-
Να διευκρινίσω μόνο πως, σε σχέση με τα BTCC, δεν άλλαξε τίποτα από πέρισι μέχρι φέτος. Και τις δύο χρονιές επιτρέπονταν. Απλά φέτος αποφάσισαν οι οδηγοί τους να τρέξουν, που δεν είχε συμβεί πέρισι. Οπότε βλέπουμε πως η όλη κατάσταση είναι τελείως συγκυριακή, σήμερα είναι τα Honda, αύριο δεν είναι.
-
Eγω διαφωνω καθετα με αυτο που γραφει,κυριως,ο Go_For_Pole...
Δεν φταιει ο θεατης που παει με την νοοτροπια 'τουπανο αυτα τα τετραπορτα Honda που ειναι τιγκα χαμηλωμενα με τα μεγαλα ζαντικα'...Iσα ισα ειναι τελειως λογικο ΟΛΟΙ οι θεατες(περισσοτερο ή λιγοτερο...'σχετικοι')να αναζητουν την μεγαλυτερη δυνατη ποικιλια...Οσο περισσοτερα διαφορετικα αυτοκινητα υπαρχουν στο grid τοσο περισσοτερο ενδιαφερον υπαρχει για ολους...
Εχουμε μπερδευτει εδω στην Ελλαδα και μαχη θεωρουμε μονο αυτη για την πρωτη θεση...ολες οι υπολοιπες δεν υπαρχουν.Φταινε δλδ τα BTCC λες και περσυ η ΟΡΕΝ δεν ηταν...'δυο ταχυτητων'.
Το προβλημα κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι στους ιδιους τους αγωνιζωμενους(που κατεβαινουν μονο για να κερδισουν/για να βγουν πρωτοι),ας κατεβουν ολοι για να περασουν καλα και να αποδωσουν οσο καλυτερα μπορουνε(αυτοι σαν οδηγοι,οχι τα αυτοκινητα τους)και αυτο θα φτασει στον θεατη(τουλαχιστον στον...'σχετικο')που θα εκτιμησει την μαχη ειτε ειναι για την πρωτη ειτε για την τελευταια θεση...και αυτο τελικα θα γυρησει πισω στον αγωνιζομενο(ελπιζω)και θα του προσφερει ακομα μεγαλυτερη ευχαριστηση...
Ειδικα στην Ελλαδα που η κατασταση θυμιζει περισσοτερο ερασιτεχνικα πρωταθληματα αναπτυγμενων χωρων αυτη η σαλατα θα μπορουσε να δουλευει ιδανικα(οπως δουλευει)και εξω...
Ομως δεν θελουμε...
Τι να πω,ισως δεν ειμαι αγωνιζομενος και για αυτο δεν αντιλαμβανομαι την κατασταση...
-
Ο χρήστης Mythos_GR έγραψε:
Iσα ισα ειναι τελειως λογικο ΟΛΟΙ οι θεατες(περισσοτερο ή λιγοτερο...'σχετικοι')να αναζητουν την μεγαλυτερη δυνατη ποικιλια...Οσο περισσοτερα διαφορετικα αυτοκινητα υπαρχουν στο grid τοσο περισσοτερο ενδιαφερον υπαρχει για ολους...Για αυτους που θελουν να βλεπουν παρελαση - παραλληλο track day αγωνιστικων μπορει και να υπαρχει ενδιαφερον, για οσους θελουν να δουν Αγωνα αμφιβαλλω.
Εχουμε μπερδευτει εδω στην Ελλαδα και μαχη θεωρουμε μονο αυτη για την πρωτη θεση...ολες οι υπολοιπες δεν υπαρχουν.Φταινε δλδ τα BTCC λες και περσυ η ΟΡΕΝ δεν ηταν...'δυο ταχυτητων'.
Αληθεια απο τους δυο φετινους αγωνες, που ειδες μαχη; Και ως μαχη εννοω δυο οδηγους που διεκδικησαν θεση γυρνωντας στο ρυθμο που μπορουν τα αυτοκινητα τους. Γιατι μπορει στα Μεγαρα τα Μ3 να περασαν ή να μαζευαν το ενα Ακορντ (και μπραβο στους οδηγους τους) αλλα αυτο δεν ειναι μαχη.
