 1.8 Sport + IDS.Gia to astraki den exw idea ti paizei afou den to exw odigisei (ase p den yparxei kai 1.8 Test Drive). Episeis sto astraki den m aresei katholou to eswteriko (poly ftoxo se sxesi me to leon)!
Gia doste kamia symvouli!!!! Exw mperdeytei!!!
-
Gatas_gr
Μετέφερα το ποστ σου στο θέμα που είχες ανοίξει... εσύ ο ίδιος για αυτά τα αυτοκίνητα. Σε παρακαλώ πολύ γράφε με ελληνικά, τα greeklish δεν επιτρέπονται στο 4TF.[moderator]
-
Το αστρακι(1.6) το πηρε ενας γνωστος στα πλαισια του 3μερου test drive και το γυρισαμε δεοντως στα στροφιλικια περιξ του ορ.Χολομοντα.
Αδιαφορο οδηγικα.Μπορει να ακουστηκε καμμια 15αρια φορες η φραση.
Πατουσαμε και το κουμπακι sport για να γευτουμε τα ευεργετηματα του IDS,αλλα μεγαλη διαφορα δεν ειδαμε.Απο κει και περα ειναι ενα ομορφο αυτοκινητο,με αξιοπρεπη/ασφαλη κρατηματα(αλλα μεχρι εκει)Το gtc να και πανεμορφο εχει τεραστιες νεκρες γωνιες και μικρα παραθυρα(φινιστρινια) πισω που κανουντους πισω επιβατες να νιωθουν τουλ δυσαρεστα.Απο την αλλη εχει συμπαθητικες εμπρος θεσεις(βολευτηκα και γω με υψος 1.96) με λιγο σκληρα καθισματα.Το εσωτερικο υπερβολικα αφαιρετικο(νεκρα φυση)και μετριας ποιοτητας για γερμανικο
Σε γενικες γραμμες δε συγκρινεται με Golf και Leon στον οδηγικο τομεα ενω ειναι και λιγο τσιμπημενο(21.000)στην εκδοση που οδηγησαμε.
Αν περιμενες παντως θα βγει και Leon με 1400ρη twincharger 140 αλογων στα ιδια περιπου λεφτα -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Το αστρακι(1.6) το πηρε ενας γνωστος στα πλαισια του 3μερου test drive και το γυρισαμε δεοντως στα στροφιλικια περιξ του ορ.Χολομοντα.
Αδιαφορο οδηγικα.Μπορει να ακουστηκε καμμια 15αρια φορες η φραση.
Πατουσαμε και το κουμπακι sport για να γευτουμε τα ευεργετηματα του IDS,αλλα μεγαλη διαφορα δεν ειδαμε.Απο κει και περα ειναι ενα ομορφο αυτοκινητο,με αξιοπρεπη/ασφαλη κρατηματα(αλλα μεχρι εκει)Το gtc να και πανεμορφο εχει τεραστιες νεκρες γωνιες και μικρα παραθυρα(φινιστρινια) πισω που κανουντους πισω επιβατες να νιωθουν τουλ δυσαρεστα.Απο την αλλη εχει συμπαθητικες εμπρος θεσεις(βολευτηκα και γω με υψος 1.96) με λιγο σκληρα καθισματα.Το εσωτερικο υπερβολικα αφαιρετικο(νεκρα φυση)και μετριας ποιοτητας για γερμανικο
Σε γενικες γραμμες δε συγκρινεται με Golf και Leon στον οδηγικο τομεα ενω ειναι και λιγο τσιμπημενο(21.000)στην εκδοση που οδηγησαμε.
Αν περιμενες παντως θα βγει και Leon με 1400ρη twincharger 140 αλογων στα ιδια περιπου λεφταΞέρεις λεπτομέρειες για το 1400αρι που είπες; Είναι πολύ ενδιαφέρον αλλά πότε και σε τι χρήματα (στα 20650 του astra 1800 αρχική);
Ευχαριστώ
-
Προς το παρον τπτ για ημερομηνια παραδοσης,εκτος του οτι θα λανσαριστει μεσα στο 2007(Εκτος απροπτου).Δυστυχως οι VWδες τα κρατανε ολα για τον εαυτο τους πρωτα Το μονο θετικο ειναι οτι θα υπαρχει η after marke δυνατοτητα αναβαθμισης στα 170 αλογα.
