-
Παρακαλώ πολύ, ηρεμήστε!
[moderator]
-
Αυτο σημαινει να ειναι ενα αυτοκινητο πετυχημενο. Καθε συνuπαρξη του με οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο (ακομα και με μικροτερης κατηγοριας αμαξια του ιδιου gruppo) στο ιδιο forum σηκωνει θυελες!
-
Κάποιοι επαναλαμβάνονται το θέμα της παθητικής ασφάλειας έχει ξανασυζητηθεί πάμπολες φορές.
Τα επιστημονικά μοντέλα πρόσκρουσης του Euro NCap ισχύουν μόνο για της παραδοχές των συνθηκών και τις γωνίες πρόσκρουσης του Euro NCap από εκεί και μετά καλύτερα να μπορείς να ξεφύγεις παρά να κλείσεις τα μάτια και να εύχεσαι να τρακάρεις με τον ίδιο τρόπο! -
Ξαναλεω οτι υπαρχουν resources του Euroncap που κανουν ΣΑΦΗ αναφορα στον συντελεστη συσχετισης των αποτελεσματων των τεστ προσκρουσης με τις πραγματικες συνθηκες ατυχηματων, με επιστημονικες μεθοδους και χρηση στατιστικων εργαλειων. Για οποιον θελει να ψαξει λιγο περισσοτερο υπαρχουν και υπαρχουν και σχετικα references. Το συμπερασμα τους ειναι οτι σε σοβαρα ως και θανατηφορα ατυχηματα υπαρχει σαφης και ισχυρη συσχετιση με τα αποτελεσματα των τεστ.
Απο εκει και περα προφανως καθενας λαμβανει τα παραπανω υποψη του κατα την κριση του...
Η γνωμη μου ειναι οτι αν καποιον τον απασχολει πολυ το θεμα της παθητικης ασφαλειας καλο ειναι να τα λαβει.Το αυτοκινητο καλο ειναι να ειναι ΚΑΙ ενεργητικα (πρωτιστως, και εδω συμφωνουμε droemmen) αλλα ΚΑΙ παθητικα ασφαλες. Κατα τη γνωμη μου ομως το επιχειρημα 'καλύτερα να μπορείς να ξεφύγεις παρά να κλείσεις τα μάτια και να εύχεσαι να τρακάρεις με τον ίδιο τρόπο', χωρις παρεξηγηση μου θυμιζει την παροιμια 'οσα δε φτανει η αλεπου (παθητικη ασφαλεια) τα κανει κρεμασταρια (ενεργητικη ασφαλεια)'.
Παρακαλω θερμα ΜΗΝ μπουμε σε προσωπικες αντιπαραθεσεις, αυτη ειναι η γνωμη μου: Η ενεργητικη ασφαλεια ΔΕΝ αποκλειει την παθητικη και αντιστροφα.Φιλικα.
-
Καλά τα link που δίνουν από το NCap, αλλά υπάρχουν επίσης πάμπολες αναφορές και άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά που αποδεικνύουν με την χρήση των κανόνων της φυσικής ότι τα αποτελέσματα του τεστ ισχύουν για τις συγκεκριμένες συνθήκες και αν αυτές διαφοροποιηθούν τα αποτελέσματα-συμπεράσματα είναι πολύ διαφορετικά.
Από εκεί και μετά ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.
Υγ. Όσο για την παροιμία με την αλεπού, θα με άγγιζε ίσως αν είμουν εκπρόσωπος τύπου της Alfa Romeo και όχι καταναλωτής-αγοραστής. Βέβαια αυτή την ιδιότητα την έχουν άλλοι από εδώ μέσα και προέρχονται κυρίως από τους απέναντι.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Καλά τα link που δίνουν από το NCap, αλλά υπάρχουν επίσης πάμπολες αναφορές και άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά που αποδεικνύουν με την χρήση των κανόνων της φυσικής ότι τα αποτελέσματα του τεστ ισχύουν για τις συγκεκριμένες συνθήκες και αν αυτές διαφοροποιηθούν τα αποτελέσματα-συμπεράσματα είναι πολύ διαφορετικά.Από εκεί και μετά ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.
Σεβαστη η γνωμη σου. Εχεις καποιο σχετικο link να δωσεις ή πηγη να που αποδεικνυει αυτα που λες??
Θα ηταν ειλικρινα χρησιμο για να δουμε και την αλλη αποψη, γιατι εγω δεν εχω κατι υποψη μου.Υγ. Όσο για την παροιμία με την αλεπού, θα με άγγιζε ίσως αν είμουν εκπρόσωπος τύπου της Alfa Romeo και όχι καταναλωτής-αγοραστής. Βέβαια αυτή την ιδιότητα την έχουν άλλοι από εδώ μέσα και προέρχονται κυρίως από τους απέναντι.