Κατα τα αλλα υπερασπιζομαι τη λογικη των ομογενων κλασεων και απο αυτη την αποψη ουτε το περυσινο θεαμα της Οπεν ηταν φοβερο, απλα καποιοι απο τους οδηγους τους ηταν το ιδιο γρηγοροι. Φετος ομως δεν μπορει να προκυψει κατι ενδιαφερον γιατι ειναι δεδομενο οτι ο Α. Χαλκιοπουλος ειναι πολυ καλυτερος του Φαις που με τη σειρα του ειναι πολυ καλυτερος του Κ. Χαλκιοπουλου. Στην πιστα αυτοι οι τρεις συναντιονται στην εκκινηση και μετα ειτε σε ντουμπλαρισματα, ειτε μετα απο οδηγικο λαθος. Αν σου αρεσει αυτο, δικαιωμα σου, εμενα παλι οχι.
Ειδικα στην Ελλαδα που η κατασταση θυμιζει περισσοτερο ερασιτεχνικα πρωταθληματα αναπτυγμενων χωρων αυτη η σαλατα θα μπορουσε να δουλευει ιδανικα(οπως δουλευει)και εξω...
Ιδανικα δεν νομιζω οτι δουλευει, η ενοποιηση κλασεων εξω υποχρεωτικα γινεται οπου δεν υπαρχουν συμμετοχες. Κατα τα αλλα την αποφευγουν και σαν προτυπο μπορεις να δεις τα πρωταθληματα του 750MC. Σε καθε περιπτωση εδω μιλαμε για το Πανελληνιο Πρωταθλημα το οποιο οφειλει να εχει μια κατευθυνση πιο φιλοδοξη και εμπορικη.
-
Πανω σε αυτο που λεει ο Μυθος ,και που εν μερει και πρακτικα εχει δικιο.
Και με ΖΑΣΤΑΒΑ να τρεχαμε και να σερνομασταν ,η προβολη επρεπε να γινει!!!!
ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ!
Αφου ειναι 100% ερασιτεχνικο το αθλημα.
Εχω δικαιωμα να τρεχω γρηγορα,αργα,με καλο,μετριο,παναργο αμαξι,να κερδιζω,να χανω,να κανω την κοτα,να κανω τα θεικα,να ακουμπαω,να προσεχω,εχω ολα τα δικαιωματα εντος κανονισμων χωρις περιορισμους!
Η κριτικη ειναι κριτικη και ποσως μας ενδιαφερει η αν θελετε αλλαζει την εικονα.Παλι ο Ιλιαδης θα τρεξει με την μπεμπα.Παλι το χοντα θα ειναι μπροστα,παλι,αν λειπει το χοντα στα 1600,θα κερδισει το πιο καλο πεζω,που ειναι και αυτο μονοτονο.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.
Η προβολη η το αναποδο,η ελλειψη προβολης ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ!!!!
Εκει πασχουμε.Κατα τα αλλα ως πληρως ερασιτεχνικο,ολοι εχουμε εντος κανονισμων να κανουμε ο,τι θελουμε ,οπως το θελουμε.....
Και στο ποδοσφαιρο το θεαμα εκτος απο μερικες ομαδες ειναι μετριοτατο εως κακο,αλλα η διαφημιση-προβολη εκει,δεν αλλαζει.(ακραιο βεβαια παραδειγμα,αλλα ελληνικο)
Και εννοειται οτι πρωτα ερχεται η προβολη και μετα ερχεται το χρημα/παροχες απο χορηγους,κλπ(ειτε για αγωνες,διοργανωσεις,ειτε για αγωνιζομενους).....Κοινως ξανακαταληγω πως το θεμα ειναι θεσμικο,και θεμα διοργανωσεων και αρχης του σπορ.
Οι αγωνιζομενοι και οι θεατες δεν τους πεφτει λογος.
Οι μεν πρωτοι πληρωνουν και δεν δινουν λογο σε κανεναν,οι δε δευτεροι ειναι πληρως ελευθεροι να κρινουν,αρκει καποιος να τους παροτρυνει να ερθουν,και αυτη δεν ειναι δουλεια των αγωνιζομενων,οσο και αν μερικοι τα συγχεουν,απλα αντι για 10000θεατες με πλουσιο θεαμα θα ερχοντουσαν 100000θεατες
Τωρα ερχονται 500 και χαιρομαστε,με 2000 κανουμε παρτι -
Δημήτρη με κάλυψες 110%!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Και με ΖΑΣΤΑΒΑ να τρεχαμε και να σερνομασταν ,η προβολη επρεπε να γινει!!!!
ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ!Οχι, πάσχουμε ουσιαστικά στο μοντέλο ανάπτυξης των αγώνων πίστας (και στη νοοτροπία 'και με Ζάσταβα να τρέχουμε και να σερνόμαστε, είμαστε ευχαριστημένοι' -σαν αγωνιζόμενοι, ίσως, αλλά κανείς άλλος...).
