Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 315
    • 316
    • 61 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    51346
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Ειναι φορολογικό το θέμα, Εχει αλλο συντελεστή (50%?)
      Δε τον ξέρω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        droemmen last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        Κόστος ασφάλιστρων σε Γερμανία-Αγγλία που είναι από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές. Βλέπεις οι χαζοί Γερμανοί δεν θα πάρουν το GTI που κοστίζει μόλις 1.500 ευρώ περισσότερα, αλλά επειδή θα είναι δύσκολο στην κατοχή και συντήρηση θα προτιμήσουν κάποιο GT με 170 ίππους βενζίνης ή diesel, -ειδικά το δεύτερο- που όλως 'τυχαίως' αποδίδουν ίδια ονομαστική ισχύ.

        Μα εκεί υπάρχει ήδη η επιλογή του diesel. Η διαφορά στα ασφάλιστρα είναι τόσο μεγάλη μεταξύ 170 και 180 ίππων?

        Ένας ακόμα λιγότερο σοβαρός λόγος είναι τα άπειρα εταιρικά αυτοκίνητα -κάτι που θα γίνει κι εδώ, αφού τα 1.400 έχουν απαλλαγές-, στα οποία το μίσθωμα είναι μεγαλύτερο στο GTI απ' ότι στο GT κι ας έχουν μόλις 30 ίππους και 1.500 ευρώ διαφορά.

        ...Όμως δεν πιστεύω να υπάρχει διαφορά μισθώματος μεταξύ '1.4 170 ίππων' και '1.4 180 ίππων'.

        Όσο για τις επιδόσεις κι ειδικά για τις ρεπρίζ, -για μία ακόμα φορά- εκτός από την ονομαστική τιμή της ροπής, μεγάλο ρόλο παίζει και η κλιμάκωση του κιβωτίου, που αν δεις είναι λίγο πιο κοντό στο GT απ' ότι στο GTI -με ίδια διάσταση ελαστικών-, άρα τα 40Nm ροπής 'μειώνονται'

        Δεν μιλάω για μετρήσεις ρεπρίζ κλπ... Στο αρθρο αναφέρει ότι σε μεικτή διαδρομή το GTI δεν ξεφέυγει εκεί είναι η ενστασή μου δεν καταλαβαίνω πως ένα ελαφρύτερο καλύτερα στημένο με 30 ίππους παραπάνω και παρόμοια ροπή αυτοκίνητο δεν μπορεί ξεφύγει...
        Τέλος πάντων δεν έχει πολύ σημασία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mezzanine last edited by

          Ο χρήστης droemmen έγραψε:

          Δεν μιλάω για μετρήσεις ρεπρίζ κλπ... Στο αρθρο αναφέρει ότι σε μεικτή διαδρομή το GTI δεν ξεφέυγει εκεί είναι η ενστασή μου δεν καταλαβαίνω πως ένα ελαφρύτερο καλύτερα στημένο με 30 ίππους παραπάνω και παρόμοια ροπή αυτοκίνητο δεν μπορεί ξεφύγει...
          Τέλος πάντων δεν έχει πολύ σημασία...

          Δεν νομίζω να έχει διαφορά σε βάρος το GT απο το GTi, τα παραπάνω άλογα καμια 15αρια είναι σύμφωνα με τα περιοδικα. Η VW πιστευω οτι θα βγάλει πολύ σύντομα το GTi με 240.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            ζουλιάρηδες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης droemmen έγραψε:
              Μα εκεί υπάρχει ήδη η επιλογή του diesel. Η διαφορά στα ασφάλιστρα είναι τόσο μεγάλη μεταξύ 170 και 180 ίππων?

              Ναι, αλλάζει η κλίμακα, είναι και τα KW με τα οποία μετράνε στη Γερμανία. Όπως επίσης αλλάζει και στα 200+

              ...Όμως δεν πιστεύω να υπάρχει διαφορά μισθώματος μεταξύ '1.4 170 ίππων' και '1.4 180 ίππων'.

