-
Hello, Μπορείται όσοι γνωρίζετε να γράψετε ένα δυό πράγματα περί κοτσαδόρων και Trailer. Ενδιαφέρομαι για την ρυμούλκηση ενός μικρού (3,4 μ) και light (50 κιλά) ιστιοπλοικού τύπου laser. Αλλά έχω πάμπολες απορίες σχετικά με κοτσαδόρους και Trailer.
- Είναι δύο τύπων? Αποσπώμενοι ή σταθεροί? Παίρνουν καλωδίωση από το αυτοκίνητο για πίσω φώτα? (Στην Peugeot ανεφεραν την τιμή μαζί με την 'πλεξούδα').
- Για trailer μου είπαν για τροποποίηση από jet ski. 'μαντράς trailer' επί της Βαρης Κορωπίου μου είπε ότι δεν χρειάζεται φρένα καθώς είναι ελαφρύ και θα διπλασιασθεί η τιμή! Λάστιχα? Γαλβανισμένο ?
οπως λέν και οι άγγλοι any help will be appreciated.
-
Hello, Μπορείται όσοι γνωρίζετε να γράψετε ένα δυό πράγματα περί κοτσαδόρων και Trailer. Ενδιαφέρομαι για την ρυμούλκηση ενός μικρού (3,4 μ) και light (50 κιλά) ιστιοπλοικού τύπου laser. Αλλά έχω πάμπολες απορίες σχετικά με κοτσαδόρους και Trailer.
- Είναι δύο τύπων? Αποσπώμενοι ή σταθεροί? Παίρνουν καλωδίωση από το αυτοκίνητο για πίσω φώτα? (Στην Peugeot ανεφεραν την τιμή μαζί με την 'πλεξούδα').
- Για trailer μου είπαν για τροποποίηση από jet ski. 'μαντράς trailer' επί της Βαρης Κορωπίου μου είπε ότι δεν χρειάζεται φρένα καθώς είναι ελαφρύ και θα διπλασιασθεί η τιμή! Λάστιχα? Γαλβανισμένο ?
οπως λέν και οι άγγλοι any help will be appreciated.
-
Hello, Μπορείται όσοι γνωρίζετε να γράψετε ένα δυό πράγματα περί κοτσαδόρων και Trailer. Ενδιαφέρομαι για την ρυμούλκηση ενός μικρού (3,4 μ) και light (50 κιλά) ιστιοπλοικού τύπου laser. Αλλά έχω πάμπολες απορίες σχετικά με κοτσαδόρους και Trailer.
- Είναι δύο τύπων? Αποσπώμενοι ή σταθεροί? Παίρνουν καλωδίωση από το αυτοκίνητο για πίσω φώτα? (Στην Peugeot ανεφεραν την τιμή μαζί με την 'πλεξούδα').
- Για trailer μου είπαν για τροποποίηση από jet ski. 'μαντράς trailer' επί της Βαρης Κορωπίου μου είπε ότι δεν χρειάζεται φρένα καθώς είναι ελαφρύ και θα διπλασιασθεί η τιμή! Λάστιχα? Γαλβανισμένο ?
οπως λέν και οι άγγλοι any help will be appreciated.
-
Είναι όντως δύο τύπων οι αποσπώμενοι έχουν έναν ταχυσύνδεσμο που μπορείς να απολευθερώσεις την μπίλια και να την βάλεις στο πορτ μπαγκαζ είναι προτιμώτεροι γιατί κανονικά βάση νόμου δεν πρέπει να προεξέχει ο κοτσαδόρος όταν δεν χρησιμοποιήτε. Οι σταθεροί μπορούν να βγούν και αυτοί αλλά λύνοντας βίδες οπότε είναι πιο δύσχρηστοι. Οπότε αν έχεις συχνές μεταφορές και αν θέλεις να πηγαίνεις με το γράμμα του νόμου αποσπώμενο. Η διαφορά φυσικά το κόστος απόκτησης. Ρεύμα παίρνουν από τα πίσω φώτα συνήθως εκτός αν σου βάλουν καθαρά εργοστασιακό οπότε συνδέεται με το σύστημα του αυτοκινήτου και έχεις επιπλέον ενδείξεις στο καντράν(με πολλαπλάσιο κόστος φυσικά). Πρίν αποφασίσεις, να ρωτήσεις σε μαγαζί με αξεσουάρ γιατί θα δείς μεγάλη μείωση κόστους.