Το μοντέλο 'μπείτε μέσα όλοι να τρέξετε ως ιδιώτες' δεν μπορεί να φέρει προβολή, διότι δεν μπορεί να 'ξεκουνήσει' τα μεγάλα διαφημιστικά budget και στην καλύτερη περίπτωση θα φέρει τόση προβολή όση αρκεί σε ένα ιδιώτη αγωνιζόμενο να μπει να κάνει 'αγωνιστικό track day' μαζί με άλλους αντίστοιχους. Του στυλ 'καφετέρια ο Μήτσος' και αφίσες στις κολώνες.
Αν θέλεις σοβαρή προβολή (= τηλεόραση) πρέπει να έχεις πίσω σου αυτούς που κάνουν σοβαρή προβολή (= τηλεοπτικές διαφημίσεις + καταχωρήσεις σε κυριακάτικες εφημερίδες), δηλ. τις μεγάλες εταιρείες. Δηλαδή τους αντιπροσώπους. Αρα, με το μοντέλο 'τρέχει η Peugeot με το 106 1.6' (πανάξιο μεν, με μηδενικό δε ενδιαφέρον για την εταιρεία) 'και η Seat με το δίλιτρο Leon' (με εμπορικό ενδιαφέρον μεν αλλά μη ανταγωνιστικό με το 106 δε) δε λειτουργεί στην πίστα όπου όλοι τρέχουν με όλους και ο ανταγωνισμός ή η απουσία του είναι άμεσα ορατός.
Διαφορετικά έχουμε τους ετερογενείς αγώνες που είχαμε και το 1970, μόνο που τότε τρέχαμε στα αεροδρόμια, στα οποία αποδίδαμε (ΟΚ, όχι εμείς, οι μπαμπάδες μας ) όλα τα κακά της μοίρας μας. Τώρα όμως είναι σαφές πως η πίστα έχει απαιτήσεις και οι απαιτήσεις δεν ικανοποιούνται με το να τη θεωρούμε 'επίπεδη ανάβαση' και να είμαστε ευχαριστημένοι επειδή ο τάδε 'χεράς' με το μικρό αυτοκίνητο κυνηγάει (για πόσο ?) το δείνα λιγότερο 'χερά' με το τέρας και επειδή δύο αυτοκίνητα των 50000 ευρώ κυνηγιούνται στον ίδιο αγώνα με δύο των 10000 ευρώ.
Αν λοιπόν δεν φτιαχτεί ένα πακέτο (οργανωτικό, προβολής και τεχνικό) που να έχει εμπορικό ενδιαφέρον για τις αντιπροσωπείες, δε βλέπω μέλλον καλύτερο από το παρόν. Αν φτιαχτεί τότε αυτόματα θα έρθει η προβολή, διότι δεν θα επιβληθεί 'εκ των άνω' (= ΕΘΕΑ και λέσχες, που αυτό που θέλουν είναι μόνο να βγάλουν τα έξοδα τους, άντε και ένα χαρτζιλίκι) αλλά από τους πραγματικά ενδιαφερόμενους.
-
Σε μια συζητηση παντα υπαρχουν διαφορετικες αποψεις.
Μονο να σταθω στο θεμα:
''και με Ζάσταβα να τρέχουμε και να σερνόμαστε, είμαστε ευχαριστημένοι'.
Δεν εγραψα κατι τετοιο.
Εγραψα 'και με ζασταβα να τρεχαμε η προβολη επρεπε να γινει η πρεπει να γινεται'.
Απλα προς διευκρινηση.Κατα τα αλλα δεν βλεπω,οπως και οι περισσοτεροι ουσιαστικο μελλον....
-
Δεν έκανα quote, τη νοοτροπία του 'εγώ να τρέχω θέλω και άλλο δε με νοιάζει' σχολίασα (και την αντίστοιχη 'συμμετοχές να έχουμε και ας είναι και Ζάσταβα' της άλλης πλευράς )
-
Κάποιος πληρώνει και μάλιστα πολλά χρήματα για ελλάδα! Γιατί έτσι, γιατί ΄τον έπεισαν πως οι λέσχες μπαίνουυν μέσα και γιατί ο τύπος έχει κόλυμα με τους αγώνες ταχύτητας.
Αν εξαιρέσεις πως συνήθως δεν ακούει, έχει και όραμα και διάθεση και πείσμα. Εισηγήσεις σωστές ΔΕΝ έχει. Μπάζα. Κια βέβαια κακώς πιστεύει πως θα κάνει αλλαγή εμπιστευόμενος διάφορους που αποδεδειγμένα σέρνονται αντί να δημιουργούν .
Δυστυχώς...