Πολυ σωστο το πρωτο μερος του σχολιου. Σε οτι αφορα το δευτερο δεν μπορω να ξερω ποιους 'φωτογραφιζεις', αλλα αν εννοεις εμενα να ξερεις οτι κανεις σιγουρα λαθος.
-
Παιδιά να το λήξουμε εδώ με τα περί παθητικής ασφάλειας...
έχει συζητηθεί εκτενώς στο θέμα της 147 και πλέον και σε αυτό εδώ, πιστεύω
δεδομένου οτι είναι δικό μου το θέμα νιώθω και λίγο υπεύθυνος και δεν θα ήθελα να πάρει άσχημη τροπή η όλη συζήτηση
άλλωστε 1ή3ή4ή5 αστέρια το τελικό αποτέλεσμα πολλαπλασιάζεται με τον συντελεστή βάρους που βάζει καθένας μας στην παθητική ασφάλεια -
Αυτά που έχω διαθέσιμα στο γραφείο σχετικά με την ασφάλεια των οχημάτων είναι τα παρακάτω αν και δεν είναι τα πιο δεικτικά διότι έχουν να κάνουν σχεδόν απολειστικά με στατιστική και όχι με φυσική... Πάντως δίνουν μια αρχική ιδέα, τα υπόλοιπα από το σπίτι...
Μια ενδιαφέρουσα έρευνα που έγινε σχετικά με τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Σουηδίας και το πως βαθμολογούνται από ατυχήματα που έχουν συμβεί πραγματικά
http://www.folksam.se/
μιας και δυστυχώς λείπουν μερικά μοντέλα προσέξτε ιδιαίτερα αυτά που αφορούν πχ. το Golf IV (NCap 4 αστέρια) ή το Saab 9000 (NCap 2 αστέρια) κλπ.Στην Αυστραλία πάλι ένα πανεπιστήμιο συγκέντρωσε τα αποτελέσματα από πραγματικές συγκρούσεις και δίνει αποτελέσματα που δεν συμφωνούν πάντα με το NCap.
http://www.aa.co.nz/motoring/Section?Ac ... tion_id=86 -
droemmen
Ευχαριστω για τα links.
Για την folksam ειχα ακουσει καποια πραγματα. Παντως απο μια γρηγορη ματια που εριξα δυστυχως απουσιαζουν απο την ερευνα ολα τα μοντελα της Alfa Romeo.
Ξερεις αν αυτο οφειλεται στην αρνηση της εταιρειας ή ειναι θεμα επιλογης της folksam?
Υπαρχουν καποιες διαφορες με το Euroncap οπως αυτες που ανεφερες αλλα και αρκετες ομοιοτητες οπως πχ Astra, Focus, Yaris, Laguna κλπ. Εντυπωσιακη ειναι και η επιδοση του Accent.
Παντως και η ιδια η folksam δηλωνει:'Folksam recommends cars that have
at least four stars in EuroNCAP,
comply with Folksam’s whiplash
requirements and are equipped with
anti-skid systems.'Θα τα κοιταξω αναλυτικοτερα καποια στιγμη που θα εχω περισσοτερο χρονο.
Οτι αλλο υλικο εχεις ευπροσδεκτο.Προς moderator: Μηπως να διαχωριζαμε τα περι της παθ. ασφαλειας σε ενα νεο θεμα για να μεινει αυτο που φιλου wannabe καθαρο?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Για την folksam ειχα ακουσει καποια πραγματα. Παντως απο μια γρηγορη ματια που εριξα δυστυχως απουσιαζουν απο την ερευνα ολα τα μοντελα της Alfa Romeo.
Ξερεις αν αυτο οφειλεται στην αρνηση της εταιρειας ή ειναι θεμα επιλογης της folksam?Όχι δεν είναι εγκάθετοι αυτοί! Αν δεις πχ. τα αποτελέσματα των whiplash θα βρεις την 147 καθώς και την πανωλεθρία πολλών μοντέλων με 5 αστέρια -αλλά και της 147- στην σύγκρουση... εχμ... από πίσω!
-
Το ειδα αυτο που λες για τα whipslash αλλα δεν βλεπω κανενα μοντελο της Alfa Romeo στη λιστα με τα real-life accidents...
Παντως πραγματι συμφωνα με το folksam τα αποτελεσματα των whipslash ειναι εντυπωσιακα ασχημα για τα περισσοτερα μικρα και μικρομεσαια αυτοκινητα.
-
φιλαρακι και τα 2 ωρεα αμαξια ειναι αφου ειναι ιταλικα τι θα ταν...