Στο τρείλερ τώρα αφού μεταφέρεις σκάφος το τρείλερ απαραίτητα γαλβανισμένο γιατι η θάλασσα τρώει τα πάντα. Όλα τα αυτοκίνητα απο κατασκευής έχουν τη δυνατότητα να σύρουν από 500 - 750 κιλά βάρος χωρίς φρένα οπότε ορθά σου είπαν να μήν έχει φρένα. Το πώς θα το φτιάξεις είναι μεγάλη συζήτηση, μπορείς να πάς σε ένα σιδερά και να φτιάξεις ένα σασί ακριβώς στα μέτρα του σκάφους να το γαλβανίσεις και να προσθεσεις ηλεκτρικα χούφτα και έναν άξονα να τελειώνεις με μικρό κόστος ή να μετατρέψεις ένα παλιότερο τρείλερ όπως σου πρότειναν αλλά μετα θέλει λίγο τρέξιμο με μηχανολόγο για την άδεια. Αν συνεργαστείς με κάπιον που φτιάχνει τρέιλερ φρόντισε να κανονίσει και την άδεια. -
Γειά σας,
Για τον '456'
Ο κοτσαδόρος πρέπει να είναι αφαιρούμενος, (με μιά απλή κίνηση), για να είναι νόμιμος και σύμφωνος με τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι απο τον ...κύρ Μήτσο τον σιδερά της γειτονιάς , για να είναι σωστός. Αυτός ο συνδυασμός όμως είναι και ο ακριβότερος, (για μένα ο προτιμότερος).
Η ηλεκτρική εγκατάσταση είναι τυποποιημένη μεν , αλλά καλύτερα να χρησιμοποιηθεί η εργοστασιακή 'πλεξούδα' για να είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή και να ...'δένει' στις σωστές υποδοχές. Μόνο αν υπάρχει απαίτηση ρυμούλκησης τροχόσπιτου θέλει και μιά extra παροχή.
Όσον αφορά στο τρέιλερ, θα δείς την δυνατότητα έλξης που έχει το δικό σου αυτοκίνητο **χωρίς φρένα ** και θα αποφασίσεις ανάλογα, αν θα έχει ή όχι φρένα. Άν το συνολικό βάρος (τρέιλερ και σκάφους) είναι οριακό προτίμησε να πάρεις με φρένα, αφού (άν δεν έχει φρένα) θα επιβαρύνονται περισσότερο τα φρένα του αυτοκινήτου σου.
Επίσης, το τρέιλερ πρέπει να είναι κάποιων προδιαφραφών, αντίστοιχων με αυτό που μεταφέρει, οπωσδήποτε γαλβανιζέ (ανοξείδωτο) αφού θα μπαίνει σε θάλασσα και τα πίσω φώτα να είναι αφαιρούμενα. Δεν κάνουν όλα τα τρέιλερ για όλες τις δουλειές !
Τέλος, για να είσαι όμως καθόλα εντάξει (νόμιμος), πρέπει να βγάλεις άδεια ρυμούλκησης, να το δηλώσεις στην ασφαλιστική σου εταιρεία και να έχεις και έγκριση τύπου για το τρέιλερ.Ελπίζω να βοήθησα.
Φιλικά
Μάξιμος
ΥΓ. : Ευχές για Καλό Πάσχα
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ήταν πολύ κατατοπιστικές. Για τον κοτσαδόρο θα πάω για τον εργοστασιακό γαι να είμαι σίγουρος. Για τα trailer το θέμα μου είναι το βάρος. Δηλαδή το σκαφάκι (που δεν έχει αγοραστεί ακόμα αλλά αυτό είναι θέμα για έτερο forum) είναι με το ζόρι 50 κιλά . Στην αγορά -από ότι έχω δεί- δεν πολυυπάρχουν trailer για τόσο ελαφρές κατηγορίες και μεγέθη. Ετσι και αλλιώς στην θάλασσα τo Τραιλερ δεν θα φτάνει. Γνωρίζεται που πρέπει να ψάξω?
-
Ο χρήστης 456 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ήταν πολύ κατατοπιστικές. Για τον κοτσαδόρο θα πάω για τον εργοστασιακό γαι να είμαι σίγουρος. Για τα trailer το θέμα μου είναι το βάρος. Δηλαδή το σκαφάκι (που δεν έχει αγοραστεί ακόμα αλλά αυτό είναι θέμα για έτερο forum) είναι με το ζόρι 50 κιλά . Στην αγορά -από ότι έχω δεί- δεν πολυυπάρχουν trailer για τόσο ελαφρές κατηγορίες και μεγέθη. Ετσι και αλλιώς στην θάλασσα τo Τραιλερ δεν θα φτάνει. Γνωρίζεται που πρέπει να ψάξω?Έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχουν αμιγώς εργοστασιακοί κοτσαδόροι.
Οι διάφορες εταιρείες, παραγγέλνουν στις αντίστοιχες των κοτσαδόρων και βάζουν τό σήμα τους κάποιες φορές και κάποιες άλλες όχι!!
Απλά οι κοτσαδόροι πρέπει να 'δένουν' στο αμάξωμα στα σημεία που πρέπει και να πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές έλξης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Επώνυμοι (και καλοί) κοτσαδόροι είναι της BRINK, της WESTFALIA της TOBO κλπ . Η πλεξούδα πρέπει να είναι εργοστασιακή.
Όσο για το τρέιλερ θέλει σχετικό ψάξιμο, ίσως σε κάποιον επώνυμο κατασκευαστή ή σε κάποιον σχετικό ιστιοπλοϊκό όμιλο, κάτι θα ξέρουν, εκτός και άν είσαι ...ο πρώτος!!Φιλικά
Μάξιμος
-
Ψάχνoντας σχεδών 4 + μήνες για trailer διαπίστωσα τα εξής.
Υπάρχουν αυτά που κατασκευάζονται στην Ελλάδα και αυτά που εισάγωνται από το εξωτερικό. Επειδή τα 2α είναι μάλλον επόνυμα έχουν και τα διπλασια χρήματα από αυτά που κατασκευάζονται εδώ, χωρίς πάντοτε να είναι και καλύτερα. Μπορείς να βρείς έναν καλο-μερακλή κατασκευαστή και να σου φτοιάξει ένα ακριβώς όπως το θες και να είναι ανθεκτικό και εύκολο στην χρήση. Άλωστε τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει θα είναι επώνυμα και δοκιμασμένα.
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολοί ντόπιοι κατασκευαστές που δεν ξέρουν που τους παν τα 4.
Οι διαφορές στις τιμές τεράστιες... όπως θα σε 'κόψει' ο καθένας.... άσε που θα σου λένε πάντα ότι το δικό μου είναι καλύτερο από αυτουνου κλπ
Καλές κατασκευές είδα στον Σάββα και στον Σταυρόπουλο, είναι δίπλα δίπλα στη συμβολή Αθήνων-Κορίνθου και Αθηνών-Λαμίας έπί της Αθηνών στο ρεύμα προς Κόρινθο ακριβώς κάτω από τη γέφυρα. Προτήμισα τον δεύτερο επειδή είχε προσφορές και το έδινε ~150 ευρό φθηνότερα, άσε που ήταν ανοικτός εώς αργά και το έδεσα 10 το βράδυ. Δεν είναι ότι καλύτερο να οδηγάς με trailer για πρώτη φορά στο μποτιλιαρισμένο Κηφισό. Χρησι μοποιούσαν και οι 2 τα ίδια υλικά WAP και οι κατασκευές τους δεν είχαν σχεδόν καμιά διαφορά.
Αλλη καλή κατασκευή- καλύτερη από τις προυγούμενες - ήταν η westfalia στη Μεταμόρφωση - απέναντι από το νεκροταφείο ... αλλά ανέβαινε πολύ το κόστος.
Πολύ ανθεκτικές και γερές μπαγκαζιέρες βρήκα και σε κάποιον κατασκευαστή πίσω από τον Βοτανικό(πολυχώρο) μου είπε πως μπορούσε να μου φτοιάξει και αυτο που ήθελα αλλά κάτι δε μου καθόταν καλλά, πάντως οι μπαγκαζιέρες του ήταν πραγματικά τανκς, δε ξέρω πως συμπεριφέρονταν στο δρόμο αλλά ήταν σίγουρα η πιο γερή κατασκευή που είδα.
Τέλος εντύπωση που έκανε μια κατασκευή - trailer για αγωνιστικό αυτοκίνητο που είδα στην hellas-..κάτι.. ( απέναντι από το καπνεργοστάσιο στον Κωλονο) δεν έχω ξαναδεί οχημα να σηκώνεται 1 μέτρο ο τροχός του από το έδαφος μετά από επαφή με σαμαράκι. Από τότε που το είδα αυτό άρχισα να προσέχω διπλά στο δρόμο όταν βλέπω όχημα με ρημολκούμενο.