Τα χρήματα όμως αντι να πηγαίνουν στην προβολή πάνε στους οργανωτές που ναι μεν επιβιώνουν, αλλά τώρα πλέον δεν έχουν κανένα λόγο ώστε να προσπαθήσουν για οτιδήποτε παραπάνω και κυρ΄'ιως για την πραγματική αναβάθμιση του θεσμού.
Φαντάζομαι...
Νικόλα, Δημήτρη έγινε καλός τζίρος στα Μέγαρα, σωστά? Οπότε σίγουρα έχετε φυλάξει τα χρήματα ώστε να προβάλλετε έστω αποσματικά την επόμενη προσπάθεια. Αναμένουμε!
Μέχρι τότε, οι άνθρωποι στην Τίπολη ξεπέρασαν εαυτόν σε φιλότιμο, αλλά δεν φτάνει γμτ. Μηδέν ανακοινώσεις, μηδέν πίεση, μηδέν, μηδέν. Η σταρτ λάιν εξασφάλισε το κύρος της διαδικασίας. Από εκεί και πέρα?
Στην ΕΘΕΑ χρηματοδοτώντας, κάναμε τόσο απλά τα πράγματα ώστε οι λέσχες να ψεκάζουν και να φεύγουν, δεν πειστήκαμε από την περσινή χρονιά ότι μπορούμε να πάμε παραπέρα και δεν αλλάξαμε ριζικά τον κανονισμό σε σχλέση με την όποια χρηματοδότηση.
Αποτελεσμα, βελτιώθηκαν οι συμμετοχές, αλλά μέχρις εκεί. Οπότε θα πεθάνει πάλι η ιστορία.
Δυστυχ΄'ως ο Αιρον-Σιδέρης ήρθε στο και τέταρτο με μία πρόταση που πραγματικά αναβαθμίζει.
Οσο και αν πονάει η χρονιά είναι χαμένη. Ας δούμε από το Σεπτέμβρη πως θα σωθεί η επόμενη.
Με την ευκαιρία ας μπούμε στη θέση του θεατή. Καλώς η κακώς και τα ΒΤΣΣ τα θέλει και το σιβικ του πίτσι που άλλωστε δεν είναι αλλού από τον Πέπε. Και τα ιστορικά ! Αλίμονο.
Οπότε ας φτιαχτεί η βασική κατηγορία με τα κιλά ανά ίππο που χρόνια αποζητούν και ουρλιάζουν ο Χ.Α (καλή ανάσταση γέρο) και ο Μπάμπης και που πάντως δεν θεσπίστηκε γιατί δεν καταφέραμα να συνενοηθούμε μεταξύ μας... και ας τρέχουν οι άλλοι σε αγώνες με λιγότερους γύρους.. Μιά ιδέα είπα μη βαράτε!Τα λέμε...
ΣΤζίρος γίνεται. Καρδιές χαλάνε, αλλά οι αγώνες οπισθοχωρούν! Κρίμα!
-
Αρα παραδεχεσαι οτι στην νοοτροπια του αγωνιζομενου ' εγω να τρεχω θελω(με τους κανονες ομως που ισχυουν οχι μονο για μενα,αλλα και για την διοργανωτρια λεσχη και για την αρχη του σπορ) και τα αλλα δεν με νοιαζουν(ποια αλλα,δεν εμεινε και τιποτα ,αν τηρουνται οι κανονες,γραπτοι η αγραφοι ,απο ολους τους εμπλεκομενους,αγωνιζομενους,οργανωτη,αρχη)',δεν πεφτει λογος σε αλλους περα απο τους ιδιους η πιθανους χορηγους του αγωνιζομενου....
Ξανακαταληγω,αφου επιτρεπεται το 'γιουγκο' και ο 'ασχετος αγωνιζομενος' γιατι τον σχολιαζουμε ως προς τη συμμετοχη,ως προς την επιδοση ,ναι ,μπορουμε ολοι να πουμε αυτο που πιστευουμε(οπως και για ολους).Ομως ως προς τη συμμετοχη,αφου ο 'ανθρωπος' ειναι καθολα τυπικος και νομιμος,δεν μπορουμε να του συμπεριφερομαστε διαφορετικα απο οτι του 'Βωβου'(θα ελεγα Κυρκο,αλλα θα ειχαμε ασχημες συναναστροφες παλι ),η τελοσπαντων να προσαπτουμε ευθυνες που το αθλημα δεν παει καλα,επειδη εχει τη νοοτροπια να τρεχει απολυτως οικονομικα.....
..... Τελικα Νασο,δεν διαφωνουμε ουσιαστικα,την αρχη του σπορ δεν βλεπω να κανει καμια κινηση,και τελικα επιβεβαιωνεται σγα σγα ο ΑΠΡ,που λεει οτι 'ας ειναι καλα το Ακροπολις,συγνωμη rally ταδε,και το εκο...,τα υπολοιπα ας πανε στην ευχη του Θεου...'