παρε αυτο που νομιζεις οτι σε βολευει καλυτερα..ξεχασα να γραψω σημερα εδω στην ιταλια ειδα διαφημηση Gpunto με σπορτ κιτ 95 αλογα πολλυ ωρεο εδω θα ξεκιναει απο τα 12.000 αν θυμαιμαι καλα
δεν ειμαι σιγουρος -
Εγώ αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα το καινούριο Γκράντε95, 5Θ (χωρίς ηλιοροφή, αλλά με άλλα εξτρά, και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μπλούτουθ, το οποίο ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ για τηλέφωνα, αλλά και για mp3 USB players, iPod κλπ!!!)
Σόρι για το οφτόπικ, συνεχίστε για τα κρας τεστ, ελπίζω να μη σας χάλασα το θέμα!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εγώ αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα το καινούριο Γκράντε95, 5Θ (χωρίς ηλιοροφή, αλλά με άλλα εξτρά, και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μπλούτουθ, το οποίο ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ για τηλέφωνα, αλλά και για mp3 USB players, iPod κλπ!!!)Σόρι για το οφτόπικ, συνεχίστε για τα κρας τεστ, ελπίζω να μη σας χάλασα το θέμα!
Παντως εγω εχω 2 συντοπιτες μου που το πηραν με skydome... χαρμα οφθαλμων το ατιμο.... αλλο πραγμα να στο λεω και αλλο να το βλεπεις. Σαν την Sportcoupe ακριβως ειναι ο μηχανισμος. Μπροστα ανοιγει ενα μικρο αλεξηνεμιο και πισω φευγει ολοκληρο κομματι οροφης Παντως τελικα με τις 15αρες θα ηθελε 2-3 εκατοστα χαμηλωμα για να δειξει ποιο ΟΚ.
-
Στο Stilo όμως αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στο Stilo όμως αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα...Αν και αυτο που εχω ακουσει για το Stilo ειχαν να κανουν με τα ηλεκτρονικα του τον πρωτοκαιρο. Για την οροφη του δεν επεσε ποτε κατι στην αντιληψη μου.
Παντως σαν οροφες, ειναι τελειως διαφορετικες σαν κατασκευη με σαφεστατα προτιμοτερη αυτην που φοραει το Grande (δεν μου γεμισαν το ματι ποτε το πολλαπλα σπαστα κομματακια του Stilo... η λυση μου φανταζε αναξιοπιστη/ευαισθητη)
-
corsair
είχα παιδί που γνώριζα που δούλευε σε servizio στην ανατολική αττική.
πολλά τα προβλήματα στεγανότητας και ανοίγματος...πόσες είχαν μείνει ανοικτές...ελπίζω να ξεπεράστηκαν αυτά.
το σχόλιο μου δεν αφορά μόνο τα fiat γιατί και οι άλλοι είναι...όπως το 206 ενός συμμαθητή μου...μαύρα χάλια...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
corsairείχα παιδί που γνώριζα που δούλευε σε servizio στην ανατολική αττική.
πολλά τα προβλήματα στεγανότητας και ανοίγματος...πόσες είχαν μείνει ανοικτές...ελπίζω να ξεπεράστηκαν αυτά.
το σχόλιο μου δεν αφορά μόνο τα fiat γιατί και οι άλλοι είναι...όπως το 206 ενός συμμαθητή μου...μαύρα χάλια...
Κοιτα, σε γενικες γραμμες shit happens.... Δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω μιας και οπως σου ειπα και μενα αυτα τα μικρα μικρα σπαστα κομματακια ποιο πολυ φασαρια μπορει να γινουν παρα ευκολια. Αλλο να εχεις 4 πλευρες να μονωσεις... και αλλο να εχεις 14...
Παντως, δεν ξερω κατα ποσο ενας μηχανικος σε ενα συνεργειο μπορει να δωσει καποια εικονα και το λεω με την εννοια... πως σε ενα συνεργειο καποιος με χαλασμενο θα παει οχι αυτος που δεν εχει καποιο προβλημα.Απο εκει και περα, μιλωντας για μια εταιρια που κανει καλες κατασκευες σε οτι αφορα τα ανοιχτα συστηματα και ηλιοροφες... και ποιο συγκεκριμενα την Mercedes... ακομα και αυτη κανει τα τερτιπια της.
Στην δικη μου Sportcoupe παντως.... τουλαχιστον 1 φορα ανα 2 βδομαδες θα την ανοιγοκλεισω πληρως γιατι υπαρχει ενα ενδεχομενο, λογο αχρησιας να κολλησει.... οπως και εγινε στο παρελθον και την ξεκολλησα μετα απο πολλες προσπαθειες με τον χειρισμο. Ειναι ενας εξτρα μηχανισμος και παντα υπαρχει περιπτωση απλα να κολλησει/χαλασει οπως και καθε μηχανημα.Γνωμη μου ειναι πως δεν νομιζω εν ετη 2006 να εχουμε καποιο ιδιαιτερο προβλημα...
Grande Punto 95hp καινούριο ή 147 μεταχειρισμένη?