Οσο για τιμη υπολογιζεται κατω απο το 2.0FSI (που τωρα ειναι στα 22Κ περιπου)
Οσο για το Astra μην ενθουσιαζεσαι απο την αρχικη τιμη διοτι το μοντελο που δοκιμασαμε(1.6) με απλα καλο εξοπλισμο και ids εφτανε τα 21000 περιπου .Τελικα ομως οτι πληρωνεις παιρνεις και εγω θα προτιμουσα το πλαισιο/αναρτησεις των golf,a3,leon κτλ εναντι του ids. -
Το 1400αρι Λεον με τα 140 αλογα θα εχει περιπου 20-21Κ.
Λογικα τα 140 θα γινονται ευκολα 170 με 800-1000ε.
-
Πολυ καλυτερη λυση η χρηση πολλαπλων συνδεσμων
στην πισω αναρτηση των golf και leon
σε σχεση με τον ημιακαμπτο του astra.To astra ομως νομιζω ειναι πιο ομορφο εμφανησιακα
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Οσο για το Astra μην ενθουσιαζεσαι απο την αρχικη τιμη διοτι το μοντελο που δοκιμασαμε(1.6) με απλα καλο εξοπλισμο και ids εφτανε τα 21000 περιπου .Τελικα ομως οτι πληρωνεις παιρνεις και εγω θα προτιμουσα το πλαισιο/αναρτησεις των golf,a3,leon κτλ εναντι του ids.
Το astra μου πάει 24000 max με τα εξτρα που θέλω. Αλλα δεν παυει να ειναι πολύ φτωχό το εσωτερικο του σε σχεση με το leon sport που εχω!
Αργεί πολύ το 1400 και είναι καλή περίπτωση!!
-
επισης Spiros η τιμη του Leon θα ειναι γυρω στα 20Κ,ενω θα μπορει να γινει αναβαθμιση με προγραμμα της revo και να παει στα 170 αλογα
Οδηγικα το Leon ειναι αλλου,αλλα υπαρχει η ενσταση της εμφανισης και την καταλαβαινω.Το Astra ειναι ομορφο αλλα οχι τοσο πρακτικο με την ελλειψη πισω πορτας
-
Δηλαδη αω ξεχασουμε την υπεροχη του κινητηρα (1,6 με 1,8 ) και σταθουμε στο πατημα στο δρομο και την σπορ αισθηση, τοτε προτεινετε leon;;;;
Το leon προσωπικα μ αρεσει εμφανισιακα!
-
Ο χρήστης Gatas_gr έγραψε:
Δηλαδη αω ξεχασουμε την υπεροχη του κινητηρα (1,6 με 1,8 ) και σταθουμε στο πατημα στο δρομο και την σπορ αισθηση, τοτε προτεινετε leon;;;;Όου γιες!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δηλαδη αω ξεχασουμε την υπεροχη του κινητηρα (1,6 με 1,8 ) και σταθουμε στο πατημα στο δρομο και την σπορ αισθηση, τοτε προτεινετε leon;;;;
Όου γιες!
To οδήγησα την περασμένη βδομάδα, και ενώ αρχικά ήμουν χλιαρός (οκ, άλλο ένα ημι-sport μικρομεσαίο 1600άρι) το leon με εντυπωσίασε! Στο τέλος, μάλιστα, ρώταγα αν ήταν όντως το 1600άρι αυτό που οδήγησα (ελέω κοντής κλιμάκωσης). Θέση οδήγησης πολεμική, μπροστινό σύστημα ακριβές και άμεσο, υλικά αξιοπρεπέστατα. Στα μείον οι μπροστινές κολώνες που μειώνουν την ορατότητα, και την ανάρτηση θα την προτιμούσα ένα 'κλικ' πιο σφικτή, αν και όπως είναι ελέγχει άριστα το αμάξωμα χωρίς να ταλαιπωρεί. Στην κατηγορία του το βρίσκω εξαιρετική επιλογή.
Asta Gtc, Leon, Golf ???