ΥΓ.Να δουμε τι θα δουμε(η δεν θα δουμε) στις Σερρες!
*το ποστ ολοκληρωθηκε/γραφτηκε πριν το ποστ του ΣΧ ,το λεω προς διευκολυνση των αναγνωστων.
-
Δημήτρη αν ήταν έτσι όπωσ λέει ο μάστορας δεν θα πλήρωνε η αρχή πολλά ευρώ για να πάει παραπέρα και το πρωτ, ταχυτ
Σ -
Αυτοι οι ανθρωποι που αναφερεις Στρατη,πως θα γινει να αλλαχτουν...?τα ...μπαζα....
Και κατι που παει προς ολους,οτι ειναι να αλλαχτει-φτιαχτει προκυρηχθει(στο θεσμο της Ταχυτητας η οπου αλλου),καλο ειναι να μην γινεται τον Δεκεμβριο-Ιανουαριο,(ποσο μαλλον Φλεβαρη....)Καπου λιγο μετα τον Σεπτεβρη,Οκτωβρη,να εχουμε ολοκληρωμενη εικονα το τι θα γινει που....
Ειδαλλως θα ειμαστε με το αγωνιστικο στο ...χερι μονιμα και φυσικα με την προχειροτητα για επιθετο μας..... -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Οπότε ας φτιαχτεί η βασική κατηγορία με τα κιλά ανά ίππο που χρόνια αποζητούν και ουρλιάζουν ο Χ.Α (καλή ανάσταση γέρο) και ο Μπάμπης και που πάντως δεν θεσπίστηκε γιατί δεν καταφέραμα να συνενοηθούμε μεταξύ μας... και ας τρέχουν οι άλλοι σε αγώνες με λιγότερους γύρους..Μονο που δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Απο οτι στιγμη που ολοι συμφωνουν οτι οι αγωνες ρεαλιστικα δεν μπορουν να περναν τους τεσσερις, αντε πεντε, ανα ημερα καποιοι πρεπει να πανε σπιτι. Μια βασικη κατηγορια και ενα ενιαιο θα γεμισουν το μισο προγραμμα. Και απο εκει περα; Σπιτι οι Ιστορικοι; Στο γκαραζ τα BTCC (καποιοι πηραν καινουργια φετος, κακως μεν αλλα...); Σε αλλη παραλια οι Ν1, Ν2; Οι MEVAοι που ενδεχομενως χαλασαν το βολτισιο τους;
Γιαυτο μαζι με nass συνεχιζουμε να λεμε οτι το 'ολοι μεσα' των τελευταιων δυο χρονων κατεστρεψε το κοντινο μας μελλον. Οτι και να γινει το Σεπτεμβρη ή τον καθε Σεπτεμβρη (που ειναι πολυ αργα ετσι και αλλιως, τι μπορεις να ετοιμασεις σαν αγωνιζομενος μεχρι την αρχη της αλλης χρονιας) θα ειναι συμβιβασμος των ασυμβιβαστων, μεσοβεζικες λυσεις. Εκτος και αν καποιος τολμησει την ολικη αλλαγη (που επρεπε να ειχε γινει οταν ειμασταν στο απολυτο μηδεν) ομως πολυ φοβαμαι οτι ο μεχρι τωρα τροπος σκεψης δε δειχνει προς αυτο το δρομο.
Με την ευκαιρία ας μπούμε στη θέση του θεατή. Καλώς η κακώς και τα ΒΤΣΣ τα θέλει και το σιβικ του πίτσι που άλλωστε δεν είναι αλλού από τον Πέπε. Και τα ιστορικά ! Αλίμονο.
Το τι θελει ο θεατης ειναι σχετικο και τελος παντων μπορει ευκολα να το διαμορφωσει μια σωστη προωθηση, νομιζω ειναι αυτονοητο. Παντως ειλικρινα αμφιβαλλω για το ποσο μεγαλο ειναι το ποσοστο θεατων που ηρθαν στα Μεγαρα και αναγνωρισαν τις ικανοτητες του Κατσιμη κ του Πεπε ή υποκληθικαν στις ανθρωπορες που 'στοιχησε' στη JAS το Ακορντ του 99.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Δημήτρη αν ήταν έτσι όπωσ λέει ο μάστορας δεν θα πλήρωνε η αρχή πολλά ευρώ για να πάει παραπέρα και το πρωτ, ταχυτ
ΣΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ , (ΛΕΕΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ) ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΟΒΟΛΗ (ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ) ΑΣ ΜΗΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ , ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ .
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΗΓΕ
Υ.Γ. Α ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ , ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗΣ , ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ . ΟΕΟ ?
-
Σε αυτο συμφωνει και ο Δημητρης .
Χωρις πλακα,οντως Στρατη,αν εχουν δωθει λεφτα,κριμα που τα εδωσε.
Η αλλιως πες μου 'εσυ',που τα βλεπεις(τα χρηματα που εδωθησαν) σε σχεση με προπερσι,αντιπροπερσι,πριν 10 χρονια....Μαλιστα τολμω να πω πως αν αυτα τα χρηματα τα ειχαν στη διαθεση τους καποια μελη του ΣΟΑΑ,οπως ο Ριζικαρης,ο Ιγγλεσης,και αλλοι,και απο κοντα οι διαφοροι αμεσα απαραιτητοι,οπως τεχνικοι(ΑΠΡ,Νασος,κλπ)και σωστες λεσχες(οπως ,οπως μας δειχνει απο τις εκδηλωσεις του ,πιθανον,το ΙRON TEAM,αλλα και αλλοι ικανοι,η τουλαχιστον προθυμοι να βελτιωθουν),πιθανον να ειχαμε δραματικη βελτωση της εικονας της ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στην Ελλαδα.
...Ισως και να μπορουσε να γινει κατω απο αλλες συνθηκες....
Θεωρω πολυ μεγαλη ...'μετριοτητα'(δεν βρισκω την ακριβη λεξη) απο μερους 'μας',ολωνων,το οτι δεν μπορουμε να εκμεταλλευτουμε σωστα τοσα χρονια τα Μεγαρα*,με τα οσα χωροταξικα προβληματα εχει.
*πιστα εντος Αττικης,εστω και περιορισμενων δυνατοτητων.
-
Go_For_Pole
Δεν έχεις και απόλυτο δίκιο για τον συναγωνισμό... Στα Μέγαρα είχαν πολύ καλή κόντρα Χαλκιόπουλος και Παπαφιλλίπου σε επίπεδο κορυφής και είχαμε και κάποιες άλλες επιμέρους κόντρες. Και στην Τρίπολη υπήρξε συναγωνισμός, για τις πιο πίσω θέσεις, όπου είχαμε 'φαγωμάρες' τόσο στην Σπορ, όσο και στην Όπεν... Δηλαδή στο εξωτερικό έχουμε μια εικοσάδα αυτοκίνητα σε απόσταση 100 μέτρων ο πρώτος από τον εικοστό? Ούτε καν στο WTCC, όπου θεωρητικά τα αυτοκίνητα έχουν ίδιες προδιαγραφές δεν συμβαίνει αυτό...
Είπες παλιότερα για τα +10 δεύτερα του πρώτου από τον τελευταίο στο γυρολόγιο των προηγούμενων Μεγάρων. Εδώ στην F1 βλέπεις +5 και βάλε δεύτερα στο grid από τον 1ο στον τελευταίο, οι διαφορές στην Όπεν μας μάραναν? Εγώ είδα κάποιες άλλες διαφορές, μεταξύ πχ 3ου-4ου-5ου, οι οποίες ήταν μια ανάσα... Αυτό δεν είναι ο συναγωνισμός?
Μάλλον πρέπει να ψάξουμε αλλού τα αίτια για την κατάσταση στους αγώνες ταχύτητας...
Α! Και κάτι άλλο: στα περασμένα Μέγαρα, ο κόσμος που ήρθε φάνηκε να ξέρει γιατί ήρθε, δεν ήταν το F2F ο κράχτης... ίσα-ίσα, μετά από τον τελευταίο αγώνα την έκαναν όλοι... εμένα αυτό μου λέει πολλά...