              Αφού υπάρχει διαφορά στα ασφάλιστα θα υπάρχει διαφορά και στο μίσθωμα -προφανώς- Στην Ελλάδα ίσως τα ασφάλιστρα να ήταν ίδια και στις δύο περιπτώσεις (170 ή 185 ίππων) αλλά δεν τους απασχολεί.

              Δεν μιλάω για μετρήσεις ρεπρίζ κλπ... Στο αρθρο αναφέρει ότι σε μεικτή διαδρομή το GTI δεν ξεφέυγει εκεί είναι η ενστασή μου δεν καταλαβαίνω πως ένα ελαφρύτερο καλύτερα στημένο με 30 ίππους παραπάνω και παρόμοια ροπή αυτοκίνητο δεν μπορεί ξεφύγει...
              Τέλος πάντων δεν έχει πολύ σημασία...

              Δεν είναι ελαφρύτερο το GTI, 30 -θεωρητικά- ίππους περισσότερους έχει και κάποια Nm ροπής, τα οποία αντισταθμίζονται μερικώς από το πιο κοντό κιβώτιο. Για το αν μπορεί να ξεφύγει ή όχι άλλο θέμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trickius last edited by

                Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                Δεν νομίζω να έχει διαφορά σε βάρος το GT απο το GTi, τα παραπάνω άλογα καμια 15αρια είναι σύμφωνα με τα περιοδικα. Η VW πιστευω οτι θα βγάλει πολύ σύντομα το GTi με 240.

                Αυτό δεν νομίζω ότι θα το κάνει η VW. Οπως και με το gti mkiv ο 1.8T αναβαθμίστηκε μόνο από την audi στην s3 έκδοση. Η διαφορά 30 αλόγων από μοντέλο σε μοντέλο τουλάχιστον πιστεύω θα διατηρηθεί στην VW. Τα 240 μάλλον θα τα δούμε στο s3. Εξάλλου και το gti δεν είναι 200 όπως λένε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  droemmen last edited by

                  Η VW δίνει το GTI σαν 22 κιλά ελαφρύτερο(1328 έναντι 1350 του GT) , Οι 4Τ (ή το drive δεν θυμάμαι) δυναμομέτρησαν το GTI το οποίο έδειξε 182 άλογα στον τροχό άρα λογικά πάνω 210 στον στρόφαλο. Οι διαφορές δεν είναι μικρές γι'αυτό και η απορία μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mezzanine last edited by

                    Ο χρήστης trickius έγραψε:

                    Δεν νομίζω να έχει διαφορά σε βάρος το GT απο το GTi, τα παραπάνω άλογα καμια 15αρια είναι σύμφωνα με τα περιοδικα. Η VW πιστευω οτι θα βγάλει πολύ σύντομα το GTi με 240.

                    Αυτό δεν νομίζω ότι θα το κάνει η VW. Οπως και με το gti mkiv ο 1.8T αναβαθμίστηκε μόνο από την audi στην s3 έκδοση. Η διαφορά 30 αλόγων από μοντέλο σε μοντέλο τουλάχιστον πιστεύω θα διατηρηθεί στην VW. Τα 240 μάλλον θα τα δούμε στο s3. Εξάλλου και το gti δεν είναι 200 όπως λένε.

                    To GTi IV βγήκε αρχίκα με 150 και μετά με 180. Το καινούργιο S3 μάλλον 270 θα έχει για να είναι και σημαντικά πιο γρήγορο απο το GTi. To GT έχει 167 στον στρόφαλο σύμφωνα με πολλά περιοδικά, άλλωστε και οι επιδόσεις του δεν δείχνουν μεγάλη διαφορά απο το GTi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      167 στροφαλο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                        Δεν νομίζω να έχει διαφορά σε βάρος το GT απο το GTi, τα παραπάνω άλογα καμια 15αρια είναι σύμφωνα με τα περιοδικα. Η VW πιστευω οτι θα βγάλει πολύ σύντομα το GTi με 240.

                        Αυτό δεν νομίζω ότι θα το κάνει η VW. Οπως και με το gti mkiv ο 1.8T αναβαθμίστηκε μόνο από την audi στην s3 έκδοση. Η διαφορά 30 αλόγων από μοντέλο σε μοντέλο τουλάχιστον πιστεύω θα διατηρηθεί στην VW. Τα 240 μάλλον θα τα δούμε στο s3. Εξάλλου και το gti δεν είναι 200 όπως λένε.