Γενικά ψάξτο καλά και βρες τον καλύτερο συνδιασμό χρημάτων-αντοχής-συμπεριφοράς στο δρόμο. Πάντα να ζητάς τιμή μαζί με την άδεια γιατί μερική σου λένε μια τιμή και μετά για να σου κόψουν απόδειξη(απαραίτητη για την άδεια ) σου ζητάνε 20% επάνω....
Εγώ από τον Σαραντόπουλο έμεινα ευχαριστημένοςΣόρρυ για το μεγάλο post ...
-
Το αυτοκίνητο είναι cabrio? Αν όχι, γιατί να βάλεις κοτσαδόρο και trailer για τόσο μικρό και ελαφρύ σκαφάκι? Πολλά έξοδα και πολλή γραφειοκρατία. Μπορείς αντί αυτού να βάλεις μια σχάρα οροφής και να το βάζεις επάνω. Πολύ πιο πρακτικό νομίζω. Εμείς ένα αντίστοιχων διαστάσεων και βάρους dinghy που είχαμε παλιά, πάντα στη σχάρα το κουβαλούσαμε.
-
Και εγώ αυτό θα έλεγα. Ο μπελάς και το έξοδο του τρέιλερ είναι υπερβολικό. Υπάρχουν ειδικά αξεσουάρ σχάρας οροφής για να πιάνει σκάφος αλλά ακόμα και σε απλή σχάρα μπορείς να βάλεις ανάποδα μικρό σκαφάκι (ντύνεις με μονωτικό αφρό τη σχάρα όπου ακουμπάει. Αρκεί βέβαια να έχεις άνθρωπο να σε βοηθήσει να το κατεβάσεις...
Εγώ πάντως αντίστοιχο σκαφάκι 3,2μ κουβάλαγα συχνά κάτι καλοκαίρια πάνω σε απλή σχάρα. Ούτε λύγισε η σχάρα ούτε τίποτα. (είχα την εντύπωση ότι τα Laser είναι μακρύτερα από 3,4...)Κανονικά πρέπει να αναφέρεται ο κοτσαδόρος στην άδεια του αυτοκινήτου.
Κανονικά πρέπει να μην προεξέχει κοτσαδόρος όταν δεν ρυμουλκείς κάτι.
Κανονικά θέλεις άδεια του τρέιλερ ή χαρτί από μηχανολόγο αν δεν έχει ή το έφτιαξες μόνος σου κλπ.
Κανονικά πρέπει να το ασφαλίσεις πληρώνοντας επιπλέον ασφάλιστρο (μικρό αν το θέλεις πχ μόνο για λίγους μήνες το καλοκαίρι). -
Γειά σας,
Ο χρήστης onyx! έγραψε:
Κανονικά πρέπει να αναφέρεται ο κοτσαδόρος στην άδεια του αυτοκινήτου.Είσαι σίγουρος γι αυτό ; Είναι κάπου γραμμένο (πχ κώδικας) που σε υποχρεώνει ;
Αν ξέρεις κάτι, πέσ' μου, με ενδιαφέρει.
Κυκλοφορώ με κοτσαδόρους (σε διάφορα αυτοκίνητα) λόγω τροχόσπιτου και οι άδειες δεν έγραφαν τίποτα.
Μιά φορά που με σταμάτησαν γιά έλεγχο, ζήτησαν την άδεια ρυμούλκησης, τους την έδειξα, είπαν ευχαριστώ και έφυγα χωρίς άλλα σχόλια!
Στην τελευταία μάλιστα, άν και το πήρα με κοτσαδόρο από την αρχή, η άδεια γράφει μόνο ...την ηλιοροφή!!Φιλικά
Μάξιμος
-
ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗΣ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟΥ,ΔΗΛΑΔΗ ΑΔΕΙΑ ΕΛΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΠΟΥ ΕΛΚΕΙΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ ΤΗΝ ΜΠΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ.(ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ). ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΕΛΞΗΣ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΟΥ ΤΡΕΙΛΕΡ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ.ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΙ ΜΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΙ,ΠΧ ΒΟSAL,BRINK.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ,ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΒΑΝΙΖΕ,ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Stavropoulostrailers.com
-
Δεν έχω άποψη για το προηγούμενο αλλά νομίζω ότι οι κοτσαδόροι όπως και τα bull bars τροποποιούν τις εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου (το μήκος) και σαν τέτοιες, με αυτή τη δικαιολογία, υποτίθεται ότι είναι παράνομες....
-
ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΞΟΝΑ
Τι ενοείς; Γερμανικού τύπου και ποιός είναι αυτός ή Γερμανικής εταιρείας;
-
- ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ 30% ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ,ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΥΣ ,ΕΧΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.
2.ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΥΠΟΥ ΡΑΒΔΟΥ ΣΤΡΕΨΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ,ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΡΚΑΣ WAP,NIEPER H KNOTT.
- ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ 30% ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ.ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ,ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΥΣ ,ΕΧΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.
-
Γειά σας,
Επειδή αναφέρθηκε πιό πάνω ('onyx!'), ότι ο κοτσαδόρος πρέπει να αναγράφεται στην άδεια, ξέρει κάποιος άν ισχύει ;
Ευχαριστώ
Μάξιμος
-
Για την οδηγία με το 30% έχει δίκιο!! Εκεί εξάλλου στηρίζονται οι «οικολόγοι» και «φιλόζωοι» κυνηγοί μας και τοποθετούν αυτές τις απαράδεκτες κατασκευές πίσω από το αμάξι για να μεταφέρουν τους σκύλους τους που τόσο πολύ «αγαπούν»!!!!! Τώρα για τον άξονα είναι και αυτή που αναφέρθηκε μια επιλογή αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται κάθε άλλη. Πάντα υπάρχει η καλή φτηνή και αξιόπιστη λύση της σούστας ανάλογα με τη χρήση και τις ανάγκες μας φυσικά.
-
Τελικά δηλαδή ισχύει δια νόμου το 'επιτρέπεται μέχρι 30%' αλλά απαγορεύεται να έχεις τον κοτσαδόρο να προεξέχει? Έχει κανείς αντίγραφο του σχετικού νόμου?
Και μια σχετική φάση που μου έτυχε:
Προχθες που είχα σταματήσει στο αεροδρόμιο να πάρω τον αδερφό μου στις 3 και μισί τα ξημερώματα, πήγε να παρκάρει μπροστά μου ένα παλιό 316i του οποίου ο οδηγός πρέπει να ήταν αρκετά νυσταγμένος, διότι μετά από δυο προσπάθειες που πήγε να μπει λάθος και δε χωρούσε, έκοψε το τιμόνι του κι έκανε όπισθεν σαν να επορόκειτο να παρκάρει με βάση το 'ντουπ' από τον προφυλακτήρα μου. Ευτυχώς δεν είχα σβήσει ακόμα τη μηχανή και κουμπώνοντας την όπισθεν μόλις πρόσεξα τον κοτσαδόρο που προεξείχε πρόλαβα να κάνω πίσω προτού με χτυπήσει (γύρω στο 1 μέτρο). Αργότερα που βγήκα έξω είδα ότι είχε σταματήσει 45-50cm από τον προφυλακτήρα μου - με τον κοτσαδόρο στο ύψος μεταξύ της πινακίδας και της γρίλιας μου. Δε θέλω να σκέφτομαι πως θα είχε εξελιχθεί η βραδιά αν δεν είχα αντιδράσει.
-
EXΩ ΣΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 14-10-1994(ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ) ΜΕ ΘΕΜΑ .'ΠΕΡΙ ΕΛΞΗΣ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ' ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤ. 32150/2391.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΑΞ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ Ε-ΜΑΙL ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ POST.ΟΙ ΣΟΥΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΕΜΠΤΟΝ,ΑΠΛΩΣ Ο ΡΑΒΔΟΣ ΣΤΡΕΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ,ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΘΕΜΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΟΥΣΤΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑ 'ΚΙΝΑΣ'.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ http://www.stavropoulostrailers.com
- topic:timeago_later,2 months
-
Λαστ κουέστιον:
Τελικά ο κοτσαδόρος πρέπει να αναγράφεται στην άδεια του αυτοκινήτου? Το ρωτώ επειδδή το απίθανο αμάξι μου είναι με δάνειο.
off topic: το αμάξι είναι απίθανο γιατι λόγω ηλιοροφής δεν παίρνει σχάρες thule.
oi monblanc κάνουν γύρω στα 300
Περί κοτσαδόρων...