-
Kατά την δική μου γνώμη-και όταν λέω δική μου εννοώ του άνθρωπου που ασχολείται και πολλές φορές φορές συμμετέχει σε εβδομαδιαίο επίπεδο με τους αγώνες αυτοκινήτου-τα πραγματα στα σιρκουί έχουν αλλάξει πραγματικά προς το καλύτερο.Αν θυμάστε τα Μέγαρα με 100 θεατές και τις Σέρρες με 10 σας ενημερώνω πως ήμουν ο ένας απ'άυτούς.Και αυτό διότι επρόκειτο απλά για αγώνες αυτοκινήτου.Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ο θεατής που αγαπάει την αυτοκίνηση, έχει να δει κόντρες,έχει να δει αυτοκίνητα,έχει να δει γενικώς!!!! Αντιθέτως αυτός που δεν έχει επαφή με το πάθος των αγώνων και απλά θέλει να συγκρίνει τους αγώνες που βλέπει στο Motors ή στο AB moteurs θέλει καιρό ακόμα για να ενθουσιαστεί! Μακάρι κύριοι να μαζευτούν όλοι οι κάτοχοι BTCC που αν θυμάμαι καλά είναι 6+ με τους Αφους Χαλκιόπουλους να έχουν από 2 ο καθ'ενας και γιατί όχι να κάνουν αγώνα μόνοι τους! Μόλις γίνει αυτό γνωστό αμέσως θα εμφανιστούν 10-12 Ε12 τέρατα και από πίσω τους άλλα τόσα Ε11/Α7 κ.ο.κ! Αλλά προς Θεού κύριοι μην είμαστε και αχάριστοι! Πάμε καλά και το πιστεύω! Του χρόνου με την φετινή πραγματικότητα + ένα καπ ή/και ενιαίο δεν θα ζητήσω τίποτα παραπάνω από τον Θεούλη!
Και κλείνω λέγοντας πως αυτό που χρειαζόμαστε γενικά στους αγώνες αυτοκινήτου πόσο μάλλον στα σιρκουί είναι ΠΡΟΒΟΛΗ ! Όλα τα άλλα θα έρθουν! -
τα πραγματα στα σιρκουί έχουν αλλάξει πραγματικά προς το καλύτερο
ΑΠ'ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΟ ΤΑΤΟΙ ?
ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΟ ΤΥΜΠΑΚΙ ?
Η ΑΠ'ΤΟ ** , ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν έχεις και απόλυτο δίκιο για τον συναγωνισμό... Στα Μέγαρα είχαν πολύ καλή κόντρα Χαλκιόπουλος και Παπαφιλλίπου σε επίπεδο κορυφής και είχαμε και κάποιες άλλες επιμέρους κόντρες.Δηλαδη για να το θεσουμε σωστα ενα Ακορντ του 99 με ενα Ακορντ του 97, τα οποια κατω απο κανονικες συνθηκες θα επρεπε να εχουν διαφορα στο γυρο περιπου 1,5 δευτερολεπτο. Τελος παντων ο Παπ μας τελειωσε, απο εδω και περα εχει Φαις.
Οι αλλες επιμερους κοντρες ηταν μεταξυ ενος Ακορντ του 99 με καλοδηγημενες Μ3 του καποτε. Εκτακτα. Αν εσενα αυτο σου αρεσει, πασο. Εμενα καθολου.
Δηλαδή στο εξωτερικό έχουμε μια εικοσάδα αυτοκίνητα σε απόσταση 100 μέτρων ο πρώτος από τον εικοστό? Ούτε καν στο WTCC, όπου θεωρητικά τα αυτοκίνητα έχουν ίδιες προδιαγραφές δεν συμβαίνει αυτό...
Δεν ειδες την Μοντσα που συνεβει αυτο. Αλλα τελοσπαντων, οχι δε ζηταω 20 αυτοκινητα, με 5 θα ημουν ευχαριστημενος. Ξερεις κατι σαν τοτε με τα Μικρα και Γιαρις που 5 πιτσιρικια εδιναν θεαμα αντιστοιχο κορυφαιων πρωταθληματων τουρισμου και ας ακουγαταν τα αυτοκινητα σαν μιξερακια του φραπε. Κατι σαν τοτε με τα Σεατ, τα Πεζο, τα Φιατ. Μη μου πεις οτι αυτα ηταν ενιαια και δε γινεται κατι αντιστοιχο οταν υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα, αυτα ειναι λυμενα εξω απο εδω αφου ποτε οι τεχνικοι κανονισμοι δεν επιτρεπουν σε καποιο απο τα αμαξια να κλεψει εκκλησιες.
Είπες παλιότερα για τα +10 δεύτερα του πρώτου από τον τελευταίο στο γυρολόγιο των προηγούμενων Μεγάρων. Εδώ στην F1 βλέπεις +5 και βάλε δεύτερα στο grid από τον 1ο στον τελευταίο, οι διαφορές στην Όπεν μας μάραναν? Εγώ είδα κάποιες άλλες διαφορές, μεταξύ πχ 3ου-4ου-5ου, οι οποίες ήταν μια ανάσα... Αυτό δεν είναι ο συναγωνισμός?
Βγαζοντας τους δυο αργοτερους που μπορει να ειχαν προβλημα, η διαφορα πρωτου και 15ου ηταν 16,5 δευτερολεπτα σε γυρο 60 δευτερολεπτων. Ο παραλληλισμος με την F1 ειναι ατυχης γενικα.
ο κόσμος που ήρθε φάνηκε να ξέρει γιατί ήρθε, δεν ήταν το F2F ο κράχτης... ίσα-ίσα, μετά από τον τελευταίο αγώνα την έκαναν όλοι...
Ειναι ενα θεμα ποτε εφυγαν, ειναι ενα αλλο το με τι εντυπωση εφυγαν απο το προιον που τους προσφερθηκε. Αν δεν τους ικανοποιησε, του κοσμου η προωθηση να γινει θα ξαναρθουν του χρονου στον πρωτο αγωνα.
Αντιθέτως αυτός που δεν έχει επαφή με το πάθος των αγώνων και απλά θέλει να συγκρίνει τους αγώνες που βλέπει στο Motors ή στο AB moteurs θέλει καιρό ακόμα για να ενθουσιαστεί!
Χρησιμη συμβουλη αυτη, αυριο θα ξηλωσω το πιατο για να ενθουσιαζομαι και εγω με το υπεροχο πρωταθλημα μας. Παντως μη διεκδικεις την αποκλειστικοτητα της παρουσιας στις δυσκολες εποχες, 100 ηταν στα Μεγαρα, μπορει να ηταν και οι συνομιλητες σου εκει παρα το οτι στο Μοτορς θα ειχε σιγουρα κατι πιο ενδιαφερον.
Μακάρι κύριοι να μαζευτούν όλοι οι κάτοχοι BTCC που αν θυμάμαι καλά είναι 6+ με τους Αφους Χαλκιόπουλους να έχουν από 2 ο καθ'ενας και γιατί όχι να κάνουν αγώνα μόνοι τους! Μόλις γίνει αυτό γνωστό αμέσως θα εμφανιστούν 10-12 Ε12 τέρατα και από πίσω τους άλλα τόσα Ε11/Α7 κ.ο.κ!
Βασικα οι αδερφοι σαν αντιπροσωποι της JAS στην Ελλαδα θα μπορουσαν να εχουν απο 5 ο καθενας. Ακομη καλυτερα θα προτιμουσαν να πουλησουν απο 5, να ξεστοκαρουν οι Ιταλοι. Εξαλλου οπως εχω ξαναγραψει αυτα τα αυτοκινητα πλεον δε χρησιμοποιουνται σχεδον πουθενα, εκτος απο τον σκουπιδοτενεκε που εχουμε ανοιξει εμεις. Κατα τα αλλα να βρεξει Μ3 στα καλα των καθουμενων το βλεπω μαλλον απιθανο.
Του χρόνου με την φετινή πραγματικότητα + ένα καπ ή/και ενιαίο δεν θα ζητήσω τίποτα παραπάνω από τον Θεούλη!
Βεβαιως, υπαρχουν απειρες αντιπροσωπειες που θα δωσουν αγωνιστικο που δε θα στοιχιζει, θα ειναι καθαροαιμο αγωνιστικο και θα εχει... εγγυηση (παγκοσμια πατεντα). Και ολα αυτα ειτε γιατι αγαπανε (σικ) τους αγωνες, ειτε γιατι - δηθεν - θα βελτιωσουν ετσι τις πωλησεις τους.
Ειπαμε κανει θαυματα ο Θεουλης, αλλα καλο ειναι να εχουμε στο πισω μερος του μυαλου μας οτι πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες που εχουν αγωνιστικα τμηματα τα βλεπουν σαν ξεχωριστες εταιριες που εχουν σκοπο υπαρξης το κερδος. Γιαυτο προσφερουν τιμιο αγωνιστικο προιον -υποστηριξη που στοιχιζει αλλα αξιζει και φυσικα δεν προσδοκουν πωλησεις, ουτε αποδεικνυουν την αγαπη για τους αγωνες μπαινοντας μεσα.
Και κλείνω λέγοντας πως αυτό που χρειαζόμαστε γενικά στους αγώνες αυτοκινήτου πόσο μάλλον στα σιρκουί είναι ΠΡΟΒΟΛΗ ! Όλα τα άλλα θα έρθουν!
Ο nass εγραψε ενα σπουδαιο ποστ, καλο θα ηταν να το ξαναδιαβασεις, εκει ειναι ολη η ουσια.
-
Διαβάζω τόση ώρα για προβολές, πακέτα, κατηγορίες, αντιπροσωπίες κλπ και δεν μπορώ να καταλάβω..Έστω και τον πείσατε τον θεατή να έρθει, πού θα τον βάλετε να κάτσει; Στα σανίδια της Κ1 των Μεγάρων;
(Εκτός και αν κάτι άλλαξε από την τελευταία φορά που είδα αγώνα στα Μέγαρα)
ΠΠ Ταχύτητας 2006