                        To GTi IV βγήκε αρχίκα με 150 και μετά με 180. Το καινούργιο S3 μάλλον 270 θα έχει για να είναι και σημαντικά πιο γρήγορο απο το GTi. To GT έχει 167 στον στρόφαλο σύμφωνα με πολλά περιοδικά, άλλωστε και οι επιδόσεις του δεν δείχνουν μεγάλη διαφορά απο το GTi.

                        Πόσο ΑΛΕΚΟ????????

                        κόψε κάτι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mezzanine last edited by

                          Οχι σόβαρα 270 ή 262 λένε στην Αγγλία. Θα είναι πολύ γρήγορο, θα ρίχνει τις αντίστοιχες κολώνες στο GTi MKV που έριχνε το παλιό S3 στο GTi MKiV.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                            Που είναι το υπερβολικό ρε παιδιά;

                            Στους ρύπους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mezzanine last edited by

                              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                              167 στροφαλο?

                              Στους τροχούς εννοούσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                                167 στροφαλο?

                                Στους τροχούς εννοούσα.

                                βγαζει 167 στον τροχο το gt?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mezzanine last edited by

                                  Σε ένα τελευταίο συγκρητικό με το Cooper S στο Drive βγάζουν και τα δύο 167 ίππους στους τροχούς. Και κάποιο άλλο περιοδικό (δεν θυμάμαι ποιό) το βγάλανε 185 (οχι στον τροχο ομως).
                                  Απο ότι φαίνεται έχει ψυχή ο κινητήρας, ελπίζω να είναι και αξιόπιστος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koralli last edited by

                                    Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                                    Σε ένα τελευταίο συγκρητικό με το Cooper S στο Drive βγάζουν και τα δύο 167 ίππους στους τροχούς. Και κάποιο άλλο περιοδικό (δεν θυμάμαι ποιό) το βγάλανε 185 (οχι στον τροχο ομως).
                                    Απο ότι φαίνεται έχει ψυχή ο κινητήρας, ελπίζω να είναι και αξιόπιστος.

                                    Αυτο ειναι ολο το θεμα (η αξιοπιστια του κινητηρα). Κατα τα αλλα, σαν ολοκληρωμενο πακετο και σε αυτα τα λεφτα, το GT δεν εχει αντιπαλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rallye40 last edited by

                                      Για μένα το ερώτημα παραμένει στο κόστος συντήρησης, τι διαφορά να έχει με το Gti;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mezzanine last edited by

                                        Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
                                        Για μένα το ερώτημα παραμένει στο κόστος συντήρησης, τι διαφορά να έχει με το Gti;

                                        Τι διαφορά να έχει;
                                        Εαν βάλεις και ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας και καλύτερη κατανάλωση σίγουρα είναι χαμηλοτερο το κόστος συντήρησης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          koralli last edited by

                                          Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                                          Για μένα το ερώτημα παραμένει στο κόστος συντήρησης, τι διαφορά να έχει με το Gti;

                                          Τι διαφορά να έχει;
                                          Εαν βάλεις και ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας και καλύτερη κατανάλωση σίγουρα είναι χαμηλοτερο το κόστος συντήρησης.

                                          Σωστο ειναι αυτο που λες, αλλα το ερωτηματικο ειναι τι παραπανω αναγκες τακτικης συντηρησης θελει ο TSi λογω της πολυπλοκοτητας του.
                                          Ισως αυτο να εννοει ο rallye40.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rallye40 last edited by

                                            Σωστο ειναι αυτο που λες, αλλα το ερωτηματικο ειναι τι παραπανω αναγκες τακτικης συντηρησης θελει ο TSi λογω της πολυπλοκοτητας του.
                                            Ισως αυτο να εννοει ο rallye40.[/quote]

                                            Αυτό εννοούσα. Αν υπάρχει τρόπος να βρεθεί ένα service manual θα έλυνε μερικές απορίες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 61 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr