Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαδια σε seat cordoba 1.4 8v
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαδια σε seat cordoba 1.4 8v
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karabouzouklis last edited by

      Ξερει κανεις τι λαδια πρεπει να βαλω? ειναι τα 0-30 καταληλα που μου ειπανε??? Επισης ξερει κανεις να μου περιγραψει απο που να προσθεσω λαδι?? (οχι απο εκει που ειναι η βεργα φανταζομαι.....)

      ΥΓ. Επισης ποτε πρεπει να κοιταζουμε τη σταθμη λαδιου?? οταν ειναι ηρεμο το αμαξι για πολη ωρα, η αφου εχει κινηθει???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karabouzouklis last edited by

        Ξερει κανεις τι λαδια πρεπει να βαλω? ειναι τα 0-30 καταληλα που μου ειπανε??? Επισης ξερει κανεις να μου περιγραψει απο που να προσθεσω λαδι?? (οχι απο εκει που ειναι η βεργα φανταζομαι.....)

        ΥΓ. Επισης ποτε πρεπει να κοιταζουμε τη σταθμη λαδιου?? οταν ειναι ηρεμο το αμαξι για πολη ωρα, η αφου εχει κινηθει???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karabouzouklis last edited by

          Ξερει κανεις τι λαδια πρεπει να βαλω? ειναι τα 0-30 καταληλα που μου ειπανε??? Επισης ξερει κανεις να μου περιγραψει απο που να προσθεσω λαδι?? (οχι απο εκει που ειναι η βεργα φανταζομαι.....)

          ΥΓ. Επισης ποτε πρεπει να κοιταζουμε τη σταθμη λαδιου?? οταν ειναι ηρεμο το αμαξι για πολη ωρα, η αφου εχει κινηθει???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Εχμ… δεν γνωρίζω να σου πω τι λάδια να βάλεις.
            Αλλά λάδι βάζεις από μια τάπα (σε εσένα πρέπει να είναι κίτρινου χρώματος αν δεν κάνω λάθος). Επίσης πρέπει να κοιτάμε τα λάδια όταν το αμάξι είναι σταματημένο (φυσικά και με σβησμένο το μοτέρ) για κάποια ώρα. Πιστεύω ένα τέταρτο είναι μια χαρά.

            Αλλά από ότι βλέπω δεν γνωρίζεις και πολλά πάνω στο θέμα έτσι άστο καλύτερα να το κάνει ένας που γνωρίζει. Πήγαινε το σε ένα βενζινάδικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή προτείνει ιξώδες για το λιπαντικό, ποσότητα και γενικά ότι χρειάζεται να γνωρίζεις.
              Ρίξε μια ματιά και θα πρέπει να βρείς την απάντησή σου και για το ένα θέμα και για το θέμα της συμπλήρωσης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Το εργοστάσιο προτείνει να καλύπτονται οι προδιαγραφές VW501.01 και VW500.00
                Η εδώ αντιπροσωπεία χρησιμοποιεί το Divinol 20W-50 που καλύπτει τις ανωτέρω προδιαγραφή.

                Τονίζω ότι αναφέρομαι για την 1.4 8v μηχανή της VW με 60,67 ίππους.
                Αν έχεις φίλε μου 16v μηχανή τότε αλλάζει το λάδι που συνιστά το εργοστάσιο.
                Το 0W-30 που σου είπανε δεν είναι για το 8v μοτέρ. Χρησιμοποιείται σε 16v μοτέρ και συνήθως είναι προδιαγραφής VW503.00 VW503.01
                Χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με προδιαγραφή Long Life.
                Είναι πολύ ψηλό και δεν κάνει για το μοτέρ σου. Το 'δεν κάνει' το λέω με την έννοια ότι θα στο καίει.
                Εσύ μπρορείς να χρησιμοποιήσεις 10W-40 15W-40 15W-50 20W-50.
                Όλα αυτά αναφέρονται στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή όπως πολύ σωστά ανέφερε κάποιος.
                Θα σου πρότεινα να το ακολουθήσεις πιστά (κατά γράμμα) αυτό το βιβλιαράκι και τις οδηγίες του και να μην ακούς το οποιοδήποτε.

                Όσο για το που συμπληρώνεις όταν ανοίξεις το καπώ σου θα δεις μια τάπα που έχει πάνω ένα λαδωτήρι. Το ξεβιδώνεις (γυρίζει 90 μοίρες). Για να ελέγξεις τα λάδια σου πρέπει να έχεις σβήσεις τη μηχανή σου 10-15 λεπτά και να βρίσκεσαι σε πραγματικά ίσιο μέρος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  karabouzouklis last edited by

                  Ο χρήστης sant έγραψε:
                  Το εργοστάσιο προτείνει να καλύπτονται οι προδιαγραφές VW501.01 και VW500.00
                  Η εδώ αντιπροσωπεία χρησιμοποιεί το Divinol 20W-50 που καλύπτει τις ανωτέρω προδιαγραφή.

                  Τονίζω ότι αναφέρομαι για την 1.4 8v μηχανή της VW με 60,67 ίππους.
                  Αν έχεις φίλε μου 16v μηχανή τότε αλλάζει το λάδι που συνιστά το εργοστάσιο.
                  Το 0W-30 που σου είπανε δεν είναι για το 8v μοτέρ. Χρησιμοποιείται σε 16v μοτέρ και συνήθως είναι προδιαγραφής VW503.00 VW503.01
                  Χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με προδιαγραφή Long Life.
                  Είναι πολύ ψηλό και δεν κάνει για το μοτέρ σου. Το 'δεν κάνει' το λέω με την έννοια ότι θα στο καίει.
                  Εσύ μπρορείς να χρησιμοποιήσεις 10W-40 15W-40 15W-50 20W-50.
                  Όλα αυτά αναφέρονται στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή όπως πολύ σωστά ανέφερε κάποιος.
                  Θα σου πρότεινα να το ακολουθήσεις πιστά (κατά γράμμα) αυτό το βιβλιαράκι και τις οδηγίες του και να μην ακούς το οποιοδήποτε.

                  Όσο για το που συμπληρώνεις όταν ανοίξεις το καπώ σου θα δεις μια τάπα που έχει πάνω ένα λαδωτήρι. Το ξεβιδώνεις (γυρίζει 90 μοίρες). Για να ελέγξεις τα λάδια σου πρέπει να έχεις σβήσεις τη μηχανή σου 10-15 λεπτά και να βρίσκεσαι σε πραγματικά ίσιο μέρος.

                  Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση, (και ολους σας ευχαριστω...) εχω την εντυπωση οτι μου βαλανε 0-30 και γιαυτο μου το εκαψε, γιατι δεν εκαιγε ποτε λαδια το αμαξι.... θα δοκιμασω με 20-50 να δουμε... Το ειχα μετρησει σε ισιο μερος με σβηστο αμαξι, απλα ηθελα να ειμαι σιγουρος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Από την στιγμή που χρησιμοποιείς από τότε που το αγόρασες 50άρι λιπαντικό είναι αναπόφευκτο να κάψεις το 30άρι. Αν το συνδυάσουμε και με το ότι ο κατασκευαστής δεν προτείνει 30άρι τότε ο μηχανικός που σου το έβαλε έκανε το λιγότερο μλκία...
                    Εγώ θα σου πρότεινα 10W40 ή έστω 15W50 καθότι στην αγορά τα 10W40-15W50 είναι ποιοτικότερα των 20W50 τα οποία σχεδόν πάντα είναι απλά ορυκτέλαια (υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δε νομίζω ότι θα τις πλήρωνες), χώρια που τον Χειμώνα με τα 10W (ή έστω με τα 15W καθότι 8βάλβιδος) θα έχεις περισσότερη προστασία όσο είναι κρύο το μοτέρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr